10.11.2010 (St)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ještě dva dni před srazem jsem se vrtal v autě.Víko převodovky šlo sundat pracně,ale přece...bohužel po složení to pořád není to pravé ořechové takže převodovka bude cestovat ven....a uvidí se jestli se dá zbytek kratších kvaltů,ale s tim SP 4,22 bych řekl že to ujde i takhle. |
11.10.2010 (Po)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zatim zase jezdíme :-D Teď už jen vyřešit proč nejde řadit pátej kvalt,proč se hřeje olej a to poslední,jestli dostanu dovolenou :-D |
07.10.2010 (Čt)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Opět nezbývá moc času :-D Takže klasika,dlouhá jednička od Petra a Honzi (Evi a Vaška? :)Ne musímm klukům ještě jednou poděkovat. |
01.05.2010 (So)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Technika opět zkalmala....Kousek za Štěpánovicema,ještě pěknej kousek před RZ 1 auto přestalo jet,přestala fungovat facetka začaly se pálit kabely.Po 15minutach jsem zavolal odtah s tim at mi táta zkusí přivést nové relátko.Mezitím zavoláno na dispečink,že ač neradi,ale opět odstupujem.Pumpu se mezitím vzpamatovala a opět vrčí.Po výměně relátka auto zase jede...bohužel už jaksi pozdě. |
29.04.2010 (Čt)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ve středu už auto jezdilo,dělám pokroky,před letošním srazem už mam najeto víc jak 100km :-D Tak teď se jen modlit aby zase technika vydržela a že jsem na nic nezapoměl... No a tak jsem obul druhou sadu kol,když se zahřejou tak je to mazec... |
26.04.2010 (Po)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() V pátek odpulne jsme si řekl že zkusím nahodit straou špajzku se starým motorem...už od začátku se dařilo,celkově utrženy tři šrouby.... Zítra po práci new těsnění a dalších pár km... |
20.04.2010 (Út)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() V péátek než jsem se šel podívat na rallye,vytlačil jsem eRko z dílny v takovémto stavu....Na Běšinech se sklouznem s veteránem o obsahu 998ccm,kterého čeká ekologická likvidace. |
14.04.2010 (St)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trávím v dílně času jak kr*va a na autě to není poznat....trubky na vodu předělané,navařená vzpěra mezi tlumiče a motorvý prostor zbaven gumoasfaltu. |
13.04.2010 (Út)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() odlehčeno,sváženo ... |
12.04.2010 (Po)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() V neděli před velikonocena jsem se pustil do jemného rozkuchání zadní části vozu....pohled na neúhlednou část,kde je motor :( |
03.04.2010 (So)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Minulý týden v neděli se u mě stavil Vašek.Přivezl mi tu slibovanou lamelu z trosky.(stejně Ti za ní veno něco dám) Lamelu jsem poslal v pondělí a v pátek přišla zrenovovaná s nanejtovaným obložením HDS 57,které má vyšší třecí teplotu o 100 stupňů celsia. |
01.04.2010 (Čt)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klika je doma,po přivezení jsme záhy zjistil že v motoru jsou ojnice z Fábie,upravené na 20mm čep...Myslel jsme že tam jsou feldí a tudíž jsem dostal i feldí šálky. |
31.03.2010 (St)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Přední náprava už je zase v autě.Měl jsem tady pár new věcí tak jsem je tam dal.New kozlíky,horní čepy ramen,kuláky,manžety atd. |
25.03.2010 (Čt)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Včera jsem přišel z noční a šup za fachmanama do Kouta na Šumavě...Petr upnul kliku že udělá zápich pro ložisko.... Cesta do Domažlic pro ložisko 6002...cesta zpět zápich udělán,oběvil se Honza a usoudil že kliku je lepší vzít na přebrus.Rozloučil jsme se a odvezl kliku zpět do Domažlic na přebrus a bude příští týden. |
24.03.2010 (St)Venni![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vzhledem k tomu že mi stavěl motorář třetím rokem obsah 1,4 ve fábiáckým bloku a i letos to vypadalo že bych se nemusel povozit,vyrazili jsme v pátek s Honzou5 na výlet do Hradce Králové. Hlava je dělaná pánem z Mladé Boleslavy.Kanály zvětšeny na 29mm.Sací ventily jsou 36 a výfukový 31mm+ tvrdý ventilový pružiny.Těsnění pod hlavou je celokovovové... Motor je uvnitř krásně čistej takže zbývá rozhodnout co jezdit za olej a čím spojkovat... |