Budu psát o moji původně škodě 120L, vyrobené léta páně 1985 v AZNP Mladá Boleslav. Koupil jsem ji v 16cti letech proto, že studuju obor AUTOTRONIK a že se na ni budu učit. Nebral jsem to nijak vážně. Říkal jsem si, že ji dám jen tak trochu do "šusu" maximálně trošičku upravím, chvilku pojezdím a půjde do světa. Nejdřív jsem snížil předek, nahodil bílé kryty bliknrů + nové originál czechoslovakia kryty zadních svítilen, udělal sportovní masku, nazul pneu 165/70 + natřel disky, trošku pošteloval motor, upravil výfuk (žádný řev), namontoval centrální zamykání na DO a trošku upravil interiér včetně budíků.
Ale v den mých 17ctých narozenin tj. 2.5.2007
se vše totálně změnilo!!! Rozhodl jsem se pro radykální přestavbu spojenou s kompletním vyvařením. Vybral jsem s auta všechno co jsem do něj dal, odstrojil jsem ho a začalo důkladné vyvařování, vystužování a úpravy podvozku podle 130L/A. Všechy peníze co jsem měl našetřené jsem vrazil do nákupu dílů.
Tento deník začínám psát ve fázi:
Kdy už mám skoro vše vyvařeno, vystužený zadek a z části předek, podlahu, odřízlé zadní lemy a připraveny pro navaření vnitřních (podběhů) lemů. Mám už vystuženou+nalakovanou zadní úhlovou nápravu včetně kloubů místo silentbloků, koupený motor škoda favorit a motor 742.13, převodovku 5q se stálým převodem 3.9, mám doma asi 3 páry 4-pístků, hliníková kola 2x RIAL15" + 2x ALULINE 15", nějaké výstuhy, druhou přední nápravu, spoilery+prahy, světla z GOLFA IV a spoustu dalších věcí. nejde to vyjmenovat vše. Zatím jsem na dílech vrazil asi něco málo přes 20lisíc. Teď jsem trošku ve finanční ťísni. No asi to přiblíží pár fotek. Omlouvám se za kvalitu (mobil)