Autor: | | Vytvořeno: 12.01.2009 - Změněno: 22.03.2009 |
Replika Škoda 130Lr
Replika ŠKODA 130Lr
Tak tohlensto je moje škodárna. Majitelem jsem se stal začátkem roku 2007. V té době to byla stará obitá stodváca, která nebrzdila, netopila, netroubila, tahala do strany a nevím co ještě dalších poruch.
Jednoho dne tuším 05.05.07 sem neměl co dělat, tak sem se šel na chvilu projet, jenomže sem netušil, že to bude jízda poslední :-( (s tou pohnilou kráskou). V jedné pravé pravoúhlé zatáčce jsem to vzal trochu víc bokem a do cesty mi skočila značka ZÁKAZ VJEZDU MOTOROVÝCH VOZIDEL a v tu chvíli sem vědel, že je konec.... Ještě než sem vylez z auta, tak vyletěl nějaký děda a začal po mně řvát, že tu jezdím jak prase a že zavolá poldy. Po chvilce řvaní se uklidnil a řek, že pokud ta značka nebude do týdne stát, tak je fakt zavolá.
Po dohodě s dědou sem byl zkouknout, co sem napáchal a odtáhl vrak domů.
ŠKODY NA VOZIDLE: -zadní levý blatník total šrot (stejně jsem chtěl měnit lemy) -nádobka na vodu k.o. -nosník motoru -výfuk -zadní kapota i s křidýlkem :-( -zadní čelo -baterie
Původně měl jít vrak do šrotu, ale přišly prázdniny a já zas neměl do čeho píchnout, tak sem začal spravovat a jak sem tak spravoval a nudil se, začalo z toho nějak vznikat eLeRo. Chtěl sem postavit okruhovou verzi, ale ze studijních přídavků mi nezbyly finance.
Začal sem opravou karoserie, poté mi přišly pod ruku nápravy a brzdy, motor a 1000 malých drobností.
PROVEDENÉ ÚPRAVY: -přední dvoupístáky sem nahradil brášinovými čtyr pístáky z rapida, zadek buben -nižší předni pružiny -20mm -tvrdší tlumiče -transpantace rámu Škoda Favorit -výztuhy ramen a karosérie -výroba příčného výfuku
PŘIPRAVOVANÉ ÚPRAVY: -zástavba motoru Škoda Favorit -zástavba 5q převodovky -montáž střešního křidélka a Lr kapoty
TADY JSOU MÉ PRVNÍ ÚSPĚCHY:
Pokus o kreslenou verzi:
|