28.04.2009 (Út)marquee![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Po výborných zkušenostem se systémem vstřikování MPI a jeho Chipováním jsem se rozhodl tuto technologii aplikovat i do Rapida. Je to jednodušší než se zlobit s kaburátorem a zvýšenou spotřebou, když se stříkačkou je to jednoduchý jak facka a hlavně není problém přepínat mezi ekonomickým a sportovním Chipem a to i během jízdy. |
22.02.2008 (Pá)marquee![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nevíte někdo o černym interiéru z Rapida??? |
22.02.2008 (Pá)marquee![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak jsem se tento týden vrhnul na zprovoznění Píďi. |
18.01.2008 (Pá)marquee![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Před vánoci jsem přivezl další kousek do mé sbírky Škoda 130 Rapid rv. 1988 Z venku je auto v perfektním stavu. S podlahou je to o něco horší, ale půjde to opravit. teče benzínová pumpa a má to tak velký vůle v řazení, že nejde dořadit pětka a zpátečka. Co s ním budu dělat zatím nevím. 1. Dát auto do perfektního a původního stavu (veteránek) 2. Přestavět na repliku 130RH a jezdit s ním třeba občas amatérské závody do vrchu 3. Přestavět na repliku 160RS, ale to je málo pravděpodobné, protože jejím základem bylo Garde a navíc na tenhle stroj bude asi těžké něco sehnat V současné době je, ale prioritou dostavba závodní 130ky a pak se uvidí. Podařilo se mi najít ve sklepě jedny 4pístky tak že jeden problém je vyřešen. Snad na nich půjdou povolit odvzdušňováky. |