Rapídek
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=960

28.04.2009 (Út)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Po výborných zkušenostem se systémem vstřikování MPI a jeho Chipováním jsem se rozhodl tuto technologii aplikovat i do Rapida. Je to jednodušší než se zlobit s kaburátorem a zvýšenou spotřebou, když se stříkačkou je to jednoduchý jak facka a hlavně není problém přepínat mezi ekonomickým a sportovním Chipem a to i během jízdy.

22.02.2008 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Nevíte někdo o černym interiéru z Rapida???

22.02.2008 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Tak jsem se tento týden vrhnul na zprovoznění Píďi.

Brzdič už je vyměněný, ale ukazálo se, že je vadný ještě hlavní brzdový válec. Po výměně a následném odvzdušnění začalo vše fungovat tak jak má.

Benzínová pumpa byla nakonec v pořádku, a benzín tekl jen ze zpuchřelé hadičky.

Pak proběhlo testování, motor běží jak hodinky.

Jen převodovka bude asi potřebovat GO (synchrony v háji).

18.01.2008 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Před vánoci jsem přivezl další kousek do mé sbírky
Škoda 130 Rapid rv. 1988

!Rapídek
!Rapídek
!Rapídek


Z venku je auto v perfektním stavu.
S podlahou je to o něco horší, ale půjde to opravit.

Interiér je ve velmi slušném stavu, pravda víc by se mi líbil černý, ale co se dá dělat mám béžový.

Na pravém předním kole je vadný brzdič (respektive tam někdo nacpal levý, ale vzhůru nohama a tak to nejde odvzdušnit),
teče benzínová pumpa a má to tak velký vůle v řazení, že nejde dořadit pětka a zpátečka.

Jinak je zase na autě spousta věcí uplně nových. Brzdový kotouče, destičky, vodní pumpa, rozdělovač, altík....

Co s ním budu dělat zatím nevím.

Možnosti jsou tři.
1. Dát auto do perfektního a původního stavu (veteránek)
2. Přestavět na repliku 130RH a jezdit s ním třeba občas amatérské závody do vrchu
3. Přestavět na repliku 160RS, ale to je málo pravděpodobné, protože jejím základem bylo Garde a navíc na tenhle stroj bude asi těžké něco sehnat

V současné době je, ale prioritou dostavba závodní 130ky a pak se uvidí.

Zatím zůstane Rapídek stát pře barákem a bude čekat.

Podařilo se mi najít ve sklepě jedny 4pístky tak že jeden problém je vyřešen. Snad na nich půjdou povolit odvzdušňováky.




Povinné ručení

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet