-
Add to favourite
-
Switch to Czech
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Cars
Akce
Articles
Modifications
Gallery
Discussion
E-shop
bazaar
Catalogues
ddd
Cars
Akce
Articles
Modifications
Gallery
Discussion
Eshop
bazaar
Catalogues
Načítám obsah...
Search
Money to share
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
About us
(9)
Tips for our pages
(5)
Our sponsors
News
Akce Škoda
(8)
Your cars
(14)
Modifications
(6)
Articles
(15)
Bazaar
Discussion
Links
Our applications
(6)
Škoda RACERS
[
Site map
]
Photo Tip
100 S.B. racing team
WebShop Tip
Hlavní tryska pro Weber DCOE/IDF a DCN DNCL IDA
Daves
Cena od:
65 Kč
Choose parameters
Our projects
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Advert
Navigation
>>
Home
-
Vaše vozy
>
Škoda 1000MB
>
Škoda 1000 Mb
<<
Author:
GogoKT
(Registrovaný)
Created: 11.04.2005 - Updated: 22.04.2005
Škoda 1000 Mb
Tohle auto už mám od svých 15 let a prošlo řadou úprav. Původně to měl být veterán ale po čase jsem zlistil že bude lepší už jen kvůli velkému vyvaření přestavět toto auto trochu do závodní verze. A tak jsem se k tomu pomalu propracoval.
Další foto budou časem nemam moc času připavuji auta na sraz. :)
Motor:
Favorit 1390CCM výkon CCA 90-100 koníků
Ostřejší vačka nevím kolik stupňů
Karburátor zatím serie, které jsem hodně ublížil :)
Odlehčený setrvačník
Lehčí ojnice
Kratší a lehčí písty
Ubraný blok 0,6 mm
Hlava nižší 0,5 mm větší ventily a zabroušeno na 3 hrany
Zvýšený tlak oleje
Olejový chladič
Převodovka:
Krátký 5 kvalt plánuji samosvor. diferenciál
Spojka:
sériové ložisko
kovokeramická lamela
SACHS přítlačák
Výfuk:
Dospělé svody
Nerezový výfuk dle 130 LA
Nápravy:
M-vpředu i vzadu
Kola postaveny do negativu o 1,8 stupně - fakt to sedí
Přední náprava větší záklon
Brzdy:
4-písky a bubny
kapalina DOT-6
Karoserie:
Vyztužení samonosných částí (kapsy ramen, vnitřní prahy, držák nápravnice ..)
Ramena přední i zadní nápravy zavřeny do plného profilu.
Pružiny LA - jeté
Tlumiče repas HP
18mm stabilizátor
Náporové chlazení s vyvedením tep. vzduchu pod karoserii
Interiér:
Rám
SPEEDPRO sedačky
4 bodové pasy
Koberce z hliníkového "píč" plechu
Důležité budíky (tlak a teplota oleje, otáčky ...)
>
|
|
[
Send to friend
|
Printing version
]
Comments
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Total records: 17 (Listed 1-15)
[
Show all
]
1
2
28.09.2016 07:44:31
Unregistered
[
Answer
]
Naporacek schovanej :)))
03.04.2006 01:20:35
GogoKT
(Registrovaný)
[
Answer
]
Re:
10.03.2006 22:09:30
Hmm kdyz myslis
Pravda je ta ze modra provizrni kapota ji nesedi
GogoKT
(Registrovaný)
[
Answer
]
10.03.2006 13:32:51
to je ale hever!
Unregistered
[
Answer
]
chlazení
11.11.2005 15:28:21
jak máš udělaný chlazení? nevidim nikde díru k náporáku a pochybuju že by 100koní uchladil origo chlaďák nebo tam máš nějakou tajnou fintu? dík
Unregistered
[
Answer
]
23.04.2005 12:33:49
Ty rád rally? Chtělo by to lepší foto.
Eidy
(Registrovaný)
[
Answer
]
21.04.2005 20:46:38
Promin, blbá otázka. Asi tam más 4,22 ze sériovky, ze jo. 4,44 by se dost tezko shánelo
kpt.Budha
(Registrovaný)
[
Answer
]
Re:
21.04.2005 17:24:08
při normální jízdě ne, ale při ostrý asi jo ;o)
Eidy
(Registrovaný)
[
Answer
]
21.04.2005 17:01:24
Jak hodne krátkej mas ten 5q? 4,22 nebo snad 4,44?
kpt.Budha
(Registrovaný)
[
Answer
]
21.04.2005 13:53:45
TAk to jo to je hodně zajímavý.
Wena
(Tester)
[
Answer
]
Re:
21.04.2005 13:14:10
thy jo, to poznas ten milimetr zbihavosti na jizdnich vlastnostech???
MarekS100
(Registrovaný)
[
Answer
]
21.04.2005 13:11:48
2 Luky: Už ne. Dal jsem 3. Ono to při intenzivním brzdění tak divně tancovalo. A divně se to zakusovalo do zatáček. Před výměnou řízení jsem měl taky 3 a bylo to supr.
Eidy
(Registrovaný)
[
Answer
]
21.04.2005 13:06:43
Na zadku určitě lepší Acka mi jsme to zvedli kvuli kolum a neni to dobry auto se chova mnohem hur. Predek zatim neresim mame to tak nizko, ze s tim nejde poradne nic udelat.
Vlada
(Pořadatel)
[
Answer
]
21.04.2005 13:03:39
Eidy, a nemáš náhodou ty sám sbíhavost 4 mm? Já jenom esli nám tu záměrně neradíš špatně, abys to měl lepší než my
Luky
(Pořadatel)
[
Answer
]
21.04.2005 12:41:41
Tak odklony určitě Ačka. Vnější gumy se pak v zatáčce líp opíraj do silnice. Ještě tomu pomůžou záklony. Ale ono záleží na celkový geometrii a kinematice (záklon čepu, příklon čepu, odklon kola, závlek kola atd.). Sbíhavost vpředu tak 2-3 mm, víc nee. Vzadu 0 nebo trochu Ačka.
Eidy
(Registrovaný)
[
Answer
]
Total records: 17 (Listed 1-15)
Načíst další...
[
Show all
]
1
2
Online pokec
[
bigger window
smaller window
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
send email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
send email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
send email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Try Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Login
Name:
Pass:
Allways log in:
I lost my password
I want to register
Advert
Calendar of actions
<<
Květen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistics
Visiters:
763
Loged in:
0
Visits today:
6591
Total visits:
180162962
articles:
1010
Photos:
34695
Comments:
17292
Users:
4401
Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu