Autor: | | Vytvořeno: 01.03.2006 - Změněno: 11.05.2006 |
Radimova stodvacítka eSko
![]() Zrovna dodělávám repliku vozu se kterým v sedmdesátých letech závodil můj otec. Původní auto už neexistuje, protože po prodeji v roce 1978 ho nový majitel uplně rozmlátil. Nám zůstalo jen pár věcí, ale hlavně povolení min. vnitra pro přestavbu auta, na jehož základě jsem postavil auto nové. A koncem dubna mě čeká klubová a krajská atestace historic. vozidla. Jenže do té doby mě čeká ještě spousta shánění a práce na dokončení auta.
A tohle je to povolení pro sportovní úpravu (pro né tovární auta).
![]() Při stavbě tohoto auta jsem se snažil zachovávat původní díly. Karosérie původní Škoda 100, odstraněné čalounění, zadní sedačky, vevařený ochranný rám. V kufru přidělána příčka náporového chlazení, v předním čele a na přední kapotě vyřezány otvory pro náporové chlazení. V motorovém prostoru jsem odstranil původní chladič a veškeré plechy, které tam tím pádem byly zbytečné.Topení v autě zůstalo, takže bylo nutné oddělit mot. prostor od kanálu pro přívod vzduchu do topení. Chlazení je vedeno po podlaze, pravou stranou tunelu měděnými trubkami.
![]() Sedačky MTX skořepiny, pásy čtyřbodové Sparco. Kaplička vyrobena z laminátu potažena koženkou. Volant sport Škoda.
![]() Akumulátor na původním místě, kabinou protažený odpojovač baterie, který je vyveden na předním torpédu.
![]() Přední náprava původní, horní i spodní ramena jsou vyvařena do uzavřeného profilu. Pružiny zkráceny, tlumiče originál (zatím). Nápravy jsou rozšířeny AL podložkami 18mm. Zadní ramena vyvařeny, pružiny zkráceny.
![]() Brzdy původní, předělané s posilovačem.
![]() Kola Loukotě 175/70.
![]() Motor: Š136, odlehčený setrvák a řemenice, po kompletní GO (nová sada pístů a vložek, vybroušená klika, nové šálky, vyuhlované ojnice a nové rozvody), vačka 280/280, hlava AL osmikanál, leštěné kanálky. Slícované sací potrubí (původní mělo přesah 5mm přes díry), karburátor orig. (zatím), filtry 2xfiat. Výfukové svody samostatné, příčný výfuk AMK.
|