31.07.2024 (St) 121215
|
12.05.2024 (Ne) 121215 Po dlouhých letech jsem svoji Princeznu vzal ven,a ukázal jí jak to vypadá před garážema....a otestoval nejen řazení . Pro ni vznikly nové loukotě MTX style,které teď jezdí mnoho z vás. Pro ni jsem za ty kola "bojoval"
|
01.05.2024 (St) 121215 Zatím seriově po STK to bude jinak
|
01.05.2024 (St) 121215
|
17.03.2024 (Ne) 121215 Nové srdce 781.136 (obržděné,a má najeto jen pár km co by testovací motor v závodním autě) a jeho instalace i s převodovkou. Když nanovo-po letech...tak nanovo :-)
|
20.01.2024 (So) 121215 Pár fotek ze skládání převodovky :-) Za vstřícnost a zázemí děkuju www.skodamotor.cz
|
01.08.2023 (Út) 121215 Líbí se: H.Modifikován původní LR model Skodateam
|
09.06.2023 (Pá) 121215 Technické údaje mého vozu Původní konfigurace z výroby - Škoda 120 L s výbavou z výroby jako LX Rok výroby 1988 - při koupi mělo najeto 53 000km a nikdy nevidělo zimu :-)
STAV PO REINKARNACI NA PŘELOMU LET 2022-23
KASTLE
komplet očištěna, vyvařená dle potřeb
(i když těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)
Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný...
Zadní čelo + kapota hliníková s větráním dle LR Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republic...
Maska originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Kastle má de facto 4 barevné lakování:
1.Bílá (RAL 1001)-skelet 2.Světle modrá -podběhy a pruhy 3.červená základní 4.tmav.modrá
Vše LAKOVÁNO (nikoliv lepeno) dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav
+ NĚKOLIK málo samolepek vč. pruhu na střeše dle vzoru původních LR
INTERIER
Vylehčen - vyházeny sériové nepotřebnosti (vrací se jen na STK)
NOVÝ Černý tapecírung na stropě i "C" sloupcích
GL palubka Přidány spínače svět. rampy, chlazení na externí panel
Upravené posvícení budíků
Muzika: kazetové autorádio + dva uschované reproduktory jen tak pro poslech na cesty... Zbaven všech koberců a tlumících podložek pod nimi Vloženy na zakázku udělané koberečky Nalakován do černé barvy
Instalována sedadla SPARCO bezpečnostní pásy SCHROTH s navíječi a bezpečnostními čidly
PODVOZEK
Přední Náprava:
Komplet vyztužená dle dokumentace LA... Tlumiče přitvrzené sériové PAL - p. Kůrka Pružiny na zakázku 80kn,220 volná délka
Nápravnice + horní a spodní ramena opískováno ocelovou drtí a nalakováno černou barvou.
Řízení: Hřebenové- sériové (prozatím)
Stabilizátor 18ctka výroba p. Svozil + tvrdé uložení stabilizátoru .... by Pemit Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy
Výztuha SPEEDPRO mezi přední tlumiče
Destičky + brzdové kotouče Ferodo Nové rozvody brzd i lanovody. Nový brzdový válec škoda 130 Zkrátka komplet GO...
ZADNÍ NÁPRAVA:
Úhlová, opískováno ocelovou drtí, vyztužena dle L/A s tvrdými silentbloky . Zadní brzdy po GO ponechány bubny lakované taktéž do černé barvy, použito obložení Ferodo.
Zadní Tlumiče : štelovatené zn.SPAX
Upravené domky tlumičů Kratší kyvkové pružiny v červeném komaxitu Stabilizátor na zadní nápravy - vyráběl kdysi p. Svozil
KOLA
MINILITE 4x130 šíře 5,5x13 S homologací TUV pro vozy ŠKODA Pneu: 185/60 R13 80H YOKOHAMA A539
MOTOR Vačka 280 (resp. přebrus NC-POWER) Založen 781.136 de facto nejetý a odbrzděný 781.136 složen ještě v Česaně.Zakoupeno od skodamotor.cz Převodovka 5q 4,22 celá chemicky vyčištěna (obal jak nový) a znovu poskládána :-) ------------------------------------------------------------------------------------------- Svody 4 do 1 + výfuk nad příčku motoru výroba p. Bohuslav Krejčí - našopované hliníkem a ošetřeny barvou (a svody) odolnou do 600 stupňů
Rozdělovač : bezkontaktní PAL typ 860 včetně ETZ a cívky Karburace: Weber 2836 DCD Na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...by Pemit Převodovka bude chycena do kastle přes držák dle 130LR
DOPLŇKY -vně i uvnitř :
Zakázkově vyrobený přebal sériového víčka nádrže z leteckého duralu Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky WESEM + 2 dálkové WESEM Zástěrky SpeedProPolep střechy samolepou dle vzoru originálních 130LR
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné s možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat.. a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST ...NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO
|
04.12.2022 (Ne) 121215 ❤ Princess-LR-a je zpátky - dojela opravená , už jen založit ji srdce a převodovku.....a mužem ji probudit úplně .
Po 10 letech spánku od rozkradeni opět vypadá v jako v době narození❤
Vracet auto před zimou do provozu nemá moc logiku ,
takže byrokraty a jejich STK odložíme na jaro 2023 :-)
16.11.2022
Sehnán dlouhodobý pronájem garáže v parkovacím domě,
pro důstojné uskladnění mojí Princezny LR-y
|
08.09.2022 (Čt) 121215
|
25.08.2022 (Čt) 121215 Tak zas něco málo novinek z reinkarnace
|
26.06.2022 (Ne) 121215
|
12.06.2022 (Ne) 121215
|
12.06.2022 (Ne) 121215 26.5.2022 odjela do dílny svého zrodu na reinkarnaci - aktuálně odstrojeny nápravy, vyndaný motor i převodovka
|
10.09.2021 (Pá) 121215 Ahoj přátelé,
Dlooooouho jsem tu nebyl, událo se mezitím mnoho věcí .
Ty podstatné věci jsou uvedeny v denních řazených podle roků na mém webuhttps://skoda130lr.webnode.czAť už pozitiva či to jak mi auto bylo rozkradeno :-( Prozatím je auto uspáno, a pokouším se ho uvést postupně do podoby před výše popsaným negativem
|
02.08.2011 (Út) 121215
|
13.11.2010 (So) 121215 Po dlouhé odmlce se opět vracím :-) Po úpravě světlé výšky podvozku jsem nazul nejkrásnější disky co pro škodovku znám- MTX loukotě , a vyrazil ve společnosti přátel na sraz Škoda želiv,kde jsem si mimo jiné vyzkoušel i sprint na 400metrů :-) 14.9.2010 Nandány a vyváženy loukotě v bývalé práci-servisu Barum,auto vymydleno na Wapce Praha Argentinská-přípravy na sraz
15.9.2010 Sraz s Jarda u.1 a jeho kamarádem na pumpě Praha průhonice,společná cesta na sraz Želiv 2010
Sraz Želiv: sprint na 400metrů-kategorie S1 1.kolo 21,27 sekundy 2.kolo 21,76 sekundy (na to že je to lehce upravená 120 to není tak zlý-oproti Lorě,či nabušenýmu RH rapidu…jsem neměl šanci,ale jel jsem spíš na zkoušku-jsem spokojen
9.10.2010 Návštěva srazu Škodahome Praha 8 Dolní Chabry(nafoceno a natočeny nějaká videa cestou ze srazu) Tam také byly nafoceny profesionalním fotografem fotky mojí princezny LR-y :-) V současné době probíhají přípravy na revitalizaci mého posledního nákupu...motoru 742.136 - nového srdce pro mojí princeznu,takže do sezony 2011 s novým upgradem v motorovém prostoru a i mírnými změnami v interiéru :-)
|
10.09.2010 (Pá) 121215 Dloooouho jsem tu nebyl...tak zas něco nového :-) 5.9.2010 Po delším čekání se moje princezna dočkala finálního dokončení úprav podvozku,díky pomoci kamaráda škodovkáře Jardy a jeho vybavení a šikovnosti. Na přední nápravu jsme implantovali podložky o síle 1cm aby se auto trochu zvedlo(bylo to moc nízko). Na zadní nápravě došlo ke změně uložení pružin do upravených "domků" a instalace repasovaných pružin z kyvkové nápravy. Ted to je optimálně tvrdý a sedí to krásně v zatáčkách. Za rady jak to provést a podvozek naladit bych rád touto cestou poděkoval nejen Jardovi ale i Honzovi (TUNER 2) díky jejichž radám a znalostem s podobným podvozkem jsem nyní i já spokojen :-)
Finalní set-up nyní zní:
Přední náprava: pružiny 80kn,220mm +1cm podložky,tlumiče sterling Zadní náprava: pružiny z kyvkové nápravy,upravené uložení pružin tzv.domky,tlumiče 14-polohové zn. Spax 15.8.2010Auto prozatím slouží relativně dobře,probíhá běžná údržba i renovační práce dílů na které se nějak prozatím nedostalo.Vylepšil jsem si vzhled prahových lišt a také palubních přístrojů do podoby které měla kdysi Škoda GLS.Díky pomoci kamaráda jsem už snad také vyřešil problém s uvolňujícím se plynovým bowdenem ve středovém tunelu.Chystá se: 1. mechanické otvírání druhé komory karburátoru SEDR 2. v jednání je i posila pod kapotu:-) 3. dokončení snížení zadní části podvozku díky kyvkovým pružinám a upraveným domkům pružin
5.7.2010 Při návštěvě kamaráda virťáka z jižních čech jsme pořešily problémy s karburací u mého auta,a implantovaly nový karburátor původem ze 742.135. Den na to jsem se pustil do ůpravy výšky kapoty motoru,která nebyla díky s namontovanou LR-vanou zcela idealní. Taky došlo na dlouho plánovanou instalaci loga SKODA na zmiňovanou LR-vanu ...tak zas o kousek blíž originálu :-)
6.6.2010 Dneska jsem se pustil do vzhledové renovace dvoudílné čelní masky (dnes už tak špatně sehnatelné). Osobně si myslím že to ted vypadá líp jak nové. Zrevidoval jsem i stav světlometů,a nadstandartní kabeláže pro rozvod elektřiny ke snímatelné světelné rampě co mám . Měl jsem k tomu i svou milou milovanou 4-nohou společnost-našeho ovčáka Johna-super pomocník :-)
11.5.2010 jsem navštívil sraz www.skodahome.cz ,sice jsem tam dojel dost pozdě-ale stálo to za to.Z práce jsem frčel na mojí oblíbenou myčku WAP -Praha 7 Argentinská,vyfešákoval auto...a bleskem na sraz do Triocampu v Chabrech. Stylově jsem dostal srazové číslo 120,a rovnou vyrazil na 11km orienťák po okolí Prahy 8.Chvíli...až k Vltavě do Troje to šlo bez problémů,ale při navratu jsem někde blbě odbočil a kráásně jsem zakufroval(jel jsem to sám bez navigátora) Aspoň byla sranda,jel jsem kolem nějakých zahrádek,mezi polema...pro LR jak dělaný :-)) Nakonec jsem se ale vrátil zpět do kempu,vystavil auto a šel juknout po kempu,pokračovat v testu a taky pokecat s přáteli. Ač jsem se svou princeznou přijel tak pozdě,kupodivu se nám podařilo umístit se v TOP 7 Škoda Old Scene-což mě absoutně dostalo,a tímto bych MOC rád za to organizátorům poděkoval.Je to první pohár který jsem získal pro svou princeznu :-) Jelikož po vyhlášení výsledků se 3/4 učastníků rozprchlo,bylo krásně slunečno a v kempu zavládla klid pohoda,tak jsem si to užil a svojí princezničku LR nafotil.Snad je ta pohoda z fotek vycítit
|
15.05.2010 (So) 121215 14.5.2010Auto zdárně přežilo první zimu,a slouží (k velké radosti) i nadále.Prošlo týdenním servisem u pana Kroba,který mimo jiné upravil a poopravil vše oč jsem ho požádal,za což mu patří velký dík.Vyjma běžných uprava dotažení či promazaní dostalo auto i nasledující:Olejovou náplň motoru +filtrNovou spojkovou lamelu a ložisko,ložiska zadní nápravy(původní byla stará 22let :-)(pozn. vydrží dnes nějaký díl tolik???asi ne)Vyparáděné originální víko ventilů a sání motoru( moje prácička)Byly také ošetřeny výfukové parohy +svody barvou odolnou do 800 stupňů celsia Znovu zrepasována poničená loukoťová kola do původní podoby :-)A také namomtováno(ted již poctivé) celolaminátové křídlo dle LR. Jako další úprava proběhlo snížení pření nápravy za pomoci pružin 80kn,220mm v červeném komaxitu.které mi pomohl vyměnit kamarád v jeho malém servisu na Kladně.
|
03.01.2010 (Ne) 121215 Tak jsem si dnes udělal takový malý vzpomínkový a rekapitulační video roku 2009.Namíchat muziku,animace videí i fotek dohromady...trvalo 6 hodin,ale snad výsledek( necelých10 minut ) za to stojí :-)
|
24.12.2009 (Čt) 121215 24.12.2009-Štedrý Den V dnešní sváteční den kdy mají být všichni štastní a plní pohody jsem svému autu dopřál nejen focení na sněhu které mi do výčtu fotek ještě asi chybělo, ale taky důkladnou očistu(i když tu dostává na WAP-ce na pumpě BENZINY v Pražské Argentinské ulici často)
|
09.12.2009 (St) 121215
|
17.11.2009 (Út) 121215 Trochu jsem si vylepšil interiér....vím že do auta mýho vzhledu to sice nepatří,ale jelikož to auto dost často používám na běžný ježdění,proč si komfort nezlepšit :-)Má to dvě nevýhody ta instalace středovýho tunelu z feldy: 1.je to pěkná pakárna to tam zadělat 2. nejde hýbat se sedačkama.Ani jeden mě ale nerozhodil :-)
|
16.11.2009 (Po) 121215
|
10.11.2009 (Út) 121215 O víkendu mi kámoš dovezl pár věcí který se 100% budou hodit :-)Boční víko který se vymění za současný ocelový,dvoudílnou plastovou masku s logem ŠKODA 130 ,a hlavně tlumiče přední-Sterling a zadní(polohovatelný )značky SPAX.
|
01.11.2009 (Ne) 121215
|
30.10.2009 (Pá) 121215 Malý 10-timinutový průřez tím jak se auto postupně měnilo a poděkovaní všem v mém okolí.
|
28.10.2009 (St) 121215 Včera mi kamarád (se kterým jsem ladil svůj motor na srazu Běšiny) dovezl :1. nový rozdělovač s tvrdými pružinami( vše poskládáno z originál dílů)2.repásovaný karburátor Jikov SEDR 32 vzdušníky: 1.komora 210 2.komora 160difuzéry: 1.komora 22 2.komora 24trysky: hlavní palivová 115, 2.stupeň 1353. vahadla typu C Už se moc těším až to naimplantuju do auta bude asi pěknej mazec oproti tomu co tam je ted :-)
|
25.10.2009 (Ne) 121215 Při včerejší návštěvě srazu ŠKODOVEK tady v Praze jsem si zase udělal pár fotek auta, a jelikož od ERman-a dorazily nějaké samolepky co jsem si objednal (MOC DÍKY-JSOU SUPER).... neváhal jsem a alespoň 2 nalepil na přední blatníkyZbytek se asi dodělá až bude teplejší počasí. Jelikož jsem si udělal na serveru YOUTUBE profil,neváhal jsem a předělal všechny nahraný soubory v článku na videa z YOUTUBE :-)
|
22.10.2009 (Čt) 121215 Zvěčnil jsem tu svou "princeznu" na pozadí přírody,protože do lomu kde jsem původně chtěl fotit jsem se nedostal :-(
|
21.10.2009 (St) 121215 21.10.2009Tak jsem si dneska udělal chvilku a implantoval novej volant do auta,samozřejmě že jsem ho hnedka otestoval v provozu :-) Padne dobře do ruky,a reakce při zatáčení je okamžitá - prostě nelituju těch 800kč co mě to stálo.Když už jsem byl v těch upravách interieru,rovnou jsem nandal nové potahy které perfektně ladí ke koberečkům na podlaze a i černi jinak klasického interieru.
|
20.10.2009 (Út) 121215 20.10.2009 Dneska dorazil poštou malej dáreček...něco co jsem do auta moc chtěl a těšil se na to když jsem to koupil na www.aukro.cz ........volant z bývalé kolínské nástrojárny po celkové rekonstrukci s novým obšitím,repasí znaku atd.Už se moc těším až ho zítra osadím do auta :-)
|
18.10.2009 (Ne) 121215 17.10.2009Dnes jsem se stavil v pneuservisu a nechal přezout auto na zimu.Při té příležitosti jsem zkouknul stav spodní části auta a nafotil si to.Také jsem po dlouhé ůvaze rozhodl pro změnu-menší úpravu výdechu víka ventilů filtrem.Prozatím se bude testovat,a pokud se osvědčí asi tam zůstane.Při zastávce na pumpě vyměnil plynové lanko resp.strunu která nevydržela nápor a praskla.Poté co jsem zdárně opravil, dotankoval jsem , a zajel svou princeznu škodověnku umýt WAP-kou aby vypadala zase chvilku k světu :-)
|
13.10.2009 (Út) 121215 13.10.2009Jelikož jsem měl velké trable s autoelektrikou,nakoupil jsem( i do zásoby ) některé věci kolem motoru a rovnou je i vyměnil.Například to byly: svíčky Bosch Iridium,kabely-Tesla Blatná,víčko rozdělovače,cívka- druhovýroba od čing čonga ,relé,baterii.Ještě jsem měnil alternátor....a po všem co jsem vyměnil jsem přišel na pravou příčinu všech problémů-rozsypaná futra startéru a ulomený kabel který vede k němu od alternátoru.Tuhle práci jsem ale nechal autoelektikáři který dokonce za mnou dojel až na místo(jelikož jsem to už nenastartoval) a opravil mi to za celkem slušnou cenu 1600Kč.Při tom mi ještě spravil vyhřívání zadního okna a namontoval 3 brzdové světlo.Snad už bude po elektrické stránce auto v pohodě..a zimu přežije bez úhony.Přikládam fota pár věcí co jsem nakoupil...i do zásob:-)P.S, některé věci jsou druhovýroba...jenže já ja potřeboval rychle tak jsem vzal za vděk i tím Taky přišel poštou plakát se 130LR kterej jsem koupil na aukru,tak už visí na lednici :-)
|
06.10.2009 (Út) 121215 4.10.2009 Tohle jsem nakoupil na srazu ŠKODATEAMU v Běšinách u Klatov kde jsem byl se svým autem. Krásné víko i s výrobním fabrickým číslem-nikdy nepoužité-bude chtít repasovat a originál závodní otáčkoměr Veglia Mám z těch nákupů velkou radost :-)
|
05.10.2009 (Po) 121215 Hezká památka na sraz Škodateamu-podzim 2009.Nejen že jsem ukecal Simonku Vokřálovou která fotila kalendář aby se mnou vyfotila u auta se kterým jsem dojel poprvé na Běšiny,ale dokonce jsme se sešly na place v kempu vedle sebe s jinou a to plnokrevnou 130LR.Bylo to fajn,pobral jsem inspiraci(ted jen sehnat peníze) ale taky jsem tam poznal fajn lidi kterí mi bud poradily či pomohly s opravou.Dokonce mi i dovezly z Klatov díly-jelikož jsem byl nucen měnit víčko rozdělovače a kabely.Pak už jsme jen naladily s člověkem kterého jsem tam poznal motor,a už to zase tiká jako švýcary....za čož bych mu moc rád poděkoval. To že se na každém srazu najde pár pitomců,kteří neví co by roupama...a zkazí tak všem solidní zážitky a zábavu nechávam bez komentáře,každopádně je to smutný že se vždy taková "hovada" najdou.
|
02.10.2009 (Pá) 121215 Dneska byl čas,tak jsem zajel si to vyskoušet jak to svítí.První Dvě fota-mlhovky,druhý dvě fota-dálkový.( omlouvám se za kvalitu fotek-byla to fofrovka za deště ) Auto prošlo po 2000km od rekonstrukce takovou malou "garančkou".Bylo nutné vyměnit brzdovej válec z druhovýroby za dražší ale osvědčenej originál.Seřídily se ventily,udělala znova kontrola geometrie a souososti nápravTrochu jsem ještě přidal na vzduchu motoru a auto už táhne jak má. Snad jsem na nic nezapoměl a tak můžu vyrazit na svůj první sraz skodatemu :-)
|
30.09.2009 (St) 121215 Fotečka v "plné zbroji" :-)Rampa se světly sice není moc podle originálu (jak jsem koupil tak šla na auto),ale mě se líbí a myslím že autu sluší.
|
28.09.2009 (Po) 121215 Potahy a koberečky-foceno ještě před začátkem oprav auta...ale jsou tam i ted.Jen palubka se změnila...
|
16.09.2009 (St) 121215 Líbí se: vhml16.9.2009Dneska jsem si dal STK a emise.....a až na nějaký frfňání technika to prošlo v pohodě-prostě jsem ho ukecal :-)Když jsem se tam chystal napadlo mi vzít sebou foťák,a pokud mi bude dovoleno(což kupodivo bylo) vlezu si pod hotový auto a nafotím si ho ze spoda.Vím že tady bude zas vagon keců že LR mělo jiný tamto a tohle....ale já nestavěl plnokrevný LR-o !!! Auto má za sebou od stočení tachometru na 0 prvních cca 1400km,a pořád je na něm co dělat-prostě doladit vše tak optimálně jak by to mělo být :-) P.S. Ta guma co je v rezervě je originál 165/80 R13 OR 34 :-))
|
06.09.2009 (Ne) 121215 Závěrečná videa: První z nastartování před dílnou-motor se poprvé probudil do zcela nového života
Druhé video je na poslech pro laiky i znalce...o tom jak to může krásně tikat jako "hodinky" pod kapotou i bez pomoci elektroniky
|
06.09.2009 (Ne) 121215
|
04.09.2009 (Pá) 121215 4.9.2009
Tak už je auto na kolech,téměř vše pozapojováno...proběhla zkouška motoru a další životních funkcí :-) Také byl osazen výfuk(moc hezky brumlá) , dokončena výroba a lakování zadního křídla které se bude zítra osazovat. Upasovaly jsme i světelnou rampu,kterou jsem koupil na inzerát-(H3, lampy wesama 2x mlhovka +2x dálkové) Sice jsme ještě nenadaly některé věci na auto...ale i tak podle mně vypadá k sežrání. :-)) Už se moooc těším až ho zítra natočím,a proženu sraz....
|
02.09.2009 (St) 121215 Líbí se: horakrosTak tu máme další část deníku....dneska se dotáhly do finále brzdy na přední nápravě s 4-pístky .Jelikož na auto půjdou "loukotě" bylo třeba tam dát delší štefty,který jsem mimochodem koupil tady na inzerát od někoho z Moravy a musely se ještě stočit(což stálo soustružníka 3 nože...jak byly tvrdý-vřele doporučuji).Byla také dokončena výroba a lakování víká motoru +zadního čela (obojí z hliníku - pozn.redakce :-) )Než to vše zaschnulo... přidělaly se české "BESKYDY" a když se dalo pracovat dál,tak se ty nalakované kousky nandaly na auto
|
01.09.2009 (Út) 121215 Dneska máme první školní den...ale pro mě spíš takový malý narozeniny.Auto se prvně pobudilo do života...dostalo totiž konečně zpátky motor a převodovku.Nevím jak vám,ale mě se to líbí moc...sice ještě nebyl natočen,ale můžu na tom oči nechat. Kola už jsou na auto také připravena,i když gumaři remcali jak špačci.Auto dostalo nový 3-pozadí budíků(stylově červeno modro bílé) a tachometr byl stočen na nulu ,z důvodu toho že auto začne zcela novej život :-)Původní stav tachometru byl před rekonstrukcí : 67 450 KM
|
01.09.2009 (Út) 121215 Opět video mix od kamaráda...ponejvíc o mém autě a jeho prvotních opravách
|
01.09.2009 (Út) 121215 VIDEO-DÁREK OD KAMARÁDA
|
31.08.2009 (Po) 121215 Hlava motoru se vrátila od soustružníka(byla srovnána a snížena o 0,6mm).Dneska jsem dokončil instalaci centrálního zamykání...což byla pěkná pakárna-ale stojí to za to.Bylo též rozhodnuto o vedení rozvodů kabeláže muziky,a instaloval jsem podtlakový klaksony:-) Cvičně jsem si zkusil nový víčko nádrže a moc se mi tam líbí....co vám? Těchto pár ptákovin jsem si vymyslel sám,ale dají se kdykoliv odstranit či zaměnit za originál.Začínají také práce na motoru-dostal ostřejší vačkovou hřídel 280/280,nové rozvody a pomalu se to jak LEGO začíná kompletovat...
|
28.08.2009 (Pá) 121215 Dorazil nákup od RALLLYBAZARU-kryty světel Hella , a taky jsem si vyzvedl parádní víčko nádrže-dělané na zakázku u firmy B3tuning - srandička za 1100kč :-))
|
27.08.2009 (Čt) 121215 Kola jsou natřená, zítra přijde druhá vrstva a nakonec přijdou přestříkat lakem.
|
25.08.2009 (Út) 121215 Dneska bylo dokončeno lakování " válečných barev " :-) Od soustružníka se vrátila stočená kola, která se budou lakovat.Víko motoru i zadní čelo z hliníku včetně spoileru se už vyrábí, začaly i práce na motoru-hlava byla odvezena na snížení a zarovnání.
|
24.08.2009 (Po) 121215 Dneska se opět lakýrnická práce pohnula kupředu.Je nalakován další válečný pruh a po obou stranách velké logo v místech kde je srdce auta :-)Nezapomněli jsme ani na motorový prostor a válečné barvy na víku zavazadelníku..
|
23.08.2009 (Ne) 121215 Počasí nám stále přeje :-) a tak se začíná lakovat standardní "válečný" lak dle originálu AMK AZNP Mladá Boleslav. Začíná být pruhovaná:-)
|
22.08.2009 (So) 121215 Dneska to šlo na dílně celkem od ruky..i počasí nám přálo. Bylo dokončeno lakování celého skeletu včetně dveří a víka kufru. Zadní čelo a a víko motoru se spoilerem se bude dělat (jako v originálu )z hliníku-na to je zatím ještě čas.
|
19.08.2009 (St) 121215 Tak zas něco nového....prahy byly několikrát nastříkány plničem pro lepší ochranu před kamínky atp.Auto prošlo kompletní kontrolou a kytováním,broušením všech "bolavých míst"" aby se lakování i když jen v domácí podmínkách povedlo co nejlépe.Při té příležitosti byla přemístěna i antena na střechu-na pravém blatníku nebyla moc idealní :-)
|
12.08.2009 (St) 121215 Příčka pod převodovku už je taky hotová,tak se opět (ještě bez tvrdých silentbloků ) ozkoušela.Začínají první práce na kastli-přesazení a utěsnění přední plechařiny+ oprava všech drobných bolístek na těle způsobených každodenním provozem po kvalitních českých silnicích.když už oprava-tak pořádná, a tak se opět vyrubalo vše co šlo.Při práci v kufru nastaly první hrůzné pohledy-co dokáže brzdovka po 20letech provozu:-(Ale snad to dáme do kupy:-)Následně došlo na kompletní rozborku dveří a jejich umytí KARLANEM aby se dobře lakovalo.....pomalu ale jistě začíná příprava pod lak
|
11.08.2009 (Út) 121215 Dneska došlo na převodovku-byl vyměněn synchron pouze na "dvojce" jinak je převodovka po 67 000km a denním ježdění v super stavu ,což mě (při poskakování v pražkým provozu) mile překvapilo:-) Nezbývá než ji pořádně utěsnit a poskládat to PUZZLE dohromady.
|
10.08.2009 (Po) 121215 Tak dneska došlo ke skládání puzzle...a zkoušce "nahrubo" na autě.
Poštáci se někde courají s balíkem (čekám na 4-pístky a kotouče-pro názornost alespoň jejich fotka)..a tak se tam daly prozatím ještě staré kotouče.
Myslím že ani na autě to nevypadá špatně...posudte sami
|
07.08.2009 (Pá) 121215 Když už to leží na boku pracovalo se na výměně brzdových rozvodů. Jak asi každý ví..tzn.vše vyrubat očistit a začít nanovo -jako v AZNP :-)) Nové hadičky trubičky...atd.
Taky se pracovalo na zesílení přední nápravy,výměně svisláků.....aby se to pak mohlo vše "nahrubo" poskládat dokupy s novými díly
|
05.08.2009 (St) 121215 Rozborka jde celkem od ruky....auto už leží na boku,obě nápravy jsou dole a taky částečně plechařina :-)
Mechanik mi předělal uložení stabilizátoru...i když po zesílení nápravy a dalšího co plánuje tam bude spíš pro parádu.
Když už to "hodil na bok,začalo se dělat na jinak vcelku zdravé podlaze a prazích.Byly opraveny jen ty bolavá místa protože ač je auto R.V.1988 má podlahu i prahy zdravý jako buk :-)
Původní(první) majitel totiž auto po celou dobu užívání garážoval,takže spodek je celkem v cajku.¨ Následně byl spodek důkladně očištěn a natřen 3 vrstavmi ochrany( TLUMEX).
Došlo i na rozebrání výplach a lakování převodovky ,repasi+ vyztužení náprav dle 130 LR/H a repasi ostatní potřebných dílů.
|
31.07.2009 (Pá) 121215
|