ddd
Načítám obsah...



Search
Money to share
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Site map ]
Photo Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Our projects
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Advert


Navigation

>> 

Home

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Podzim 2013

>

Jak to děláme my

 <<



Author:
142642+2829 (1571086)Daves (Administrátor)
      
Created: 10.10.2013 - Updated: 10.10.2013

Jak to děláme my



Pokud jste navštívili podzimní Běšiny 2013, možná jste zaznamenali jednu zásadní novinku.
Výsledky již nevyvěšujeme vytištěné na tabuli, ale zobrazují se přímo na displeji informačního panelu.

!Jak to děláme my


Informační panel zobrazuje data online, tedy auto projede cílem a během 30 sekund vidíte jeho výsledek.

Výsledky si můžete též zobrazit na internetu nebo svém chytrém mobilu a to i detailní rozpis pro konkrétní posádku.

vysledky.skodateam.cz

Chceme v tomto trendu dále pokračovat a nyní vám dáme možnost nahlédnout do zákulisí...

Pozor ! Na konci článku je hlasování !
Celý systém funguje tak, že časomíry z jednotlivých stanovišť odesílají data o posádkách prostřednictvím internetu na server. Tato data slouží nejen pro zobrazení výsledků, ale i pro dispečink. Časomíry také získávají zpět informace o vozech na trati. Nejen že časomíra ví, že se jí do cíle blíží nějaké auto, ale zná i jeho číslo a dobu na trati. Ta se hlídá a pokud má posádka horší čas, než je průměr tratě, dostane časomíra upozornění, že se něco děje.

Server tak sbírá data nejen ze všech RZ, ale musí být schopný i zpracovat například sprint, který se nezapočítává do závodu, ale jede se ve stejný čas. Navíc závodící jedou v jiných skupinách, než při závodu. V rámci sprintu ještě vyhodnocuje pouze jeden nejlepší čas. To jste však neměli šanci poznat, protože nikdo nejel více průjezdů.


Na následujícím videu vidíte, jak vypadá takový průjezd.


Ale nic není zadarmo a abychom byli schopni takto měřit, museli jsme urazit dlouhou cestu. Samotný vývoj jsme začali zhruba dva měsíce před srazem. Z toho čistý vývoj trval celkem 200 hodin. V průběhu vývoje se intenzivně testovalo a poslední testy probíhaly dva dny před srazem, kdy Roman seděl venku u silnice a měřil projízdějící auta. Poslední úpravy časomíry dokonce probíhaly večer před odstartováním hlavního závodu. Poslední chyby v aplikaci výsledků se pak opravovaly těsně před vyhlášením výsledků.

Když jsem viděl shluk dat, které chodily z jednotlivých RZ, tak jsem nevěřil tomu, že by to někdy někdo dal dokupy a už vůbec ne tomu, že by se to mělo večer vyhlašovat. Pravda byla, že zpracování výsledků se nám vlivem různých chyb poněkud protáhlo. Přeci jen šlo o první měřenou akci. Příroda a závodící nám připravili spoustu nástrah, se kterými si musel umět software poradit. Ba dokonce i samotná obsluha vyprávěla historku, kterak musela jít vykonat potřebu a kouká, jak cílem projíždí první auto, druhé auto, třetí auto, čtvrté auto. :) Dokonat potřebu, zmáčknout 4x enter a jede se dál. Aplikace sama chytá časy a přiřazuje jim startovní čísla. Obsluha pouze kontroluje, že někdo někoho nepředjel a potvrdí odeslání dat. Pevně věříme, že další zpracování výsledků proběhne plně automaticky, už bez našeho zásahu.

Pro představu - celkem ze všech měřicích stanovišť přišlo 958 měřených časů, ze kterých se následně počítaly časy RZ, celkem 883 časů. Aby toho nebylo málo, nasbírali jste celkem 303 řádků trestných bodů. Všechna tato čísla jsme museli rozdělit mezi 164 posádek, které se rozhodly jet sprint nebo závod. Zkuste si představit, jak dlouho byste takovou hromadu dat zpracovávali ručně, s papírem, tužkou a kalkulačkou :-D


!Jak to děláme my

Novinkou byl také tisk diplomů, kde jste si jistě všimli, že vám přibyl Spolujezdec. Mimo něj máte na diplomu i vůz a celkový čas, se kterým jste závod vyhráli. Ve výsledkových listinách jsme také zobrazovali posádky podle skupin, tedy nemuseli jste se hledat v dlouhém seznamu, ale přímo v dané skupině. V tomto jsme se však neshodli, takže na internetu bude možnost volby, zda po skupinách nebo absolutně. Bohužel na TV můžeme zobrazovat jen jednu variantu a protože děláme srazy pro vás, vyberte si sami. V komentářích napište své startovní číslo a jestli chcete řadit po skupinách nebo absolutně. Níže náhled - vlevo po skupinách a vpravo absolutně. Varianta s více hlasy vyhraje.


!Jak to děláme my
!Jak to děláme my


Věříme, že porodní problémy našeho nového měření jste překousli a přinese vám spoustu výhod.

Připomínky nám napište do komentářů.

| |

[ Send to friend | Printing version ]
Comments

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Hlasování29.10.2013 21:46:52 


Za mně skupinové zobrazení... je zajímavější a info o absolutním pořadí konkrétního vozu tam je obsažené. Absolutně nejrychlejší auta jsou pak většinou 120 S pilotovaná Wenou a za ním vozy v nejsilnější skupině


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
[ Answer ]
 18.10.2013 22:06:15 


Skupinově je to lepčí a přehlednější ale pokud se povede varianta střídání obrazovek bude to BEST


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
[ Answer ]
 Re:hlasování11.10.2013 07:17:04 


Za mě absolutně.

Resp. proč ne obojí? Třeba minutu promítat tohle a minutu to druhý. Za minutu najdeš co chceš vidět, popř si max. minutu počkáš na druhou tabulku.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
[ Answer ]
 hlasování10.10.2013 22:39:22 


Určitě podle skupin, vždyť celkové pořadí je zobrazené za lomítkem, jestli se nepletu .


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
[ Answer ]
 10.10.2013 20:04:41 


Nejsen závodící, ale už kvůli sprintu podle skupin.


1136+344 (1480)x.xhans (Registrovaný)
    
[ Answer ]
 7 Mexican10.10.2013 18:20:46 


po skupinach


Unregistered
[ Answer ]
 Online pokec[ bigger window ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: send email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: send email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: send email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Try Google...

Google
Login
Name:
Pass:
Allways log in: 



I lost my password
I want to register
Advert


Calendar of actions
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistics
Visiters:729
Loged in:0
Visits today:68642
Total visits:179527303

articles:1010
Photos:34684
Comments:17291
Users:4400


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu