ddd
Načítám obsah...



Search
Money to share
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Site map ]
Photo Tip
!Vyhlášení Dívky Škodateamu 2014

Vyhlášení Dívky Škodateamu 2014

WebShop Tip
Our projects
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Advert


Navigation

>> 

Home

-

Úpravy

>

Elektroinstalace a Výbava

>

Druhý motor topení

 <<



Author:
6218+1844 (11286)Wena (Tester)
     406-204-372    
Created: 26.04.2005 - Updated: 27.04.2005

Druhý motor topení



Montáž druhého motoru topení

Všichni co máte škodovku tak určitě víte, že se jí vůbec nechce topit obvzláště v zimě, a tak proto jsem chtěl poradit těm co nechtějí předělávat topení do předního kufru aby neničily svého miláčka. A tak existuje ještě jeden způsob a to, že se dá do zadu ještě jeden motor topení. Tato metoda není sice tak účiná jako to topení v předu v kufru, ale aspoň to dojde až do předu. A ještě není tak náročná jako ta do kufru. A ještě by se to dalo vylepšit tím že se tunelem prostrčí taková ta plastová hadice na kabely nebo na co to je. Prostrčíme jí až do předu, aby ten vzduch tam došel ze co nejmenšíma ztrátama.

Já jsem to dělal u kámoše v autě a je to zajímavý.



A k motáži vám stačí nějaké to nářadí, ten motor topení (s držáky) nejlépe ze škody110 to má větší otáčky neš š1000MB a pak kabel a nějakej ten vypínač. A pak už je to jen na vaší fantaziji.



A jak se to zapojuje, to vám taky povim, ale je více způsobů. Já vim o dvou.

1, Původní spínač, má dvě polohy. To se dá využít a můžeme motory zapojit tak, že třeba na první poloze pojede 1. motor na max. a na druhé poloze pojede 1. motor na max., či min. a druhý motor taktéž. Výhoda tohoto zapojení je, že se nemusí tahat kabely, nevýhoda je ta, že je poměrně málo variací běhu motorů.

2, Přiděláme nový vypínač. Je na vás kam si ho dáte, já ho mám na tom plechu jak je potenciometr na regulaci osvětlení palubovky. Vypínač muže být buď jedno či dvoupolohový, záleží kolik chcete kombinací. Natáhněte dráty, přičemž nezapomeňte aby to šlo přes pojistku! Ukostření motoru je lehká věc, tak že víc se o tom nemusím zmiňovat.



A tady mi kámoš poslal fotku jak to vypadá:
!Druhý motor topení

| |

[ Send to friend | Printing version ]
Comments

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:07.11.2006 22:46:19 


nu a co nechat jeden motor, kterej ale nebude prisavat studenej vzduch z venku, ale uz ohratej z motorovyho prostoru??? nebude tam smrad???


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
[ Answer ]
 28.06.2005 14:34:00 


Já jsem vydlabal ten původní, nechal jsem tam jen tu skořápku a nacpal do ní jinej motorek i s vrtulí. Byl z nějakýho Dodge a má asi 350W nu skoro jako vysavač.
Sice mi pozhasnou světla ale za to fouká pánové.


322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
[ Answer ]
 08.06.2005 07:31:29 


A to máš neupravený jo? To je divný.


6218+1844 (11286)Wena (Tester)
     406-204-372    
[ Answer ]
 N E T O P Í ?07.06.2005 23:28:16 


Mám najeto přes 125,000,-Km na ŠKODĚ 110 LS(převážně v zimních KRKONOŠÍCH!!!)A POZOR bez jediného problému s topením či chlazením


Unregistered
[ Answer ]
 01.05.2005 14:54:32 


ha ha


Unregistered
[ Answer ]
 01.05.2005 10:11:16 


Jsi šikovný kluk, ale ta čeština je fakt ukázková. Málem jsem se při čtení umlátil smíchy :o)


Unregistered
[ Answer ]
 Re:28.04.2005 20:22:42 


Z nějakého RENAULTa


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
[ Answer ]
 28.04.2005 15:48:07 


Tak v tomhle máš asi pravdu. A z jakýho auta jsi to použil?


6218+1844 (11286)Wena (Tester)
     406-204-372    
[ Answer ]
 28.04.2005 08:00:55 


Nevýhody tohoto řešení vidím v tom, že při běhu 1. ventilátoru je vzduch vyfukován přes 2. ventilátor zpátky. Při běhu obou pak 2. ventilátor přisává vzduch z motorového prostoru a žene ho do kabiny. Existuje dle mého názoru jednodušší řešení. Malý výkon ventilátoru není dán malým výkonem elektromotoru, ten je dostatečný, ale špatnou účinností radiálně axiální vrtule. Pro zlepšení větrání jsem proto použil vrtuli čistě radiální, která je dnes používána ve ventilátorech většiny moderních vozů. Tuto jsem i s elektromotorem zastavěl do bakelitového tělesa původního ventilátoru. Rozměry ventilátoru se tak mírně zmenšily, ventilátor je lehčí, celek nepůsobí nijak rušivým dojmem a výkon ventilace se výrazně zvýšil.
Někdy je však jednodušší začít ucpáním netěsností vedení vzduchu. Obzvláště náchylná k únikům je manžeta táhla řazení v zadní části tunelu.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
[ Answer ]
 Online pokec[ bigger window ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: send email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: send email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: send email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Try Google...

Google
Login
Name:
Pass:
Allways log in: 



I lost my password
I want to register
Advert


Calendar of actions
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistics
Visiters:773
Loged in:1
Visits today:84181
Total visits:177777960

articles:1010
Photos:34684
Comments:17290
Users:4398


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu