14.05.2011 (So)SMOG85![]() ![]() ![]() VŠE K PRODEJI VČ. KAROSERIE, BRATR KONČÍ!!! |
10.11.2010 (St)SMOG85![]() ![]() ![]() Další fotky nových dílů a dílů na složení podvozku. |
08.11.2010 (Po)SMOG85![]() ![]() ![]() |
01.10.2010 (Pá)SMOG85![]() ![]() ![]() Konečně byla karoserie převrácena na bok a může se pokračovat v práci zespod. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
25.08.2010 (St)SMOG85![]() ![]() ![]() Navařená kompletně nová podlaha včetně profilů pro usazení sedaček, zatím asi z vozu Opel Kadett GT. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pokračuje se v základování očištěných a odrezených částí karoserie včetně prosotru motor stěračů. ![]() ![]() ![]() |
13.07.2010 (Út)SMOG85![]() ![]() ![]() Konečně vyřezaná stará podlaha ven z auta včetně starých držáku předních sedaček.Tady už je navařená vzpěra,čímž skončilo vaření přední části auta a bude se dokončovat broušení a čištění až do nátěru základem. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
29.06.2010 (Út)SMOG85![]() ![]() ![]() Příčka převodovky putovala k novému majiteli, na řadu přijde nová vyztužená, včetně držáků pro zadní stabilizátor. ![]() |
11.06.2010 (Pá)SMOG85![]() ![]() ![]() Probíhá odstranění odhlučnění z karoserie. ![]() ![]() ![]() Také se provedlo provaření spojů podlahy, podběhů a střechy dodatečnými sváry pro zpevnění karoserie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
07.06.2010 (Po)SMOG85![]() ![]() ![]() Lepší fotky zadních náprav Škody 130 na náhradní díly. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
04.06.2010 (Pá)SMOG85![]() ![]() ![]() Tak jsem konečně nafotil všechny nové díly na stavbu plus některé provedené práce. ![]() Nové tvrdé silentbloky pro celou přední nápravu vč. uložení všech tlumičů, zadní tvrdé silentbloky ramen a motoru. Nové poloosy kompletně pokryty zinkem a nová plechařina - celá podlaha,zadní lemy,nosníky uložení zadních ramen. ![]() ![]() Rozpěrná tyč Speedpro pro přední nápravu půjde napevno navařit mezi uložení tlumičů, zadní se zatím řeší. ![]() Jedna z kompletních náhradních zadních náprav ze Škody 130 měla být dárce dílů. |
28.05.2010 (Pá)SMOG85![]() ![]() ![]() Tady mám vyfocené opískované a do červeného komaxitu odstínu RAL 3020 obalené některé díly přední nápravy a kryty k motoru. Nápravnice po obvodu zavařená a vyzttužená v místě uchycení hřebene řízení, ramena vyztužená výztuhami dle L/A plus doplnění, silnější stabilizátory přední 21mm a zadní 17mm. ![]() ![]() |
12.05.2010 (St)SMOG85![]() ![]() ![]() Konečně je vše připraveno na vyztužení podélných a šikmých ramen zadní nápravy a také na všechny ramena přední spolu s nápravnicí. ![]() ![]() ![]() |
24.04.2010 (So)SMOG85![]() ![]() ![]() Tak jsou odřezány staré zadní lemy a okraj je zatím mírně vytažen, jejich budoucí vzhled není ještě jasný. ![]() ![]() ![]() ![]() |
16.04.2010 (Pá)SMOG85![]() ![]() ![]() Dokončuje se zavaření střešních žlábků, nejprve zaklepaný originál slisovaný spoj a pak přidat nový plech. ![]() ![]() ![]() ![]() |
10.04.2010 (So)SMOG85![]() ![]() ![]() Tak je konečně venku motor i převodovka s celou zadní nápravou. ![]() ![]() ![]() ![]() |