14.05.2011 (So) SMOG85  ![]() VŠE K PRODEJI VČ. KAROSERIE, BRATR KONČÍ!!!
|
10.11.2010 (St) SMOG85  ![]() Další fotky nových dílů a dílů na složení podvozku. ![]() ![]() Vše kompletně vyztuženo, provařeno, zesíleno a na příčce přidány držáky zadního stabíku. ![]()
|
08.11.2010 (Po) SMOG85 
|
01.10.2010 (Pá) SMOG85 
|
25.08.2010 (St) SMOG85 
|
13.07.2010 (Út) SMOG85 
|
29.06.2010 (Út) SMOG85  ![]() Příčka převodovky putovala k novému majiteli, na řadu přijde nová vyztužená, včetně držáků pro zadní stabilizátor. 
|
11.06.2010 (Pá) SMOG85 
|
07.06.2010 (Po) SMOG85 
|
04.06.2010 (Pá) SMOG85  ![]() Tak jsem konečně nafotil všechny nové díly na stavbu plus některé provedené práce.  Nové tvrdé silentbloky pro celou přední nápravu vč. uložení všech tlumičů, zadní tvrdé silentbloky ramen a motoru. Nové poloosy kompletně pokryty zinkem a nová plechařina - celá podlaha,zadní lemy,nosníky uložení zadních ramen.  Rozpěrná tyč Speedpro pro přední nápravu půjde napevno navařit mezi uložení tlumičů, zadní se zatím řeší. ![]() ![]() Nová a vyztužená ramena s příčkou převodovky čekají na navaření držáků zadního stabilizátoru před komaxitem.  Jedna z kompletních náhradních zadních náprav ze Škody 130 měla být dárce dílů.
|
28.05.2010 (Pá) SMOG85  ![]() Tady mám vyfocené opískované a do červeného komaxitu odstínu RAL 3020 obalené některé díly přední nápravy a kryty k motoru. Nápravnice po obvodu zavařená a vyzttužená v místě uchycení hřebene řízení, ramena vyztužená výztuhami dle L/A plus doplnění, silnější stabilizátory přední 21mm a zadní 17mm. 
|
12.05.2010 (St) SMOG85 
|
24.04.2010 (So) SMOG85 
|
16.04.2010 (Pá) SMOG85 
|
10.04.2010 (So) SMOG85 
|
02.04.2010 (Pá) SMOG85 
|
27.03.2010 (So) SMOG85 
|
21.03.2010 (Ne) SMOG85 
|
06.03.2010 (So) SMOG85 
|
20.02.2010 (So) SMOG85 
|
07.02.2010 (Ne) SMOG85 
|
06.02.2010 (So) SMOG85 
|
30.01.2010 (So) SMOG85 
|
29.01.2010 (Pá) SMOG85 
|
21.01.2010 (Čt) SMOG85  ![]() Pokračování v přípravě na výměnu starých plechů za nové. 
|
09.05.2009 (So) SMOG85 
|
08.05.2009 (Pá) SMOG85 
|
07.02.2009 (So) SMOG85  ![]() Tak jsme šáde definitivně nastěhovali do garáže a započala jedna dlouhá etapa jejího života, kterou zahájili následující šílenci:samozřejmě v 1. řadě můj bratr, pak jeho kámoš Danny a moje maličkost, postupem času se tato skupina značně rozrostla. ![]() ![]() Všem zúčastněným bychom tímto chtěli mnohokrát poděkovat za podporu ať už naturální, morální, teoretickou či praktickou.  ![]() ![]() Jak již fotky naznačují začalo se demontáží korozí značně poznamenaných dílů jako byly přední blatníky, přední čelo a nárazník, tedy kompletní předek. ![]() ![]() Všiml jsem si,že na těchto fotkách je i vidět oprava a lakování kufru spolu s novou brzdovou sestavou i když po nějaké době provozu.  ![]() ![]() Po demontáži blatníků došlo na zpětnou montáž předních dveří, aby nedošlo k znečištění zatím nedemontovaného interiéru.Věřte, že montáž dveří zpět dala dost zabrat některým našim partiím. :-D Pak následovala demontáž výfuku a příprava na demontáž motoru. 
|
14.06.2008 (So) SMOG85 
|
31.05.2008 (So) SMOG85 
|
10.05.2008 (So) SMOG85 
|
09.05.2008 (Pá) SMOG85 
|
08.05.2008 (Čt) SMOG85 
|
18.03.2008 (Út) SMOG85 
|
18.03.2008 (Út) SMOG85 
|
15.02.2008 (Pá) SMOG85 
|
13.07.2006 (Čt) SMOG85  ![]() Další fotky jsou pro změnu poslední pořízené po přechodu k novému vozu přítelkyně Ford Focus.
|
28.03.2006 (Út) SMOG85 
|