ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
581 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Motokáry ŠKODAteam Cup 2014

Motokáry ŠKODAteam Cup 2014

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

MarekS100 Evo2

 <<



Autor:
751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
Vytvořeno: 21.04.2005 - Změněno: 22.04.2005

MarekS100 Evo2



Škoda 100


ručka, jen tak na ukázku :) (4.7Mb)


!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2

!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2

!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2

!MarekS100 Evo2
!MarekS100 Evo2



Po nehodě s Evo1 dne 4.9.2004 jsem dlouho zvažoval, jestli se pustím znova do tuningu nebo jestli si koupím ňákou opelíchanou škodu 120 za pár korun, abych byl mobilní. Po měsíci, kdy mě táta přesvědčil, že svět nespadnul, jsem se znova pustil do úpravy stovky.

K dispozici jsme měli celkem zachovalou stovečku, původně určenou na STK, kterou jsme za 1000 kč koupili od starého pána, kterému stála dlouho v garáži. Sice byla bouraná na levý zadní bok, ale vypadala, že je celkem dobře opravená. Rozhodl jsem se, že Evo2 postavím jako auto na denní ježdění (Evo1 mělo bejt taky na normální ježdění, ale po takovej práci mi jí bylo líto tahat do soli). Kastle neměla shnilé prahy ani podběhy, proto jsem ani nesundával blatníky a rovnou jsme se s tatou pustili do kitování, broušení a ve finále i stříkání. Auto bylo nastříkané den před silvestrem a mě za pár dní začínala škola. Nastrojování tedy musel zvládnout táta. Na řadu mohl přijít opravdový tuning:

motor: použil jsem nepoškozený z Evo1, musel jsem pouze předělat sání a výfuk, protože se to nechtělo k chladiči vejit, výfukové i sací potrubí je tedy ze 135ky

chlazení: protože tahat náporák je moc práce, zachoval jsem chladič i topení sériové, elektrický ventilátor skvěle pasoval z felicie dieselu, zatim to stíhá chladit, uvidím v létě

převodovka: použit původní 4q s 4,44, což je strašně do pomala(90km/h přibližně 4000otáček, na druhou stranu supr akcelerace), v budoucnu chci dát 4q s 4,22, 5q z Evo1 sice přežil, ale kvůli pracnosti vyřezávání kastle a kvůli STK jsem ho tam nedal

podvozek: chtěl jsem nechat původní(zas ta STK), ale když už se to dělalo, tak vzadu je široká kyvadlovka, na který jsem oproti Evo1 zkrátil pružiny o 1/2 závitu(teď jsou kola konečně kolmo k silnici :)), v předu je taká široká se šnekovým řízením a pružinama z Evo1(zkrácené o 1+1/4 závitu)

kola: Apolla s pneu Semperit 175/60 R13(vzadu mizí vzorek pořád strašně rychle :)).

brzdy: nakonec zase vpředu čtyřpístkové, vzadu bubny, posilovač

interiér: přístrojovka není tak pěkná jak v Evo1, páč je to moc práce, takže je tam původní, sportovní volant, sedačky z felicie

exteriér: vidíte sami

jízdní výkony:
0-100: 10-11s možná o něco lepší, kvůli diferáku 4,44
maximálka: 155km/h při zhruba 6000ot (zas ten diferák :))

víc asi nenajdete ani na našem webu: HANDBRAKERS
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:01.02.2006 17:22:25 


tak je to tak, ze ani ja presne nevim o kolik je srovnana/snizena hlava. ani nevim kde jsme na hodnotu 0,8 prisli . jediny co ti muzu rict je, ze amatersky zmerena komprese je 10,5.
Jsem odpurce extremniho snizovani hlav, ale tenkrat jsem to jeste nevedel , takze nejaky to snizeni/srovnani tam bylo, ale prej opravdu malo .


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 26.01.2006 17:25:05 


ale vždyť na svej stránkách píšeš že je snížená o 0,8? tak jak teda
díky


Unregistered
 Re:25.01.2006 18:29:26 


ahoj, hlava je opravdu jenom srovnana, v podstate seriova. V lete se to pri normalni jizde chladi dost, vrtule spina tak po 5-10minutach, pak tak za minutu vypne.....ale kdyz se tomu slapne, tak i pri zapnutej vrtuli natrvalo se to zacne tak po 5 minutach prehrejvat a musim zvolnit. musi se porad hlidat teplota a jakmile ti nesepne jednou vetrak a nevsimnes si, tak to uvaris...


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:25.01.2006 18:01:12 


ahoj, prosim tě
o kolik máš lízlou tu hlavu?
a taky mě zajímá jak se to v létě uchladí? (s tou ele vrtulí) díky



Unregistered
 Re:22.09.2005 22:40:56 


Tak jo to bude super


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 21.09.2005 18:45:32 


Petr.Z: Mám pár fotek tvýho auta z JH, až bude Marek na koleji tak je hodíme k nám na web


1534+88 (811)Rapid05 (Registrovaný)
   
 20.09.2005 23:05:56 


To si piš že pokecáme. Na tomhle srazu nemůžu chbět. A tady je moje auto aby jsi vedel o koho jdehttp://web.skodateam.cz/gfx_photos/galery/photos_web/7/HAYRCUOPQIMJCEXSCCVFIQEEPP.jpg


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 Re:18.09.2005 17:10:08 


Cauky, jsem z Velešína u Č.B. jj, ňák jsme se nepotkali, myslel jsem že pojedeš sprinty a pokecáme, jestli přijedeš do Běšin, tak to napravíme


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 18.09.2005 16:02:08 


Mám jenom takový dotaz odkud jseš. Viděli jsem se v J.Hradci na tuningu.Já jsem tam byl se 130 v továrních barvách. Škoda že jsme nepokecali.


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 24.04.2005 22:02:41 


tak jsem o vikendu vyndal topeni, ktery melo diru a mocilo jen kdyz zavru topeni, ted sem zvedavej jak to uchladim...
P.S. kdyby se nekomu valelo na pude dobry topeni na S100 a chtel mi ho darovat, budu vdecen....


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 22.04.2005 22:21:02 


No uvidime, ale když začne vrtule makat, tak je to docela hukot


1534+88 (811)Rapid05 (Registrovaný)
   
 22.04.2005 19:35:10 


hezka prace ciste udelany neverim tomu chlazeni az bude 30 stupnu


3054+173 (3227)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 22.04.2005 17:08:39 


Tak už se moc těšim, jak jí na srazu protáhnem


1534+88 (811)Rapid05 (Registrovaný)
   
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Říjen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:367
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:27969
Celkem návštěv:200548520

Článků:1011
Fotografií:34780
Komentářů:17361
Uživatelů:4427