ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
plechařina

100 S.B. racing team

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

MarekS100 Evo1

 <<



Autor:
751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
Vytvořeno: 03.04.2005 - Změněno: 04.04.2005

MarekS100 Evo1



Škoda 100

!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1


!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1


!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1


motor: favorit 136, vačka 280/280, odlehčený setrvačník a ojnice, leštěná kanály
Jako zaklad jsem měl na klice zadřený motor š favorit 136, takže jsem sehnal kliku, nakoupil nové šály a těsnění, nechal stočit setrvačník a srovnat hlavu a mohl jsem začít s kompletací. Sací potubi jsem preříznul, srovnal do vodorovné polohy a nechal svařit. Výfuk je vlastní výroby. Vodní pumpu jsem přehodil ze š120, uchycovací štefty k převodovce upravil a motor se mohl montovat.

chlazení: přední náporák z favorita, vodu jsem ved tunelem v měděných topenářských trubkách, topení z žigula umístené v kufru

podvozek: vpředu-šíroká náprava s hřebenem, o 1+1/4 závitu uříznuté pužiny; vzadu-široká kyvadlová náprava(do klasických blatníku se to vešlo akorát,vytahoval jsem jen málo :)), kola Apolla s pneu Semperit 175/60 R13(obzvláště vzadu mizí vzorek strašně rychle :)).

převodovka: 5 kvalt ze 130ky s diferákem 4,22. Kastle se v oblasti tunelu musela vyřezat, aby se to vešlo.

brzdy: vpředu-čtyřpístkové, vzadu zůstaly bubny, posilovač brzdné síly

interiér: přístrojovku jsem komplet posvařoval z plechu(to byla pakárna, už nikdy více :)), zabudoval jsem budky a vypínače z Felicie a celou potáhnul koženkou. Sedajdy jsou taky z felcky.

exteriér: nic zajmavého, nejsem zastánce plastových spojlerů. Snad jen plech pod přední nárazník z warťase.

jízdní výkony:
0-100: 10-11s
maximálka: 160km/h
kvůli krátkému diferáku a poměrně malým kolům není max. rychlost nic moc, ale kde jí využít, navíc při této rychlosti se už auto se sériovými tlumiči nechovalo zrovna nejlíp! zato akcelerace stojí zato, seriové felicie(i 1,6ky) nemaj šanci, obzvláště v kopcích asi mnoho řidičů nechápe, že můžou brzdit starou škodovku :)

závěrem: takhle to dopadne, když si nedaváte bacha při předjíždění na ještě rychlejší piloty za váma. Tak jezděte opatrně, ať si nezničíte vaše miláčky!

!MarekS100 Evo1
!MarekS100 Evo1

více na našem webu: Handbrakers
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 18 (Zobrazeno 16-30)
 bouračka04.04.2005 14:39:17 


Takže přes zimu jsi auto znovu postavil jestli to chápu správně.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Re:Bouračka04.04.2005 13:05:24 


mam to jeste v zive pameti, bylo to v zari


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Bouračka04.04.2005 09:32:17 


Marku, kdys auto takhle poničil? Doufam,ze to neni cerstva fotka?


Unregistered
Celkem záznamů: 18 (Zobrazeno 16-30)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:255
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:98486
Celkem návštěv:180712894

Článků:1010
Fotografií:34695
Komentářů:17293
Uživatelů:4402