- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
508 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Dejvidovo Erše

Dejvidovo Erše

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Škoda fabia 1.4mpi

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím všechny ,nevím jestli jsem tento dotaz patří ale potřebuji poradit#:-S Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana . Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat:-/ Děkuji předem
Celkem záznamů: 84 (Zobrazeno 1-20)


07.01.15 v 16:14 0Unregistered napsal:

na víčku je náznak, jen tak lehce, ale to je podle mě v tomhle počasí normální, normálně voda do oleje nejde, měl jsem dole ventilový víko a úplně čistý.

[ Reagovat ]


07.01.15 v 15:25 107213+2801 (1188151)Daves napsal:

A nemizí tedy za studena voda do oleje a za běhu olej do vody ?
Jak vypadá víčko oleje ?

[ Reagovat ]


07.01.15 ve 12:55 0Unregistered napsal:

těsnění není fouknuté, do vody to nefouká,netlakuje se to ,topí to normálně, jen mizí voda-asi do válců a šlo malinké množství oleje do vody, auto se nehřeje.

[ Reagovat ]


07.01.15 ve 12:51 0Unregistered napsal:

Naposledy jen o 0.06-takže to není vůbec nic, na měření přesahů používám specielní pravítko.

[ Reagovat ]


07.01.15 v 11:57 5137+1048 (3092)Vena136 napsal:

No je to minimum si myslím,0,12-0,14 bych viděl jako lepší.Schválně bych zkusil pohledat kolik to má mít přesně 1,4MPi.A na měření přesahů používáš nějaký broušený kus železa?Hodně lidí to dělá třeba šuplerou,ale ta rovná moc neni.Očistit vložku a blok a spárovýma měrkama.Každopádně je 0,10 málo bych řekl a může to mít význam na fouknutí.

A já jsem na dobu praxe už docela alergickej,nevypovída to vůbec nic o kvalitě provedený práce a už jsem se kolikrát přesvědčil.Učeň může dělat kvalitněji,než někdo,kdo to dělá 50-let a nikdo mu neřekl,že to dělá špatně.Ale to netvrdim o kontrétním člověku,ale pokud v něm máš důvěru,tak to je to hlavní

Víš o kolik byla ta hlava už celkově snížená?Měla by se rovnat pokaždým sundání.

[ Reagovat ]


07.01.15 v 10:19 0Unregistered napsal:

Vena-Hlava je udělaná na 100 procent dobře, dělá mi to motorář co má víc jak 50 let praxe a na něj se můžu spolehnout.Daves-když skládáš novej motor, tak určitě větší přesahy, ale tenhle do mému motoru nebylo nikdy saháno kromě sundání hlavy, přesahy po sundání hlavy minule byly 0.10 všude stejné.Takže vložky už jsou usazený a přesah 0.10 by měl snad stačit.

[ Reagovat ]


06.01.15 ve 21:59 107213+2801 (1188151)Daves napsal:

Až to sundáš, tak schválně přeměř ty přesahy. Já teda dělal přesah vždycky 0.2 a to proto, že vložka si vždycky nějak sedne. A pokud do někdo pořádně neočistí nebo neusadí před měřením, tak se může zdát, že tam je 0.1, ale po utažení si to sedne a je to jako by tam bylo 0.02. A nepodceňoval bych třeba ani radu Vokima. V zimě je blok zmrzlý, hliník má celkem pěknou tepelnou roztažnost a v zimě se smrsťuje = otevírají se praskliny. Když se ohřeje, tak se to zatěsní. A to může být i vysvětlení toho, proč to v létě, když je teplo, nedělá.

[ Reagovat ]


06.01.15 ve 20:20 5137+1048 (3092)Vena136 napsal:

To já bych nepřišuzoval Elringu,ale zkusil bych nějaký měkčí těsnění a nebo udělat přesahy.ono tyhle témata jsou beztak k ničemu,protože by se mohlo stát,že ty řikáš,že je všechno O.K.,ale mohl by přijít člověk a říct ti za chvilku koukání na sundanou hlavu jo tady to je špatně.Klidně je možný,že je blbě srovnaná,málo kdo to umí udělat perfektně a neni nic zvláštního se setkat s rovnanou hlavou,která je křivá Ono v tomhle nezbyde člověku nic jinýho,než si to odstranit sám,ale rozhodně bych netvrdil,že Elring dělá špatný těsnění,i když v tvojim případě za to třeba moct může.Ale můj nízor je,že internetovýma diskuzema vznikají akorát hrozný bláboly a i když to je mimo téma,je to asi jediná věc,na kterou se může člověk spolehnout

[ Reagovat ]


06.01.15 v 18:18 0Unregistered napsal:

Tak zpět k tématu, zase lehce mizí chladící kapalina a začíná to hůř startovat když to stojí déle jak den, tak až tak na 3-4 otočení motoru to chytne, že by šla lehce voda do válců? Takže bude muset hlava stejně dolů a Elring už NIKDY

[ Reagovat ]


29.12.14 v 09:08 5137+1048 (3092)Vena136 napsal:

No já mám třeba onu 742.136 cca 130 000km a nevím,co to je kontrolovat olej.Kdyby to už všude možně nepučelo,protože z výroby ty těsnění už ztrouchnivěly,vypustím po 10 000km to co naleju Ono to je jak se to povede a hlavně jak se k tomu člověk chová a já ho nešetřím zrovna.

A kliku jsem měl taky jako novou jednu,tam jsem si jí přeměřil mikrometrem,hodil do šrotu a vzal radši tu vydřenou na přebrus

[ Reagovat ]


28.12.14 v 19:54 0Unregistered napsal:

Asi má každé auto své, fábie nežere olej-kromě toho uniku oleje do vody.Feldy a favority si trochu oleje vezmou,ale tyhle všechny motory se nechají krásně upravovat na vyšší výkon Třeba motor fabie najeto 100 000 km-klika motoru jako nová.Ale tohle už je asi mimo téma

[ Reagovat ]


28.12.14 ve 14:02 5137+1048 (3092)Vena136 napsal:

No asi je,ono už i u 1,3Mpi maj lidi zarytou představu,že se tam 10W40 mení po 15 000km.Protože to je přece Mpi,ale že to je defakto stejný jako 742.135-136 o X-let starší.Narazit na pěkný 1,3-1,4Mpi motor už moc nejde,aniž by se zevnitř muselo škrabat nános.Favorita klasiku ještě docela jo i BMM,protože tam to mění aspoň po 10 000km.Lidi jsou různý no

[ Reagovat ]


28.12.14 v 11:23 0Unregistered napsal:

Motory fábky jsou uvnitř čistý, olej- 10W40 není snad problém měnit-cca 70 kč/litr? výměna oleje i s filtrem vyjde na 400 kč-teda doma-v servise 3x tolik.

[ Reagovat ]


27.12.14 ve 23:58 5137+1048 (3092)Vena136 napsal:

Já teda viděl fábky uvnitř vždycky tak čistý,že by se z toho motoru dalo jíst Co se týká oleje,90% humus,10W40 po 15 000km to prostě nedává.Ale ta G12 nebo co se tam lilo z fabriky za fridex,tak na vodě to je jako nový.Když tam někdo naleje bůhví co,tak to neni špatná myšlenka a poznatek

[ Reagovat ]


27.12.14 v 15:52 0Unregistered napsal:

Silnější materiál byl naposledy na feldě, odlehčení a tenké stěny-fabie. Motory favorit a felicie nikdy takové problémy neměly

[ Reagovat ]


27.12.14 v 15:45 10714+2767 (25613)vhml napsal:

V jakém roce ty odlitky měnili? Známému se, byť v minimálním množství , dostává neustále olej do vody. Přesahy jsou dobré, těsnění taky. Tohle by leccos vysvětlovalo.

[ Reagovat ]


27.12.14 ve 14:56 0Unregistered napsal:

Vokim-to je možné, ale proč by byl rok vždy klid?

[ Reagovat ]


27.12.14 ve 13:54 7209+1072 (8281)vokim napsal:

Vyndat čtvrtou vložku , vyčistit usazený kal a prohlédnout mazací kanál , který vede od zadního ložiska do hlavy na vahadla. Pro snížení hmotnosti , byly upraveny odlitky bloků - zmenšeny všechny rozměry- a ten kanál má velmi tenkou stěnu a velice rád a často v místě usazování kalu prooxyduje. Pak se tlačí tlakový olej do vody a těsnění můžeš měnit jak chceš.

[ Reagovat ]


26.12.14 ve 21:18 0Unregistered napsal:

0,10 by mělo stačit, do vody to nefouká, nehřeje se, topí to krásně, jen to malinké množství oleje v chladící kapalině.Příště tam půjde jiné těsnění

[ Reagovat ]


25.12.14 ve 21:56 5137+1048 (3092)Vena136 napsal:

0,10 je dost málo,ale zase když by to mělo víc,nedomáčkne se ten zbytek,když už teď to dělá bordel.A neni třeba křivý blok?Neni to moc pravděpodobný,ale aby tam nebyla nějaká výrobní chyba.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 84 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2021 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:267
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:17206
Celkem návštěv:95185570

Článků:992
Fotografií:33738
Komentářů:16935
Uživatelů:4152


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server