- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
512 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Karburátor pro motor 1.4 fabia do 742

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahojte, mám zastavěný motor 1.4 z fabie. Chtěl bych zakoupit nový karburátor na tento motor ale nevím, jaký je na to nejlepší. Zaroveň jaké by měl mít trysky, aby to jelo jak má. Tady na e-shopu jsem našel tyto karburátory a vůbec nevím po čem sáhnout, je tady někdo, kdo mi jasně řekne ktery vzít? Děkuji, TheSkodarnaCrew https://www.skodateam.cz/Weber_38_38_DGES_FAJS_nbsp-karburator/eshop?idz=2368 https://www.skodateam.cz/Weber_38_38_DGS_FAJS_nbsp-karburator_bez_sytice/eshop?idz=2671 https://www.skodateam.cz/Weber_32_36_DGV_FAJS_nbsp-karburator/eshop?idz=2160 https://www.skodateam.cz/Weber_32_36_DGEV_FAJS_nbsp-karburator/eshop?idz=2161 https://www.skodateam.cz/Weber_32_36_DGAV_FAJS_nbsp-karburator/eshop?idz=2118 https://www.skodateam.cz/Weber_38_38_DGAS_FAJS_nbsp-karburator/eshop?idz=2463 https://www.skodateam.cz/Weber_32_36_DFEV_FAJS_nbsp-karburator/eshop?idz=2371


09.01.22 ve 21:26 5308+1081 (3194)Vena136 napsal:

Daves> málo jsi experimentoval s tryskama a ono pokud bys někdy koukal jak se druhá komora podtlakem otevírá (třeba na brzdě),tak pochybuju,že máš tak rychlou nohu Je to jenom dá se říct aby se to nezahltilo v 1500ot,když na to nějaký retard šlápne s vlekem v zádech.Ale o nějakém otevírání ve 4000ot nemůže být ani řeč + na upraveném motoru vůbec ne.Řešit špatně načasovanou podtlakovou komoru k otáčkám je mnohem horší,než říct majiteli,ať na to šlápne aspoň ve 3000ot

[ Reagovat ]


09.01.22 ve 21:19 5308+1081 (3194)Vena136 napsal:

vokim> Čína jako všechno na žiguly dneska za pár šupů,nelze od toho očekávat zázraky a je to bohužel už výdobytek moderní ekologické doby i v Rusku a na auto bych si nedal ani originál.To bych už šel do 1,5 starý SSSR mechaniky 23-24,nejhůř 1,3 23/23.Tohle má tuším 21/25 difuzory a to se tam může nechat rovnou sedr 130 s 22/24 dif Ono by se chtělo bavit i o tom trochu zvýšit průtok karbecu,když to je na "upravenou" 1,4 a ne sériovou 1,3 na co to bylo navrženo.A žigul je licence weber a jede to jenom kůli svojí jednoduchosti,ale ne tyhle čistě Ruský hybridy,stejně to platí o DCD a třeba polskýmu FOS.Postupem času se ty karbeci vždycky zkurví konstrukčně,protože to musí málo žrát,být ekologické a ideálně vymyslet v tom daném státu,kam se licence koupila.

[ Reagovat ]


09.01.22 v 17:59 123106+2822 (1360022)Daves napsal:

vokim> Já osobně měl s druhou mechanicky otvíranou klapkou problémy. Moc vzduchu a málo podtlaku Vždy mi líp fungovala druhá klapka podtlakem. Ale nejsem motorář Třeba jen nedostatek zkušeností

[ Reagovat ]


09.01.22 v 17:25 7514+1091 (8605)vokim napsal:

Daves> Jo to bude fungovat stejně. Na běžné ježdění bych nedoporučoval, aby se obě klapky otevíraly společně / zároveň/, ale postupně a je jedno zda je II. klapka otevírána podtlakem , nebo mechanicky.

[ Reagovat ]


09.01.22 v 15:40 123106+2822 (1360022)Daves napsal:

Podobné jako 32/32 https://www.skodateam.cz/Weber_32_DMTR_FAJS_karburator/eshop?idz=3896

Druhá klapka také řízená podtlakem.

Přiložené fotografie:
!Karburátor pro motor 1.4 fabia do 742
 
[ Reagovat ]


09.01.22 ve 13:10 7514+1091 (8605)vokim napsal:

TheSkodarnaCrew> 28-36 Podtlakově řízená II klapka - ideální pro pohodlnou jízdu - do práce a z práce + výleky= spotřeba - ale i když se chceš svézt trošku ostřeji. 2107-1107010-20 3332,-Kč https://abc-autodily.cz/146-palivovy-system?page=3

[ Reagovat ]


08.01.22 ve 22:35 5308+1081 (3194)Vena136 napsal:
[ Reagovat ]


08.01.22 ve 22:33 5308+1081 (3194)Vena136 napsal:

TheSkodarnaCrew> všechno tady to je hezký,ale uplně jednoduše jsou dvě možnosti,...buď si věci nech dělat a musíš je platit a nebo zkoušej sám,kup 10 druhů karbeců a vyber si ten,co bude fungovat a vyhovovat nejlíp,pak můžeš začít to samé dělat s vačkou,sacím potrubím a takto se dostaneš až k posledním dílu na motoru a můžeš pokračovat k převodovce,nápravám,brzdám a přes celý zbytek auta...já zvolil druhou mnohem finančně náročnější možnost a za sebe můžu říct,že nejlepší karbec co se týká vertikálu je DCD/DCHD,tuším co si měl zrovna půjčený na Běšiny.Bohužel 28/36 DCD není v dnešní době sranda za 4-5000kč co tě bude stát Čínský základ v podobě DGV a to budeš mít za ty prachy nějaký vrak,pokud nenarazíš na někoho,kdo neví nebo je mu jedno,jakou to má v dnešní době hodnotu.

https://cs.classiccarbs.co.uk/produkt/repasovaný-weber-2836-dcd-25-karburátor-2

A ještě tohle nazvat "repase",ale pro představu to stačí

[ Reagovat ]


08.01.22 ve 12:33 0Unregistered napsal:

TheSkodarnaCrew> já na mém motoru DGV 32 36 tady ze shopu, odladěný na obsah na 1450, a jede to pěkně

[ Reagovat ]


07.01.22 ve 20:58 0Unregistered napsal:

Unregistered> Zdravím,Taky přemýšlím nad karbecem 32-36.Slyšel jsem že vcelku dobře prý funguje i sedr z T613.

[ Reagovat ]


06.01.22 v 17:03 0Unregistered napsal:

TheSkodarnaCrew> Já jsem dlouhou dobu jezdil karburátor z prvních žigulíků (bez podtlaku), takže mechanicky ovládané otvírání druhé klapky.Za mě perfektní karburátor, jednoduchý, funkční a jezdil jsem ho ma 1,3 s broušenou vačkou něco kolem 270°,po přetryskování nebylo dál co řešit .
Jen když jsem teď viděl ty ceny na bazaru tak nechápu co za ty staré karbece chtějí,ale určitě by se dal s trochou štěstí sehnat ještě rozumně za pár stovek nějaký kousek .O proti Jikovu to bylo nebe a dudy co se týká nastavení.Ten pokud nekoupíš nějaký repasovaný tak je většinou průser.Často problémové otvírání druhé komory,prohlé dosedací plochy, atd.
Jinak tady z těch odkazů bych taky šel do 32-36 a ovládání sytiče si zvol podle sebe co se ti hodí.Já jsem osobně za manuální nebo možná elektro.

[ Reagovat ]


05.01.22 ve 13:08 0Unregistered napsal:

TheSkodarnaCrew> Zdravím.Ohledně úprav a oprav karbeců Jikov bych třeba zkusil kontaktovat pana Stanislava Rašku z Trojanovic.Umí poradit.Vždy s ním byla dobrá domluva.

[ Reagovat ]


04.01.22 ve 23:27 5308+1081 (3194)Vena136 napsal:

TheSkodarnaCrew> trysky jsou všude stejné dá se říct a jdou tam dát jakékoliv...je to snadné kůli plně automatickému sytiči a je to klasický dvoukomorák.Takže důvody uplně jednoduché A pokud tam je aspoň vačka,tak O.K.Je to sice na hranici,kdyby tam byla 280,bylo by to lepší,ale takle to nebude uplně marné...takže ber,nebo nech být

[ Reagovat ]


04.01.22 v 19:46 52+3 (27)TheSkodarnaCrew napsal:

Vena136> Ahoj, vačka tam je 265/265, hlava se snižovala o 0,6mm, elektronické zapalování vrba motorsport, jinak žádně další úpravy. V plánu jsou svody 4-1, ale zátím šetřím. Ctěl bych, aby to jelo, ale zase v poměru se spotřebou, mám v plánu s tím jezdit během roku hodně.

Můžu vědět proč rozva tenhle karburátor? Kvůli tryskám?

[ Reagovat ]


04.01.22 ve 12:53 5308+1081 (3194)Vena136 napsal:

TheSkodarnaCrew> 32/36DGEV bych zvolil já,pokud je v tom motoru aspoň nějaká lepší vačka.Ale nepočítej,že to nějak extra pojede tak jak to koupíš.Spíš to bude horší jak klasika sedr.Co se týká osazení a předělání karbecu,aby fungoval na 100%,tak by to nebyl problém,ale doma to neuděláš a je lepší to potom stejně celé naladit,ale to podle úprav motoru.Pokud by to byla série 1,4,tak bych tam enchal sedr 130 a trochu mu pustil žilou tryskama.Můžu ti s tím pomoct,pokud budeš chtít,ale veřejně se moc rad nedává,s tím musíš počítat.Hlavně když to někoho stálo čas a peníze to vymyslet.

[ Reagovat ]


03.01.22 ve 20:32 52+3 (27)TheSkodarnaCrew napsal:
[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červen 2022 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:74
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:37906
Celkem návštěv:125300388

Článků:1000
Fotografií:34055
Komentářů:17146
Uživatelů:4248


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server