- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
525 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Historic Vltava Rallye 2006

Historic Vltava Rallye 2006

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Téma diskuze

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím Přátelé,po oživení motoru 110ls po 13 letech,se spéká kladívko s pod víčka se hulí,na volnoběh motor běží při přidání tarokuje,kondenzátor měněn spečeno,znova.děkuji za rady


27.09.21 v 15:01 7521+1092 (8613)vokim napsal:

Majkl40> Tato cívka / s odporem / je motaná na napětí 10V. Ten odpor je na její přizpůsobení do vozidel s napětím 12V. Starší provedení cívek na startéru mělo jen kontakt 50 -od klíčku. Novější provedení cívek na starteru mělo kontakty dva -50- od klíčku a 15a , který vedl právě na zapalovací cívku / tam co máš nyní ten žlutý kablík a tím posílil intenzitu jiskry v zapalování, protože přivedl plné napětí za srážecí odpor.

Přiložené fotografie:
!Téma diskuze
 
!Téma diskuze
 
[ Reagovat ]


27.09.21 v 11:18 112+16 (64)Majkl40 napsal:

vokim> Zdravím,ok díky,někde jsem četl že ten odpor je na posílení jiskry při poklesu napětí jak jsi psal,zatím.S pozdravem Michal

[ Reagovat ]


27.09.21 v 11:08 7521+1092 (8613)vokim napsal:

Majkl40> 110LS není 110R , ale v tom případě to máš skoro dobře. Jen bych se přikláněl k tomu, že žlutý bych zapojil na ten srážecí odpor, aby nebyly tolik kladívka namáhány.

[ Reagovat ]


25.09.21 v 08:01 112+16 (64)Majkl40 napsal:

vokim> Dobré ráno ano otáčkoměr v autě jeJedná se o Š 110r,je to moje třetí erko a první s takovouhle cívkou,vždy byly bez odporu.Auto má tažné,stly to není tím,díky zatím čest

[ Reagovat ]


23.09.21 v 19:06 7521+1092 (8613)vokim napsal:

Majkl40> Máš na autě otáčkoměr? Ten červený kablík je k němu?nebo je připojen na cívku startéru. V tomhle zapojení se ti budou přehřívat kontakty v rozdělovači, neboť cívka je motaná na 10V a v té krabičce na ní je srážecí odpor , aby jela na 12V. Žlutý kablík co máš přímo na cívku / vede od relé dobíjení ///svorka č. 15/54 /// by měl být zapojen na tu krabičku a pokud červený vede od startéru , tak ten místo toho žlutého //svorka č. 15 // . Od rozdělovače potom jen na svorku č. 1 , tam co ho máš nyní. Vzhledem k tomu , že ten červený vede do svazku a Š110LS neměla otáčkoměr z výroby na 99% vede právě na startér. Bylo to pro posílení jiskry při startu , když poklesne napětí. Tak jak to máš zapojené , ti to při startování zkratuje kontakty v rozdělovači a brzy o ně opět přijdeš.
Pokud se ten červený , jen tak bimcá u startéru a není zapojen do jeho cívky / na cívku startéru vede žlutý od klíčku / staré provedení / nebo žlutý od klíčku a červený k cívce / nové provedení/ nic se neděje. Na cívce startéru jsou ty konektory proti sobě.

[ Reagovat ]


23.09.21 ve 13:36 112+16 (64)Majkl40 napsal:

vokim> S touhle cívkou motor šlape

Přiložené fotografie:
!Téma diskuze
 
[ Reagovat ]


23.09.21 ve 13:06 112+16 (64)Majkl40 napsal:

vokim> Zdarec,kabely byly zapojeny správně,vyměnil jsem zap.civku co na autě původně byla s nějakou bílou krabičkou asi odpor nebo relé a motor šlape,díky za konzultaci

[ Reagovat ]


20.09.21 v 17:08 7521+1092 (8613)vokim napsal:

Majkl40> Asi budeš mít kablík od rozdělovače zapojen na přívodní napětí od klíčku. Často se to zaměňovalo , protože přívod je žlutý a kablík k otáčkoměru také. Přívod + na 15 a od rozdělovače na 1

[ Reagovat ]


18.09.21 ve 14:06 112+16 (64)Majkl40 napsal:

Zdravím Přátelé,po oživení motoru 110ls po 13 letech,se spéká kladívko s pod víčka se hulí,na volnoběh motor běží při přidání tarokuje,kondenzátor měněn spečeno,znova.děkuji za rady

Přiložené fotografie:
!Téma diskuze
 
[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Srpen 2022 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:204
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:9642
Celkem návštěv:127964916

Článků:1000
Fotografií:34090
Komentářů:17157
Uživatelů:4252


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server