- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vackovy hridel Favorit

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravim skodovaky a potřeboval bych radu jakou vacku mužu osadit do sériového motoru bez uprav ,co máte vyzkousené myslim ze 270 je strop.


20.11.20 v 19:13 5087+1024 (3055)Vena136 napsal:

Unregistered> mě ani jedna z variant nepřinesla nějaký rozdíl a preferuji Fe,protože z 99% používám vačky symetrické a dělám stejné vůle,což mě na Al a Fe kombinaci vadilo,protože Al mají mít o 0,05mm větší vůli.Nedávat Al na výfuk,neseděla by teplotní roztažnost materiálu.

Já bych dal ty nejlepší a neřešil,jestli budou všechny Fe a nebo kombinace Al a Fe.Pokud bude vačka asymetrická,tak to beztak bude mít každý palec jinak a i s Fe se budou dělat jiné vůle S a V.

[ Reagovat ]


20.11.20 v 07:22 0Unregistered napsal:

Vena136> Diky moc za ochotu jestě rada,mam pouzit duralové ventilové tycky nebo preferovat ocel ?

[ Reagovat ]


16.11.20 v 16:56 5087+1024 (3055)Vena136 napsal:

Unregistered> třeba já Ale je ideální to potom přizpůsobit přímo k motoru,i když 90% uživatelů stejně nepozná rozdíl...ale pokud se ladí průběh,musí být v zadku a noze cit a nebo brzda.Co se týká lepší série,tak tam pojede cokoliv bez nějakého extra rozdílu a těch lepších motorů,tam jsou dogma,jak 300° vačka jede od 5000-8000 a nejde to ani nastartovat atd...už jsem dost starý na to,abych to někomu rozmlouval...ještě jsem neměl motor,který by jel dole stejně jako série a najednou vystřelil jak na NOS.Samo tam je nějaká stoupající tendence s otáčkama mimo možnosti sériového motoru,ale nikdy ostrý motor nepojede třeba ve 2000ot hůř,jak série a spíš naopak.

Zkusil bych sehnat 880 rozdělovač což je oněch 11° regulace a k 260° vačce to bude až moc dobrý a na 280° to bude taky fungovat,ale tam už by to chtělo zase jiný rozsah vůči otáčkám.Pokud to ale bude série motor se sníženou hlavou a vačkou,pochybuji,že to bude poznat,protože tam bude X-dalších negativních vlivů,které výsledek ovlivní více,než "špatná" charakteristika odstředivky.

Tim nechci říct,že motor bude krám,ale že to není tak horký,jak se píše na internetu Samo odladit na max. se dá i série,ale tam to bude 1kW a na závodním motoru 10kw.

[ Reagovat ]


16.11.20 ve 14:48 0Unregistered napsal:

Vena136> diky za obsahlý vyklad je na to nejaka stolice na přezkouseni nebo dokonce nějaky machr který se tim zabýva ? Dik za info.

[ Reagovat ]


15.11.20 v 17:46 5087+1024 (3055)Vena136 napsal:

Unregistered> Unregistered> no třeba 50kw verze favorita měla 11° regulaci a tvrdší pružinky...série tuším 17°,120-ka 14° +/-...mluvím o odstředivce,..ono se to liší i magneton a pal,každý tam psal něco jiného a realita je taky někde jinde...tak nebo onak je rozdělovač velice diskutabilní,protože 11° regulace na motor jako je 50kw favorit se mě zdá trochu extrém,když to samé mě jezdí na 90kw Samo rozhoduje i křivka předstihu,ne jenom rozsah...ale pokud by se dávala třeba jenom 260° vačka,k tomu KP 10-10,5,protože to víc prostě netřeba a jezdilo by to i na sériovém KP,tak bych osobně pouze odpojil podtlak,aby se to na začátku krapet opozdilo (podtlak tahá okamžitě při přidání) a víc to neřešil.Spousta lidí bude psát,jak tam je zapotřebí dát to a tamto a ideálně elektronické zapalování...já už vyzkoušel co se týká škodovek téměř vše a nejsem přesvědčen o tom,že tak jednoduchý motor potřebuje nějakou kosmickou techniku Ty nejlepší motory mě běhají na rozdělovači a ten samý motor má o 1kw na rozdělovači a karbecích více,než plně řízený (vstřiky i zapalování)...a i motor s 85kW si nechá líbit tak moc,že lepší série jede na vše a taky jsem viděl motory co měly tak volný rozdělovač,že to bylo snad ob válec,ale za běhu jako hodinky...nelze to bagatelizovat,ale osobně jsem měl problém s nastavením rozdělovače až na hranici 95kW motoru a to myslím,že to chtělo doladit na autě.Jinak co se postaví,to jede a regulaci bych řešil až na 280° a věším KP...ale nejen 50kW favorit má 11° a viděl jsem to samé i na kontaktním rozdělovači...pokud to je na fáčko,zkusil bych sehnat 880-ku místo 860 a popřípadě vyzkoušel oba dva...troufnu si říct,že v tom nebude znatelný rozdíl.

[ Reagovat ]


13.11.20 ve 14:35 0Unregistered napsal:

Vena136> Zdravim jaky by to chtelo rozdělovac ,vyhovuje Favorit 136 nebo potřebuje nejakou upravu ?

[ Reagovat ]


23.10.20 v 18:34 5087+1024 (3055)Vena136 napsal:

Unregistered> 270 nedělá 260/280/304 + polotovarovky (vyhozené peníze do NO-name motoru)...280 max. + měnit motor na emise,protože to díky překrytí ventilů už neprojde.

[ Reagovat ]


23.10.20 v 07:47 0Unregistered napsal:

vokim> Dik za radu a je třeba jestě nějaka uprava ,když by to byla vacka těch 270 ?

[ Reagovat ]


23.09.20 ve 20:45 7066+1058 (8124)vokim napsal:

Unregistered> Když vačku , tak od Petra Krejbicha. Dělá to výměným způsobem, dáš mu svojí a on dá nabroušenou.

[ Reagovat ]


22.09.20 ve 14:31 0Unregistered napsal:

vokim> Omlouvam se ale je to 742 136 ale jak je to vnitrek shodny s Favoritem ,takže male ulozeni.

[ Reagovat ]


21.09.20 v 09:28 7066+1058 (8124)vokim napsal:

Unregistered> Záleží jaké máš uložení , jestli malé nebo velké. Co je to za blok?

[ Reagovat ]


21.09.20 v 07:28 0Unregistered napsal:

Zdravim skodovaky a potřeboval bych radu jakou vacku mužu osadit do sériového motoru bez uprav ,co máte vyzkousené myslim ze 270 je strop.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2020 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:126
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:20814
Celkem návštěv:90694268

Článků:991
Fotografií:33629
Komentářů:16913
Uživatelů:4131
Partneři
www.topnahradnidily24.cz


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server