- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Téma diskuze

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj LIDI POTŘEBOVAL BYCH VYHRUBOVAT HLÍNÍKOVÉ HLAVY NA SPORT UČELY ZBYTEK SI UDĚLAM SÁM. JEDNÁ SE O 3 AŽ 4 KUSY. NĚJKAY KONTAKT.? dÍKY
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-20)


19.02.20 ve 12:27 0Unregistered napsal:

Unregistered> Díky za reakce už jsem našel člověka který mně to čistě vyhrubuje a bez řečí.

[ Reagovat ]


16.02.20 ve 14:22 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

H.> ale zase dobrá střecha na 4-kůlech zaručí,aby ti aspoň nepršelo na hlavu,perfektní základy bez střechy jsou uplně k ničemu Tohle je jako co bylo dřív "vejce nebo slepice",...samozřejmně ideální je udělat vše,o tom žádná.Ale motor se vylepší i když to je křáp,pak je otázka,jak dlouho to vydrží a proto já nerad ladím takové ty 3x překoupené splácaniny přes net,...když se z toho vytáhne výkon seřízením,posere se to,protože to nevydrží,ale na špatné seřízení by to jezdilo jak dlouho,protože to nemá výkon a tím pádem i menší namáhání.

Série po GO bude mít max. o 10% víc,než v techničáku,vyhoněný krám s 2/3 výkonem co měl původně,po úpravách bude mít s velkou pravděpodobností větší výkon,než ona série po GO.Ale výdrž tam je uplně někde jinde.Ale je to prostě nekonečný koloběh,...tak nebo onak je neuvěřitelné,jak moc jsou ty součástky předimenzované na to,jak stará koncepce to je a jaké jsou použity materiály...udělat z HTP 100kW jako ze škodovky,tak to podle mě všechno vylítá ven vanou a to je výkonostní základ defakto stejný a materiály by měly být někde jinde,ale zase se šetří.Lepší udělat 3-motory než jeden,co se týká množství materiálu

[ Reagovat ]


15.02.20 v 08:55 9069+1387 (10456)H. napsal:

Vena136> Přesně jak říkáš. Hlavu (střechu) montuješ na solidní a festovní základ (spodek).

[ Reagovat ]


13.02.20 ve 12:16 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

H.> jsem stejného názoru,...je mnoho způsobů se dobrat stejného cíle,...někdo poleze na kopec přímo jako horolezec,někdo půjde po turistické stezce,...oba budou ve finále nahoře,ale s jakými náklady a časem se to už bude rozcházet.

Ale jsou prostě určitá pravidla,která musí dodržet každý a bohužel i dnes v oblasti techniky platí,že někdo se pokouší o věci,jako by chtěl stavět dům od střechy dolů a bohužel je takových lidí stále většina a šíří se to jako virus a už nikdy se tyhle bludy z podvědomí lidí nedostanou.

[ Reagovat ]


11.02.20 v 16:03 9069+1387 (10456)H. napsal:

Já si myslím, že každý z nás má vyzkoušenou nějakou cestu, po níž se vydá při úpravě motoru. Ta cesta je dlážděná omyly i úspěchy a každý si musí tu svou cestu vyčíst z knížek, vyslechnout od starších a nakonec prošlapat sám.
A řekl bych, že už jsem příliš starý a možná i zkušený na to, abych si myslel, že ta má cesta, nebo jen směr, jímž se ubírá, je jediná správná.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Pavel.RS,Daves,vokim


10.02.20 v 19:51 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Daves> fyzika základní školy,...já z toho vědu nedělám.Jenom zase 2-kroužek ti neudělá takovou účinnost jako 3-kroužek nebo 4 kroužek...i když má větší tření,takže co je lepší? A právě ten odpor se taky řešil suchýma vanama a co jsem se bavil s lidma,co to jezdily,tak hodně aut to vyhazovalo a jezdili normální...výkonnost téměř beze změny a spolehlivost a jednoduchost uplně někde jinde.

Leštit kliku,to máš stejný jako vyřezávat rošt u 1,4 fábie...blok by měl být tužší díky tomu a nemá postraní dekl na zdvihátka,ale díky dalšímu kanálu na hydroštely se blok ve finále propadá víc,jak favorit s deklem a každý druhý motor tlačí olej do vody v přechodu blok-hlava.

A to vymýšlela parta ING. v MB a posrali to,takže ne všechno co se myslí dobře,taky dobře dopadne...teoreticky by pomohl i oddych klikovky do sání,jako to má série,aby se tam nedělal tlak a každý auto na závodech to má hozený na zem hadici,takže tomu odvětrání nic nepomáhá a při větším tlaku se klika hůř točí

Ale jsme u škodovky a ne v F1,takže tyhle ztráty jsou téměř zanedbatelné,ale hodně lidí to řeší a ty podstatné věci se zanedbávají...a právě pak musí být takoví lidé jako já,kteří neřeší hovadiny a ví,co má opravdu význam dělat a co až někdy jindy

[ Reagovat ]


10.02.20 v 09:20 103763+2794 (1150815)Daves napsal:

Vena136> Když opominu jiné důvody leštění, tak u kliky můžeme brát v úvahu aerodynamický odpor v olejové mlze. Ale to se musí řešit už vhodným tvarem při odlehčování. Nižší ztráty právě zvyšují účinnost. A ztráty v motoru nejsou pouze třením, ale hlavně hmotností všech částí, které vykonávají lineární pohyb. Proto se používaly například dvoukroužkové T písty.

Na přiložené fotce je demonstrace účinnosti 25% u motoru.

Přiložené fotografie:
!Téma diskuze
 
[ Reagovat ]


07.02.20 v 18:38 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Daves> řikáš to dá se říct dobře,ono by spodek neměl mít ideálně žádnou nevyváženost a ztráty,ale to za 1-nejde a za 2-to "že to tak stačí" je jiná věc...účinnost spalovacího motoru nezvedneš vyváženou klikou,ta je dána dá se říct "fyzikálně",ale zmenčíš ztráty...a platí to i opačně,..menší ztráty = lepší výkon,ale účinnost motoru se nezmění...snížením hlavy třeba už ano.

A taky záleží,v jaké míře úprav se pohybuješ...na sérii nejvíc přidá většinou obyčejné seřízení V extrému se pak klika a ojnice leští,..jsou hladce obrobené,aby na nich nezůstával olej a nedělal tam ztráty,..

[ Reagovat ]


07.02.20 v 09:50 103763+2794 (1150815)Daves napsal:

H.> Změřený to nemám, ale nemyslím si, že spodek dělá jen 5%. Už jen vhodným výběrem sériových dílů bez jediné úpravy získáš v pohodě jednoho koně. Tím pádem na hlavu by připadlo 19 koní. Jsem přesvědčený, že na spodku uděláš 3kW relativně jednoduše, na hlavu by tak poměrem 5:95 připadlo 57kW. To je blbost. Hlavou a vačkou se řeší plnění, spalování a vyplachování. To je super. Ale taky je potřeba u motoru řešit jeho ztráty, ať už odpor rotačního pohybu nebo ztráty na lineárním pohybu, které jsou největší. Ztráty třením lze snížit relativně snadno o 50%. Bohužel jsem nikdy neměřil kolik výkonu přidá spodek. Vždy jsem upravoval obojí naráz. Ale přidám mojí zkušenost - měl jsem odlehčenou leštěnou kliku, která mi praskla (ne vinou odlehčení). Nebyl čas dělat novou, protože se jely závody. Použila se tak místo ní sériová klika. Zbytek motoru zůstal stejný. Ale auto už nikdy nejelo tak jak prve.

[ Reagovat ]


06.02.20 ve 23:34 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Hibrid> ano,osobně tedy ještě potřebuji vědět co přesně tím dotazující myslel,protože chci,aby věc fungovala a nedělám "jak někdo chce",ono to ve finále je plus pro "zákazníka",protože to bude fungovat a třeba ho to bude stát méně...kdo chce zvětšit favorit hlavu,řeknu mu,ať tam dá MPi a šmitec,kdo chce závodit,musí se rýpat i v té MPi.A když někdo bude chtít udělat 32mm kanály do 1,3,udělám to a nepojede to,tak kdo za to může?...já Takže to nedělám.Ptal sem se konkrétněji a další věci nechci řešit veřejně,protože je do toho každému kulové.A zas nesouhlasím s tím,že kdo udělá spodek a neumí hlavu,tak ten neumí ani spodek...kompletně vybavená strojní dílna udělá spodek jako nic,ale kanály v hlavě se nedělají na stojanovce,i když jsem takto už pár hlav viděl.Je to celkem opruz a nedělám to rád,ale výsledek stojí za tu námahu...složit spodek z nových dílů,co vyndám z regálu jsou mnohem snáz vydělaný peníze a tak to může platit i v tomto případě...prostě dotyčný nemá čas rýpat po milimetrech kanál,aby byl nějaký pěkný tvar,protože časově by mu to nikdo nezaplatil a na CNC se prostě u nás hlavy běžně nedělají.

A jelikož trpím "samaritánstvím",aspoň poradím,i když bych to třeba nedělal ve finále,protože to dotyčný může dát někomu,kdo ho jenom oškube.Ano,může mě to být jedno,ale vím jaké to je,když člověk očekává víc,než dostane a osobně možná víc opravuju po ostatních,než dělám vlastních věcí,takže to je asi důvod,proč se zapojuji do diskuze...určitě to neni proto,abych nabral kšeft,že nemám co na práci

[ Reagovat ]


06.02.20 ve 22:21 1751+84 (917)Hibrid napsal:

Vena136> Jestli chápu, pův. otázka zněla - kdo je schopen základního zvětšení kanálů u 3-4 hlav v dohledném termínu. Odpověď by měla být ve smyslu - udělám zákl.zvětšení v nějakém termínu, příp.další práce a cenu dohodneme individuálně. Tady je kontakt.

[ Reagovat ]


06.02.20 ve 14:32 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

H.> jo někomu musím ležet v žaludku,když se to stalo už podruhé,ani jednou to nebylo vadným motorem a zbytek závodů to odjede bezproblémů a na bedně...náhoda?

Každopádně to zde začíná "virtovaťet"...otázka byla,kdo umí udělat hlavu a odpověď byla "já",protože to je prostě pravda...jak,časově a finančně to bude tazatel řešit až se rozhodne,komu dá svou důvěru a hlavně peníze Zbytek je pouze řešení nesmyslů a pak z toho plynou situace viz. první věta...nikdo nemůže za to,že umí něco líp,než někdo jiný

[ Reagovat ]


05.02.20 ve 20:00 9069+1387 (10456)H. napsal:

Já bych to také viděl tak, že 95% koní dělá hlava a jen 5% spodek.
Zas spodek zaručí 95% toho, jestli z toho třeba v Kramolíně v RZ1 ti koně převlečení za ohnivou kouli neutečou. Takže motor musí fungovat jako celek.

[ Reagovat ]


03.02.20 v 16:06 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Daves> spodek pojede vždy,když se udělá podle tabulek,co už někdo vymyslel,...u hlavy,vačky,zapalování,krmení,výfuku to neplatí,pokud se nebavíme o nějakých pravidlech,které se musí dodržet,jinak vzniká nekonečné množství kombinací.

[ Reagovat ]


03.02.20 v 16:04 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Daves> Popis co si uvedl ke spodku "+ 100% respekt v hospodě u piva,+ 1% zlepšení na RZ"

"mezi ladiči je rozšířeno mnoho omylů a mýtů o úpravě auta a mnozí se podle nich řídí a tak ohrožují výkon i výdrž jeho součástí"

Výkon se prostě hledá jinde a jinak,ale o tom tahle diskuze neni

[ Reagovat ]


03.02.20 ve 14:37 103763+2794 (1150815)Daves napsal:

Vena136> No, když se spodek bude dělat pořádně, tak to zas o moc jednodušší práce není. Když se bavíme o odlehčení kliky a pístů, přeleštění, úprava pístů, pístních čepů, zdvihátek a hrnků, převrtání kanálů, úprava oštřiku rozvodů atp, tam je práce jak na kostele U hlavy uděláš "jen" kanály, spalováky, sedla, vodítka, ventily, teoreticky vyměníš pružiny a vahadla a máš hotovo A ono dělat kanály v hlavě, pokud se teda nebavíme jen o slícování sedla s kanálem, a nechat spodek jak je, tak to nemá moc význam.

[ Reagovat ]


02.02.20 ve 13:05 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

vokim> spodek motoru je mnohem snažší práce,než hlava,tak možná proto.Kdo má na to stroje,je klika,ojnice,pístní sada,blok otázka chvilky.Hlavně i dnes se dá koupit všechno nový a stačí to vrazit do bloku a ono to nějak pojede,protože to je z výroby nějak vyvážené atd.Ale nová upravená hlava koupit nejde za žádný prachy a i kdyby se někde vyhrabala třeba origo,tak to bude pořád stavěné na nějakou homologaci a určitý motor...tím chci říct,že na spodku neni moc co vymýšlet (jedna klika,4 ojnice,4-písty...),když pominu extra závodní díly,ale hlava může být postavená na X-způsobů,pokud to nemá jezdit historika a dodržovat homologaci.

[ Reagovat ]


02.02.20 ve 12:59 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Unregistered> mám ho tady v "kartě",tak je to na Vás...já mám taky moc práce,proto jsem se ptal,o co tedy vlastně jde.Ono asi každý,kdo něco umí má dnes kolem starých aut moc práce a někdy i ty,co umí méně.

[ Reagovat ]


01.02.20 v 10:30 7068+1058 (8126)vokim napsal:

Unregistered> Pána co BUDE dělat motory , ale nechce k nim udělat hlavy bych asi urychleně opustil.

[ Reagovat ]


01.02.20 v 08:54 0Unregistered napsal:

Vena136> Musím se poradit s pánem co mně to bude dělat motory.Má moc práce a tak mně pověděl že mi hlavy nebude už dělat. Zkusím vám pak napsat na meil pokut ho najdu.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2020 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:82
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:14
Celkem návštěv:90753407

Článků:991
Fotografií:33634
Komentářů:16913
Uživatelů:4131
Partneři
www.topnahradnidily24.cz


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server