- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
570 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Hledá se Dívka Škodateamu 2015

Hledá se Dívka Škodateamu 2015

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Mazací kanál fabia 1.4 mpi

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Je to na všech 1.4 fábiích-že nelícuje těsnění s mazacím kanálen? S hlavou lícuje


16.11.15 v 18:37 0Unregistered napsal:

Unregistered> Vahadla 773918141 stačí poslat sms já se ozvu.Díky za pochopení

[ Reagovat ]


16.11.15 ve 14:42 0Unregistered napsal:

Unregistered> Vahadla mám, dej na sebe kontakt

[ Reagovat ]


16.11.15 ve 13:37 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Unregistered> tak u nas se to taky řešilo,znamej toho dělá mraky a prostě i když přesahy jsou,hlava je hodně málo prohnutá na těch fábiích když se sundavá,takže na prasáka by to jezdilo někde jinde bezproblémů,blok to samý,těsnění se vyndavá jako nový a i přesto se tam ten olej tlačí...nevím,jaký mazací tlak fábie má,ale podle toho hovadskýho čerpadla uplně někde jinde,než stará koncepce "favorit".Takže bych se možná přiklánil k tomu,že ten motor by běhal uplně v pohodě na 5W40 olej.Pokud tam někdo nalije třeba už 15-ku,protože byl zvyklý to lít do škodovky,případně ten motor jezdí celý život na 10W40,což je asi takový optimum,tak jak si to všechno sedá letama,tak po čase se tam olej prostě procpe kam nemá.

Jinak nechápu,proč by bylo po výměně těsnění pod hlavou na dalších X-let klid.Kdyby tam byla nějaká jiná chyba,...hlavně se jedná o nepatrný množství oleje,ale v expanzce se to projeví.Neudělá to ani náznak emulze,že by šla i voda do oleje...pouze OLEJ DO VODY.

[ Reagovat ]


16.11.15 ve 13:06 0Unregistered napsal:

Ahoj Lidi vím že to sem nepatří ale scháním vahadla ventilu na Fabiu.

[ Reagovat ]


16.11.15 ve 13:04 0Unregistered napsal:

Vena136 dělám v autoservisu a za tento rokj sem předělaval 5 fabii a dělal jsem i přesazení vložek protože jsou utopené tak proto voda do oleje.

[ Reagovat ]


16.11.15 v 10:38 0Unregistered napsal:

Vena136> Bloky mam doma, ale nechce se mi to přeskládávat, když má motor najeto poctivých 102 tis km.No uvidíme, jak to dopadne, ale ser...mě, každy rok dělat těsnění pod hlavou, jak říkáš, jednou řeknou závity dost a bude to.

[ Reagovat ]


16.11.15 v 09:07 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Unregistered> hele nějak jsem to nezkoumal,blok už jsem daroval.Takže nemůžu sloužit,...hlavně to byl motor,kde někdo vybral vložky válců a tak jsem to jenom vrakoval.Klika na pokusy,vačka na výměnu za něco pro mě použitelnýho,ojnice jsou sice lehký,ale rozvážení o 4g mě docela dostalo na fábii,když se dají sehnat fav. do 1g z výroby.Hlavně kde to na tý fab. ojnici dovážit.

Ale tak u tebe bych to tipoval na špatný svrtání bloku...to jest děr na števty a závity v hlavě.Já nedávno dokončil motor Š130 a tam byla podobně udělaná hlava.Odlitek pěkný,obrobení úhlopříčně asi o 2mm.Vycházelo z toho,že spalováky sice tak nějak,ale ventilový rozvod moc nefungoval.Takže asi to jsou takový občasný zmetky...až se mě něco podobnýho naskytně znova,blok bych ti třeba věnoval.Pro mě to opravdu nemá vůbec smysl a musel by se motor přeskládat,...pokud to prostě dělá každý rok 2x,stejně to jednou odnesou závity v bloku.Případně sehnat jiný pěkný motor a tenhle prodat někomu jako já,co hází bloky do šrotu

[ Reagovat ]


15.11.15 ve 21:50 0Unregistered napsal:

Vena136> Ted už ses vrtal v motoru, koukal jsi na ten mazací kanál? Já dnes rozebral fábku a tam to lícuje uplně s každým těsněním, takže motor co mám v autě- blok se nepovedl vyrobit, to je asi příčina častějšího olej ve vodě.

[ Reagovat ]


19.03.15 v 16:50 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Unregistered> tak se možná někdo ustřelil.......já zatím žádnou hlavu sundavat nebudu,ale schválně na to vzpomenu a napíšu sem poznatky.jako neni to ideální,ale podle účelu to asi stačí to mazání.

[ Reagovat ]


18.03.15 v 17:52 0Unregistered napsal:

Vena136> Zkoušel jsem i obyčejný Temac, pořád stejné, žádná změna, jo, motor jezdí bez problémů, jen sem narazil na tohle

[ Reagovat ]


18.03.15 v 01:47 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Unregistered> tak posrali ve fabrice mazací kanál Což by se taky mohlo stát,ale pokud ten motor do teď jezdil,tak bych to neřešil a záleží,jak sedělo to původní těsnění.Pokud dobře,bude problém v těsnění,ale proč až u takových typů.

Tak tam zkus dát na favorita nějaký za 70kč jestli to bude lícovat a uvidíš,blbost zase kupovat těsnění kvalitní kůli zkoušce.

A 8-kanály mají stejný hlavy,takže asi i těsnění,...ale nezkoumal jsem do podrobna,možná tam je nějaký nepodstatný rozdíl.Ale to by zase půlka lidí ten motor oddělala,když dávají těsnění na fav......vypadá to jak na výrobní vadu motoru......divný,ale ne nemožný.

[ Reagovat ]


17.03.15 ve 20:11 0Unregistered napsal:

vokim> měl jsem elringa a ted viktor reinz-vše objednané na fabii 1.4 mpi 44 kw a ještě sem zkoušel temac a všechny těsnění sedí stejně špatně na mazacím kanálu na bloku, na hlavu pasujou přesně.Tak nevím

[ Reagovat ]


17.03.15 v 19:23 7136+1063 (8199)vokim napsal:

Unregistered> Nedalo mě to a teď jsem zkoušel 3 druhy těsnění na blok a všechny sedí na střed maz. kanálu. Myslím že máš těsnění ze 130 nebo fa. Mezi těmito a fabií 1,4 je rozdíl i když na první pohled vypadají stejně

[ Reagovat ]


17.03.15 v 19:05 0Unregistered napsal:

To nikdo neviděl motor z fábie Jsou tady odborníci, co to znají, napíše někdo

[ Reagovat ]


24.01.15 ve 12:25 0Unregistered napsal:

Je to na všech 1.4 fábiích-že nelícuje těsnění s mazacím kanálen? S hlavou lícuje

Přiložené fotografie:
!Mazací kanál fabia 1.4 mpi
 
[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Leden 2021 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:178
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:10374
Celkem návštěv:93338848

Článků:992
Fotografií:33669
Komentářů:16919
Uživatelů:4145


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server