- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Nový svazek a poznatky k elektroinstalaci

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj prosím o radu. Do svého Ska budu teď s elektrikářem tahat novou elektriku. Po prohlídce svazku jsme usoudili že tam starej dávat nebudu. Zaprvé by se k tomu muselo dodávat dost věcí a za druhé budu mít trošku jiné rozložení elektroinstalace a předělávat by to nemělo cenu. A tak bych byl rád pokud by jste měli někdo připomínky, nápady poznámky co zlepšit atd. Prozatím jsem na začátku a zjišťuju kam co dát. Až když jsem teď do auta nasadil sedačky tak jsem zjistil že veškeré "nouzové" vypínače musím mít na panelu co mělo Sko okolo řadičky ,protože na palubovku nedosáhnu když jsem připoutanej. Takže zapínání světel , a originál vypínače tam nechám, ale jde mi o ostatní příslušenství. Tak zaprvé kam natáhnout hlavní odpojovač? Musí být v dosahu, a musí jít odpojit i z venku což zajistí táhlo. Ale nevím kam ho ve stovce dát, aby bylo v dosahu když jsem připoutanej a zase nepřekáželo na panelu protože tam není moc místa :( V elektroinstalace tam bude navíc: 2 facety - ještě nevím zda nakoupím jističe nebo pouze na vypínače + pojistka 1-2 ventilátory za chladičem nějaké malé spaly počítám má cenu dělat čidlo nebo si zapnu ručně? rampa u té je vhodné rozložit zvlášť pravou a levou stanu nebo mlhovky a dálky zvlášť na vypínače v případě poruchy? Pokud budu moct rád bych postupně přidával co budu řešit. Díky ;-)


13.11.14 ve 20:38 5094+1027 (3060)Vena136 napsal:

Tak v historikách se šidí jenom obsah motoru.Nějaký výměny aut jsou asi pasé dneska Hele odpověděl sis na to zhruba sám.Auto neni dobovka a tak určitě neni napsáno,kde máš mít relátko na světla a pojistkovku.Udělat to hlavně funkční a dobře,aby to nebyl slabej článek a nic víc.A aby se ti to dobře řídilo a měl si vše důležitý nadosah.Pokud nedáš bateriák do palubovky,tak bych řek,že je asi fuk,kam ho umístíš.A tak to je se všim

[ Reagovat ]


13.11.14 ve 20:12 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Tak pokud ti vypadne jistič, tak je stejně něco špatně a jeho znovunahození ti nic nevyřeší.

[ Reagovat ]


13.11.14 ve 20:10 9973+569 (20029)Toušík napsal:

Super tohle jsou fajn poznatky. Jinak kolem motoru to asi dávat nebudu sice je to fajn myšlenka ale asi ne.
Odpojovač dám k baterce a 2 táhla.
Jistič se dá prostě jen rychle nahodit..
Jo světla jsem si tak myslel. Protože dávat každé zvlášť asi nemá cenu.
Jinak dám normálně světla jen přes přepínač na tunel.
A chladič dám pouze ručně nebo uvidím ,ale myslím že by to stačilo.
Jinak na cívky počítám. Takže moc díky!

[ Reagovat ]


13.11.14 v 19:56 10713+2767 (25612)vhml napsal:

-Konektor na čelo určitě dát. Já budu přes zimu mít na jednom konektoru i veškerou elektriku kolem motoru. Nebaví mi to vždy po jednom odpojovat a připojovat.
-Odpojovač baterky dej kamkoliv a dej táhlo i k posádce
- Jak fungujou jističe na facetu nevím ( odpojí se při nárazu? ) ale víceméně stačí jen rozpínací relé podle kontrolky oleje
- Zapínání dálkových dej určitě přes relé, přepínač bývá vypálenej a svítí to žlutě
- u rampy musíš zapínat zvlášť mlhové a zvlášť dálkové , protože až padne mlha tak ti jedno mlhový a jedno dálkový vlevo budou dost k hovnu Pokud chceš rampu používat i na přejezdech ( na Revival např ) tak jí musíš ovládat jen spínačem dálkových ( mám to přes otočnej spínač topení a diody, kdyžtak někdy popíšu blíž )
- ventilátory za chladičem určitě spínat ručně, popř k ručnímu spínání dát paralelně spínání i čidlem
- rovnou ti tam může natáhnout i kabely na např zdvojení cívky zapalování

[ Reagovat ]


13.11.14 v 19:46 9973+569 (20029)Toušík napsal:

Tak nevím už se to rozvíjí dost jinam než ohledně otázky ale to nevadí alepoň se člověk doví zajímavosti. Jinak si myslím že dneska už to v historikách takhle moc nefunguje protože ty časy jsou tam dost na fest, jak servis tak přejezd ale netvrdím že to tak není. Berte moje auto prosím tak že nestavím 100% repliku nějakého auta což si myslím že nemá ani cenu pokud auto nemá nějakou historii. Chtěl bych jezdit takže auto beru tak aby bylo trošku dobové ale dalo se v něj slušně fungovat. Na závodech. toď asi vše. Jinak s Avií doufám že to dopadne dobře a budu mít i dobovej doprovod

[ Reagovat ]


13.11.14 v 15:08 5094+1027 (3060)Vena136 napsal:

No tim bych se zrovna nechlubil Tohle se mě nelíbilo nikdy a bohužel to je dneska ještě horší.Akorát dneska to je snažší,pokud jsou k tomu prostředky.To už ta Avie bohužel/bohudík nestačí

[ Reagovat ]


13.11.14 ve 13:44 7073+1058 (8131)vokim napsal:

Ještě k té elektrice. Pojistková skřínka se rozšiřovala o 4-6 pojistek. Elektrika se předělávala tak , že pojiskovka byla v kufru jako u 1000covek, ale na držáku na plocho. Nebo se použil klavírní pant a dělaly se vyklápěcí. Těch modifikačních úprav tam bylo moca nejen na elektrice, každý si to dodělával podle sebe.Ani fabrický auta nebyly jak přes kopírák.Upravovali jsme to jak si který jezdec s mitfárou řekli.

[ Reagovat ]


13.11.14 ve 13:33 7073+1058 (8131)vokim napsal:

Jedna věc je "co se smí" a druhá "co se dělalo". byl jsem svědkem toho , jak na ERzetu od časomíry startovalo auto //fabrický// na 3válce a po cca 800m zajíždělo do lesa a z něj vyjelo na 4. Dokonce i škrábanec na zadním blatníku z ranní erzety cestou stratilo. A my jsme z toho lesa vyjížděli jinudy ze zaplachtovanou Avií. Byl to rok 78.Ale to už je dávno.Motory se měnit nesmí , ale v doprovodném autě , většinou skříňová Avie, byly jak na potvoru většinou 2 a světe div se, všechny měly stejné výrobní číslo jako ten v autě.Dělo se to a děje se to stále, ale dřív to bylo lehčí.

[ Reagovat ]


13.11.14 v 10:34 0Unregistered napsal:

Motor se měnit nesmí, ale třeba spojka ano. Každopádně když tam to rozpojení je tak jedině dobře!

[ Reagovat ]


12.11.14 ve 22:55 9973+569 (20029)Toušík napsal:

No já osobně pochybuji že při těch pár najetých Km za rok by se zrovna v konektoru pod haupnou mělo něco pokazit, ale samozřejmě je to náchylnější než kabel v celku. A mám pocit že motor se při servise měnit nesmí. Samozřejmě že elektrikář si poradí s kabelem , jištěním atd atd spíš mě šlo o doporučení zda se vyplatí dávat jističe 1ks cca 700, nebo pouze přepínač bude to tam i dost o místě v tunelu. Za radu o odpojovači díky bude to nejlepší řešení dát 2 táhla.

[ Reagovat ]


12.11.14 v 17:01 7073+1058 (8131)vokim napsal:

Ten centrální konektor na odpojení zadního čela se dělal jen pro urychlení demontáže čela při výměně motoru při závodech. Taky to čelo bylo uchycené jinak něž klasické. Kolik motorů a mechaniků v depu na výměnu máš ty? Tak -že můžeš ho tam dát , ale nemusíš. Jinak každý spoj navíc je zdroj poruchy. Jinak pokud máš opravdu někoho , kdo autoelektriku zná, tak ví co a jak zapojit, co musí chodit s 15tkou ,co s 30tkou , co musí být přes relé a podobně. Na tobě je jen , aby jsi mu udělal značky kam dosáhneš a on to tam umístí co MUSÍ ovládat jezdec a co mitfára. Bateriák měly Eska vzadu a jak venkovní tak vnitřní ovládání bylo přes lanka.

[ Reagovat ]


12.11.14 v 15:31 5094+1027 (3060)Vena136 napsal:

Tak to je pořád věc elektrikáře ne?

[ Reagovat ]


12.11.14 ve 14:14 9973+569 (20029)Toušík napsal:

Hele neboj se elektrikář ví co a jak Spíš je to na mě a nechtěl bych udělat něco co by se pak muselo předělávat. Například dát konektory když se vyndavá čelo, abych nemusel odpojovat patice. Prostě takové drobnosti.

[ Reagovat ]


12.11.14 ve 12:56 0Unregistered napsal:

nezvladol som to, poslem ti to mailom.

[ Reagovat ]


12.11.14 ve 12:52 0Unregistered napsal:

asi to nezvladnem s tymi fotkami

[ Reagovat ]


12.11.14 ve 12:49 0Unregistered napsal:

Ja ti mozem len ukazat to, ako som si to pripravil ja. Co sa tyka toho odpojovaca, spravu ti podam neskor.
Mozno este typ. Kontrolku tlaku oleja budem mat rovno na prekriti volantovej tyce, lampicka je zo dveri erka. Cez to vsetko sa da este vidiet i na pocitac kilometrov. Mozem ti tiez urobit foto, ale len solo lampicku v uchiteni.
Zatial len tolko.
P.J.

[ Reagovat ]


12.11.14 ve 12:01 5094+1027 (3060)Vena136 napsal:

Hele nic proti,ale to auto budeš řídit ty,tak by to chtělo dát tam,kde to bude vyhovovat tobě.Já bych třeba dosáhnul všude,ale to ti je prd platný vedět Takže bych šel vlastní cestou a jak natahat elektriku by měl vědět elektrikář ne?Jaký průřezy kabelů,jak silný pojistky,kde a jak udělat relátka atd.Pokud se na tohle ptá,tak to je elektrikář na baterky V takovýho člověka musíš mít plnou důvěru,jinak to nestojí za nic.

[ Reagovat ]


12.11.14 v 10:13 9973+569 (20029)Toušík napsal:

Ahoj prosím o radu. Do svého Ska budu teď s elektrikářem tahat novou elektriku. Po prohlídce svazku jsme usoudili že tam starej dávat nebudu. Zaprvé by se k tomu muselo dodávat dost věcí a za druhé budu mít trošku jiné rozložení elektroinstalace a předělávat by to nemělo cenu. A tak bych byl rád pokud by jste měli někdo připomínky, nápady poznámky co zlepšit atd.

Prozatím jsem na začátku a zjišťuju kam co dát. Až když jsem teď do auta nasadil sedačky tak jsem zjistil že veškeré "nouzové" vypínače musím mít na panelu co mělo Sko okolo řadičky ,protože na palubovku nedosáhnu když jsem připoutanej.

Takže zapínání světel , a originál vypínače tam nechám, ale jde mi o ostatní příslušenství.

Tak zaprvé kam natáhnout hlavní odpojovač? Musí být v dosahu, a musí jít odpojit i z venku což zajistí táhlo. Ale nevím kam ho ve stovce dát, aby bylo v dosahu když jsem připoutanej a zase nepřekáželo na panelu protože tam není moc místa

V elektroinstalace tam bude navíc:
2 facety - ještě nevím zda nakoupím jističe nebo pouze na vypínače + pojistka

1-2 ventilátory za chladičem nějaké malé spaly počítám má cenu dělat čidlo nebo si zapnu ručně?

rampa u té je vhodné rozložit zvlášť pravou a levou stanu nebo mlhovky a dálky zvlášť na vypínače v případě poruchy?

Pokud budu moct rád bych postupně přidával co budu řešit. Díky

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2020 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:170
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:19332
Celkem návštěv:90873279

Článků:991
Fotografií:33637
Komentářů:16915
Uživatelů:4133


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server