- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
570 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Stálý převod

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Má někdo zkušenosti z převařeným stálým převodem 4,44 na 5Q hřídel? Viděl jsem to v nabídce Vostrého : http://shop.tym-motorsport.cz/cz/produkt/stali-prevod-do-5q-vozu-skoda-130l-rapid.html
Celkem záznamů: 39 [ Zobrazit 20 ]


17.09.14 ve 14:06 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Aktuálně mám jen krátkou čtyřku. Takže jedničku nepoužiju nikde a čtyřku málokde. Naopak při výletování je zase ta čtyřka přehnaně krátká.

[ Reagovat ]


17.09.14 ve 13:06 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Tak to právě řikam celou dobu A já myslel,že už tam máš aspoň jedničku a tu 4-ku.Nebo ses na to nakonec vykašlal a jezdíš sérii akorát s dlouhym SP?

[ Reagovat ]


17.09.14 v 10:47 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Bude, ale o hodně líp poskládaným a na přejezdu to nebudu poslouchat. Sériová pětka je na závodění samozřejmě nepoužitelná.

[ Reagovat ]


17.09.14 v 09:06 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Tak já myslim to,že tu 5-ku použiješ stejně jenom na přejezdu.Takže RZ bude pořád se 4q

[ Reagovat ]


17.09.14 v 07:05 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Přínos to mít bude a ne úplně malej, to se vůbec neboj

[ Reagovat ]


16.09.14 ve 20:55 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

No tak maximálka...na tu mám 3-možnosti volitelný a udělám si odstupňování převodů takový,aby to tam pěkně padalo.A pokud uděláš 5q s cestovní 5,tak seš defakto na 4q zase na RZ a výsledek žádný.Buď bude 4-ka krátká a 5-ka takový skok,že to prostě nedáš.Možnost je jak píšeš sériovka,pokud by si nezkracoval 4-ku ještě,tak ta 5-ka jede jako slušně,myslim,že by si s tim neměl problém.Ale pořád to neřeší to ježdění na 2-kvalty Za mě buď 4q s tim,že bud lepší maximálka(něco jako máš,nevim,jestli máš skládačku nebo jenom kratší 4) a nebo pořádnej 5q s tim,že na přejezdu budu točit o 1000ot třeba víc.Ale tak zase závodnímu motoru by to mělo být jedno,jestli se rve na RZ nebo na cestě

[ Reagovat ]


16.09.14 v 15:14 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Protože zase maximálka. Ono když se do toho ponoříš hloubějš, tak zjistíš, že si sice můžeš dělat co chceš, ale narazíš při tom na tolik omezení, že skončíš zpátky u pár, lety ozkoušenejch, poměrů.

[ Reagovat ]


16.09.14 ve 13:31 0Unregistered napsal:

Momentalne mam pristup k internetu obmedzeny, ale cas od casu sa najde kut kde je W-LAN. "vhml" ma pravdu. Obal prevodovky je dany, rozstup hriadelov tiez, homologacia vydana, atd.... Prikladam este jeden obrazok, podla ktoreho sa da tiez usudit ci to zhruba moze fungovat. Je to len taka mala pomocka. PJ

Přiložené fotografie:
!Stálý převod
 
[ Reagovat ]


16.09.14 ve 13:00 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Tak každopádně jde udělat aby to bylo za sebou,ale proč to udělali takle.Ale my co nemusíme dodržovat homologace,si můžem dělat co chceme

A co ty vymýšlíš s převodama zase?Ono jet na 2-kvalty je bych řek lepší,než tam propírat všech 5 pořád zasebou

[ Reagovat ]


16.09.14 ve 12:42 10713+2767 (25612)vhml napsal:

2-3 má daleko aby mohla být 3-4 blízko. Ono vůbec se čtyřkvaltem těžko vymejšlet nějakej zásadní krok vpřed...

[ Reagovat ]


14.09.14 v 15:49 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Něco podobnýho sem si musel u Sixty docela vydupat.Předpokládám,že si myslel,co sem za vola,že chci něco takovýho Ale nakonec sme se domluvili,akorát nechápu,proč má tahle převodovka tak daleko 2-3 i když vim,že to je prostě dle homologace.Zajímalo by mě odůvodnění toho,kdo to vymýšlel,nebo jestli to je schválně.... Každopádně se zase rozcházíme v těch rychlostech,pokles otáček je uplně stejný

[ Reagovat ]


12.09.14 v 15:03 1137+39 (1176)Pavel.RS napsal:

To máš pravdu.Jednička má být 3,08 , dvojka 2,12 atd. atd. To už je potom to pravé ale to bude zase o něco pozděj, nejde všechno najednou

[ Reagovat ]


12.09.14 ve 12:58 0Unregistered napsal:

Nespokojnost moze robit prvy stupen a hlavne pri rozjazde do kopca. Tam sa stracaju trochu otacky. Mozno ma pan Sixta nieco, co by tam pasovalo. Moja 4-stupnova je vidiet na obrazku. Nie je to ziadna tajnost, robil ju p. Sixta, podla mojej poziadavky.
PJ

Přiložené fotografie:
!Stálý převod
 
[ Reagovat ]


12.09.14 ve 12:08 1137+39 (1176)Pavel.RS napsal:

Ja mam 185-60 R13 ale to je fuk pro porovnání dobré .V gafu to nevypadá zle ale potom je ještě na motoru jak to tam bude padat

[ Reagovat ]


12.09.14 ve 12:03 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

jojo,ale já to bral přesně podle těch piláků a prostě to samý mě vyjde o 10km míň

[ Reagovat ]


12.09.14 v 11:35 0Unregistered napsal:

Nemame rozdiel v pneumatikach ?
PJ

[ Reagovat ]


12.09.14 v 11:12 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

No mě to vychází o 10km pomalejc.Defakto když beru 4,22,je to jakoby 4,44.No v tom případě mě tacháč ukazuje dobře a mám to opravdu nadupaný Protože je rozdíl jet v kopci 140 nebo 150

[ Reagovat ]


12.09.14 v 10:30 0Unregistered napsal:

PJ

Přiložené fotografie:
!Stálý převod
 
[ Reagovat ]


12.09.14 v 10:29 0Unregistered napsal:

PJ

Přiložené fotografie:
!Stálý převod
 
!Stálý převod
 
[ Reagovat ]


12.09.14 v 10:10 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Koukám,že sem se s 1,08 trefil jako nejdelším kvaltem Teď už jenom zbývá zjistit,jestli mám pravdu já a nebo mistr Mikov Ale osobně by mě to zajímalo,protože si myslim,že mě tacháč ve vyších rychlostech ukazuje špatně.I když obecní radary řikají +/- max 5km/h.A zatim sem žádnou pokutu nedostal

A kolik tak chceš točit?Kde předpokládáš,že to má max výkon.Každopádně tohle je naprosto šílený ty kvalty,padá to tam hrozně a na složitější tratě to je dostačující a teda,že auto je závoďák a tahá se na podvalu

[ Reagovat ]


12.09.14 v 09:37 1137+39 (1176)Pavel.RS napsal:

Převody jsou 3,80-2,12-1,57-1,26-1,08. Nemyslím si že mezi SP 4,22 a 4,44 je rozdíl minimální, když porovnám 3,9 a 4,22 se kterýma zkušenost mám a rozdíl je dle mého veliký.Auto používám jen ,,ke sportovním účelů,, jako jsou rallyslalomy,valašská zima atd. Takže vzhledem k profilu tratí (ty jsou většinou stejné) nepotřebuji žádnou velikou maximální rychlost ale rychlé rozjezdy.

[ Reagovat ]


12.09.14 v 08:21 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Ale je pravda,že já nějak nepozoroval se změnou "okruhový" převodovky co by jela nevim kolik rychle(delší jak 3,9 se sériovýma kvaltama) a pak 4,44 s klasickýma kolečkama.Zrychlení tam je pořád hodně podobný,když bych vzal nějaký rozumný otáčky přes 6000/min,tak bych z 0-100 řadil o jednou míň Ale je to znát na kopcích atd.Teď jedu 5-ka pořád,předtim 5-ka tak ve 120km/h aby to mělo nějaký význam.Zase to má lepší pružnost,takže by se neztrácelo řazenim a motor to veme stejně rychle z menších otáček.

[ Reagovat ]


12.09.14 v 07:57 9113+1388 (10501)H. napsal:

Zas po tom přeřazení by Ti měly padnout otáčky někam do doblasti maximálního krouťáku motoru, takže sice méně výhodný celkový převod, ale zas převádíš větší krouťák.
Myslím, že znát to bude.

[ Reagovat ]


12.09.14 v 07:15 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Honzo to ale nepomůžeš takhle počítat. V danou chvíli máš převod o 5% kratší, ale až přeřadíš? Ten s dlouhým převodem tam ještě bude mít v tu chvíli nižší kvalt a tak příznivější celkovej převod.

Na téma skládaná vs. cestování: Ja nějak dlouhodobě plánuju použít skládanej pětikvalt ale se sériovou pětkou. Přechod 4-5 bude sice pekelně dlouhej, ale dost podobnej sériovýmu přechodu 3-4 u 4 kvaltu. Na roztočenou čtyřku s 1,21 to stejně pojede dost rychle na to abych se bál a pětka bude výletní.

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 22:33 9113+1388 (10501)H. napsal:

Znát to je. Převod je o 5% kratší, takže v každý okamžik přenášíš na kola o 5% více krouťáku. Je to podobný přínos, jako odlehčit auto o 50 kilo. Také je potřeba dbát na to, aby byla kolečka s hřídelí kompatibilní - ve smyslu pouzdrová/bezpouzdrová.

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 22:21 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Mě to vychází 1,08....tak nevim.Sice nenapsal,co má,ale třeba Sixta se hodně špatně přesvědčuje na jiný kvalty,než se jezdily běžně na soutěžích Jinak vyrobit kolečka neni zase tak složitý a dělá to i pár dalších lidí.Já bych si teoreticky převodovku mohl taky udělat,ale byla by to sázka,jestli budou zuby dost kvalitní.Sesazení a zavaření by nebyl problém.Takže je možný,že to je uplně něco jinýho.

PS: kolik teda vyjde 4,44SP,1,08 převod kola,6000ot a 175/70 gumy?Mě to vychází 140 +/-

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 21:25 7136+1063 (8199)vokim napsal:

140km/h na 5-ku v 6000ot na 4,22 s 185/60 gumama
to by jsi Vašku musel mít na 5° převod 1,48 což je skoro trojka , ta má 1,41 s tou by to bylo 6200ot. pokud máš takto rozložený převody tak je skoro jedno jestli 4,44 nebo 4,22 , protože v těch 6000ot je opravdu rozdíl jen necelých 10km/h. Ale Pavel.RS nenapsal jaký převody od I do V má.

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 20:55 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Normálně,....taky se nebavíme o sériových kvaltech Ale samozřejmě tam může být cokoliv,udělat se dá ledacos.

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 20:18 0Unregistered napsal:

Prosímte jak si ses dopracoval k tym rychlostem co tu píšes , co je to za blábol.

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 20:07 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

PS: 140km/h na 5-ku v 6000ot na 4,22 s 185/60 gumama se ti zdá hodně? 4,44 máš pak 130.Jo když budeš točit 7000ot tak to je rozumných 150 Ale to už by chtělo sakra motor,aby tam dával max výkon.

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 20:01 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Dělá to pořád jeden člověk co já vim pro všechny Kdyžtak pořešíme soukromě,ono reklama nevadí,ale nikdy člověk neví,kdo si to přečte a kdo pak bude otravovat

A jakto,že je 4,22 dlouhá?Když vemu závodní 5q,tak to je krátký jako prase a 160km/h to začne jet až se slušnejma otáčkama a 3,9 A zase mít převodovku,co jede 130km/h a jenom se řadí.Jako na nějakou RZ to je dostačující,ale pak máš rovinku a už se to rve v "omezovači".Zkoušel sis to dát do pilovýho grafu?Nebo vypočítat maximálku.

[ Reagovat ]


11.09.14 v 16:28 1137+39 (1176)Pavel.RS napsal:

Převody už mám , ale 4.22 je na můj vkus moc dlouhá .Nová 4,5 to je ranec peněz, tak se snažím najít nějaké schůdnější řešení. Právě níže uvedená firma ve mně nevzbuzuje moc důvěry . Vena136 tobě to dělal kdo?Jestli to není tajná informace .

[ Reagovat ]


11.09.14 v 15:30 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Ale ono to funguje a i když to neni origo 4,5-ka,je to pro naše použítí dostačující a za uplně jiný peníze.Ten můj SP nemá teda s níže uvedenou firmou nic společnýho Ale jiný kola je to pak zbytečně krátký,jedině dělat nějakou pseudo-závodní převodovku,ale přejezdy by byly utrpení

[ Reagovat ]


11.09.14 v 15:25 7136+1063 (8199)vokim napsal:

Já osobně bych souhlasil s vhml. Než ""něco a nějak"" předělávat, to bych si raději sehnal kola , třeba od Sixty a poskládal to , aby to mělo nějaký smysl

[ Reagovat ]


11.09.14 v 15:25 5109+1037 (3073)Vena136 napsal:

Ještě sem to neurval a právě jak to tahá defakto jenom 5-ku,tak neni motor,co by to dokázal ukroutit Jinak to neni zase tak špatný,pravda s jinýma kolečkama by to jelo líp,ale taky by byla pak maximálka třeba na 120km/h To má pak smysl na nějakou závodní stovku s origo motorem,cokoliv silnějšího to se závodníma kolama nepotřebuje.Leda by to pak točilo 7-8000ot pořád

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 14:51 10713+2767 (25612)vhml napsal:

V kombinaci se sériovýma převodama je to k ničemu. Sice převodovka bude kratší, ale pořád poskládaná blbě. Pokud to má mít přínos, tak jedině dávat kolečka...

[ Reagovat ]


11.09.14 ve 14:07 1137+39 (1176)Pavel.RS napsal:

Že to funguje vím.Známý to měl už mnoho let zpátky, ale ta hřídel byla převařená u hrušky a po pár letech v normálním provozu to uletělo.Dnes už se to dělá udajně převařením za 4. přev. stupněm.Tak zjišťuju jestli to někdo má,jak to funguje, kdo je schopný to kvalitně udělat a za kolik .

[ Reagovat ]


11.09.14 v 10:43 9113+1388 (10501)H. napsal:

Principielně to funguje. Záleží na kvalitě provedení toho konkrétního kusu.

[ Reagovat ]


10.09.14 ve 21:15 1137+39 (1176)Pavel.RS napsal:

Má někdo zkušenosti z převařeným stálým převodem 4,44 na 5Q hřídel? Viděl jsem to v nabídce Vostrého : http://shop.tym-motorsport.cz/cz/produkt/stali-prevod-do-5q-vozu-skoda-130l-rapid.html

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 39 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Leden 2021 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:167
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:27379
Celkem návštěv:93355853

Článků:992
Fotografií:33669
Komentářů:16919
Uživatelů:4145


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server