- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!130LR - Niky

130LR - Niky

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Zvedací tyčky ventilů (ocelové vs duralové?)

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Do závodního motoru je lepší použít duralové nebo ocelové zvedací tyčky ventilů ? volil bych všude duralové pač sou lehčí, ale vydrží otáčky kolem 8 tisic ? neohnou se ? motor: 1.3 vačka : 304/7 KP:11,5 tvrdé ventilové pružiny, odlehčené zdvihátka a ventily, dvojité dellorto 40


03.09.14 v 17:29 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

To je taky,malá má něco lehce přes 300° a velká hodně přes 300° a uplně jiný zdvihy,protože jí taky musíš nějak prostrčit do motoru,proto to velký uložení Jinak by to s ohledem na životnost mělo minimální vliv,holt to neni OHC,kam si můžeš dát co chceš

[ Reagovat ]


03.09.14 v 16:53 4768+1778 (12437)Luky napsal:

Jo takže "malá" a "normální / velká" jsou podle uložení? Tak to mě nenapadlo, já myslel že malá Argentina je míň hustá verze tý větší

[ Reagovat ]


02.09.14 ve 22:06 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

0,30mm na hlíně za tepla.To tam zůstane tak 0,1mm a na 300° vačce.Ale tak jezdí se různý šílenosti

Tak vidíš,že troje uložení defakto existuje Ale neni tam zase takový rozdíl,osobně teď nevim,jaký přesný rozdíly tam sou krom první díry,ale tak to je zbytečný dedukce tady

[ Reagovat ]


02.09.14 ve 21:54 10713+2767 (25612)vhml napsal:

Troje uložení vačky existuje. Jedno ,,normální", Š1000-FE. Pak dobový závodní velký a pak Fe MPi a Fabie, který má ještě trochu jiný rozměry než to závodní.

[ Reagovat ]


02.09.14 v 17:59 0Unregistered napsal:

Nic nezůstane za studena otevřený, když za tepla dá vůli 0,30mm

[ Reagovat ]


01.09.14 v 18:15 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Se zeptej výrobce Ale je to taková levnější varianta právě tý "velký".O prostřední nic nevim A ani nevim,že by se dělaly 3-typy uložení vačky

[ Reagovat ]


01.09.14 v 18:14 0Unregistered napsal:

Mne pri kupe 120 S rally bolo povedane aby som si popri inych zhanal i tzv. "Argentinu". Nazov zevraj pochadza z toho, ze to bolo pripravovane pre rally argentina. O malej a velkej som nepocul a neviem ci to je vsetko tak ako sa hovori. Zda sa my, ze niekedy zaciatkom leta bola i tu na predaj tzv. Argentina.

[ Reagovat ]


01.09.14 v 15:15 4768+1778 (12437)Luky napsal:

Odkud vlastně vzniklo to označení vačky "malá Argentina"? A existuje i velká? Nebo aspoň prostřední?

[ Reagovat ]


01.09.14 ve 12:30 0Unregistered napsal:

sice my tu uz raz bolo povedane, ze u skodoviek to pracuje inac nez je teoria, ale aj tak sa to pokusim odovodnit.
-) pri nasavani ide piest dolu a prakticky tycke pomaha pri otvarani ventilu podtlakom. -) pri druhom a tretom takte su zavrete obydva _) pri vyfuku ide piest nahor a ventil otvara a tycka je dodatocne namahana tlakom plynov na priemer ventilu.
Takze saci Al, vyfuk Fe.
PJ

[ Reagovat ]


31.08.14 ve 21:07 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

A za studena zůstanou ventily otevřený,......nevim,ale hliník jenom na sání.

[ Reagovat ]


31.08.14 v 18:48 0Unregistered napsal:

Je to uplně jedno - jen je třeba udělat vůle za tepla a pak je to fuk..

[ Reagovat ]


31.08.14 v 15:56 0Unregistered napsal:

někdo říká to a někdo ono, ale proč se nemají dávat ty duralové na výfuk ? teplota?

[ Reagovat ]


31.08.14 v 15:11 5093+1026 (3059)Vena136 napsal:

Určitě se neohnou,ale na výfuku nemají co dělat Někdo řiká,že na závodní motor jenom železo,já vyzkoušel oboje a nějak nepozoruju rozdíl.Teda nemám závodní motor,ale 8000ot už párkrát viděl a 7000ot hodně často Ale motor ten nedělá vačka a KP a krmení,ale jak se to všechno do sebe zapojí

PS: na předpokládám malou argentinu se mě zdá KP na hranici,klidně bych šel výš.

[ Reagovat ]


31.08.14 ve 13:23 0Unregistered napsal:

Do závodního motoru je lepší použít duralové nebo ocelové zvedací tyčky ventilů ?

volil bych všude duralové pač sou lehčí, ale vydrží otáčky kolem 8 tisic ? neohnou se ?

motor: 1.3
vačka : 304/7
KP:11,5
tvrdé ventilové pružiny, odlehčené zdvihátka a ventily, dvojité dellorto 40

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2020 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:76
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:24043
Celkem návštěv:90801718

Článků:991
Fotografií:33634
Komentářů:16913
Uživatelů:4132
Partneři
www.topnahradnidily24.cz


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server