- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
586 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie 12. Rally ples 2018

Fotogalerie 12. Rally ples 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vostrý Motorsport

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím rád bych znál váš názor na tuto Firmu Vostrý Motor sport. Prozatímně jsem se doslechl negativní reakce. Díky Jirka
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 181-200)


03.08.13 v 19:36 0Unregistered napsal:

Dobry den, samozrejme, ze rozdil neni, jen pisi, jak to maji na Duma Autosport (Magnezium =horcik; elektron=slitina s min 90% horciku a zbytek hlinil....) Tkze MAGNEZIUM = ELEKTRON

[ Reagovat ]


03.08.13 v 15:42 7333+1073 (8406)vokim napsal:

Jaký je prosím rozdíl mezi magneziem a elektronem?

[ Reagovat ]


03.08.13 ve 13:58 0Unregistered napsal:

Hlavy, sani apod. jsem od nej nemel moznost videt, ale kola dela nejlepe - znami ma prave 13" MTX z magnezia a driv mel od nej kola z elektronu - v obou pripadech byl znami 110% spokojen s 2x sadou 5-ti kol... Takze kola dela urcite super

[ Reagovat ]


03.08.13 v 00:07 1425+61 (743)jourin napsal:

M8rinek: no ja od nej videl od pouzitelnych po nepouzitelne chte to asi nebrat vsechno co nabidne

[ Reagovat ]


02.08.13 ve 23:46 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

Bohužel to nemůžu potvrdit. Kola jsem sice neviděl, ale nějaké to sání a víka motoru od Dumy ano. Jedná se o výrobky poslední doby a tak nevím jestli pánové usnuli na vavřínech, nebo co se děje, ale odlitky jsou docela porovité, mají povrchové vady, sem tam vysypaná forma či jaderník. Chtělo by to se zamyslet nad tím co je ok a co je už zmetek, případně zavést něco jako druhou jakost....

[ Reagovat ]


02.08.13 ve 23:45 1425+61 (743)jourin napsal:

Tak to je trochu slozitejsi otazka, par let dozadu nekdo od Hradce vyrobil hafo elektronovych sad a byly super. Cena vychazela na cca 1000kč za palec x sirka kola. Bohuzel je uz nedela. Forma na ne by mela byt ve slevarne v Hradci, ale nevim jestli ti to udelaj a hlavne je opruz s opracovanim elektronu

Ta kola co ted nabiri TYM jsou opracovany hezky, ale je to tezky hlinik a bohužel to nemá ten střed jako origo dělítka. Nicméně spousta lidi si ten stred stejne vyrezava pro odlehceni kol, takze asi tak

Z hliníku dělá i Duma a má ten správný tvar vcetne zesileni stredu. Navíc u Dumy to slo objednat i z elektronu.

Hlavni otazka je, na co ty kola vlastne chces. Jestli na zavody, nebo na paradu, jesti je chces co nejlehci nebo co nejhezci, a podle toho se pak rozhodni Samozrejme nejlepsi je pockat si na origo kola v dobrem stavu

[ Reagovat ]


02.08.13 ve 22:45 0Unregistered napsal:

Pockej si na origo. Loukote apod., protoze delitka jsou strasne tezky - nejnizsi vahu maji nekde okolo 5kg - koukni na Dumu (Duma-Autosport), ten jich vyrabi dost, i na zakazku, co si budes prat a je kvalitni, dela si sve, a neprekupuje je to jako TYMakovsti hosi. Opravdu doporucuji Duma-Autosport (znami ma kola 13" MTX a je obrovsky spokojen)

[ Reagovat ]


02.08.13 ve 22:33 0Unregistered napsal:

ahoj kdyz je tu rec o delitkach tak bych se chtel zeptat kdo dneska vyrabi nejlepsi?

[ Reagovat ]


02.08.13 v 16:35 1425+61 (743)jourin napsal:

Rád bych uvedl na pravou míru informace, které nebyly pravdivé, omlouvám se panu Vostrému za jejich uvedení. Konkrétně se jedná o to že kola měl vyrábět Dlouhý. Vycházel jsem z toho, že je pro něj do teď dělal, nicméně dle naší komunikace je už vyrábí jinde. A další problematická část se týká výroby ochraných rámů. V tomto případě jsem vycházel jsem z cca 4 roky starých informací které jsme měli v době kdy to bylo třeba řešit na autě které mělo závodit a toho co se chystalo v souladu s mezinárodními předpisy FIA. Česká republika má jak jsem ted s podivem zjistil ovšem prekvapive typicky kocourkovský přístup.. A tím pádem to pro mě překvapivě dělat mohou A nemyslím to tak, že mě překvapuje že to můžou dělat v Týmu, ale překvapuje mě řešení FAS

Takže ještě jednou se velice omlouvám za zveřejnění nepravdivých informací

[ Reagovat ]


01.08.13 ve 23:00 3544+75 (3438)Stokař napsal:

[ Reagovat ]


01.08.13 ve 21:58 1425+61 (743)jourin napsal:

To jsem rád, že se nám v diskuzi objevil pan Vostrý osobně. Ono se to pane Vostrý má celé asi takhle. Volají nám fandové Škodovek a třeba i potencionální zákazníci a vyptávají se na věci kolem 130RS a dalších aut. A ptají se občas na velmi těžko uvěřitelné dotazy. Když se jich zeptáme, kde na takovou kravinu přišli, tak se dozvídáme že od Vás.. Což je dost smutné, protože pokud tomu Vašemu příběhu uvěří a na základě toho u Vás nakoupí, tak ho vlastně okradete. Takže pro informovanost okolí od teď budu všem takovýmto lidem říkat, ať se podělí o své zkušennosti do této diskuze.

Pokud tvrdíte, že Vás lidé pomlouvají tak to úplně neumím posoudit a musíte si to s nimi vyřešit sám, ale je pár konkrétnich věcí které by zajímaly mě..

Začneme tím kamionem co udajně odvezl do spalovny archiv
1) Máte vůbec představu, kolik papíru se vejde do kamionu?

Doporučuji všem zajít do archivu.. nahlédnutí je zdarma a můžete se sami přesvědčit o tom, že tam rozhodně není tolik dokumentace aby podle ní šlo postavit celé auto. Protože velká část archivu se vůbec nedochovala z důvodu průseru v Česaně a další část se poničila při transportu. Pokud se něco likvidovalo tak to byly věci které tam byly víckrát a rozhodně to nebyl kamion a naštěstí to neproletělo komínem a je to v soukromých rukou, ale ne v těch vašich.. a i kdybyste to od těch lidí vykoupil, tak to byl pouze zlomek potřebného

A můžeme plynule přejit na zadní nápravu... pokud máte z archivu výkres ramen, tak jste dobrý, protože nikdo jiný ho před Vámi v archivu nenašel... ale je možné že jen neměl štěstí.. nicméně...

Zadni ramena:
1) Proč jste tak před rokem zuřivě inzerovali ramena které měla vlastní vývoj a vylepšení ve spolupráci s původním autorem nápravy, pomlouvali ty od Marchala že jsou horší a přitom nabízely výrobky Ondrejky ze Slovenska které mají k origo ramenu celkem daleko?
2) V současné době vyrábená ramena jsou už podle fotky prokazatelně vizuálně odlišná od ramen původních, v homologačních dokumentaci FIA jsou pouze DVA druhy zadních ramen, ani jeden nevypadá jako ta od Váš. Zároveň máme ve skladu slušnou hromadu originálních zadních ramen a garantuji Vám, že ani jedno nevypadá tak jako to Vaše. Tak proč to proboha přidáváte tu historkou jak o nerozpoznatelném tvaru, kvalitnějšímu materiálu a dobové dokumentaci... Pokud vše děláte podle HTP dokumentace tak ty věci přece musí vypadat identicky... Tím nechci říct, že ta náprava je špatná a nebo nefunguje.
3) Můžete nám ukázat ten test srovnání tuhosti Vaší a originální zadní nápravy o kterém píšete na Vašich stránkých? Nejen, že to je velmi drahá sranda, ale rád bych viděl, kdo v dnešní době nechá zničit originální rameno při testech.

A jen drobná rada... neinzerujte že prodáváte s originální zadní lichoběžníkovou nápravu... Zadní náprava má jen 3 body, tím pádem je trojúhelníková.. Lichoběžníková náprava je ta přední a pravděpodobně by vzadu moc nefungovala

Dordovo auto:
1) Proč jste inzerovali tohle auto jako 100% fabrický originál, když už od začátku víte, jak je to s původem toho auta? A taky víte co z něj zbylo.
2) Nemáte pocit, že pokud to někomu prodáte s touto historkou tak je to podvod a vy ho okradete? To se bude potencionální majitel divit až uvidí fotky toho co jste od Ládi K. koupili.

Kola:
Za posledního půl roku jsem si přečetli neuvěřitelné historky o tom jak vyvíjítě dělítka, a jak jste jich už stovky prodali do severských zemí...
1) kdo by si sakra v zahraničí koupil stovky kusů kol na Škodovku?
2) Vámi opěvováná superslitina není žádná superslitina, ale proste normální běžná hliníková slitina používaná v autoprůmylu, používa se na lití motorů, karburátorů, kol atd...
Tento typ slitiny obsahuje navíc měď, která zlepšuje vlastnosti při vyšších teplotách.

Prostě to jsou normální hliníková kola a žádný technologický zázrak... Ale chápu, pro závodníky asi lépe zní ALSi9Cu3 než hliníková kola o kterých každý ví, že jsou o cca třetinu těžší než elektron...
3) A nejzábavnější bod na konec.. Ta kola vyrábí pan Dlouhý v Ledči, za cenu cca 18.000,- za sadu (nebo tak nějak to bylo, už si to nepamatuju)

Ale musím říct, že ty kola jsou fakt hezký a povedly se mu Jen už prosím neříkejte našemu zákazníkovi který jezdí závody, že mu neřekente váhu, protože jsou o něco těžší, ale není to tak strašné protože na ECCE HOMO mu to zhorší čas tak o 2s na trati kratší než 8km (nebo 5km v připdě historiku) ... Myslím, že po téhle větě si je na závody kde jde o desetiny a setiny už nikdo nekoupí... a navíc by mě teda velice zajímalo jak jste ten časový rozdíl měřili...


Výroba rámu:
Proč ríkáte, že s rámem od Vás se s autem může závodit? To je pravda pouze na půl... Závodit se s ním může maximálně ve volném poháru. Pro oficiální akce pořádané pod záštitou FAS je poviný rám od certifikovanáho výrobce a tím rozhodně nejste! Pokud si od Vás koupí auto člověk, který by nedejbože chtěl jet mistrák, tak pravděpodobne vůbec neprojde přejímkou.. Protože nejen že rám musí mít homologaci, ale také jej může vyrábět pouze Certifikovaný výrobce a to NEJSTE!
Pokud to chce někdu studovat podrobně tak může zde: http://old.autoklub.cz/acr/fasacr/radynas/2012/pdf/nsr_e_technika.pdf
V roce 2012 byly na tomto seznamu nikdo od Vás není a letos předpokládám také ne.

A takhle bych mohl vesele pokračovat dál, to že neplníte termíny, chováte se ke svým zákazníkům velice specifickým způsobem je váš boj, ale to že si vymýšlíte nesmysly, překrucujete historii mě neskonale štvě. Pravděpodobně Vám nedochází, že vetšina lidí kolem Škodovek se osobně zná a dost věcí se mezi sebou řeknou.

Pokud si stále myslíte, že makáte na tom abyste vrátili legendu Škoda 130 RS zpět na výsluní, tak Vám prozradím pohled z druhé strany... Zatím se Vám podařilo docílit toho, že jste to auto znechutil lidem co se tomu dlouhodobě věnují, a snižil jeho cenu a zásadním způsobem také jeho vyjímečnost.

S pozdravem Váš dlouhodobý obdivovatel

Pitomec Neználek

P.S. Jo a ještě by mě zajímalo jak jste s Vaším autem najezdili na Rally Monte Carlo přes 6000 km To je prosím vzdálenost až na sever Norska a zpět... Zřejmě dobrý výkon navigátora

[ Reagovat ]


01.08.13 v 18:19 7333+1073 (8406)vokim napsal:

Že se likvidovala část archívu je pravda, ale věřte , že do spalovny to nedorazilo, neboť cesty Páně jsou nevyzpitatalné. Nebylo to ,ale jen o Š130RS ,ale i o jiných autech vč. prototypů. Část skončila v AV..... ,čast u mne a zbytek v KH......... A protože všichni tři spolupracujeme a víme kdo z nás co má, věřte že máme moc pěkný archív

[ Reagovat ]


01.08.13 v 17:06 0Unregistered napsal:

Tak na pozadani Jourina jeste jedna perlicka: Zde jsem se ptal ohledne toho kolik dokumentace je v archivu Škoda Auto o 130 RS a zde je odpoved: jeden kamion dokumentace pri stehovani vyvezly bohuzel do spalovny

[ Reagovat ]


01.08.13 v 15:39 55+7 (31)Luvos napsal:

Tak me psal kamoš že je zde muj přepis skypu s jednim "škodovakem" . Ano za vším co tam je napsáno si stojím. Více asi k žabomyším hádkám tohoto tématu nemám co dodat. Jen přeji těm co mají origošku aby ji dochovali v originálním stavu co možná nejdéle a ti co ji nemají aby si to přiznali a postavili si třeba sami repliku, není to žádná ostuda. A ten kdo to udělá kvalitně tak možná za dalších 50 let bude těžko rozpoznatelné co je co??? Mějte se tu dobře Luděk Vostrý ing

[ Reagovat ]


31.07.13 ve 22:31 1953+28 (990)TTom napsal:

Nevite nekdo kam zmizel ten neznalek co tu tak jezky pitomcoval? Ze by dovolena nebo rovnou docent Chocholousek?

[ Reagovat ]


31.07.13 ve 21:55 1425+61 (743)jourin napsal:

Tak to by me opravdu zajimalo o jake duvere a pratelstvi mluvi, nevim jestli tech lidi navstivil opravdu tolik, ale par co znam opravdu ano a vsichni jsou na ne nasrany a litujou ze se s nima vubec bavili po te co zjistili co jsou zac...

Takhle si teda pratelstvi a duveru v praxi nepredstavuju ale treba jsou mezi nima dalsi co je jeste neprokoukli

[ Reagovat ]


31.07.13 ve 21:17 0Unregistered napsal:

Kraťoučké perličky z rozhovoru s panem Ing. Luďkem Vostrým na Skype (všechny věty jsou jeho originál, až na 1 moji, ohledně toho, kde sebral dokumentaci) PŘEJI HEZKÉ A ZÁBAVNÉ ČTENÍ:

je nejlepsi si to prijit prohlidnout, autorem nasich ramen je ing Dvorak z MB, jestli vam to neco rika.

je to clovek podepsany pod patentem AZNP u skody 130RS
------------------------------
jsem puvodem konsterukter a nez jsme se dali do renovaci skodovek tak jsme sehnali veskerou dokumentaci o vyrobe skody 130RS vcetne technol postupu

5 let prace
------------------------------
ale dneska renovujeme dle HTP homologace
------------------------------
Já: A kde jste data sehnal ?
Ing. Vostry: muzeum skody, potom jsem osobne poznal a navstivil 25 jezdcu a mechaniku a kolem 15 konstrukteru te doby

atd
------------------------------
ale jsme puntickari tak jsme chteli vedet presne jak za sebou sly treba zmenove listy ve vyrobe v motorsportu skody

atd

ale nemame duvod tohle ventilovat na trhu

prace a zakazek je dost nebot znalci vedi a ostatni pomlouvaji
------------------------------
musite se osobne s nekym znat u koho mate duveru a kdo vas pusti i tam kam normalni smrtelnik nema sanci, duvera se buduje jako pratelstvi roky, pomluvy jsou rychlejsi a tak proto my jdeme tou prvni cestou jiz mnoho let
------------------------------
jinak do archivu se dostanete i bez doporuceni ale ofoceni veci kolem skody 130RS vas bude stat tak kolem 50tis a jeste ani vse nebude kompletni a nektere vykresy budou mit jen maly rozdil a nebo budou treba 10x

ale to vam dopredu nikdo nerekne nebot je to uz davna minulost a nikdo to nama zajem usporadat
------------------------------

[ Reagovat ]


31.07.13 ve 13:24 1425+61 (743)jourin napsal:

Protoze je cela tenkeho plechu a asi o 40% lehci nez seriova a takovou na vrakovisti nenajdeme ) a navic laminaty od Krajanskeho maji jiny tvar.. bohuzel

[ Reagovat ]


31.07.13 ve 13:19 569+70 (319)Tuner#2 napsal:

Tak pokud originální exemplář dělají origo díly navěšené na eRku, tak nechápu proč kluci od jourina vyklepávají tu okruhovou 130LR/H když stačilo vzít pěkný skelet, navěsit na to lamináty od Krajanského a přehodit techniku. BTW už jsem se několikrát ptal, proč cizí věci vydáváš všude na webu za své?

jourin: Já se nehádám, pouze jsem reaguju na lži stejně jako jsi reagovat Ty. Na téma motorsport už stejně asi nemá smysl nic dalšího psát, kdo bude chtít/nebo zná, v diskuzi si to své najde.

[ Reagovat ]


31.07.13 ve 13:01 1425+61 (743)jourin napsal:

Neodbíhejte od tématu Tohle je o několik levelů zábavnější téma

Založte si na hádání separátní diskuzi...

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 181-200)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červen 2021 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:109
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:64190
Celkem návštěv:104923177

Článků:996
Fotografií:33826
Komentářů:16993
Uživatelů:4172


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server