- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
520 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Dejvidovo Erše

Dejvidovo Erše

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Karburator 32 sedr

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Cci se zeptat strili mito do karburatoru 32 sedr motor rapid 136 predstih mam 5az 7 stupnu nevite cim to muze byt dekuji za prispevky :-h
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)


06.12.20 v 15:31 5157+1054 (3105)Vena136 napsal:

vokim> No ono to je s tím seřízením starý vs. nový přesně naopak A dodržování tabulek bylo dobré tak ve fabrice,když byl nový karbec včetně nového motoru Od doby,kdy jsem si nechal seřídit na "stolici" ten sedr,tak už nikdy nefungoval tak,jak předtím...ano,byl starý,vydřený,ale na motoru jezdil a fungoval na 110%...takže tabulky a funkčnost jsou dvě diametrálně odlišné věci...

[ Reagovat ]


06.12.20 v 11:32 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Unregistered> Vymontovat klapky není nic složitého. Zatuhlost II stupně je způsobeno prohnutím dosedací plochy karburátoru. Demontovat klapku, vytáhnout osičku a srovnat vedení výstružníkem směrem od strany zasouvání osičky , až po téměř nakonec. Nesmí se to projet celé skrz. Musí se také přerovnat dosedací plocha , nejlépe na fréze, rovnání plochým pilníkem není optimální. Pak , ale nastává trošku problém se zpětnou montáží a seřízením klapky . 1/- musí namontovat tak , aby seděla přesně v těle a 2/ - šroubkem dorazu klapky seřídit na 3,53kPa / 360mm v.s. /
při uzavřeném kanálu odvodu par . Někdo to dělá na micrometr , ale to je možné pouze pokud je klapka i tělo nové, tam to jakžtakž sedí , ale při již používaném karburátoru je to nemožné a musí se seřídit na stolici průtokem vzduchu. Dále je nutné změřit průtok odvodu par /Max. 120mm v.s. / jak je to více , je vydrolené sedlo v těle / pouze okem není vidět / a nutné to eliminovat vložením pomoc. sedla.

[ Reagovat ]


05.12.20 v 17:21 0Unregistered napsal:

vokim> Vidím že karburátorům rozumíte. Existuje nějaký návod na demontáž klapek? 2. chod jde z tuha. A32 EDSR
Děkuji

[ Reagovat ]


01.01.12 v 16:17 0Unregistered napsal:

jsem z jeseniku tak vcera sem to vicistil ale pak uz sem to nezkousel jestli to dela

[ Reagovat ]


01.01.12 ve 12:45 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Odkud jsi , třeba ti dokážu pomoci víc?

[ Reagovat ]


31.12.11 v 07:33 0Unregistered napsal:

po oprave to zejdilo normalne asi tak 20 km a pak sem jel na pristroj do servisu na bohatost a vzduch a od te doby to dela mozmna to natahlo bordel z nadrze jato zkusim karbec vycistit profouknout kompresorem a uvidim priruba byla srovnana protoze sem tam mel lavor jestli byly klapky s osickama venku to nevim takze jato profouknu kompresorem a kdyz si nebudu vedet rady tak volam ok domluveno jj toje fakt otazek je mnoho cenim si vasi pomoci

[ Reagovat ]


30.12.11 ve 21:33 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Kolik jsi toho najezdil než to začalo blbnout. Po opravě karburátoru to jezdilo normálně a drželo to volnoběh jak má to je 800ot. ? Byla příruba karburátoru rovnaná? Byly venku klapky i osičkama? Mnoho otázek na které je potřeba odpovědět. Nejlepší by bylo abys zavolal třeba i zítra , ale ne prosím před 9,00 na 602412660 a já se ti pokusím poradit , takhle je to na dlouho.

[ Reagovat ]


30.12.11 v 19:05 0Unregistered napsal:

takze znova karburator sem daval panovi ktery se zabiva upravama motru atd karburator sem mu daval stim at mito seridi a vse nastavi jak ma byt rikal ze nato na pripavek tak vse mi nastavil jak ma byt a rikal zeto nemohlo jed v jakym to bylo stavu a jelo kupodivu vse vycistil nastavil a rikal zeje potreba nastavit smes a vzduch a dodatek ze karburator uz ma neco za sebou nevym co tim myslel protoze pooodle me tam nema co odejit ale asi to nerikal jen tak pro srandu neco na tom asi bude PRI DEMONTAZI KARBURATORU DO AUTA SEM TO NASADIL A JEL VSE BYLO OK PRI PLNEM PLYNU NIC NECUKALO JELO TO KRASNE ZA PLYNEM ATED TO SKUBE PRI PLNEM PLYNU VZNIKNE MEZERA A PAK SETO ROZJETE TO ME STVE TAK SEM JEL DO SERVISU AT MI NASTAVI NA PRISTROJI SMES A VZDUCH NASTAVILI TAK JAK TO MA BYT JESTE TOJE HORSI MESE ZDA ZETO NEMA PRAVIDELNY OTACKY ZE KOLISAJI A PRI PLNEM PLYNU PORAD VZNIKA MEZERA SKUBNE A PAK SE ROJDETE TOJE TAK VSE K CLANKU SNAD JETO POCHOPITELNY DIKY ZA ODPOVED

[ Reagovat ]


30.12.11 v 10:43 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Co si mám představit pod pojmem " Seřízení klapek"? Buď se upne do přípravku na stolici a změří se komplet nebo se pomocí hodinek - mikrometru- nastaví nějaké otevření klapek a to je úplně na p........d.
protože nevíš kolik vzduchu ti kudy a nemusí to být jenom kolem klapek, teče za klapky do sání.
Mockrát se mi stalo, že jsem měl klapky zavřené na doraz - už se jejich dozazy nedotýkaly seřizovacích šroubků- a přesto jsem se byl stále vysoko nad hodnotou průtoku komor. To přesně způsobuje tvůj problém. Nyní máš dvě možnosti. Za prvé to budeš skoušet a budeš se u toho vztekat, bude tě to stát čas a peníze , nebo ho necháš za pár korun seřídit u někoho kdo se tím zaobírá a má stolici , stačí Moragro 5 nebo 6 , ty ho dáš do auta , doladíš jenom bohatost , protože ta je nastavena v základním nastavení - taky přesně na průtok a ne na počty otáček šroubku- a jezdíš.

[ Reagovat ]


30.12.11 v 06:37 0Unregistered napsal:

daval sem karburator 32 sedr na na serizeni klapek atd vse je udelaano a pan mi rekl ze karburator uz ma neco za sebou podle me tam nema co odejit akorat mi nejde seridit otacky na 850 na motoru 136 rapid musim to mit 1000 otacek jeto mozny a mam skoro uplne uzavrenej vzducch jeto pul otacky do zavreny a smes mam 3 otacky kdyz uberu smes tak pri seslapnuti plynu me vznika mezera cukne a pak se rozjete mel nekdo samy problem diky za rady

[ Reagovat ]


10.12.11 v 19:54 0Unregistered napsal:

TAK KARBURATOE JE SERIZENEJ KOMPLET AKORAD ASI MUSIM NASTAVIT SMES PROTOZE METO VYNECHA PRI SESLAPNUTI PLYNU JINAK JETO POZNAT 136 MOTOR LITA PEKNE JESTE SESTELOVAT DO TO ONO PRI SESLAPNUTI PLYNU A BUDE TO OK ZKOUSEL SEM TO STELOVAT BOHATOST A NEJAK MITO NEJDE

[ Reagovat ]


06.12.11 v 19:17 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Bohužel to jméno mě nic neříká, já spíš znám lidi podle obličeje než podle jména.

[ Reagovat ]


06.12.11 v 17:57 0Unregistered napsal:

tak teda priste napisu foto ilustrativni omlouvas se jasny kdyz neco budu potrebovat tak napisu na klapkach uz se pracuje zitra jdou na serizeni tak snad poznam rodil neznate nahodou z prelouce pana Arnošta Bekeru taky pochazi z prelouče delal sem snim ve skodovce v Mlade Boleslavi

[ Reagovat ]


05.12.11 v 10:12 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Tak to tedy jo,ale příště to k tomu připiš, že foto je pouze ilustrativní. Jinak hodně zdaru. Když budeš něco potřebovat tak napiš.Hlavně je potřeba taky seřídit klapky, ale ne na nějaký hodinky , to je velice nepřesné, ale na průtok vzduchu, pak to chodí jak má.

[ Reagovat ]


05.12.11 v 09:41 0Unregistered napsal:

jj dekuji za pomoc ta fotka je stazena z internetu kde sem chtel ukazat kde mam jenom tu 1 kulicku ale karbec mam sedr 32 s difuzory 22-24

[ Reagovat ]


04.12.11 ve 20:42 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Proč? Všechno jde vyčistit jedna fotka je před druhá po renovaci

Přiložené fotografie:
!Karburator 32 sedr
 
!Karburator 32 sedr
 
[ Reagovat ]


04.12.11 ve 20:21 10752+2767 (13519)vhml napsal:

Takhle zarostlej karb rovnou zahod, nema cenu s nim ztracet cas

[ Reagovat ]


04.12.11 ve 20:03 7286+1073 (8359)vokim napsal:

Tak že . Karburátor 2951 pro Š 130 model 1985. difuzéry I. 22 a II. 24 -- hl. trysky I.115 a II. 135 -- vzdušníky I. 200 a II. 160 -- tryska volnoběhu 50 -- vzdušnik volnoběhu 140 -- tryska přídav. běhu 100--
tryska přechodu 50 -- vzdušník přechodu 120 -- tryska paliva 60 -- tryska směsi 95-- vzdušnik směsi 70--
tryska sytiče 145 -- vzdušník sytiče 7 -- vzdušník regulace membrány I. 160 a II. 60 -- injektor 50 -- Tryska obtoku pumpičky 60 -- jehl. ventil 1,5 -- tlumítko 1,9--
Kuličky jsou vlastně zpětné ventilky a obě jsou důležité, jinak je menší nástřik paliva při prudké akceleraci
Jinak to co je na obrázku není SEDR ale EDSR a někdo na něj namontova víčko s tímto číslem

[ Reagovat ]


04.12.11 v 18:45 0Unregistered napsal:

tady jak je oznaceno na fotce tam mam pouze kulicku nikde nic nebylo

Přiložené fotografie:
!Karburator 32 sedr
 
[ Reagovat ]


04.12.11 v 18:40 0Unregistered napsal:

cislo z vika443751295100 7.S ja mam jenom 1 kulicku u pumpicky pod injektorem nemam zadnou aspon nic nevypadlo a k cemu tam vubec slouzi ty kulicky vubec netusim diky za pomoc

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2021 >>
PoÚtStČtSoNe
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:103
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:22194
Celkem návštěv:101332256

Článků:995
Fotografií:33796
Komentářů:16946
Uživatelů:4165


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server