![]()
 | 06.12.20 v 11:32  ![]() vokim napsal:
Unregistered> Vymontovat klapky není nic složitého. Zatuhlost II stupně je způsobeno prohnutím dosedací plochy karburátoru. Demontovat klapku, vytáhnout osičku a srovnat vedení výstružníkem směrem od strany zasouvání osičky , až po téměř nakonec. Nesmí se to projet celé skrz. Musí se také přerovnat dosedací plocha , nejlépe na fréze, rovnání plochým pilníkem není optimální. Pak , ale nastává trošku problém se zpětnou montáží a seřízením klapky . 1/- musí namontovat tak , aby seděla přesně v těle a 2/ - šroubkem dorazu klapky seřídit na 3,53kPa / 360mm v.s. / při uzavřeném kanálu odvodu par . Někdo to dělá na micrometr , ale to je možné pouze pokud je klapka i tělo nové, tam to jakžtakž sedí , ale při již používaném karburátoru je to nemožné a musí se seřídit na stolici průtokem vzduchu. Dále je nutné změřit průtok odvodu par /Max. 120mm v.s. / jak je to více , je vydrolené sedlo v těle / pouze okem není vidět / a nutné to eliminovat vložením pomoc. sedla. |