| 20.10.22 v 18:04 vokim napsal:
Unregistered> Záleží v jakém pásmu je to bohaté / volnoběh - otáčky / a o kolik? Kolik je HC ? Pokud je to jen ve volnoběhu nastavit šroubkem bohatosti, pokud v otáčkách , je několik možností. Vysoká hladina v plovákové komoře, nebo může být zanesený vzdušník / tím , že přes měj proudí vzduch , ale i výpary z plov. komory , stává se a dost často , že se nepatrně zanese , nebo někdo někdy čistil trysku / špatně / a trošku ji zvětšil. Další dost častá závada , které vede k obohacení směsy , je , že se vydrolí sedlo pod trubičkou odvětrání II stupně. To všechno , ale chce změřit na stolici / průtokem vzduchu přes kalibrovaný válec /. Třeba to vydrolené sedlo se dá lehce opravit vložením trysky 50 do hadičky mezi filtr a karburátor. Pokud jezdíš jen krátké cesty , můžeš mít benzin v oleji , který se začne při ohřátí odpařovat a přes hadici se dostává do filtru a do spalování. Jako první bych napojil analizátor a zkusil odpojit hadici odvětrání , pak prstem ucpat to odvětrání II stupně. Pokud ani jedno nepomůže , budeš muset karbec sundat a celý proměřit na stolici. |