![]()
 | 23.09.21 v 19:06  ![]() vokim napsal:
Majkl40> Máš na autě otáčkoměr? Ten červený kablík je k němu?nebo je připojen na cívku startéru. V tomhle zapojení se ti budou přehřívat kontakty v rozdělovači, neboť cívka je motaná na 10V a v té krabičce na ní je srážecí odpor , aby jela na 12V. Žlutý kablík co máš přímo na cívku / vede od relé dobíjení ///svorka č. 15/54 /// by měl být zapojen na tu krabičku a pokud červený vede od startéru , tak ten místo toho žlutého //svorka č. 15 // . Od rozdělovače potom jen na svorku č. 1 , tam co ho máš nyní. Vzhledem k tomu , že ten červený vede do svazku a Š110LS neměla otáčkoměr z výroby na 99% vede právě na startér. Bylo to pro posílení jiskry při startu , když poklesne napětí. Tak jak to máš zapojené , ti to při startování zkratuje kontakty v rozdělovači a brzy o ně opět přijdeš. Pokud se ten červený , jen tak bimcá u startéru a není zapojen do jeho cívky / na cívku startéru vede žlutý od klíčku / staré provedení / nebo žlutý od klíčku a červený k cívce / nové provedení/ nic se neděje. Na cívce startéru jsou ty konektory proti sobě. |