![]()
 | 17.08.20 v 10:58  ![]() Vena136 napsal:
sobyk> tak se stačí rozhodnout,komu dát svoje prachy U mě je velice pravděpodobné,že se bude předělávat "půlka" motoru,protože nedělám nic polovičatě a nenaladím karbec snížením hladiny,když vidím,že tam je špatný jehlový ventil a nebo vysoký tlak paliva,takže jsou ze mě lidé nešťastní,...teda do doby,než se předá hotový produkt Kdo na tohle nemá trpělivost,tak musí jet jinam jenom na tu jednu věc...u mě je pouze 100% výsledek a nebo nic a pokud karbec není nový,tak prostě bude nedostačující a pokud je nový,i tak ho vždy kontroluji...setkal jsem se s výrobními vadami u všech výrobců a jediný 100% je origo Bologna nový...ale ty už nějak nejsou a to,že jsem nikdy neviděl vadu neznamená,že taky nebyly zmetky.
Jde "pouze" o důvěru mezi majitelem a "úpravcem"...ono to jinak nejde,buď to udělám sám a nebo to někomu dám udělat...u mě se platí až za hotový produkt a pokud se to z jakéhokoliv důvodu nepodaří,tak beru odpovědnost na sebe...bohužel se najdou tak vychcaní lidé,že schválně mají špatnou jednu věc,aby nemuseli zaplatit a tvrdí,jak to vždycky fungovalo...takže proto varianta "vše co se mě nelíbí se předělá",až potom se bude ladit a dělat závěr...ve finále to je pro zákazníka velké plus,protože má jistotu a jestli je lepší předělávat 3x jednu věc u různých lidí a riskovat oddělání motoru,to už je na každém z nás  |