![]()
 | 26.05.20 v 17:45  ![]() Vena136 napsal:
H.> nebudu se vměšovat do závitů,ale kam to hovadský čidlo chceš dát?...mělo by být ideálně strčený uvnitř kanálu a obtýkané olejem...pokud to dáš do vany,naměříš nesmysly.
Další věc je,že budík na vodu neobsáhne teplotu oleje,takže bude pořád někde na max.,pokud bude motor trochu topit..měřit teplotu oleje v sérii mě přijde zbytečné,aby čidlo stačilo.
Upřímně je lepší se na to vykašlat a nebo koupit patřičný budík i s čidlem z Číny,ale ne za 400kč,ale třeba 2000kč,čidlo má závit 1/8 nebo tak nějak,takže se to "začistí" na 10x1,použiješ škodováckou redukci na kontrolku mazání a natočíš to buď do prsou a nebo bloku (pokud máš felda blok,tak jenom prsou),aby si věděl,jakou teplotu oleje čerpáš do motoru)...stejně tak čidlo mazání a tlakoměr musí být až na konci,kde defakto měříš tlak se všema ztrátama v motoru.
Ty čidla mají průměr plácnu 8mm,takže jdou napasovat do kanálu,aniž by se ucpal a ne jako v případě vodovodního,které má nevim asi 12mm.A potřebuješ měřit teplotu oleje v pohybu,ne bloku,vany atd.
Samozřejmně jak jsi to každý udělá je pouze na něm 
Jinak pokud vím,tak heli-coil a podobné nemají uplně totožný vnější závit s metrickým...prostě na 4-ku neni 5-ka atd.To by jinak postrádalo kupovat celé sady a dalo by se používat jenom větších závitů stejného stoupání...neřikam,že to tam pak nejde narvat,ale stejné to dle mě není.Samozřejmně jsou vložky (celé ne drátové),kde tohle platí...takže možná by šla použít ta,ale zase bych radši provrtal zátku motoru a říznul přímo závit do ní teda  |