27.06.2024 (Čt) eRman
|
20.06.2024 (Čt) eRman
|
04.06.2024 (Út) eRman Znovu a lépe? Snad ne :) Měly by být hotovy vechny úpravy rámu, tedy finální povrchová úprava rámu a začnou se lepit lamináty
|
01.05.2024 (St) eRman
|
22.03.2024 (Pá) eRman
|
19.02.2024 (Po) eRman
|
08.02.2024 (Čt) eRman
|
26.01.2024 (Pá) eRman
|
17.01.2024 (St) eRman
|
07.01.2024 (Ne) eRman
|
03.01.2024 (St) eRman A u tady máme odpověď na otázku H.
|
16.12.2023 (So) eRman
|
23.05.2023 (Út) eRman
|
06.02.2023 (Po) eRman
|
28.11.2022 (Po) eRman
|
26.11.2022 (So) eRman
|
24.11.2022 (Čt) eRman Asi zazimování :)
|
21.11.2022 (Po) eRman
|
17.11.2022 (Čt) eRman
|
15.11.2022 (Út) eRman
|
07.11.2022 (Po) eRman
|
01.11.2022 (Út) eRman
|
27.10.2022 (Čt) eRman
|
24.10.2022 (Po) eRman
|
13.10.2022 (Čt) eRman
|
11.10.2022 (Út) eRman
|
30.09.2022 (Pá) eRman
|
27.09.2022 (Út) eRman
|
22.09.2022 (Čt) eRman
|
21.09.2022 (St) eRman
|
15.09.2022 (Čt) eRman
|
06.09.2022 (Út) eRman
|
03.09.2022 (So) eRman
|
24.05.2022 (Út) eRman
|
17.04.2022 (Ne) eRman Chlazení putuje z předku zpátky před zadní kola, tak jak to původně navrhnul Václav Král
|
01.04.2022 (Pá) eRman
|
24.01.2022 (Po) eRman Líbí se: DakosNo. Loni před Vánoci to bylo přesně 9 let, co jsem si lutého Rebela přivezl domů. Prvotní nadení bylo obrovské a plány jetě větí ... Do roka vyjedeme ... Dny, měsíce a brzy i roky utíkaly a my vlastně jen stáli na místě. Byl to větí oříek, ne na který jsme byli připraveni. Byli jsme připraveni vůz rozebrat, vadné díly vyměnit a sloit jej zpátky dohromady. Ale spousta věcí byla jen na oko, nedomylených, udělaných narychlo v zápalu boje a my stáli před problémem vymyslet to jinak, domyslet to, udělat to pořádně, udělat to líp ... A to byl ten moment, kdy jsme se zasekli. Rebel se spí ne radostí stal prokletím. Nesnáím věci, s kterými nejsem schopen pohnout, zlomit je, nesnáím věci, které se dlouho táhnou, stojí, nevyvíjí se ... Máme za sebou 9 let a cíl stále v nedohlednu, vlastně ani nevíme jak překonat ty největí překáky co nás čekaly. Kolik ivotů bude potřeba, aby Rebel kdy jezdil? A tak jsem udělal to, co jsem měl udělat u dávno, smířit se s tím, e je to nad nae síly, e my ho nikdy nemůeme dodělat ... Zavolal jsem Petrovi Molčanovi a Rebelovi se konečně dostává ta správná péče, kterou si zaslouí. Začínají znovu a lépe. Vývoj renovace můete sledovat zde: http://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=470A já zkusím čas od času udělat aktualizaci i tady P.S.: Kdybyste někdo sháněl náhradní ledvinu, manelka má dvě, na ceně se domluvíme :)
|
10.06.2021 (Čt) eRman S designérem Jiřím Králem, který na Rebelech se svým otcem Václavem Králem pracoval
|
06.06.2021 (Ne) eRman Druhá projíďka s Rebel a tentokrát u nás dovezl a do cíle :)
|
01.06.2021 (Út) eRman Na Rebelovi se po delí době výrazně pracovalo Přiel čas na první projíďku Ujeli jsme 200-300 metrů a ulít řemen alternátoru a vzal s sebou čidlo Take zpátky u jsme to museli zatlačit :)
|
11.04.2021 (Ne) eRman Romek mi dneska udělal obrovskou radost. Nejen e u do Rebela vyrobil převaděč spojitosti ale i ho suprově nadesignoval. koda e bude schovanej pod palubovkou
|
16.03.2021 (Út) eRman Dalí dílek do skládačky Rebel Závodní řídící jednotka rozsvicuje kontrolku motoru přes +12V a co čert nechtěl, palubovka chce místo toho kontrolku rozsvítit mínusem :( A tak pomohl kamarád Romek ... Kdy mi to dával, říkam si, kuwa dy tam měly být nějaký součástky a ne jen konektor :) Aha oni jsou na druhé straně :) A světe div se, kontrolka motoru funguje - zapojeno na kontrolku havení a svítíme :)
|
14.03.2021 (Ne) eRman Dalí hodiny nad elektrikou ... Dodělal jsem konektory u dveří, aby se daly vyndavat A přiel novej ventil volnoběhu, u i tuím jak ho zapojím, ovem jestli to je to, jak to ty kluci panělský vymysleli to teda nevim :)
|
01.03.2021 (Po) eRman Přívod paliva od hrdla do nádre z 3D tiskárny Jetě udělám pár úprav a vytisknu z jiného a hlavně černého materiálu :)
|
28.02.2021 (Ne) eRman Celej víkend se ouram v elektrice a učesávám ji. To by člověk neřekl, jak dokáe vyplait jedna zapomenutá zem, kolik hodin zabere jí najít
|
22.02.2021 (Po) eRman Originál je originál, stejně ale na Rebelovi budou tyhle kola ... Za mě to jsou nádherný kola a ty gumy od Ondry Hory jim jenom prospěly
|
21.02.2021 (Ne) eRman Celej víkend se ouram v elektrice, opravuju chyby a učesávam to U to ukazuje čas a ujetý kilometry jako u kadýho jinýho auta :)
|
18.02.2021 (Čt) eRman Dneska troku delí video Ale nemá cenu ho víc zbytečně trápit, a bude ve hotovo půjde na brzdu a naladí se palivové mapy.
|
16.02.2021 (Út) eRman Chytne nebo nechytne? :) Volejte sláva a tři dny se radujte :) Rebel ije, je na něm jetě mraky práce, ale ije :)
|
13.02.2021 (So) eRman Start se odsouvá na pondělí :( Přestalo fungovat nové benzinové čerpadlo
|
12.02.2021 (Pá) eRman Přilá nová elektrika dělaná na míru od www.propdm.eu Začínáme zapojovat nové technologie :) 3D tisk - drák čidla A u to hází jiskru :)
|
10.01.2021 (Ne) eRman No. Kdo sleduje tenhle deník ví, e někdy před více ne rokem jsme zahájili oivování motoru a také tuí, e se nám to dodnes nepovedlo ... Odeslal jsem proto komplet kabelá, čidla a jednotku výrobci jednotky ... A hned druhý den na mě čekalo video :) Větina pinů svorkovnice řídící jednotky je povolená, take nemusel být správný kontakt ... Zajímalo by mne, kdy k tomu dolo ... Jestli a po několika neúspěných startech při hledání chyby a nebo byl někdo příli horlivý a proměřoval ve "hřebíkem" jetě před tím ... Objednal jsem tedy novou kabelá "namíru", take jsem musel vyměřovat :) Kadopádně doufám, e tam jetě něco odhalí, protoe jestli to bylo jen tohle, tak jsme vádně idioti :)
|
06.01.2021 (St) eRman Protoe stále nejsme schopni nadlábnout motor, odeslal jsem komplet elektriku motoru, čidla a řídící jednotku výrobci. Tak snad to za nás vyřeí a konečně zaburácí Tak prozatím renovace v jiní stáji:
|
21.12.2020 (Po) eRman A co vy? Vy u máte přezuto? :) Budou jednou jezdit čtyři Rebelové? Pár věcí bych na něj měl :)
|
01.11.2019 (Pá) eRman Dneska firma vydala poklad, vyklízí se garáe a kolega tam objevil originál kiltovku REBEL která je itá z mého čalounění :)
|
31.03.2019 (Ne) eRman Pořád se na něm po chvilkách dělá ...
|
16.02.2019 (So) eRman Něco se chystá :) Zatim ale bez záehu. Nejde benzín ani neháe jiskru :) Probuzení 20 let mrtvého motoru tedy odsunuto na přítí týden
|
09.10.2018 (Út) eRman Převáíme Rebela od čerta k ďáblu a nikdo ho nechce :) Snad konečně u toho správného elektrikáře, který se nezalekne
|
29.08.2018 (St) eRman Zase nějaké drobotiny
|
21.06.2018 (Čt) eRman Zase něco málo hotovo
|
31.05.2018 (Čt) eRman Výfuck :)
|
30.05.2018 (St) eRman A dalí z milionu dráčků
|
25.05.2018 (Pá) eRman Ač to tak nevypadá, pořád se něco děje ... Při opravě a pískování skeletu se tak nějak zapomnělo na dveře ... U se na nich pracuje
|
23.05.2018 (St) eRman Technologická pauza pokračuje, dělají se jen drobnosti, pískování vech moných dráčků drobných dílů a zkouka disků. Nechat originál nebo tyhle super závodní, který přidají 10 koní na kadý nápravě?
|
29.03.2018 (Čt) eRman e by "originál" papuče na Rebela? U jsou doma :)
|
04.03.2018 (Ne) eRman V sobotu přes tisíc kilometrů tam a zpět abychom načerpali trochu inspirace a hlavně chuti do dalího "vývoje"
|
16.02.2018 (Pá) eRman Rebel má teď horí období, není gará kde by se na něm dělalo :( Tak jen pár fotek, kdy jsem potřeboval před plesem vytáhnout autodráhu
|
27.12.2017 (St) eRman Nové fotky do archivu Převoz Rebela k elektrikáři
|
27.12.2016 (Út) eRman Přivezl jsem originál motor 1,3 z modrého Rebela Dlouho se ale u mě neohřeje, poputuje zpátky tam kam patří :)
|
07.10.2016 (Pá) eRman "Vývoj" zadních brzd dořeen. Lépe vyřeena voda k chladiči Pomalu se postupuje k cíli
|
05.04.2016 (Út) eRman
|
16.12.2015 (St) eRman Vánoční dárek pro Rebela, dalí díl do skládačky ... Výfuk se zdá v pohodě ale koncovka byla na sr.č ... Výsledek tří dnů hledání těch správných rozměrů
|
25.11.2015 (St) eRman Dalí díl do skládačky
|
13.11.2015 (Pá) eRman Dalí díl do sbírky :)
|
09.11.2015 (Po) eRman V neděli proběhl seznamovací večírek "elektrikáře" s Rebelem Zatím se jetě vichni smějou :) Vlevo elektrikář, vpravo dvorní mechanik a uprostřed ten co to platí
|
05.11.2015 (Čt) eRman Je to peklo shánět díly. Poloosy Favorit, brzdy Favorit, pomocný spojkový válec koda 120, motor Seat Toledo a dneska po hodině hledání dohledány silentbloky, tramtadadá jsou z Golfa :)
|
30.10.2015 (Pá) eRman Postupně zkoumáme co z čeho je a nakupuju Na Vánoce asi letos nezbude :)
|
28.10.2015 (St) eRman Někdo sedí u facebooku, někdo vyívá a Ninja dělá na Rebelovi Přední brzdy se u rýsujou :)
|
21.10.2015 (St) eRman Dalí nákup. Destičky Brembo. Prý volba ampionů :) Dumal jsem o Ferodo DS 2500, ale 5 tisíc za ně momentálně nejsem ochoten dát, zvlá kdy jetě nevíme e to bude fungovat ... Třeba a to jednou bude jezdit ....
|
14.10.2015 (St) eRman Dnení nákup
|
12.09.2015 (So) eRman V Nýřanech dneska slavnostně otevřeli zrenovovanou 150 let starou elezniční tra, která vedla z DIOSSu Nýřany do dolů. Při té příleitosti proběhl i den otevřených dveří společnosti DIOSS. No a tak mi zavolali abych tam přivezl Rebela ;) Stál hned vedle prvního Rebela, modelu 1:10 Půlka Rebela byla olaminátovaná, druhá ne, aby se dalo podívat "pod pokličku" A pak začali i chodit lidi :) Fotky které jetě neznám Továrna má v Nýřanech velkou historii DIOSS toho ale vyráběl více, tohle měl být po revoluci lágr pro malé podnikatele. Tribeta Elektromobil, který byl vystavován na autosalonu v enevě v roce 1995 se stejnosměrným nebo střídavým motorem. Dojezd 180 km! Projekt byl po enevě prodán američanům. Jestli se nepletu tak dnení elektromobil Citroen C-Zero za třičtvrtě mega má dojezd jenom kolem 150km! Tohle muselo být tedy v 95 naprostá bomba Vyráběli i tohodle "bobika" Po celý den vyráběli otvíráky DIOSS A po celý den párnička "lechtična" nové a nové diváky A vidět bylo i dalí skvosty No byl to super den, Rebelovi to sluelo, lidi si ho prohlíeli a já jenom zíral co ve z Nýřan odjídělo.
|
07.09.2015 (Po) eRman Poslední úprava motoru a převodovky ... Pořádně vydrbat :) A pak rychle namontovat do rámu. O víkendu 12. a 13. 9. bude Rebel k vidění ve firmě Dioss Nýřany na dni otevřených dveří u příleitosti 150 let důlní eleznice, která je nově zrekonstruovaná. http://knihovna.nyrany.cz/?p=2840
|
04.09.2015 (Pá) eRman Dneska jsem přivezl motor od Oty Zenkla :) Je tak nabrouený e jsem si hned pořezal prsty :) Nová závodní řídící jednotka
|
14.06.2015 (Ne) eRman Rebel u je zase auto, u se můe tlačit :)
|
10.06.2015 (St) eRman Dorazila zásilka na Rebela, tvrdé silentbloky do ramen. Poznáte z čeho jsou? :)
|
07.04.2015 (Út) eRman Jediný kdo momentálně pracuje na Rebelu je Ota Zenkl, my máme technologickou pauzu :) Najde rozdíl?
|
27.02.2015 (Pá) eRman Dostala se ke mně kompletní dokumentace Rebela. Asi tak 15 kilo papíru :) Vechno malováno ručně a já si vzpomněl, jak jsem z technického kreslení dostával čtverec :) A jednou bude Rebel hotov, vytapetuju plánama gará :)
|
22.02.2015 (Ne) eRman Ota Zenkl u brousí vačky ... Tak kolik z toho vytáhne? :)
|
06.02.2015 (Pá) eRman Sbírka fotografií se mi trochu rozrostla :) Několik fotografií z AUTOSALONU v BRNĚ Model Rebela Stříkej! :) A hele, ono to i jezdilo :)
|
02.02.2015 (Po) eRman Ty jo :) Motor se u přesunul ze země do stojanu :) Nečekal jsem jak budou v Mariánkach rychlý, začínají rozebírat
|
01.02.2015 (Ne) eRman Motor z Rebela odvezen na reinkarnaci a ne převýchovu k Otovi Zenklovi Prvně jsem viděl zkuební stolici na motor No není to teda přímo ona, spíe její prababička, ale ten motor u taky není ádnej výdobytek moderní techniky
|
01.09.2014 (Po) eRman Návrat Rebela z ozdravné kůry zpět do Klatov ...
|
14.08.2014 (Čt) eRman Malý krůček pro Rebela, ale velká díra pro peněenku ... Zatímco já u jsem dávno doma, dovolená Rebela na Zlatých pískách se trochu protáhla :) "Hoteliér" prý plakal těstím, e se těch trubek konečně zbavuje :-D
|
27.07.2014 (Ne) eRman Minulý týden jsme oba trávili u písku Já odjel na plá do Itálie a Rebel na pískování. Díky Lukái a Sazy ;)
|
13.04.2014 (Ne) eRman "Topenář" Sazy pokračuje, e by nakonec byl Rebel dřív ne MTX? :)
|
27.03.2014 (Čt) eRman Laminátová sada na Rebela :)
|
21.03.2014 (Pá) eRman Jedna vzpomínková ... lutý ve své největí slávě Brněnský autosalon v roce 1995
|
10.03.2014 (Po) eRman A u se vaří :)
|
06.03.2014 (Čt) eRman Montání pěna, věrný nástroj autodesignéra :)
|
28.02.2014 (Pá) eRman
|
24.02.2014 (Po) eRman Najdi 10 rozdílů :) A jetě pár fotek jak to lo postupně A u je srdce venku :)
|
19.02.2014 (St) eRman Myslíte si, e má ta klapka takhle vypadat? :) Vude se sání blejská a v Rebelu je chlupatý :) Vyčistit nebo rovnou shánět jinou? Máte zkuenosti?
|
17.02.2014 (Po) eRman Dneska dorazily nové trubky na Rebela z Havířova Obzvlátě na spodku jsou v alostném stavu, jedna je dokonce prasklá (zřejmě zmrzlá voda uvnitř)
|
16.02.2014 (Ne) eRman Odjídíme na vyvaření
|
13.02.2014 (Čt) eRman A máme tu první video, Rebel se dva měsíce rozebíral a vzniklo z toho těchhle 10 minut :)
|
03.01.2014 (Pá) eRman V mejlu mi přistála dalí fotka do sbírky :) Na Rebelovi se u usilovně maká, dokonce je v dílně nainstalovaná i kamera, take budou i videa a počítá se i s online webkou ;) Jakmile opadne fofr, začnu to sem postupně dávat. Vy se tedy máte rozhodně na co těit :) Nicméně a uvidíte fotky zjistíte, e já se na co těit nemam :(
|
05.10.2013 (So) eRman Dioss Rebel Nova konečně jede :) Zatím teda jen na podvalu :) Ale jede do garáe, kde se na něm přes zimu začne pracovat. Brzy tu začnou přibývat fotky z rozebírání a doufejme e je brzo nahradí i fotky z nastrojování. Od teď značkový servis "DIOSS Rebel Nova" :-D
|
20.05.2013 (Po) eRman
|
05.05.2013 (Ne) eRman Jak jsem slíbil, Rebela přivezeme na sraz v sobotu 25. května. Renovace nějakou chvilku potrvá, tak a si ho můou zájemci prohlédnout jetě ne ho rozebereme,
|
28.12.2012 (Pá) eRman Tohle jsem dostal mimo jiné k Vánocům ... e by u mi ena teda odpustila? :) Je pravda e výčitky u přicházejí pouze cca jednou za 14 dní Rozrostla se mi tak sbírka hrnečků ... Rozdíl mezi nimi ale je tak 15 let :)
|
20.11.2012 (Út) eRman Líbí se: MíaKopie dokumentů ze státní zkuebny, kdy byly vozy schváleny do provozu
|
13.11.2012 (Út) eRman Zatim na Rebela nemám vůbec čas. Aspoň jsem utekl na chvilku z práce se pomazlit :) Krásná macatá prdýlka :) A uvnitř schovaná 1.8 20V :) Tady je vidět jak rychlou jehlou to bylo ité Vlevo je jetě vidět chladič, který byl před zadními koly v době kdy tam byla 1.3ka, ani dva chladiče nestačili Pak se udělal náporák, dala tam 1.8ka, ale chladič u nikdo nevyndal jen ustříh hadice A něco z interiéru Průzor pro řidiče je jako v tanku A nesmí chybět lampička na čtení itinerářů Pohled přes zadní okno, pětibody, hasičák Nerez nápis na prahu dveří Tak jsem se pokochal a zase do práce :(
|
12.11.2012 (Po) eRman Marketing z roku 1995 :) Takto se zřejmě snaili probudit zájem lidí. Dneska se tomu odborně říká WOW efekt :) Dopis je psán v prvním čtvrtletí 1995 a předpokládají v posledním čtvrtletí spustit výrobu 100-250 kusů ročně ... Zpozdili se o dva roky, a v roce 1997 byl vůz homologován, je pravda e u s motorem 1.8 ...
|
09.11.2012 (Pá) eRman Zapomněl jsem fám Rebela nafotit z toho nejhezčího pohledu. Tak tady je! No není to krasavec? U asi 5 let se mi doma válel lutej volant a já pořád nevěděl kam s ním ... Tak rychle nasadit a jedeme se projet!
|
06.11.2012 (Út) eRman O víkendu jsem si udělal radost a přivezl si 99% dílů na Rebela. No vlastně jsem si přivezl nového :) Vyjma červeného jediný téměř kompletní kus Výlet na celý den. Ráno v 9:00 výjezd, návrat 19:00 a celou dobu sevřený svěrač. Nemám papíry na káru nad 700kg :) Natěstí těch 10 policajtů co jsem cestou potkal o naí kontrolu neměli zájem. Uff. Blíí se mi konec "trestu" a očekávám návrat nějakých bodíků ... Co by mě asi v posledním týdnu hodně mrzelo ... Ale touha byla mocnějí ne strach :) Vzal jsem závozníka na oběd do letadla za MB Rebel se vrátil do místa svého zrodu. Firma AUTO NEJDL, dříve INVESTTEL AUTO, dříve DIOSS Klatovy první fotky v sobotu večer Nedělní ohledání co jsem to vlastně přivezl :) Samozřejmě pochlubení se rodině No, fotil jsem pouze děti. Manelka byla z nového přírůstku nadená podstatně méně Na autě ztrávené první 4 hodiny. Odvrtání klik abych se dostal dovnitř. Debordelizace, vysouení, ... Teď u je zaparkován v garái, kam se na něj chodí dívat procesí :) Jetě v sobotu jsem si nafotil jak jsou u červeného nově vyřeená ramena.
|
11.10.2012 (Čt) eRman Malý bezvýznamný posun :) Sehnal jsem originál dobový leták :) Take u si mam co dát za okno, aby auto kadý poznal ... Jé já vlastně nemám okno :)
|
29.09.2012 (So) eRman Konečně je po srazu a mám zas chvilku čas. S designerem Jiřím Králem jsem se domluvil, e zkusí dohledat vekerou dokumentaci k Rebelovi a zapůjčí mi jí k okopírování. Cca za měsíc bych snad u měl mít něco v ruce
|
14.08.2012 (Út) eRman
|
09.08.2012 (Čt) eRman Nedalo mi to a zase jsem lovil po webu. lutej jetě v plné síle Zřejmě jedna z prvních fotografií. Má jetě chladiče v bocích - nemá na haupně výdech z případného náporáku. A jetě má stará zaputěná světla, sice podle mě hezčí ne ty vypouklé, ale s kterými se auto nepodařilo homologovat pro běný provoz. Akorát dumam kde to bylo focený, ale benzinka v Klatovech to asi není. Jetě docela zajímavý je sledovat vývoj stahování bočních oken. Stahovací mělo být pouze to malinkaté okno ve dveřích. Časem se ale zjistilo e se stala chyba a e se staené do dveří nevejde :) Tady je okénko vyoupávací jako u starých závoďáků, časem to malé okénko jetě rozdělili, část blií k rámu byla také pevná a stahovala se pouze druhá část, je to dobře vidět na reklamní fotce červeného úplně dole. Koukám e ale lutý skončil (dle fotek z pondělka) bez oupacího okna i bez rozděleného malého skla, pravděpodobně tedy i bez stahování ...
|
07.08.2012 (Út) eRman Navtívil jsem jediné místo na světě, kde skončil celý projekt DIOSS Rebel Nova. Čekal jsem nablýskané vozy schované v depozitu, místo toho na první pohled pohřebitě. Dřevěná maketa vozu ve velikosti 1:1 Zatím odpočívají v pokoji. Rebel známý z brněnského autosalonu v roce 1995. Původně s motorem 1.3, postupem doby zvětený na 1370ccm Nejslavnějí z Rebelů známý z televize Nova Poslední zatím spící kousek A tady u veselejí fotografie. Majitel projektu renovuje jediný kus, který má jiného vlastníka. Take vlastně nakonec optimistická návtěva. Rebely existují, díly také a připravuje se renovace odpočívajících kusů
|
19.03.2012 (Po) eRman Po delí době jsem se dostal do garáe a tak jsem nafotil to málo co tu mám ... I kdy jsem původně nechtěl, koupil jsem motor 1.6 55kW s převodovkou, řídící jednotkou, kabeláí a spoustou drobností ... Pořád jsem dumal co s ním budu dělat, kdy ve FUNu je řekněme po mení GO No a pak mi to bliklo :) V Rebelu sice byla 1.3 nebo 1.8ka, no ale 1.6ka můe být zajímavej kompromis. Je pravda, e rozhodla cena. Kdyby se někdy podařila sehnat 1.8ka, přehodnotím to, ale míň jak 1,3 po zkuenosti s MTXem nechci :) Tady jsem nafotil originál přední světla Boční skla - no měl jsem je původně ve stodole a teď jsem je převezl do garáe. No a co mě nenapadlo :) Přiloil jsem je ke dveřím a zjistil e to nejsou oni :) Jetě e byly zadarmo, sice mě to chvíli mrzelo, ale asi snadno půjdou nahradit makrolonem, na tom stavba nepadá ... Zadní sklo - po zkuenosti s bočními okny jsem se ani nepokouel to přiloit na skelet. Nechtěl jsem si kazit pořád jetě optimistickou náladu.
|
23.02.2012 (Čt) eRman "Přistálo" mi v mejlu pár nových fotografiích, tak se o ně dělím ...
|
15.09.2011 (Čt) eRman Nemusí pret, jen kdy kape :) Kolega z práce mi přinesl znak na přední kapotu. koda e není na co ho přilepit :)
|
06.09.2011 (Út) eRman
|
06.09.2011 (Út) eRman Dalí "vlatovka". Kolega z práce mi přivezl přední světla z Rebela. Take teď u mi chybí pouze cca 90% dílů :)
|
31.08.2011 (St) eRman Přivezl jsem si domů 4x boční okna na dveře a cca 6x zadní okno. K čemu 6x? No, prý zadní okno na prototypech rádo praskalo, tak se asi budou hodit :) Na oknech je nápis Seat :) S předním oknem to bude horí, to prý bylo děláno na zakázku :(
|
17.08.2011 (St) eRman Psal se rok 1995 a klatovská firma DIOSS představila na Brněnském autosalonu prototyp vozu DIOSS Rebel. Mě tehdy bylo 19 let, vlastnil jsem jetě teplý řidičák a svůj první vůz koda 110R ...
Známý dělal v DIOSSu, tu a tam přinesl nějakou fotku, tu a tam se trochu rozpovídal. "ral" jsem jeho povídání a snil svůj malý sen. Sen ale snilo více lidí. Já e budu vůz vlastnit, firma DIOSS e je bude seriově vyrábět ... Oba měly asi stejnou anci na úspěch.
Časem se vůz přejmenoval na DIOSS Rebel Nova, kdy DIOSS sehnal partnera v tehdy jetě nové televizi NOVA. Pro později narozené, NOVA tu skutečně není od pradávna :) A tak u jsem vůz neshledával jen ve svých snech a ve vyprávění, ale u i na televizi NOVA ...
Postupem doby ve utichlo, po Rebelovi slehla zem a zůstalo jen pár fotografií a kusích informací na internetu ... Celkem, co vím, byly vyrobeny tři prototypy. Zbytek věcí se rozprodal, rozkradl, co já vím ...
Píe se rok 2011, já pracuji v dřívějí firmě DIOSS, sedím na poradě a éf se zmiňuje o nějakém bláznovi, který nám nabízí skelet REBELa. Zasvítili mi oči. éf e je to holý nesmysl, říkám a mi mejl přepole, e se na to chci podívat... Prohazuji pár e-mailů, cena kupodivu přístupná nejen proletariátu, ale i Romanovo peněence ... Posílám poslední mail, o víkendu přijedu, kam e vlastně?
Litoměřice, pane boe, kde to je? Přichází dalí e-mail, skelet je u ve rotu ...
Tak já si týden sním o tom jak se vozím Rebelem po náměstí a oni ho odvezou do rotu? Zjiuji kde a volám tam ... Pán příjemný jak "osina v místě, kde záda ztrácí sluný název" naznačuji mu co chci, u po telefonu vidím jak mu naskakují dolary v očích, jako mé oblíbené postavičce z dětství, Skrblíkovi ... Posílám mu fotku, chci a se na to podívá jestli to tam mají a e přijedu ... ádná odpověď. Posílám pro jistotu i SMS, ádná odpověď ... Hajzl jeden, určitě to chce prodat někomu jinému!
Je sobota večer, nemůu usnout, je neděle, přemýlím co dál ... V pondělí mám volno, to by lo ... Manelka je doma ... Asi ji to budu muset říct :(
Navlíkám historku. Manelka nenadává ... Pod vidinou koupání v Praze v AquaPalace asi nezaregistrovalo kam a proč vlastně jedu ...
V pondělí v 7:00 zapřahám vlek za FUNa, nasedáme já, ena, Jeník a vyráíme do Prahy. Nechávám je v AquaPalace a mířím si to do Litoměřic. Na půli cesty si říkám. Sakra jedu do kovorotu, to asi boihodový ortky, bílý tričko a plastový botky "vietnamky" asi nejsou to správný oblečení ...
Jsem v kovorotu, říkám co tam dělám ... Prý to tam někde je, ale musím si to vyhrabat, prý u to tam mají 10 dní!? Přijídím k velkým hromadám rotu. Vystupuji, dvakrát ve projdu, hledám, KUWA tady nic není ... Procházím ve znovu, a najednou ... Co e to tady je?
Hodinu odhazuji stará kola, okapy a různé plechy ... Tramtadadá ... Skelet REBELa! Dokonce jsem nael i dvoje dveře! PECKA
ádám Slováka v jetěrce o pomoc s naloením, nákládáme kurtuju, jedu na váhu ... Tak teď jsem zvědav s jakou cenou na mě půjdou. Váha pouze cca 110kg, kde se proboha pak vezme ta celková 850 kg? Jdu do kanceláře, nechávám peníze o polovinu méně ne jsem měl domluveno s původním majitelem a cca 5x méně ne jsem byl ochoten dát. PARÁDA!
Rychle mizím směr Praha za enou ...
Vyzvedávám enu, proč se proboha drí za hlavu a kroutí s ní jako by nevěřila svým očím? V enských aby se čert vyznal ... Lepí je to s Jeníkem. Stačí mu říct e je to závodní auto. Je naden snad víc ne já :) Projídíme Prahou, nutná zastávka v IKEA, jedeme domů.
Na dálnici zácpa sjídíme z dálnice a projídíme serpentýnami dolů z kopce. Kolona před náma, kolona za náma ... Hrnu si to tak 60-70 a projídím zatáčkou a POZOR! Za zatáčkou vechna auta stojí! Dupam na brzdu, auto i s vlekem se utrhává, to nemůu dobrzdit! Poutím brzdu, strhávám volant do protisměru a zase mačkám brzdu ... Najednou z protisměru vyjídí auto! Poutím brzdu, strhávám auto zpět, brzdím jako o ivot ( spíe jako o přední laminátový nárazník na FUNa za 17.000Kč). Stojíme, já se směju, o enu se pokouí infarkt ...
Zbytek cesty je ji trapně normální ... Vyhazuji enu a Jeníka doma a jedu do práce sloit Rebela. Tam u čeká H. a nakládám Stokaře. Obhlííme skelet, během 10 minut jej hubou kompletně zrenovujeme a u machrujeme na náměstí na mladý kočky :) Ukládáme Rebela do přechodného bydlitě, odjídíme k domovu ...
Tak to je příběh jak jsem k Rebelovi přiel, aneb jak se mi vlastně splnil postpubertální sen. Je pravda e tu a tam něco chybí, ale nemusí pret, jen kdy kape ...
A plány do budoucna? Nevím. Krátkodobé cíle je opískovat, natřít základovkou a uloit. Zkusit sehnat dokumentaci a zvlátě původní formy na karoserii ... Dlouhodobé cíle? Je jasné, e cíl je dát Rebela dohromady ... Ale nemám na to, alespoň teď ... Ale jak zpívala Kubeová "Jednou bude líp ..." :) Ve hodně záleí zda se podaří získat formy karoserie, pokud ano, není stavba podle mně a tak nereálná ... Pokud formy nebudou, pak za cenu stavby by se dala pořídit hodně dobře vybavená Fabie, nebo skromnějí Yeti ... Kadopádně oba budeme muset počkat na lepí časy. Pro začátek musí stačit e byl zachráněn z recyklace a e z něj nebudou třeba konzervy na LuncheonMeat ...
Pokud někdo z Vás má nějaké informace o tomto voze, zná někoho, kdo zná někoho atd ... Pite, volejte, posílejte fotky ... Beru ve
Pár technických informací: Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.
Motor: řadový čtyřválec koda s rozvodem OHV (řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV) Obsah motoru: 1289cm3 (1781cm3) výkon: 75k/5500ot/min (125k/6000ot/min) Točivý moment: 110Nm/4000ot/min (173Nm/4100ot/min) Počet převodových stupňů: 6 (5) Maximální rychlost: 170km/h (200km/h) Zrychlení z 0 na 100km/h: 13s (10s) Hmotnost: 840kg (1075kg) Rozměry (dxxv): 3850x1650x1250mm (3930x1710x1220mm) Rozvor: 2450mm Rozchod: 1420/1440mm Pneumatiky: 185/60 R14
|