Originál cupra R s poctivými km, nově udělané kompletní rozvody motoru, nová baterie, svíčky, zadní brzd. třmeny, vyměněn motorový olej včetně filtru, doplněna a vyčištěna klimatizace (včetně čištění ozónem),kabinový filtr, TK platná do 5/2017. Auto převážně garážováno, ježděno na delší vzdálenosti, turbo vždy ohříváno a dochlazováno klidnou jízdou, čistý interiér-nekuřácký vůz, nikdy nebylo v myčce-pouze ručně umýváno. K vozidlu veškerá historie oprav, výměn a úprav. Na podzim roku 2010 proveden celolak auta z důvodu poškození krupobitím-vše nafoceno a doložím fakturami. Krásný lak-není dvoubarevné jak je to o této barvy časté. Zachovalé a rychlé auto s nízkými náklady na palivo. Tachometrově jede 260 km/h. Spotřeba LPG na delší trasu kolem 10 litrů/100 km. Nedostatky: prasklý plast na levém zrcátku (nemá vliv na jeho el. funkce), byl měněn LP blatník. Pneu tak na sezonu. Mám více fotek, na vyžádání pošlu. Zkrácené řazení, kotouče a destičky zn. Zimmermann (vpředu vrtané), v motoru hadice od Forge motorsport, sání Simota, úprava od Profituning Praha, (pan Vojáček) reálný výkon 228 PS a 329 Nm na benzín a 215 PS a 308 Nm na plyn. (oba grafy mám) V roce 2011 přestavba na LPG (sekvenční systém Magic), automatické přepnutí na LPG po zahřátí motoru, nebo po vyčerpání paliva zpět na benzín. Možno přepínat i manuálně. Přepínač ukrytý v popelníku před řadící pákou, plnění LPG u hrda nádrže na benzín, nádrž toroidní o objemu 51 litrů-umístěna místo rezervního kola. Velký reduktor KME Gold. Platná revize plynu. Platnost tlak. zkoušky nádrže do 4/2021. LPG zapsáno v TP. Kontakt nejlépe na telefon. Možno domluvit prohlídku i v Praze. Nic neskrývám, rozumné dohodě se nebráním. Dám slevu na nové pneu. Bazary nevolat a nepsat! |