ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Nové projekty

>

Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

 <<



Autor:
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
Vytvořeno: 04.10.2006 - Změněno: 05.10.2006

Škoda v Paříži (Joyster/Scout)



!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)


MONDIAL DE L’AUTOMOBILE: Novinky z pařížského autosalonu
3.10.2006 Výběr str. 62 Auto - moto - zprávy
Škoda Auto


Na mezinárodní pařížské motorové show MONDIAL DE L'AUTOMOBILE se právě představuje řada zajímavých automobilových novinek a studií. O některých jsme vás již informovali a dnes představíme další. Autosalon odstartoval 30. září a potrvá až do 15. října 2006.

Škoda
Auto Škoda představuje premiéru inovativní studie kompaktního vozu Škoda Joyster a výstavní světovou premiéru má zde i nová Škoda Octavia Scout, o které jsme vás informovali již v minulém vydání. Inovativní studie Joyster je realizovanou představou nových forem a funkcí kompaktního automobilu pro budoucí zákazníky značky Škoda, která ukazuje další vývoj známých designérských prvků vozů Škoda. Joyster je třídveřový automobil s kompaktními vnějšími rozměry, ale uvnitř přitom překvapivě prostorný. Jedná se o novou kombinaci moderní konstrukce karoserie a bohaté nabídky komunikační techniky i komfortních prvků výbavy.

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)


JOYSTER MÁ BUDOUCNOST
3.10.2006 Právo str. 6 Zpravodajství
Škoda Auto


První informace o nové studii třídveřového kompaktního hatchbacku pro mladé s názvem Joyster - ať už z tiskového prohlášení, tak z úst tiskových mluvčí Škody Auta na pařížském autosalonu - doprovázelo upozornění, že se tato novinka rozhodně v sériové výrobě neobjeví. Ale postupně se stalo veřejným tajemstvím v zasvěcených kuloárech, že je to základní vize vozu, s nímž by Škodovka chtěla ovlivnit především zájem mladé generace. Definitivní podoba tohoto automobilu se dá očekávat včetně některých modifikací na přelomu tohoto desetiletí.

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)


KRASAVEC JOYSTER JDE DO VÝROBY
4.10.2006 Boleslavský deník str. 6 Střední Čechy
Pavel Svačina Škoda Auto


Mladá Boleslav - Studie malého automobilu z mladoboleslavské Škody Auto, která se představila nedávno v Paříži, způsobila doslova poprask a velký zájem veřejnosti. Té se studie auta velmi líbí a přesně to zřejmě firma očekávala. Automobilka má s joystrem zcela zjevně velké plány a jediným otazníkem byla právě reakce veřejnosti. A ta byla více než pozitivní. „Potřebujeme ještě jednu dobře zavedenou velkosériovou řadu. Té je možné dosáhnout právě v segmentu malých aut,“ řekl médiím člen představenstva Škody Auto Martin Jahn.O tom, že joyster není jen lacinou studií, svědčí i internetová prezentace vozu, která obsahuje animace, detaily o designu a další propracované prvky. Takovou prezentaci ovšem v minulosti dostávala až hotová auta. Právě malé, rychlé a designově krásné auto chtějí fandové české značky již dávno. „Jen se obávám, že to při sériové výrobě očešou jako roomster a už to nebude tak hezké,“ tvrdí jeden ze zákazníků firmy Jaroslav Dlouhý. Podle našich informací by se nový joyster mohl vyrábět v pobočném závodě v Kvasinách, kde by se ovšem muselo investovat do rozšíření továrny. Prostor na velkosériovou výrobu je ovšem už nyní v Mladé Boleslavi. Zde by malé auto zřejmě vytlačilo z výroby dnes již starý model Octavia Tour, který se zatím docela dobře prodává.

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)

!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)
!Škoda v Paříži (Joyster/Scout)


ŠANCE PRO RADOST
2.10.2006 Svět motorů str. 18 Top - Reportáž
Ondřej Běhal Škoda Auto


Škoda na pařížském autosalonu
Škoda svými studiemi testuje zájem zákazníků o netypické vozy. V Paříži nabízí Joyster: třídveřové auto o něco menší nez Fabia. Žádný předobraz nové třídveřové fabie, jak si vykládala studii Joyster některá média, ale pokus proniknout o segment níž. Takový je smysl vystavení nejzajímavějšího exponátu Škody Auto na prestižním pařížském autosalonu.

Třídveřová Fabia? Ne!
Pravda, joyster spočívá na platformě současné Fabie. Na délku i šířku je prakticky stejně dlouhý jako ona, pod kapotou mu bije dobře známý benzinový tříválec 1.2 HTP, ale nejen výrazně nižší výška napovídá, že o další variantu dosud nejmenší škodovky nepůjde. A to i přesto, že se příští rok nástupce Fabie chystá vtrhnout na trh a Svět motorů už na špionážních snímcích odhalil jak podobu pětidveřového hatchbacku (SM 12/06), tak kombi (SM 15/06). S Joysterem nemá nic společného. „Fabii chápeme jako rodinné auto. A třídveřová varianta tomuto zaměření v žádném případě neodpovídá." řekl Světu motorů exkluzivně předseda představenstva mladoboleslavské automobilky Detlef Wittig. „Ne." odpověděl rezolutně, zda se mezi karosářskými verzemi nástupce Fabie objeví třídveřový hatchback. Joyster tedy míří o segment níž, mezi čím dál oblíbenější minivozy. V souladu se strategií Škody by proti konkurentům nabízel o pořádný kus auta navíc. Nejmenším vozům ale u nás dominují „pětidvířka" Kia Picanto či Fiat Panda. Třídveřovým karoseriím se příliš nedaří, což platí i o trojlístku Citroen C7, Peugeot 107 a Toyota Aygo z Kolína. Ovšem zejména na jihu Evropy taková auta oblíbená jsou. „Samozřejmě, že bereme v úvahu celý kontinent. Vyhodnotíme reakce na to, zda od nás zákazníci takový vůz očekávají a podle toho se rozhodneme, zda budeme v jeho vývoji pokračovat," upřesnil Wittig. Zajímavým konkurentem Joysteru by tak byla například nová generace Renaultu Twingo představená v Paříži také zatím jako studie. Chytrost - radost. Jméno Joyster je odvozené od anglického slova, joy" - radost. Tu chce dělat zejména mladším řidičům, pro které připravil řadu vychytávek. Mezi ty nejzajímavější patří například ven z vozu výklopná lavice s nosností až 150 kg v pátých horizontálně dělených dveřích určená pro odpočinek. Upoutá i vpřed sklopné sedadlo spolujezdce.

Přední sklo navazuje na „letadlový kokpit" Roomsteru
Zřetelné odkládací boxy na zadní straně opěradel předních sedadel, které mohou v případě potřeby sloužit i jako batohy. Obvyklý audiosystém střídá na přístrojové desce šachtička pro ultratenký přenosný počítač, který lze vyjímat z vozidla. Uvnitř auta slouží jako centrum ovládaní audiosystému, navigace, osvětlení či telefonu. Informuje však také o technickém stavu vozu, například tlaku v pneumatikách či teplotě oleje.

Příjemné posezení
Vůz jsme na otočné rampě vyzkoušeli jak z pozice řidiče, tak ostatních tří pasažérů. Dojmy? Veskrze příznivé. Měkké sedačky, které ale neztrácejí schopnost bočního vedení, nám přišly na první posaz příjemnější než ty tvrdé v současné Fabii. Nad hlavou jsme měli díky obrovské prosklené střeše nebe - či spíše strop výstavní haly. Volant se drží skvěle, stejně jako řadicí páka, pedály jsou tam, kde mají být. Přístup na zadní sedadla můžeme v rámci třídveřových aut jen chválit a pro kolena nám zůstávalo místa téměř jako ve Fabii. Nad hlavou to vzadu bylo horší, ale 175cm vysoký cestující se stropu nedotýkal. Pokud se Joyster dostane do sériové výroby, samozřejmě o většinu zajímavých technických řešení přijde, měl by ale mít nižší cenu než základní Fabia. Vystavený vůz byl pojízdný. Motor poháněl přední nápravu. Druhou novinku na stánku Škody představuje nejterénnější provedení Octavie 4 x 4 pojmenované Scout. Tento stupeň výbavy se liší od klasické „čtyřkolky" šedým olemováním celé karoserie, bočními ochrannými lištami a nástavci prahů. Terénně působí velké nájezdové kryty v přední i zadní části vozu. Specialitou jsou i standardně montované černé podélné nosiče. Hezky vypadají kulaté přední mlhovky integrované v předním nárazníku. Záď Scouta zdobí leštěná koncovka výfuku. Uvnitř poznáte rozdíl pouze v madlu na přístrojové desce před spolujezdcem. O 40 mm vyšší světlou výšku proti normální Octavii mají na svědomí standardně montovaná sedmnáctipalcová kola obutá do pneumatik 225/50. Běžná Octavia 4 x 4 obouvající gumy 205/60 R15 má mezi zemí a podvozkem o 16 mm méně. Scout pohání buď benzinový motor 2.0 FS1/110 kW, nebo turbodiesel 2.0 TDV /103 kW. Jeho maximální rychlost je o 2 km/h nižší než u Octavie 4 x 4 (200, resp. 197 km/h), sprint z klidu na 100 km/h o 0,3 s pomalejší (10,0, resp 10,2) a kombinovaná spotřeba na 100 km vyšší o 0,31 u 2.0FSI (8,7) a o 0,21 u 2.0TDI (6,4). Octavia Scout má o něco horší výbavu než stupeň Elegance 4 x 4, chybí jí například klimatizace. Cena je přesto o 15 tisíc vyšší - za Scouta zaplatíte minimálně 734 900 Kč. Auto se začne vyrábět během čtyř až šesti týdnů, prodávat začátkem příštího roku, ale objednávky prodejci přijímají už od listopadu.





| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 16 (Zobrazeno 16-30)
 Brisk04.05.2007 09:30:33 


Nevim co pořád vymejšlejí za patvary. Takovýhle kupátko je podle mého gusta: http://www.brisk.cz/index.php?page=tuning_fotogalerie_wrc.html V jednoduchosti je síla.


Unregistered
 16.04.2007 15:45:25 


Hm.. tak to je sakra kousek....


2+3 (2)amosatko (Registrovaný)
    343385811
 komentař04.02.2007 12:00:54 


veteran je veteran stara škodovka


Unregistered
 10.10.2006 20:21:03 


peknej krasavec .uz se tesim az ho uvidim na vlasti oci -treba jednou v garazi



262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 08.10.2006 18:42:04 


kvůli tomuhle bych i prodaL favorita, koupil Joystera, decentně ho vytunil a v běšinách na sprintech sesekal Maxe...


457+7 (232)Pišti (Registrovaný)
   
 08.10.2006 10:14:42 


Jsem zvědavej, kdo s tim přijede jako první do Běšin


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 07.10.2006 20:11:34 


Souhlas, tyhle nový auta s nádorama jsou jen málo pěkný. Tenhle joyster mi trochu připomíná usměvavýho pohřebáka - ta žlutá mu fakt sluší Davísovo výtvor se mi líbí víc, jen mi připomíná Fabii kterou někdo kopl do čumáku =-)


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 07.10.2006 10:17:24 


Klidně po mě házejte kamení ,ale mě se to vůůůbec nelíbí, je to podobná paskra jako pohřebáko-sedan Roomster. 3x FUJ


159+41 (200)BRK (Registrovaný)
  
 Re:JOYSTER06.10.2006 17:03:38 


Já nevím, prostě nechápu, koho se snaží oslovit tím, že udělají dvoudvéřový kupéčko v kombíku, uvnitř nabušený multimediálním zařízením a vzadu s výklopnout sedačkou pro dvě osoby s nosností 150kg.

Asi sem jinej, ale buď chci rodinný auto, kde chci mít co největší kufr a hodně dveří, ať má rodina kude lézt, nebo chci sporťák a pak tedy jen dvoje dveře a ne vzadu výklopnou sedačku na piknick.

Fakt je to jen pro babičku s dědou, co maj hodně peněz a vyjedou si do přírody.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:JOYSTER06.10.2006 16:29:56 


Mnnooo ... eehhhhmmmm ... nejsem si až tak jistý, zda by se z toho dalo přetvořit něco, co by bylo alespoň kapku líbívější. Možná to ještě celé snížit v pontonu. Celé to na mne pořád působí dojmem nádoru

A na okraj z jiného soudku: Docela dobře jsem se pobavil )

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006100501


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:JOYSTER06.10.2006 15:49:06 


jj taky se mi to tak jak to navrhnul Daves líbí víc


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Re:JOYSTER06.10.2006 14:34:30 


myslímže by si to mohl navrhnout Davesi......vypadá to docela pěkně


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:RE06.10.2006 12:56:17 


Jsou tři a rostou a rostou a do eRka se v pohodě vlezou... že ty budeš nějakej zhejčkanej ?


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 RE06.10.2006 11:24:45 


Tak tohle je taky pěkný,ale tak pro dva.A kam s mrňavcem?!?!?! Bude mu sedm a roste a roste...


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:JOYSTER06.10.2006 09:13:13 


Já ti nevím... mně prostě ta variace coupé combi moc nesedí

Prostě bych si to představoval asi nějak takhle :




141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 16 (Zobrazeno 16-30)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:596
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:82726
Celkem návštěv:172955800

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393