ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Gapovo Felda

Gapovo Felda

WebShop Tip
Šteft uchycení trumpet Weber DCOE
Šteft uchycení trumpet Weber DCOE
Daves

8 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Úpravy

>

Motor a Chlazení

>

Montáž Motoru Škoda Favorit do 100-130

 <<



Autor:
2+24 (13)Xel-Tailer (Registrovaný)
    243980889  
Vytvořeno: 13.02.2006 - Změněno: 17.04.2006

Montáž Motoru Škoda Favorit do 100-130



Zástavba motoru z Favorita do Škody 100-130


Co je potřeba

-Věnec setrváku škoda 130 (ozubení)
-Ložisko, co je na konci klikového hřídele směrem k setrváku
-Spojková lamela škoda 130
-Podložka o průměru 1,5cm s dírou 2mm
-Rozdělovač škody 130
-Příčná nosná tyč motoru škody 130 včetně silentbloků
-Vodní pumpa škoda 130

Fáze 1- příprava
Sundá se setrvák na bloku škoda 136 a pod ním uprostřed bude železný kroužek vsazený do bloku. Ten je potřeba buď odvrtat nebo jinak vyndat, je cca 1,5cm hluboký. Poté, co vyndáme železný kroužek, vsadíme na místo něho ložisko, které je v tomto místě na bloku 100-130. Poté sundáme věnec ze setrváku motoru 136 a nahřejeme věnec ze škody 100-130 buď autogenem nebo stačí 4 plotýnkový sporák. V tu dobu, kdy přiložíme sirku k věnci a sama vzplane, počkáme ještě 10 minut a poté nasadíme věnec na setrvák motoru škoda 136. Dále, pokud chceme použít původní výfukové svody, musíme převařit koncový díl výfuku tak, aby se nám tam vešel a nebo použijem výfukové svody ze škody Rapid 136. Vyměníme na motoru škody 136 rozdělovač. Nyní nasadíme nosnou příčnou tyč motoru na motor škody 136, a jako poslední věc vyměníme vodní pumpu.

Nasazení motoru
V tuto chvíli nasadíme setrvačník na motor škody 136, nezapomeňte pod šrouby dát plechovou 4cípou hvězdičku, jejíž rohy se ohnou k hlavě šroubu, aby se nemohl povolit.

Dále nasadíme spojkovou lamelu ze škody 130 a přiděláme přítlačák (spojkovou lamelu nesmíme zapomenout vycentrovat - nejlépe hřídelí převodovky, tzv. mrkví). V tuto chvíli nasadíme motor na převodovku. Pokud motor nejde lehce, pootočíme hřídelem (oříšek velikosti 30mm) a půjde to lépe. Dejte si pozor, ať se vám motor s převodovkou nekříží.
V tuto chvíli je nutné se rozmyslet, jaký použijeme filtr box, je možno použít klasický z favorita a nebo vlastní výroby - pokud chcete použít filtrbox z favorita, je nutné použít delší šrouby na uchycení příčné tyče do kastle - mezi karoserii a tyč vložíme 3cm válečky, aby byl motor posazen níže a filtrbox se nám vešel mezi karburátor a stěnu karosérie (pokud nemůžete válečky, sehnat použijte 3 velké matice.

Finální úpravy
Nyní natáhneme plynové lanko ke karburátoru, pro zaražení bovdenu použijeme velkou podložku s malinkou dírou, dále zapojíme elektriku tak, jak byla na původním motoru, a napojíme vodu s tím, že hadici která vede přes železnou trubku kolem motoru rozřízneme a vložíme 2 técka, na která zapojíme sací potrubí (vyhřívané sání). A hotovo.



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 80 (Zobrazeno 46-60)
 Jaka kombinace Favo + karbec13.11.2006 15:39:54 


Jen by mě zajímalo, jakou teda máte kdo kombinaci typu Fava a karbece, ze vam to jezdi za 5 litru!!! Ja se pod 7 nedostanu. Pri jezdeni do prace. Ze by karbec mel bejt rovne, souhlasim. To tak mam. V pripade pouziti karburatoru origo ze š 120, potom kdyztak prosim o typ karburatoru, popripade rozmery vzdusniku a trysek. Diky moc.


Unregistered
 Re:přestavba07.11.2006 19:56:21 


Ten mezikus na přírubu jsem nějaký sehnal, v autoheller ho mají, dá se objednat a stojí 1300 kč, nebo tak nějak. Takže jestli to je ono, tak tam ten motor dám. Do karoserie (do nosníků) ho uchytím, s tím si určitě poradím. Na technické půjde zařídit, aby ten motor jako neviděli a silniční kontrola ??? no snad mi to zrovna nebudou kontrolovat.


Unregistered
 Re:přestavba07.11.2006 07:54:21 


Až tam ten motor bude a bude-li to udělané pečlivě, asi to pěkně pojede. Problémem zůstává to, co se tu řeší o pár řádek níže. A sice, že takový motor nikdo nezapíše do papírů. Znamená to tedy před každou STK ho měnit a když Tě zastaví hlídka, doufat, že nebude chtít kontrolovat číslo motoru.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:přestavba06.11.2006 19:41:39 


No tak to je super! Určitě vas budu informovat o tom, jak se mi daří nebo nedaří, a jak bude erko hotové "jak nové" tak vyjedu a ukážu. Tomáš, 28 let, Ostrava Heřmanice.


Unregistered
 Re:přestavba06.11.2006 19:10:35 


Samozřejmě že dá. Jak myslíš že je ten motor přimontovaný k převodovce právě ve feldě ? Je to normální originální náhradní díl.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:přestavba06.11.2006 18:55:00 


A da se koupit nějaký mezikus na přírubu mezi škodováckou převodovku a motor z felicie 1,6 ?


Unregistered
 Re:přestavba06.11.2006 18:20:39 


To se nás ptáš? Ale Ježíšku, to my přece nemůžeme vědět :o)))))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:přestavba06.11.2006 18:02:53 


No tak šup tam sním


15+14 (14)mortuary (Registrovaný)
  
 Re:přestavba06.11.2006 17:06:14 


Chci dát do erka motor z feldy 1,6 ???


Unregistered
 Re:přestavba30.10.2006 20:55:20 


abych to upřesnil u 105-120 lze požádat o přestavbu na 135-6 za předpokladu že tam dáš vlečku, 5Q, čtyřpísty...., ale nemusí ti to povolit do 130 a Rapida lze namontovat motory 135 a 136 ať z Favorita nebo ze škodovek bez žádosti o přestavbu, tento motor je do těchto typů záměný, škodovka ho pouze nedoporučuje kvuli jinému náklonu. Pokud upravíš potrubí a vanu je pak už vše uplně OK mám podobný kousek za sebou a napsali mi tam i motor z feldy


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:přestavba30.10.2006 20:43:55 


navic se o takovou přestavbu musí žádat a nemusí ji povolit do 130ky se dá favorit namontovat a normálně ho přihlásej nemusíš o nic žádat


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:26.10.2006 14:50:37 


Mrkni tady:
http://www.skoda110r.cz/file_download.php?fid=61
Je to poslední aktuální oficiální vyjádření Škoda Auto k přestavbám ....


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 26.10.2006 14:28:25 


Hm hm, tak jak to tedy opravdu je? Já si stále myslim že jde zapsat jen motor 742.136. Tobě opravdu řekli že lze zamontovat favořití motor?

Já spotřebu u Rapida (radši) nikdy neměřil :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:přestavba25.10.2006 20:19:48 


Ahoj kluci, Vy ale opravdu neumíte číst, já to psal už v komentáři ze dne 22.10.2006 00:21:40 přečtěte si ho ještě jednou a pořádně je to tam psané. Píšu tam že " Přední brzdy jsou předělané na dvouokruhovky kvuli STK a převodovka je z vlečnýmí rameny". Nechci dělat frajera a ani se nad nikým vytahovat jen jsem náhodou brousil po NETu a napsal svou zkušenost nic víc a nic míň a hlavně si vyměnit zkušenost.
A ta spotřeba, já totiž nechal z generálkovat i karbec a ten mechanik je opravdu moc dobrý, jezdil dokonce i závodně ze škodovkama. Už k němu jezdím snad deset let a vždycky jsem byl spokojen.



Unregistered
 Re:přestavba25.10.2006 10:22:08 


Ahoj, číst umíme a právě že jsi doteď nikde nepsal, že tam máš vlečku. Pokud je tam vlečka a čtyřpísty, pak to samozřejmě může být legální přestavba a motor tam může být. Fabrika v oficiálním vyjádření píše, že montáž toho motoru nedoporučuje (kvůli tomu, že je o 90stupňů otočený a o 10stupňů nakloněný), ne že to nepovoluje.
Taky jsem s nakloněným fáčkem jezdil přes tři roky, taky jsem s tím dělal 170 a na autě rv 89. Spotřebu jsem měl vyšší, pohybovalo se to 6-8 podle jízdy.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 80 (Zobrazeno 46-60)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:380
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:43148
Celkem návštěv:172916222

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393