ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!ŽÁBA

ŽÁBA

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Úpravy

>

Motor a Chlazení

>

Montáž Motoru Škoda Favorit do 100-130

 <<



Autor:
2+24 (13)Xel-Tailer (Registrovaný)
    243980889  
Vytvořeno: 13.02.2006 - Změněno: 17.04.2006

Montáž Motoru Škoda Favorit do 100-130



Zástavba motoru z Favorita do Škody 100-130


Co je potřeba

-Věnec setrváku škoda 130 (ozubení)
-Ložisko, co je na konci klikového hřídele směrem k setrváku
-Spojková lamela škoda 130
-Podložka o průměru 1,5cm s dírou 2mm
-Rozdělovač škody 130
-Příčná nosná tyč motoru škody 130 včetně silentbloků
-Vodní pumpa škoda 130

Fáze 1- příprava
Sundá se setrvák na bloku škoda 136 a pod ním uprostřed bude železný kroužek vsazený do bloku. Ten je potřeba buď odvrtat nebo jinak vyndat, je cca 1,5cm hluboký. Poté, co vyndáme železný kroužek, vsadíme na místo něho ložisko, které je v tomto místě na bloku 100-130. Poté sundáme věnec ze setrváku motoru 136 a nahřejeme věnec ze škody 100-130 buď autogenem nebo stačí 4 plotýnkový sporák. V tu dobu, kdy přiložíme sirku k věnci a sama vzplane, počkáme ještě 10 minut a poté nasadíme věnec na setrvák motoru škoda 136. Dále, pokud chceme použít původní výfukové svody, musíme převařit koncový díl výfuku tak, aby se nám tam vešel a nebo použijem výfukové svody ze škody Rapid 136. Vyměníme na motoru škody 136 rozdělovač. Nyní nasadíme nosnou příčnou tyč motoru na motor škody 136, a jako poslední věc vyměníme vodní pumpu.

Nasazení motoru
V tuto chvíli nasadíme setrvačník na motor škody 136, nezapomeňte pod šrouby dát plechovou 4cípou hvězdičku, jejíž rohy se ohnou k hlavě šroubu, aby se nemohl povolit.

Dále nasadíme spojkovou lamelu ze škody 130 a přiděláme přítlačák (spojkovou lamelu nesmíme zapomenout vycentrovat - nejlépe hřídelí převodovky, tzv. mrkví). V tuto chvíli nasadíme motor na převodovku. Pokud motor nejde lehce, pootočíme hřídelem (oříšek velikosti 30mm) a půjde to lépe. Dejte si pozor, ať se vám motor s převodovkou nekříží.
V tuto chvíli je nutné se rozmyslet, jaký použijeme filtr box, je možno použít klasický z favorita a nebo vlastní výroby - pokud chcete použít filtrbox z favorita, je nutné použít delší šrouby na uchycení příčné tyče do kastle - mezi karoserii a tyč vložíme 3cm válečky, aby byl motor posazen níže a filtrbox se nám vešel mezi karburátor a stěnu karosérie (pokud nemůžete válečky, sehnat použijte 3 velké matice.

Finální úpravy
Nyní natáhneme plynové lanko ke karburátoru, pro zaražení bovdenu použijeme velkou podložku s malinkou dírou, dále zapojíme elektriku tak, jak byla na původním motoru, a napojíme vodu s tím, že hadici která vede přes železnou trubku kolem motoru rozřízneme a vložíme 2 técka, na která zapojíme sací potrubí (vyhřívané sání). A hotovo.



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 80 (Zobrazeno 31-45)
 Re:Prosim o radu09.07.2007 06:34:27 


Zdravim,jsem si 100% jisty ze zuby jsou stejne.


Unregistered
 Re:Prosim o radu08.07.2007 14:48:20 


Čau, jsi si jistý že to ozubení na setrvačníku je stejný se starterem? Může být jiný modul zubu a ty pak nepasujou do sebe.


1593+10 (801)MILHAUS (Registrovaný)
   345-710-985 
 Prosim o radu07.07.2007 11:46:26 


Zdravim.Potreboval bych poradit.Mam motor Fav.a na setrvaku mam venec ze Š130(novej).Prevodovku mam 5q s mokryma poloosama.Motor spojim s prevodovkou ale bohuzel nemuzu to zadnym starterem roztocit,pritom kdyz vezmu za kliku motoru tak se toci lehce.Pastorek vyskoci ale prijde mi ze pak nema silu to utocit a zustane v zubech setrvacniku,az kdyz pootocim klikou tak zaskoci.Zkousel sem klasickej starter i rychlobeznej od Magnetonu na 120ku,ale porad to dela to same.Muze mi nekdo prosim poradit co stim???


Unregistered
 Re:05.05.2007 20:06:26 


Kluci a jak je to s hřídelí, když použiju mezikus. Nemusí být nějak prodloužená?


Unregistered
 Re:18.01.2007 15:51:14 


a co třeba místo 1,6 tam dát třeba něco silnějšího třeba z golfa když už máš ten mezikus :o))


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 22.11.2006 19:38:12 


Tak jo, no a jestli se tam dává rozdělovač z golfa, tak to se tam asi dá dat i motor ne? Třeba gti, jestli by ovšem pasoval na ten mezikus, na přírubu k škodovácké (š120...) převodovce. Pěti rychlostní samozřejmě. To by ale mohlo být na tu převodovku moc.


Unregistered
 Re:přestavba22.11.2006 15:24:03 


mame ji doma taky , nevyhoda 1,6ky z felicie je velka hmotnost kvuli litinovymu bloku. tocivy moment je v malych otackach sice slusnej ale po tech 3500ot docela dost pada, to zpusobi ten maly vykon. nicmene kdyz se to poradne nakrmy karburatorem nebo cipovanim, urcite se ten kroutak zlepsi i ve vysokych otackach a tim padem bude i vykon lepsi. oni tomu ty kluci ze skodovky nedaj najist, to je sama ekologie a emisni limity a my pak nemame co davat do nasich zavodaku


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:přestavba22.11.2006 14:54:04 


Není ) Věř mi, mám ji doma ....


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:přestavba22.11.2006 14:01:25 


a neni 135Nm na 1,6ku malo Antone Pavloviči?


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:přestavba22.11.2006 08:59:21 


Nechat tam vstřikování není nic složitého. Myslím zapojení elektriky. Nakonec by jsi nebyl první. Viz třeba tady.
http://www.skoda110r.cz/article.php?id=190
A nebo tady.
http://www.skoda110r.cz/article.php?id=299

A k tomu výkonu. 1.6 má sice "jen" 55 kW, ale krouťák 135 nM už při 3.500 ot !! A je to OHC. Jel jsi s tím někdy ? Ten motor má neuvěřitelný spodek a i v sériovém provedení to auto nezná kopce A když si představím, že se to usadí do lehké kastle eRka a bude to spojeno s převodovkou se stálým převodem např. 4,22 oproti felďáckému 3,833 .... O možnostech jiné vačky a přečipování nemluvě ....


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:přestavba22.11.2006 08:56:51 


kilowatty a koně jsou takové magické jednotky, ale málokdo sleduje hodnoty kroutícího momentu.......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:přestavba21.11.2006 20:30:25 


Rozdělovač tam prý pasuje ze starého golfa, nebo by se tam nechalo vstřikováni. To by se tam ale potom musela nechat řídicí jednotka a musela by se nějak vyřešit elektrika, ale pry by to šlo. Ale zjistil jsem, že ta felda 1,6 má jen 55 kw. A to nestojí za to, to kupovat.??


Unregistered
 Re:přestavba16.11.2006 06:07:09 


To jo, ale co rozdělovač a zapalování, dává se tam jiné?


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:přestavba15.11.2006 17:45:57 


Dám tam karburator a potrubí.


Unregistered
 Re:přestavba13.11.2006 20:13:53 


A jak si zapojíš vstřikování?


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
Celkem záznamů: 80 (Zobrazeno 31-45)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:527
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:73350
Celkem návštěv:172946424

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393