ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda 110r plastový model

Škoda 110r plastový model

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Favorit,Felicia,Octavia,Fabia... Nové

>

Moje Fabia

 <<



Autor:
2+24 (13)Xel-Tailer (Registrovaný)
    243980889  
Vytvořeno: 09.02.2006 - Změněno: 13.02.2006

Moje Fabia



Má Škoda Fabia
Zakoupená 24.1.2006

Zakladni Informace
Rok výroby 2002, Modra pastelova barva, 5.dv
Výbava
ASR,ABS, manualni klimatizace, 2xairbag, palubni PC, predni okna el. stahovani
Motor
1.9TDI PD kterej ještě tentýž den byl nachipován na 132 koni a kroutici moment na na neuveritelnych 318NM Mereno v praze na Motorove brzde
Podvozek
Seriovy predek chlazene kotouce a zadek seriove kotouce kola zatim 14palcove plechove na zimu
Muzika
Zatim radio na MP3 VDO 4x 50W se 4mi seriovymi reproduktory
Planovane upravy
Kola 17 palcu, sportovni podvozek, folie, sedacky z fabie RS a v budoucnu naky plastovy kit od Lamino.CZ


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 21 (Zobrazeno 16-30)
 18.11.2008 21:04:22 


Krásná fotečka , úplně jak u mě doma ve stodole- oktávečka a ta slečna jak pěkné pracuje...Hm


327+1 (328)Pepík Ferda (Registrovaný)
   451045563  
 Re:15.02.2006 20:05:59 


Presne tak rOMANe, kdyz si predstvaim kolik seriovy auto (zvlaste na 15" kolech) dostane od napr. Bernartikova eRka v tom dlouhym kopci nahoru k Velharticich tak mi naskakujou pupinky :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:15.02.2006 19:58:58 


Luky vykon nepotrebujem mi to dohonime v zatackach tim ze setrime brzdove desticky ... mam sice najdaj 20sec na rovine ale si je zase vemem zpet jinde .... a hlavne ze si poradne zablbnem a o tom to je


4662+77 (2369)rOMAN (Registrovaný)
   65926370 
 Re:15.02.2006 19:11:12 


Luky, ani já jsem nechtěl, aby se to tady zvrhlo, pouze jsem se snažil poukázat na pár postřehů a na to, že tě zarazilo, že Petr je v N2 s takový motorem...

BTW: osobně si myslím, že to vaše rozdělení je více než spravedlivé a pak už skutečně záleží na každém, kam se zařadí... Bohužel, nebo raději bohudík, na vsšem srazu nejde o prachy, ale o to se závodně svézt na uzavřené trati, takže je to vše na lidech. Nemáte takové možnosti jako jsou na regulérních závodech - rozebrat a zkontrolovat motory atd. Takže vždy to bude na fair-play každého účastníka. Stejně tak nepoznáš, že i v "seriovém" motoru navenek mže někdo mít 80-85 koní, vačku, snížení hlavy, T-písty a další vnitřnosti nepoznáš... takže vždy to bude na fair-play toho kterého závodníka... BTW: Petr byl šestý absolutně a před ním byli pouze S2... prostě žádné jiné rozdělení nebude spravedlivý, to by jste museli každý motor rozhodit


1703+80 (1783)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 15.02.2006 16:56:43 


Jeee, tady se to nejak strhlo, to jsem nechtel :o) To byla jen takova uvaha a zamysleni, ne slovo do pranice. Jasne, nerikam ze to Petr udelal nejak spatne, ba naopak, vyuzil pravidla na maximum. Vlastne me muze naopak tesit ze jsem byl v N2 se skutecne seriovym autem tusim na sestem miste, takze nakonec vykon Petrova motoru je pozitivni zjisteni :o)
Jinak, nenapada me nejaky lepsi system jak delit tridy, spolehat na cestne slovo ucastniku ze maji seriovy motor (s tim ze vsichni ostatni by byli v S) se asi neda :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 15.02.2006 15:29:32 


No pánové, já bych skupiny neřešil, je to k ničemu, vždycky bude někdo poškozenej a znevýhodněnej. Výsledky jsou pěkná věc, ale hlavní je dobrej pocit ze závodu ne? Koneckonců to jsou amatérský závody tak proč to hrotit???


1534+88 (811)Rapid05 (Registrovaný)
   
 Re:15.02.2006 15:19:19 


To Wena: i na ten motor dojde, neboj, ale teď budu rád, když erko po 5 letech pojede


1703+80 (1783)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 Re:15.02.2006 15:17:41 


No, pokud jseš ten s nickem "H.", který jel na podzim ve stejné skupině N2 jako Petr Houška, tak tě to šlechtí...

BTW: Teď se tady nechci a nebudu pouštět do nějakých plamenných válek, zejména pak proto, že Petr by se dokázal obhájit i sám, pokud by chtěl, ale stačí se podívat do výsledků skupiny N2 a zjistíte, že minimálně první tři závodníci jsou v rozdílu cca 2 sekund, pak ovšem vyvstává otázka, jak je možné, dva další závodníci se "seriovými" motory v objemu od 1201 do 1400 ccm dokázali zajet časy blízké vozu s motorem o výkonu 110 koní... ten motor byl održděn na brzdě, otázkou je, kolik by ukázaly brzdy těch zbývajících dvou...

Ale to je skutečně nepodstatné... Jak jsi správně poznamenal, rozdělení nebude nikdá spravedlivé a Petr jel jen v rámci toho, co mu pravidla pořadatelů povolily. A že se mu (resp. Schwejkovi) povedlo postavit motor, který má 110 koní? Co brání ostatním?

BTW: zažil jsem i jiné srazy, kde skutečně jeli "závodníci" s motorem s favorita mezi seriovými erky a měli děsnou radost z toho, jak všechny pojeli...


1703+80 (1783)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 15.02.2006 13:42:45 


V podstatě kdybych z auta vyndal rám, tak jedu N1, ale sám bych se zařadil do S2.....


9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 15.02.2006 13:28:52 


Petkar: No tak hold když jsi si dal dozadu kotouče tak hold musíš buď i silnej motor nebo vyndat kotouče.



6216+1839 (11277)Wena (Tester)
     406-204-372    
 15.02.2006 13:20:53 


Jak jsem psal, to rozdělení nebude nikdy spravedlivé. Vždy se bude někdo hájit, že jede ve třídě s někým, kdo má oproti němu něco navíc. Pak by musel v podstatě každý člověk mít vlastní třídu....


9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 15.02.2006 13:18:36 


Je to fakt chtělo by to dořešit nějak to rozdělení do skupin.


6216+1839 (11277)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:15.02.2006 12:45:16 


Luky, já na tom nevidím nic smutného... Vy jste pořadatelé a rozdělení do tříd je vaše záležitost, pokud vím Jenom pro připomenutí:
-----------------------------------------------------
Soutěžní skupiny - nutno uvést při registraci
N1 - obsah do 1200 ccm, bez rámu, standartní karburátory, standartní podvozek
N2 - obsah 1201 ccm až 1400 ccm, bez rámu, standartní karburátory, standartní podvozek
S1 - vozidla s rámem do 1200ccm, standartní karburátory, standartní brzdy ( nebude-li více jak 5 vozidel, budou přeřazeny do N1 )
S2 - obsah nad 1400ccm, vozidla s rámem nad 1200 ccm a závodní speciály bez ohledu na obsah ( rám, weber, solex, kotoučové brzdy vzadu, Turbo, nitro, ... osmikanálová hlava na motoru seriově s pětikanálem, ...)
-------------------------------

A Petr měl standardní karburátor DDSR a seriový podvozek (teda pokud se berou 4pístové brzdy na přední nápravě jako seriové, ale vzhledem k tomu, že je má každá Š130 a výš tak bych to tak bral)... Takže "vo co go?" ničím se proti vašim regulím neprovinil... nebo máte někde psáno, že N2 je pouze pro motory objemu 1289 ccm (favorit) bez úprav?

BTW: Jak mám k tomu přistupovat já, když na podzim přivezu erko a díky kotoučům na zadní nnápravě budu automaticky v kategorii S2 a bude tam utahaný favorit s najetými 250 000 km jako nouzovka než bude postaven motor? a pojedu proti vozům s webry a dvojnásobným výkonem


1703+80 (1783)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 15.02.2006 07:42:11 


Rozdělení do tříd nikdy nebude spravedlivé. To by pak muselo být tříd né 5, ale 50....


9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 Re:14.02.2006 20:04:57 


Petr má v tom novym motoru 110 poníků? Docela smutné zjištění že jel Běšinský závod v jedné skupině s o polovinu slabšími auty...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
Celkem záznamů: 21 (Zobrazeno 16-30)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:433
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:90303
Celkem návštěv:175479513

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394