ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Garde-Rapid

>

Lukyho RAPID

 <<



Autor:
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
Vytvořeno: 01.04.2005 - Změněno: 08.08.2005

Lukyho RAPID



Dovolte abych Vám představil svoje přibližovadlo: ŠKODA RAPID 136, rok výroby 1989. Hned na začátek však podotýkam, že auto mam na běžný ježdění (v zimě běžně naložim zahrádku s prknama, bandu kámošů, termosku s grogem a jedem na hory), takže asi neni uplně dokonalý, ale lepší než drátem do oka, ne? :)


HISTORIE



Auto jsme koupili 30. dubna 2002, takže si jistě dovedete představit ty oslavy večer u májky. Teda aspoň kluci mi dodnes tvrdí že jsme ho pořadně zapíjeli, ale já si stejně myslim že kecají, to bych si přece musel pamatovat, kdybych nějak hodně pil, no né?! :) Jsem (teda vlastně táta je, v době koupě mi ještě nebylo 18) druhý majitel, ten první byl pán už v téměř důchodových letech, co si šel prý původně koupit favorita kterýho zrovna neměli na skladě, tak koupil rapida (uf, ještě že tak). Vzhledem k jeho věku (toho pána, samozřejmě :) je jasné že auto je ve velmi slušném stavu (i když teď už pomalu pučí rez kam až oko dohlédne, naštěstí jenom povrchové díly, takže to vždycky seškrábnu, máznu kitem a následně barvou). Největší problém byl rozhýbat druhou klapku na karburátoru, kterážto nejspíš nebyla původním majitelem otevřená pěkných pár let. Jediná vada na kráse je že mu auto kdysi ukradli a následně mu ustlali ve strouze, takže se majiteli naštěstí vrátilo zpátky. Následně provedena nepříliš kvalitní oprava předku a levého boku, ale na první pohled to neni moc znát. Já s autem najel tak 1500 km a motor začal jít tak na 3,5 válce (hlavně za studena, to fakt znělo jako pumpa na sr*čky :) Následoval výměna vylámaných pístů za nové. Pak jedné zimy se mi trošku ohnul zadní ráfek o obrubník. A s ním i celé zavěšení PZ kola. Úsměvné je to že auto pár dní předtim absolvalo štelování sbíhavosti na laserové geometrii. A najednou byla rozbíhavost zadní nápravy tak 3 cm. Naštěstí to odnes jenom ráfek a příčka převodů (v místě uchycení úhlového ramena). Asi před půl rokem se mi při jízdě ve vesnici, na 4, asi tak 2500 ot. najednou zastavil motor. Diagnóza: zadřená ojniční šála na klice, můra jedna. Takže teď jezdim na motor co máme připravený do tisícovky, co je zrovna ve vývoji a přemýšlíme co dál...




ÚPRAVY



Motor



Minulý: originál favorit 136, s novými písty (ty starý se rozpadly - jak se to mohlo stát?! :), lehce snížená zrepasovaná hlava, před nedávnem však zklamalo mazání a motor se "lehce" přidřel na klice. Jen tak mimochodem, ty nový písty byly zase pěkně rozdrobený (měly najeto tak 11000 km)

Současný: favorit po repasi (cca 3000 km), pouze lehce snížená hlava (ze starého motoru), na viditelných místech vyleštěný blok

Budoucí (snad): do původního bloku naskládat nové, případně přebroušené díly + vačice 260°, odlehčit setrvačník, vyvážit.




Výfuk



Dřív značky "Samodomo", typ "Co dům dal" (rezonátor z felicie 1,9 D), teď nově podélný laděný výfuk od p. Hlušičky z Boleslavi - je moc prima (teda ten výfuk :), super zvuk, a ani to netrhá uši tolik jako ten původní


Podvozek



Přední náprava: zrepasovaná, opískovaná a nametalizovaná (bohužel nezesílená), origo pružiny poladěné karboflexou o půl závitu (to je málo, chci ještě trochu přibrat, aby v přednim i zadnim lemu bylo stejně místa).

Zadní náprava: v původnim stavu, zachovalá úhlová ramena, takže kola mají jenom mírný negativ (né jako je kolikrát vidět jinde), brzdové válečky prům. 22mm

Přitvrzené nové originální tlumiče. Zatim si na ně nemůžu stěžovat, uvidíme jak dlouho vydrží

Do budoucna: Dozadu podložky, cca. 1,5 - 2 cm (jen tak mimochodem, nepřekáží náhodou někomu doma? :), vzadu navrtat brzdové štíty pro lepší odvětrání + náfuky k těm díram (myšlenku kotoučů vzadu jsem zase rychle vypudil), MOŽNÁ větrané přední kotouče, ale moc tomu nevěřim, vyztužit nápravu a implantovat silnější stabilizátor


Kola



LETNÍ
ATS Classic 15"x5,5" se "správnou" roztečí (4x130), pneu SAVA (ty byly nejlevnější :) 195/50

!Lukyho RAPID


ZIMNÍ
převařené 13", pneu DEBICA (hádejte co rozhodlo o jejich koupi :) 165/70


Interiér



Sedačka SPARCO Sprint (resp. replika), puštěná asi o 7 cm dólů mezi pojezdy (teď už nešoupu vlasama o strop), tříbodový pás SPARCO, u spolujezdce je všechno původní, přece jenom co když budu chtít svezt pár stopařek, vždyť by nemohly vlézt dozadu :), volant prům. 30 cm (původem tušim z trabanta (?!)), AL nába cca. 7 cm, dobové rádio MTC s repráčky téže značky pod palubkou, za zadními sedadly box značky FILSON (2x basový, 2x výšky, 2x bassreflex) - za 600,- v TESCU, nekup to, žejo..., řadička zkrácená a ohnutá dozadu s hliníkovou hlavicí se znáčkem vyrobenou podle vlastního návrhu, zahozený popelník, nahrazen hodinami a vypínači od rampy, voňavý stromeček :)

!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID


Do budoucna: Přístrojovku nechat naflockovat, zkombinovat s trochou karbonovýho polepu, totálně předělat kapličku s budíky (detaily zveřejnim až na fotce - pokud vůbec ovšem k této úpravě někdy dojde :), dát kulaté budíky s chromovým rámečkem, ciferníky prosvítit skrz (podle návodu tady někde na stránkach), jiná sedačka (SABELT RACER - má delší opěradlo, SPARCO je na mě moc krátká)


Exteriér



Průbežně přibývající rez skoro všude, vepředu světelná rampa z nerezu vlastní výroby, 2x dálková a 2x mlhová světla značky WESSEM, v dálkových modré parkovačky přes vlastní vypínač (plánuju je i do mlhovek), vzadu decentní křidýlko s brzdovým světlem, fólie na přednim okně, očouzený kousek hliníkového plechu na nárazníku nad výfukem

Do budoucna: Pokud si auto necham, což asi jako že jo, a pokud se toho dožije, tak komlet oprava plechařiny (hlavně přední blatníky, čelo, zadní lem), bílé blinkry, vyříznout nějakou tu díru do zadního čela a snad i do zadní kapoty, jinší přední masku, dozadu křídlo - hrazdu, nový lak, folie na okna, ...
To jsem se zase rozkecal, nechte se překvapit :)

!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID


JARO 2002



!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID




CO JE NOVÉHO



Konečně jsem dokončil to po čem jsem tak dlouho toužil - flockovaná palubní deska a pár nezbytných úprav. Budíky jsou zatím ve stadiu vývoje, ve finální verzi budou mít bílé polepy, chromový rámeček a budou modře podsvíceny. V kapličce budou jenom tři budíky - uprostřed velký (eRkový) otáčkoměr se signalizací přetočeného motoru pomocí diody a po stranách tachometr a budík s kontrolkama ze 105ky. Palivoměr a teploměr jsou přemístěny (bohužel prozatím nezapojeny) nad panel s rádiem a vytočeny doleva na řidiče (tedy na mě). Tím pádem jsem byl nucen z nedostatku místa zrušit dva otočné vypínače a nahradit je páčkovými hned pod těmi od rampy. Neflockované části jsou polepeny samolepkou s imitací karbonu.

!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID
!Lukyho RAPID


takhle to bude vypadat v kapličce s budíky

!Lukyho RAPID

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 87 [ Zobrazit 15 ]
 Re:moooc hezký22.09.2009 21:02:06 


zas bude dobře...a bude lítat jak vítr po českých silnicích....resp.tankodromu


!Lukyho RAPID
1303+366 (1669)121215 (Registrovaný)
     454025963  
 Re:moooc hezký22.09.2009 13:22:56 


Jó to byly časy, to byl Rapid ještě pohromadě. Teď je bez blatníků, má děravý práh a doufá že ještě někdy vyjede do ulic. Ale asi jo
Podle mě taky jeden z nejhezčích rapidů vůbec


!Lukyho RAPID
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 moooc hezký21.09.2009 22:22:07 


Upravený s citem a přesto moc krásnej rapidek...dávam za 1 s ******


!Lukyho RAPID
1303+366 (1669)121215 (Registrovaný)
     454025963  
 29.01.2008 15:37:51 


ze který mondea si dával ty brzdiče???


409+12 (210)maty (Registrovaný)
  
 Re:19.03.2006 16:51:03 


No ona ta zadní náprava dostala ránu jakoby šikmo zezadu, řekl bych zhruba ve směru toho šikmého ramene. Tomu se nic nestalo, ale energie se po něm přenesla do jeho úchytu na příčce převodovky a tam se to utrhlo. Zkoušeli jsme to zbouchat palicí zpátky ale neměli jsme šanci, je to poměrně silnej materiál. O to větší to musela být rána aby se to takhle utrhlo a ohlo. Jak dopadl ráfek nejspíš nemusím zdůrazňovat :o)
Palubku snad někdy dodělám, uvidíme, už pro to mam asi všechno.
Co se týká přední nápravy - byla v dobrém stavu, takže to vydrží i bez zesílení. Pružiny jsou fiklý asi o půl závitu, tlumiče sice tvrdý, ale neni to žádnej kostitřas, nicméně je to znát.
Větrané kotouče a kotouče dozadu už je pasé, dokonce už je vyndaná i skořepina a s autem už se moc nejezdí, když už tak spíš jen tak po okolí. Jezdím teď jinym autem a na srazy taky máme lepší stroje, on už je rapid zralej na výměnu plechařiny, jen díky tomu že je hnědej tak ty rezy nejsou moc vidět. Není na něj čas, peníze a vlastně ani energie. Bohužel...

Jen když je sníh tak na něj nedám dopustit :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 19.03.2006 15:21:57 


trochu jsem si ještě počet´= přede chce většinou vyvařit nápravu, ale pokud přitvrdíš tlumiče moc a pera zkrátíš o jeden závit, tak plechy v kufru mají sklon popraskat; stačí tak 3/4 závitu (a přihnout zase autogenem do původního tvaru, tlumiče přitvrdit jen přiměřeně, aby se o nepřenášelo na dírách od silnice do plechů v kastli. přední dvojít chlazené koutouče jsem měl, není v tom problém, ale chce to správné destičky, jinak odejde kotouč, který není moc tvrdý, naopak zase jdou rychle pryč destičky. pokud bys dával dozadu kotouč, tak přžední z Feldy a brzdič z Mondea - ideální kombinace, není potřeba skoro žádné úpravy a brzdí to na všechny čtyři půlně ideálně. Navíc ručka je na lanech, tak s ní není třeba kouzlit s hydraulikou...; no nic třeba si ještě na něco vzpomenu...


Unregistered
 19.03.2006 15:16:42 


Pokud jsi nic nedělal se zadní nápravou, tak si dej bacha na tu pravou stranu = taky jsem si "ťuknul" o obrubník - nic moc, udělalo to lepší pozitivní odklon a rozbíhavost tak 7mm, ale po půl roce prasklo příčné rameno právě v místě únavového zlomu...; takže teď mám novou zadní nápravu - vyvařenou a sháním původní dlouhé rozebíratelné tlumiče, abych je moh´ trošku přitvrdit... jinak palubku mám podobnou - ale tři budíky z Fiata i s čidlama v motoru(teploměr + tlakoměr oleje) + voltmetr = jsou o něco menší, takže jako kdyby tam patřily odjakživa a vnitřek vypadá jako kdyby se narodil ve škoodovce.. no, kdyby to bylo na pokec, tak 737 469 106 -PD


Unregistered
 31.10.2005 20:11:21 


To H.

sem myslel, že toho o závodech víš jako já, ale že cituji "Každá soutěžní pneumatika musí mít Ečko", tak to jsem fakt nevěděl.... Jsou dva druhy pneumatik 1. mají E a pak jsou to ty 2. ty ho prostě nemají NOT FOR LEGAL ROAD(compettion use only) pak jsou ještě "poddruhy" těch prvních, kterým se může říkat závodní protože nesou různé tvrdosti (směs) gumy jako markgum(protektor), yokohama, maxsport(protektor), colway(protektor), kumho....
Moje první závody jsem absolvoval na pneu maxsport a vůbec jsem nevěděl, že je to protektor. Ten tvůj honzo byl asi už starý, proto nastal problém s odloupnutím. Schválně se zeptej marcela tučka co umí pirelli, barum a nebo jak krásně vypadá michelin hned po první rychlostce.
ma zkušenost a to takovou, z toho kvanta pneumatik byl problém na 2kusech a ten se projevil hned při obutí. Jinak už máme lidi kteří objednávají již čvrtou sadu, protože je prostě upotřebili.

Mějte se Luky a H.


Unregistered
 Re:18.10.2005 22:33:01 


Díky :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 18.10.2005 09:02:43 


Tak koukám do kalendáře, že Popelka má dnes svátek. Přeji vše nejlepší !!! ...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 16.08.2005 19:01:34 


Pokud mají Ečko a dostatečně hluboký vzorek, mělo by být vše v pořádku....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Pneu Sava??16.08.2005 15:36:08 


Takže když s nimi vyrazíš na silnici, tak to nikomu nevadí? (teda samozřejmě čistě teoreticky, protože to určitě nebudou 165/13


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Pneu Sava??16.08.2005 14:01:59 


Yokohamy také ne....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Pneu Sava??16.08.2005 13:04:42 


Fakt mají závodní gumy Ečko? Toho jsem si nikdy nevšim. Každopádně MarkGumy nemají na sobě tu kouzelnou formulku "For racing purpose only"


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Pneu Sava??15.08.2005 20:51:45 


Každá soutěžní pneumatika musí mít Ečko. Na přejezdech mezi RZ jedou posádky v běžném silničním provozu, tudíž se musí řídit jeho předpisy včetně homologovaných pneumatik. Markgum vyrábí v Polsku údajně ze směsí od AVONu. Je to ale protektor. Měl bych z toho tedy strach:
1) Mám se závodním protektorem MAXSPORT špatnou zkušenost. Oddělil se mi v jednom místě desén od zbytku pneumatiky.
2) Je to protektorováno na sériové pneumatiky, tudíž mají měkké boky.
Řekl bych, že přejít na ně ze soutěžních pneumatik je krok zpátky, ale přejít na ně ze sériových je skok dopředu.



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Pneu Sava??15.08.2005 12:56:41 


→H.: viděls co nabízí v plzeňskym rallybazaru? Pneu MarkGum, jsou to nějaký protektory, závodní gumy různých směsí a vzorků (asfalt, šotolina), a ty gumy normálně mají Ečko. Docela by se mi líbily, stojí tušim kolem 2000 jedna. To je asi docela dobrá alternativa pro posádky amatérských soutěží kde policie vybírá pokuty za to co je na těch autech bez sportovního průkazu špatně, těmahle gumama by se ta pokuta asi dala krapet snížit


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Pneu Sava??15.08.2005 08:39:23 


ContiSport jsou dobré, ale není nad kvalitní slick..... (případně media, pokud je vlhko)


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Pneu Sava??14.08.2005 11:48:21 


No jo, nebo ContiSport Contact 2, žejo, ale já se tenkrát vydal z peněz koupí těch kol, takže jsem musel vzít za vděk Savama, který mi koupili naši


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Jenky13.08.2005 22:38:21 


TO noname:Chromovani ceho.
JEstli disku,tak ja si nechal opiskovat a pochromovat me litaky na Rapida a dohromady me to vyslo na necele 2000 Kc.
Jak pisu nize, auto uz jde pryc,ale toto info se ti muze hodit.

A.



Unregistered
 Pneu Sava??13.08.2005 22:35:09 


To myslis vazne chlape? Kvalitni gumy jsou zakladem pro dobrou jizdu,na tech nonamech,nemas takove jizdni vlastnosti,jake bys mohl mit.
JA mam na Raposu Micheliny a je to uplne jina jizda.I kdyz uz je na prodej,s tezkym srdcem.Pekne stranky,drzim vam palce.


Unregistered
 Re:Jenky12.08.2005 16:14:12 


Cóóó?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Jenky12.08.2005 15:14:55 


Hah Luky a dobrák od kosti?.) Mno nevim chlapče.Třeba si mi dodnes nesehnal lacinny chromování kamaráde......


Unregistered
 Re:09.08.2005 12:58:29 


Tři na rampu (mlhovky, dálkový a parkovačky), jeden je zadní mlhovka, jeden je spínač ventilátoru chladiče a na jednom měly být výstražný blinkry, ale zatim to nemam dořešený, tak je prozatim prázdnej. Dokud tam byly jenom tři, tak to docela šlo, ale teď už mi to připadá dost barevný, možná je časem nahradim nějakejma jinejma


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 09.08.2005 12:17:41 


K čemu tam máš těch šest přepínačú??


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 04.08.2005 21:32:00 


Tak dneska už jsem si konečně přivez naflockovanou palubku, samym fofrem jsem se ani pořádně nenaobědval (timhle tempem budu mít v pětadvaceti břicho plný žaludečnich vředů a hurá do dílny. Původní už je napůl venku, nová je už napůl smontovaná, takže když se to tak vezme kolem a kolem tak zítra to snad už bude v cajku. Zatim nemam hotový ty budíky, tak tam vrazim ty origo hranatý. Uáááá, to bude príma, já se na to tak těšim. Fakt....


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.07.2005 12:37:01 


Jo táák, no to by taky šlo, ale já to asi vyřešim tak že ji tam dam rovnou, s tim že by se mohla kdykoli přepojit na jiné kontakty. To je činnost kterou asi nebudu dělat moc často (pokud vůbec), takže ji asi ponecham trochu pracnejší než abych to řešil přes vypínače


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:12.07.2005 13:30:28 


Klasický diodový má několik diod (nevím přesně kolik). Ty bys místo každé z těch diod dal přepínač, kterým bys pouštěl elektriku do té jedné diody, kterou budeš mít v přístrojovce. Tím by sis mohl nastavit otáčky, při nichž Ti blikne. Samozřejmě bys ten přepínač nedával místo každé, ale jen někde v rozmezí 4 - 7 tisíc.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:12.07.2005 13:07:38 


Jako že bych si tim nastavil kdy se mi to má rozsvítit? Nebo víc diod? Přesně to nechápu. Dam jenom jednu diodu kterou nejspíš zadlabu do ciferníku a zapojená bude coby dioda pro těch řekněme 4500 - 5000 tak aby se rozsvítila když se těch otáček dosahne, žádný štelování řešit nebudu (snad jenom pokud by to šlo nějak jednoduše třeba přes potenciometr nebo tak něco)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:12.07.2005 12:37:28 


Já ho chtěl cpát do Žáby, ale tenkrát se jezdily SMITHS, tak jsem musel značku změnit a bez diody se obejít. Ten nápad s diodovým otáčkoměrem je zajímavý. Také bys mohl udělat nějaký přepínač, kterým bys pouštěl při daných otáčkách elektriku jen do té jedné diody.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:12.07.2005 11:59:52 


Už jsem dostal tip jak na to - diodový otáčkoměr s tím, že tam bude pouze dioda pro řekněme těch 5000. Někde najdu nějaký šéma a vyrazim za kamarádem co se těmahle serepetičkama baví a on mi k tomu snad něco poví. Stack jsem taky myslel mechanický, myslel jsem tim že má jiný číslice, rafičku, rámeček,...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 12.07.2005 11:53:15 


Jsem přesvědčen, že pár odporů to nebude. Jak už jsem psal v diskusi, otáčkoměr počítá pulsy, které sbírá z rozdělovače. Možná by to někdo, kdo elektrice rozumí, vyřešil nějak elegantně. Řešení by mohlo být také mechanické. Ručička sepne nějaký kontakt. Nebo ručička spojená s nějakou clonou, která, přeleze - li určité otáčky, odkryje trvale svítící LEDku.
STACK jsem neměl na mysli s displayem, jen kulatý budík.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:12.07.2005 10:22:47 


Jo, to vim, v rallybazaru jich mají spousty, a krásných, ale za dlouhý peníze, navíc v přístrojovce už je vše připraveno na otáčkoměr z eRka, a ani design toho otáčkoměru by nebyl stejný jako u škodováckých budíků. Chtěl bych to napáchat do toho eRkovýho, podle mě to bude pár odporů a kablíků, takže nic složitýho, jenom ještě aby to někdo vymyslel


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 12.07.2005 10:10:51 


Existují otáčkoměry, které tuto funkci podporují. Vyrábí je například firma STACK.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 11.07.2005 16:49:16 


Nemáte někdo nějaký know-how, jak zařídit aby se mi při dosažení řekněme 5000 ot/min. rozsvítila kontrolka, jakože abych věděl že mam přeřadit? Nemělo by to bejt tak složitý, ale elektrice zas tolik nerozumim


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.07.2005 11:09:47 


Sedačka vyjde kolem 4000, je spousta těhle NoName sedaček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 01.07.2005 11:54:42 


Pěkný =) Líbí se mi jaxto napsal =) Ale Rapid taky pěknej... Na kkolik tě přišla ta replika sedačky? =)


36+71 (53)Wajtu (Registrovaný)
   279084730
 30.06.2005 22:31:22 


Myslim že ne Pokud bys ovšem měl tyhle: http://www.rkha.wz.cz/Sg/fridex.jpg , tak bych to pro Tebe teda (holt udělal, jsem dobrák od kosti, ale momentálně máš smůlu Ale nikdy jsem ty co máš Ty neviděl. Tak to už je třetí ET, o kterym vim, víc už jich snad u tohohle rozměru nebude...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:kola30.06.2005 22:18:01 


Mám stejné kola jako ty ATS 5,5-15,ale mají jiné zalomení paprsků.Co takle si dvě kola prohodit??? Ty moje se hodí více na předek,Ty tvoje na zadek....foto viz skoda.virt.cz/auta/rapid/ víťa/bílý Jarin 130


Unregistered
 20.06.2005 21:13:11 


Tak ve středu jsem si přivez druhou palubní desku, dneska jsem ji rozebral,umyl, a začne se ladit. Rozřezat, rozvrtat, odvezt naflokovat, ... Už se nemůžu dočkat


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.05.2005 21:33:20 


Nechal jsem se tam natočit, musim to nejdřív sehnat a pak to sem plácnu


Unregistered
 03.05.2005 20:37:03 


Jaký video? já taky, prosím.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:03.05.2005 20:33:56 


No bez chyby jak kde, vo jeden retardér sem si rozlámal lízátko, pak už sem se klidnil. Jinak video sem dej, rád se podívám a myslim že určitě nebudu sám!


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:03.05.2005 16:08:01 


Byli tam i větší střelci, ale jeli jste bez chyby a to se počítá, takže v pohodě. Když jsme to tam postavili, tak jsem dal jednu dost divokou "kolaudační" jízdu, zkusim to video sehnat a dát sem ke článku


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.05.2005 23:27:10 


Jojo, koukal sem že si byl na 2.RZ na letišti. A co si říkal naší jízdě, dalo se na to aspoň koukat??


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:01.05.2005 18:28:05 


No já letos obecně moc nestíhal, v pátek jsem byl v kempu tak hodinu, pak už jsem jel na stanoviště na orienťák, vrátil jsem se po půlnoci, a v sobotu jsem byl na rychlostce od desíti do půl sedmý (jsem krásně červeňoučkej Určitě mu brnkni, nějak se domluvíte. Já si je chtěl taky ozkoušet, ale na náměstí jsem se vůbec nedostal


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 01.05.2005 17:39:04 


Jo, sraz byl krátkej a já jsem tam byl jenom od pátku do neděle Ňák sem tě tam nepotkal, akorát jednou v autě... Ale jestli ten chlápek prodává i nový přitvrzený tlumiče, tak je asi koupim, protože když jsem vyděl výsledky testu mejch tlumičů No já mu brnknu...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 01.05.2005 14:56:45 


Jejda, sem se nějak zapoměl zalogovat


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Tlumiče01.05.2005 14:55:52 


Vez mi to tam známej, ale nebyl by asi ani problém to tam poslat. Cenu si nepamatuju, za repasi tušim cca. 250,- / ks, já si od něj kupoval nový přitvrzený a tu cenu fakt nevim, ale nebylo to tak zlý. Jenom nevim proč jsme to neprobrali na srazu?!


Unregistered
 Re:Tlumiče25.04.2005 19:44:37 


Mě se do toho moc samotnýmu nechce.Jo a vez si to tám, nebo si to posílal poštou, jak dlouho to trvalo, kolik to stálo?To je otázek najednou, cooo?


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:Tlumiče25.04.2005 00:04:50 


Zdarec, ne já ne, p. Kůrka z Prahy (viz. http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&item=328 ). Předpokládam že asi moc dlouho nevydží, ale stojí to za to Jukni taky na článek o přitvrzování tlumičů, asi neni těžký si to udělat sám, ale já si na to netrouf. Příště dam dopředu žigulácký, ty by vydržely dýl


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Tlumiče24.04.2005 23:31:26 


Zdar chlape, kdo ti dělal ty tlumiče, ty sám? Už o tom dlouho uvažuju, ale zatím sem se k tomu nedostal...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 23.04.2005 18:15:17 


Tak dneska jsem už konečně namontoval přitvrzený tlumiče i na předek a jsem z nich uplně nadšenej. Mam s nima zatim najeto doslova jenom pár km, ale fakt se mi to líbí. Už ladim auto na sraz, celej tejden nebudu doma a přijedu až v pátek odpoledne, tak to musim udělat už teď abych to měl v cajku. Preventivně jsme rozebrali, vyčistili a promazali zadní brzdy a ta jedna mrcha zůstává viset, takže čerstvě načervenělej buben už je zase celej ohořelej. GRRR... Kdybych to nechal zaprášený a zarezlý tak se to nestalo. Se o to auto asi moc staram...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:12.04.2005 22:43:08 


Myslim že to jen tak nebude. Já na to asi nikdy jiný kola dávat nebudu, pokud bych je prodával tak je samozřejmě nejdřív nabídnu někde ve svym okolí (přece jenom mam k nic citovej vztah, tak abych se na ně moh po večerech chodit dívat Ale slibuju že pokud bych je dával uplně pryč tak než je dam do inzerátů tak to nejdřív napíšu sem, z čehož plyne že pravidelní čtenáři mýho článku budou mít největší šanci je ukořistit


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 12.04.2005 16:19:23 


Kdybys prodával ty kola, tak dej vědět.


16+21 (18)Milda (Registrovaný)
   290-332-260
 Re:12.04.2005 13:24:47 


Taky jsem si na skoda110r všim že ti asi na nic nebudou Takže tim pádem nemusim nic řešit, prostě tam dam objímku a tim to pro mě hasne (vlastně svítí


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.04.2005 22:42:46 


No tak ty mi sou na nic, páč mam jenom dvouoko, ale to je jedno. jo a dneska jsem koukal na ty mlhovky a maj jenom jedno éčko...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 11.04.2005 20:33:56 


Jó jasněě, já už vim. Má myslim jenom na malý přídavný na čtyřoko, tušim 30 Kč/ kus (snad nekecam). Ale stav se, možná tam má ještě nějaký lištičky na přední čelo


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:kravina11.04.2005 14:26:26 


Jo světla mi svítěj vždycky jenom dvě, tak by mě zejímalo kdo má vlastně pravdu. Jinak jsem kousek od Přeštic, erko si asi ještě neviděl(je na skoda110r.cz), jel jsem na podzim do Běšin, ale ňák jsem tam nedojel, pak jsme tam byli s Lubošem Loudou, tak už možná víš, taky jsme se spolu bavili. Jó a nevíš za kolik má ten tvůj známej rámečky na přední světla.


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 10.04.2005 21:52:17 


Dobrá. ale snaž se!


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:kravina10.04.2005 21:45:10 


Jo teď mi tak ještě napadá, předpokládam že ti nesvítí celá rampa najednou? Tzn. dálký s dálkovýma a mlhovky s tlumenýma, čili ti na rampě vždycky svítí max. dvě světla?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 10.04.2005 21:33:19 


Tak to nevim jak to je, ale podle toho co si pamatuju z vyhlášky, tak by to mělo být OK. V Blovicích nahoře na náměstí, autocentrum ZHM. Tátovo kolega (p. Herbolt) má na eRko různý lištičky, ramečky př. světel a já nevim co ještě, snad si vybereš. Odkud jsi a jaký máš to éRo?

Wena: Vydržaj tavaryšč, v úterý bychom to měli poslat


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 10.04.2005 19:45:45 


Luky: Tak co už máte ty světla?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 ...10.04.2005 19:21:00 


Jó Luky a ještě bych se tě chtěl zeptat, kde máte v Blovicích ten krámek, že bych se někdy stavěl podívat, jestli tam máte taky něco pěknýho na eRko


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:kravina10.04.2005 18:36:48 


Nu já mam 2x dálka + 2x mlhovky a ty čtyři světla maj prej svítivost 80(nepamatuju si čeho) a to je prej svítivost na celej předek i hlavníma světlama, tak mi tvrdil(STK KT.) že musim aspoň dvě sundat nebo dát menší, no ale nakonec to prošlo...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 kravina10.04.2005 14:14:06 


No pokud máš 2x dálkový a 2x mlhovku s 50 W žárovkama, tak je to podle předpisů. Na autě můžou být max. 3 páry světel (nevim na jakym autě to máš ty). A ty parkovačky mam přes vlastní vypínač (viz. fotka těch vypínačů: mlhovky - dálkový - parkovačky). Ptal jsem se na to technika na STK, tak prej jediný co mi může někdo vytknout tak je to že jsem tou rampou změnil dýlku vozidla


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:10.04.2005 12:15:51 


Kolik tam je Eček to nevím, musel bych ven, ale mam ty parkovačky zapojený a na technickej se jim to moc nelíbilo. A prej když tam mam čtyři tyhle světla tak prej mam překročenou svítivost na celý auto, to potěší...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:10.04.2005 11:39:43 


Já je dostal pod stromeček, takže mi to zas až tak neva. Do těch mlhovek to nebude zas takovej problém. Jenom by mi zajímalo, kolik homologačnich Eček máš na parabole tý mlhovky? Já jedno, na dálkovym jsou dvě, tak esli to druhý neni na tu parkovačku?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:09.04.2005 23:09:17 


Myslel jsem v dálkovejch i v mlhovkách...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:09.04.2005 23:08:10 


Já jsem kupoval ty samý světla v Plzni, stály 450,-/ks a parkovačky byli v dálkovejch i přídavnejch.


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 07.04.2005 00:33:22 


Tak sorry ja jsem si toho zase nevšim. Tak už jsem tě poslal adresu. A jak pak je tam chceš dát, to tam uděláš díru?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:07.04.2005 00:25:03 


Jenom ty dálkový, už je tam na ně objímka, v těch mlhovkach to nevimproč neni (ale někdo je myslim taky měl) Ale časem je tam asi dodam. P.S. To je taky napsaný v tom článku


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 07.04.2005 00:22:35 


Tak jo tak dík. A mají vevnitř i obrysovky?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:07.04.2005 00:20:51 


Jo ták... Tak mi na mail pošli adresu a my ti to pošlem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 07.04.2005 00:18:12 


No nechci tě zbytečně votravovat, ale chtěl bych je mít do srazu na autě.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:07.04.2005 00:14:40 


Ale jo, šlo, jenom jsou to zase starosti navíc a budeš to mít zbytečně dražší, doporučuju to koupit na srazu. Pokud se ti to nehodí, tak tě to samozřejmě pošlem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 07.04.2005 00:12:05 


Jo sorry já jsem si toho všim až potom. Tak to bych vzal. A šlo by to poslat dobírkou?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:07.04.2005 00:07:12 


Tak si znovu přečti ten článek, je to tam, 2x dálkový, 2x mlhový. A sečíst by sis to moh umět sám Cca. 2900,- (+ žárovky, takže tak za trojku) A ta rampa taky neni zadarmo, ale můžeš to přišroubovat i do nárazníku


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 06.04.2005 23:59:26 


Tak to je v poho. A to jsou jenom dálkoví nebo i mlhoví? Schánim nějaký větší, asi jako tam máš ty. Potřebuju 2dálk. a 2mlhoví, a ty kryty. To by bylo zy kolik?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:06.04.2005 23:50:44 


Díky S těmahle serepetičkama na auto to mam poměrně snadný, máme prodejnu autodílů Ty světla jsou polský Wessem (uplně ty nejlevnější, cca. 450 - 500,- ks), Hella jsou jenom kryty (asi 220 kaček/ks). Počkej si na sraz, táta tam chce jet prodávat. Pokud bys něco chtěl tak mi kdyžtak mejlni, ty světla tam asi normálně brát nebudem, ale ty kryty jo. Ale nebyl by problém se nějak domluvit


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 06.04.2005 23:29:31 


Chtěl jsem se zeptat kde jsi sehnal ty přidavný světla Hella?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 06.04.2005 23:28:38 


Máš hezký autíčko. A i ten článek je hezky napsanej. Máš jedničku.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Lukyho Rapid06.04.2005 10:43:19 


Ta ohnilost pouze neni vidět Neni to zlý, ale už to prostě pučí...
Uvidíme jak to vůbec dopadne, ale chtěl bych si s tim trochu pohrát. Originál škodovky doma máme, tak tuhle možná ještě trochu předělam


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Lukyho Rapid06.04.2005 00:11:27 


No pekny to mas, Luky, jen co je pravda... A ohnily to fakt nemas
Jen nezapominej, ze mene je nekdy vice a ze veci jako hrazda, karbon to interieru a diry v kapote... No, proste auta jsou nejkrasnejsi - alespon podle me - vetsinou v originale...




140+48 (94)Stanley (Registrovaný)
     
 Re:hnilíky04.04.2005 20:54:17 


Mě se taky líbí
Původem jsou z brouka, musela se akorát zvětšit díra na přední náboj, jinak bez problémů. Dají se koupit i nový, ale za dlouhý peníze. Viděl jsem je myslim na www.epneu.cz Tam jsou v černo-stříbrný kombinaci (jako třeba apollo)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 hnilíky04.04.2005 20:47:54 


mě se líbí tvoje kola,sou to 15ky a maj škodovackou rozteč, kdes je sehnal nebo z čeho jsou?


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:Dobrý......04.04.2005 18:37:56 


Jo, díky. Folie budou černý, ale jenom tak lehce přičmoudlý a v masce tahokov. Chci na tom nechat černý seriový nárazníky, a i černý kliky a nasávač k topení. V barvě jenom křídlo a asi kapky. Taky se mi to líbí takový jednoduchý


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Dobrý......04.04.2005 16:42:31 


Celkově to vypadá moc pěkně. Až budeš dávat ty folie do oken, hrazdu, přední masku atd.... tak nezepomeň, že v jednoduchosti je krása a méně je někdy více....


329+79 (734)Chrobak.SACEK (VIP uživatel)
    212462756   
Celkem záznamů: 87 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:791
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:102728
Celkem návštěv:173102816

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393