ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!

 <<



Autor:
1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 02.03.2010

Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!



Rok se s rokem sešel a já 14.února nejenže oslavil rok manželství ,ale i kulaté třicáté narozeniny. Mimo jiné jsem dostal krásný dort. Posuďte sami.
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!

Našemu malýmu závodníkovi se dortík moc líbil :-)
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!


A pro ty co by chtěli něco víc tak tady je soubor ke stažení

Svatební oznámení ve formátu PPS (5.7Mb)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


majitel: Vladislav a Stanislav Hosnedl
místo výskytu: Chotěšov, okres Klatovy


!!NOVINKY!!


eSku jsem pořídil nová srazová kola MTX pavučiny 5,5"x13 v šedém komaxitu (musím přestříkat na bílo) za skvělou cenu 2000,- Kč/4 ks v kombinaci s pneu 185/70/13 Barum OR 6 to budou skvělá dobová kola na srazy.

!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vložil jsem pro Vás takový maličký video snad se bude líbit.

Video (5.8Mb)

A tady jsou slíbené fotky dělítek na eSku všechno už je komplet takze takova mala předpremiera.


!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!



!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!


!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!
!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!


!Vláďa - Š120S + něco navíc!!!!


Karoserie:
Původní Š 100 kompletně vyvařená s pozinkovanými blatníky. Vytažené zadní lemy, Nebo spíš navařené lemy z předních blatníků.

Interiér:
Sedačky Favorit, sportovní volant originál Škoda zmenšený na 28 cm, 4bodové pásy vlastní vyroby, kaplička na budíky, zahnutá řadící páka atd.

Podvozek:
Nápravy M, Pružiny sériové zkrácené vpředu o 1,5 závity, vzadu 1 závit.
Podložky 2,5 cm materiál železo
Tlumiče seriové ze 120 M, které mají naježděno cca 1000 km

Převodovka:
5 rychlostí, stálý převod 4,22

Kola:
Apolla obuté v GOOG YEAR 175/65

Motor:
Felicie MPI s leštěnými kanály, sníženou hlavou o 0,8 mm vačka 280/280, Sportovní výfuk + laděné svody
Karburátor originál Favo (prozatím) atd.

Trochu z historie:
Auto které nyní vlastníme je vyrobené roku 1970 takže by se dalo říct, že jsme si moc nepolepšili. Naše EVO II, která již dosloužila byla vyrobena v roce 1974. Když nám bývalý majitel nabídnul, že nám dá tuto vůbec nezrezlou kastli zadarmo abychom si ji odvezli, tak jsme nejdříve váhali a chtěli sehnat eRko a postavit si z něj eRSo. Poté co jsme zjistili, že ceny eRka se pohybují mezi 7 - 30 tisíci, tak jsme od stavby eRSa ustoupili a dojeli si pro nezrezlou a celkem zachovalou kastli a začali se zajímat jak upravit karoserii typu limuzína do sportovní podoby. Napadlo nás, že bychom si mohli postavit napodobeninu Škody 120 S Rally.
V srpnu, když jsme sundali blatníky, tak jsme se nestačili divit, nosníky blatníků byly, no vlastně skoro nebyly , další nemilé zjištění nastalo, když jsme dali auto na kolíbku, práhy a kapsy, kde mají držet zadní ramena, byly taky úplně prorezlé.
Takže začala jedna kapitola vyvařování. Ta trvala 3 měsíce víkendové a někdy i týdenní práce. Na tu jsme spotřebovali celou náplň acetylenu, kyslíku, několik desítek metrů drátu a tabuli milimetrového plechu a 4 kg TlumexPlastu. Bohužel fotografie vyvařeného spodku nejsou, protože zklamal fotoaparát.

Začátkem prosince jsme se dali do zástavby eMkových náprav, které jsem sehnal skoro zadarmo, včetně 13" disků a zánovních tlumičů. Výměna přední nápravy proběhla hladce, ale vznikl problém v brzdové soustavě, kterou bylo nutno celou vyměnit. Originál stovkové trubičky a hadičky se sehnat nedají, a proto jsme koupili 120tkové. Ale byl problém v délce těchto trubiček, několik z nich bylo nutné zkrátit a vytvořit nový pertl, což je obtížné, protože může dojít k úniku brzdové kapaliny. Kompletně byly vyměněny gumičky v brzdových válečkách a hlavním brzdovém válci, také brzdové destičky a obložení. Když už jsme měli rozdělané brzdy, pustili jsme se i do spojkové soustavy.

Jakmile jsme auto postavili na "vlastní" bylo možné začít nastrojovat plechařinu. Pozinkované blatníky, které jsme včetně prahů sehnali za pouhých 2000,- Kč, nebylo problém nastrojit. Větší problém vznikl s přední a zadní haupnou. Nebylo je možné sehnat, a proto jsme rozhodili sítě, a za několik dnů jsme sehnali celkem zachovalé. Dveře jsme sundali z půdy, kde ležely skoro 20 let. Díky tomu, že je tam sucho, chladno a temno, byly jako nové :-). Přední masku jsme si objednali pouze dvouokou, aby vpředu zbylo místo na pořádnou rampu s kvalitnímy světly a otvor pro náporový chladič. A tak jsme se o Vánocích s bratrem podarovali dvěmi dálkovými světlyi firmy WESSEM a dvěma mlhovkami od téže firmy o průměru skoro 20 cm. Tyto světla jsme chtěli přišroubovat na pořádnou rampu, co nejvíc podobnou těm, co měli Š 120 S Rally, a tak jsme ji vyrobili podle několika fotografií.

Dál přišli na řadu kulaté zadní lemy, k tomuto jsme použili dva starší přední blatníky ze stovky. Vyřízly z flexou lemy a tak cca 10 cm okolního plechu, a pomocí COčka je nabodovaly na zadní blatníky. Potom jsme odřízli zbývající plech. Nakonec jsme blatníky nasadili na kastli. Musím říct, že stovka z kulatými lemy v zadu vypadá o dost líp, než s klasickými.

Hnedka po zadních blatníkach přišli na řadu přední, v těch bylo nutné vyříznout díry pro boční blinkry z Feliciie, a taky jsme je připasovali spolu s přední maskou na předek vozidla. V přední masce jsme vyřízli díry na blinkry, protože auto bude jezdit bez nárazníku. Na otvor v přední masce se nějak pozapomnělo, protože už tady byl leden a my jsme pořád ještě okupovali tátovu dílnu a tak jsme chvátali, aby do jara bylo auto venku z dílny.

Když už eSko mělo blatníky, haupny a čela, tak přišli na řadu středové sloupky. Jelikož auto které jsme dostali, mělo kliky ven a my měli na půdě skoro nové dveře s klikama do vnitř, bylo nutno předělat sloupky. To se povedlo, myslím perfektně, protože když jsme nakonec nasadili dvěře a zámky, tak zde nebyl vůbec žádný problem s usazením dveří. Ale abych nepředbíhal.

Bylo třeba nasadit motor a protože motor s několika koníky navíc jsme nesehnali a už nám nezbývalo mnoho času, bylo nutné namontovat tam motor starý, který věrně sloužil v EVO II. Tento už má naběháno okolo 140 000 km. Dále jsme museli ovzdušnit brzdy, spojku a dodělat několik málo drobností, jako celou elektriku, k předním světlům a bočním blinkrům atd.

Auto bylo nastrojený, ale byl tady problém, jaký lak na něj a kdo nám auto nastříká. Po několika dohadech, že auto bude červený, modrý, žlutý, nás napadlo, co udělat auto zelený, s válečným pruhem v bílé barvě. Po několika dnech jsme sehnali i člověka, který byl ochoten nám auto nastříkat. Ale byl zde jeden problém! Bylo nutno auto vykitovat, tak aby na něm nebyl jediný hrbeček. A tady padla kosa na kámen, přece jenom, nikdo z naší rodiny neměl s kitováním žádné zkušenosti. A tak jsme se asi měsíc snažili kitovat. Šlo to pomalu a bylo z toho spousty prachu a všichni jsme byli po celodenním broušení pěkně zaprášený.

Bylo domluveno, že auto se odveze nastříkat dne 3.3.2002. Tento termín byl dodržen a tak jsme v pondělí ráno vyrazili s odstrojeným a umytým autem k lakýrníkovi. Když to lakýrník viděl, tak se trochu zhrozil a řekl, že to teda určitě za 5 dní hotový nebude, že bude muset kitovat, brousit, kitovat, brousit a tyto dvě slova opakoval a prohlížel si naší práci. Dál prohlásil, že takovou barvu by si nedal ani na plot a sdělil nám, že dřív jak za 14 dní to hotový nebude. Jelikož za 27 dní měl být náš první sraz, tak se nám maličko naježili vlasy a o chvílích volna připravovali a lakovali další části vozu, které bude třeba do auta ihned namontovat.
Naštěstí to, co lakýrník slíbil, tak to se povedlo, dne 16. 3. 2002 jsme si našeho miláčka přivezli z lakovny. Zbývalo nám 14 dní na nastrojení a polepení válečnými barvami. Toto jsme s přehledem stihli a dne 30.3. s ním oficiálně vyjeli na sraz, který jsme si vlastně sami uspořádali. Fotografie z tohoto srazu najdete na http://www.webpark.cz/skoda120s.

Od té doby se toho mnoho zmenilo. V roce 2002 jsme navstivili nekolik srazu a pochytali tam dalsi inspiraci, takze behem leta se do auta nastehoval bezpecnostini ram a novy vyfuk, ktery uz neni ukryt pod autem, ale pekne na zadnim cele. Pres zimu probihali dalsi prestavby, takze auto dostali malicko nabrousenej Favo motor, s vackou 280/280, vylestili privod paliva a naohybali svody. Do interieru pribyla kaplicka domaci vyroby + ctyrbodove pasy tehoz vyrobce. Naporove chlazeni jsme vyresili z medenych trubek, coz bylo celkem v pohode. Na napravy pribyli 2,5 cm podlozky, a nove obuti 175/65 znacky Good Year.



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 83 (Zobrazeno 46-60)
 Re:26.04.2006 12:14:29 


Na Žábě jednu sadu pavučin také jezdím. Ale na Žábě při závodech až tak nedbám na dobový vzhled, jako spíš na funkčnost. Dobového vzhledu bych dosáhl loukotěmi...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:26.04.2006 12:00:08 


H.: nejezdí(la) ti na nich také Žába?

Vlada: Hm hm, OR6, a kde je zmínka o Lukym, který obětavě jednu vyštrachal na vrakovišti v Plzni a obětavě ji celou mokrou a špinavou novým autem docezl až pod nos? He?! :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 26.04.2006 11:54:20 


Pavučiny se jezdily až na hranatých autech. Jsou pěkné. Až se někde objeví další sada za podobnou cenu, dej mi vědět. ;o)


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:svody26.04.2006 11:18:26 


Svody jsou částečně obýbané obýbačkou, doladění zbylo na kladivo a autogen.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 svody31.03.2006 19:39:27 


jak jsi naohýbal svody?


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
 Re:Odpoved01.02.2006 15:31:23 


Heleme se jsem tady nejak dlouho nebyl a nesledoval jsem prispevky. Za cos se stydim.

No a k tomu Unregisteredovi.

Auto je postavene spis jen na koukani, nez na zavodeni, sami jsme si vyzkouseli, zavodeni v roce 2004 jsme si zazavodili na IC West Rally Kramolín. Závodili jsme v soutezi pravidelnosti. A sami uznali, ze auto neni motorove ani podvozkove stavene na poradne zavody. Naprosto s tebou souhlasim ze by to chtelo poradny pruziny, a tlumice, ale nemam tolik financi na to abych to narval do auta ktere vyjede parkrat do roka na sraz. Natoz financovat starty ve Volném nebo Českomoravském poháru v Rally. Proto auto vypada tak jak vypada a krome bezne udrzby na nem jiz nehodlam cokoliv menit. .

Takze kdyz ja k tobe mluvim slusne tak se alespon ty muzes podepsat.

Cau a rally zdar Vlada


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 18.11.2005 17:59:26 


Tak se snáma poděl o své auto ať víme jak to máme udělat. Dej sem svoje autí at se mužem podívat.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Odpoved18.11.2005 15:03:40 


Panove klid, treba nepisu bez chyb ale to je snad uplne jedno ne. A nikoho tady nekritizuju, takze vy budte v klidu. Jo a podepisovat se nebudu, protoze me urcite nikdo neznate, takze je to uplne jedno. Ja jsem ten text myslel tak, ze by bylo urcite lepsi, kdyz by si s takovym autem nejezdil na tuningsrazy ale radeji jezdil nejakou amaterskou rally, tim nemyslim uplne amaterskou, kde muze startovat kazdy s jakymkoliv autem, ale nejakou, co ma trochu uroveň. Je totiž škoda takove auto vystavovat na srazech, kde to stejně nikdo neocení. A pokud jde o ten podvozek, vsechno co sem napsal je pravda. Jestli tam mas opravdu seriove tlumice a jen urizle pruziny, tak ti to auto musi drzet na ceste jeste min nez seriove. Si je aspon pritvrd.


Unregistered
 17.11.2005 23:19:05 


Co to je zač že se neumí ani podepsat.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Chvalim17.11.2005 23:13:55 


Jenomze Vlada dokaze napsat alespon trochu inteligntni prispevek (bez hrubek), a co se tyka smyku na videu, je to samozrejme tak ze Vlada a Stancek (jeho bracha) ukazujou co jejich auto dokaze, takze bud v klidu...


Unregistered
 Chvalim17.11.2005 18:50:45 


Chvalim ti to auto, je nádherné, ale měl by si se někdy přijet místo tuning srazu podívat na závody volného poháru a tam se srovnávat. Jo a jak tady řešíte to otáčení na asfaltu, s takovým motorem to dokáže každý, kdo jen trochu líp umí jezdit s autem. Jo a nevim, jestli to tvoje auto má být tuning, nebo to je závodní auto, ale podle toho co píšeš o podvozku je to amatérský tuning a zároveň prasárna, pak se ani nediv, že ti to auto tak plave na asfaltu. My jezdíme ze stovkou volný pohár, máme upravený motor s fabie, dellorta karburatory a na takovy motor je potřeba trošku sportovnější podvozek. Proto mame Plynokapalinové tlumiče HP sporting a specialně vyrobené pružiny a tomu říkam aspoň auto. V takových rychlostech, jakýma na tom videu jezdíš by se naše auto na té cestě ani nehlo, tak to trošku zvaž a zkus z toho udělat závoďák když už tam maš to MPIčko, tak aby ti to na cestě neplavalo.


Unregistered
 Re:nápravy M04.08.2005 10:36:35 


Náprava je komplet z typu M tj včetně hřebenového řízení. Byla nutná úprava volantové tyče. Použili jsme klouby z eMkového řízení a bylo nutné předělat pouzdra na uchycení volantové tyče ze stovky. A pak již si přesně nepamatuji, ale museli jsem vyměnit brzdový pedál na spojkový a ten ohnout správným směrem kvůli tomu aby tam vešli ty klouby. Pokud bys měl zájem mohu ti vyfotit způsob uchycení volantové tyče.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 nápravy M04.08.2005 09:56:18 


zdarec,mohl bys mi prosim te rict,jestli predni naprava M je tam dana cela i s rizezenim(hrebenovym) a nebo jsou jen vymenene ramena z napravy M a pokud je tam cela naprava M,tak jestli byl nejaky problem s instalaci do Š 100!budu vdecny za kazdou radu,dik,Karel.Vsetin


Unregistered
 30.05.2005 16:25:56 


Stejně se vám povedla =)


6+12 (9)stodvacitka (Registrovaný)
   279084730
 Re:sedačky30.05.2005 07:25:34 


Tendhle text je už napsany několik let, takze ho jen upravuju a obcas na neco zapomenu. Takze sedacky nejsou Favorit, ale MTX skořepiny.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
Celkem záznamů: 83 (Zobrazeno 46-60)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:259
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:76265
Celkem návštěv:172949339

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393