ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!40.Sraz Felicia-Coupe Klubu Hracholusky

40.Sraz Felicia-Coupe Klubu Hracholusky

WebShop Tip
Pružina membrány Dellorto DHLA
Pružina membrány Dellorto DHLA
Daves

88 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda 2000 MI Turbo

 <<



Autor:
77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 11.01.2006

Škoda 2000 MI Turbo



!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


Vůz vznikl z nadšení přátel jezdce Bořivoje Kořínka z Dobrovice a vyjel poprvé v roce 1975. Označení vozu vyjadřovalo motor o objemu 2 000 cm', M - uložený uprostřed, I - opatřený vstřikováním, Turbo - přeplňovaný turbokompresorem. Prototypový motor Škoda typu Š 720, o objemu 1 771 cm' (Qf 87 mm x 74,5 mm) odpovídal při použití turbodmychadla a koeficientu 1,4 objemu 2 479 cm' a proto byl použitený pro kategorii B 5 do 2 500 cm'. Kořínek jej opatřil novými pisty s tlustším dnem, které mu zároveň umožnily dosažení malého stupně komprese 6,8 a blok motoru vyztužil deskou s otvory pro klikový hřídel, přišroubovanou mezi blok a vanu motoru. Použité vstřikovací čerpadlo Scháfer PL 04 se zvětšenými pístky vstřikovalo palivo do sacího potrubí těsně před hlavou válců. Regulace dodávky paliva závisela na tlaku vzduchu za dmychadlem značky KKK. Plnící potrubí za dmychadlem mělo jednu škrticí klapku před komorou, z niž vedla jednotlivá sací potrubí k válcům. Při prvních zkouškách na brzdě dosáhl motor výkonu 175,2 kW (238 k) při 6000 1/min a při přetlaku 10,2 kPa. Maximální výkon nebylo možno využít pro nadměrné zahřívání dříku odpouštěcího ventilu výfukovými plyny, což ohrožovalo spolehlivost. Zpočátku používanou čtyřstupňovou převodovku Škoda později nahradila pětistupňová převodovka Porsche. Přední náprava Š 110 R měla ramena a řídicí tyče prodlouženy 0.50 m, zadní náprava pak vlečená ramena se šikmou osou kývání pod úhlem 20° a byla stejné konstrukce jako u vozu Škoda 200 RS. Na přední nápravu se montovaly kotoučové brzdy se čtyřpístkovými brzdovými třmeny, na zadní nápravu kotoučové brzdy Š 100 s dvoupístkovými brzdovými třmeny a zmenšenou plochou brzdových desticek o 20 %. Karosérie pocházela z vozu Škoda 110 R Coupé, ale byly na ni použity povrchové díly Š 130 RS, přičemž zadní blatníky, ještě více rozšířené, měly zvětšené otvory pro vstup chladicího vzduchu k motoru.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 33 (Zobrazeno 31-45)

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:645
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:12297
Celkem návštěv:175708220

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394