ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Sraz Škoda Škody, Mariánské Lázně, 20.8.2005

Sraz Škoda Škody, Mariánské Lázně, 20.8.2005

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Podzim 2009

>

Podzim 2009

 <<



Autor:
77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 21.05.2009 - Změněno: 05.11.2009

Podzim 2009



PODZIM 2009
2. - 4. října
kemp Běšiny


Je to za námi. A hodnocení ? Pořadatelský team zvládl vše podle mého na jedničku a šlo organizačně o nejlepší sraz. Také si myslím že jsme připravili spoustu novinek. Věřím že jsme výrazně oživili noční orientační závod a soutěže v kempu. O nové RZetě snad ani psát nemusím ... Myslím, že vše na jedničku.


Úvodní stránka-plakat1

Mapy rychlostek:
!Podzim 2009
!Podzim 2009
!Podzim 2009




PátekZávodící
Pátek
NEzávodící
12:00 - 15:00Administrativní přejímka12:00 - 22:00Příjezd
15:30 - 18:00Technická přejímka
15:00 - 18:00Seznamovací jízdy
16:00 - 17:00Jízda zručnosti - kemp16:00 - 17:00Jízda zručnost
17:30 - 19:00Dvouproudý sprint17:30 - 18:00Dvouproudý sprint
20:30 - ??:??Noční orientační závod20:30 - ??:??Noční orientační závod
Sobota
Závodící
Sobota
NEzávodící
9:00 - 11:00Soutěže v kempu9:00 - 11:00Soutěže v kempu
- "Kdo nekrade není Čech"- "Kdo nekrade není Čech"
- "Opilý řidič veselý vrah"- "Opilý řidič veselý vrah"
- Nejhlasitější výfuk- Nejhlasitější výfuk
- Nejhlasitější aparatura- Nejhlasitější aparatura
11:00 - 11:15Rozprava13:30 - 13:50Řazení na spanilou jízdu
12:00 - 13:50Start Závodu o podzimní pohár13:50 - 14:10Start spanilé jízdy
12:23 - 14:13RZ114:15 - 14:35Cíl spanilé jízdy
12:55 - 14:45RZ214:30 - 15:30ZDARMA návštěva Klatovské pamětihodnosti
13:27 - 15:17RZ315:30 - 16:00Vyhlášení nejhezčí vozy
13:51 - 15:41Příjezd do přeskupenív 11 kategoriích
14:30 - 16:20Start II.etapyzávodupředání pohárů
14:53 - 16:43RZ416:00 -Odjezd do kempu
15:25 - 17:15RZ5
15:47 - 17:37RZ6
16:21 - 18:11Cíl závodu
21:00 - 22:00Vyhlášení vítězů, předání cen 21:00 - 22:00Vyhlášení vítězů, předání cen
22:00 - ??:??Volná zábava s hudbou22:00 - ??:??Volná zábava s hudbou
NEDĚLENEDĚLE
7:00 - 11:00AutoMotoBurza - INVESTTEL AUTO Klatovy7:00 - 11:00AutoMotoBurza - INVESTTEL AUTO Klatovy

Vstup na kukačku - 50 Kč, děti do 150 cm ZDARMA
Vjezd do kempu 400 Kč

Výsledky závodu:
RZ1 (147.6kb)
RZ2 (147.6kb)
RZ3 (147.9kb)
Etapa I (98.5kb)
RZ4 (147.7kb)
RZ5 (147.5kb)
RZ6 (147.5kb)
Etapa II (97.9kb)
Výsledky závodu (95.4kb)

Soutěže v kempu (28.5kb)
Noční orientační závod (24.5kb)
Noční orientační závod - správně vyplněný jízdní výkaz (195.4kb)

ONLINE Registrace na sraz
Stanovy závodu
SOUŤĚŽ O CHATKY
Registrace chatek
PLAKÁT SRAZU KE STAŽENÍ (PDF) (6.5Mb)




| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 270 [ Zobrazit 15 ]
 Re:24.11.2009 06:48:50 


Poslal jsem Ti SZ.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:23.11.2009 15:47:46 


Aha, tak jo kdy máš čas?


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Re:23.11.2009 06:46:00 


Honzo, náměstí a letiště mám já a zjistil jsem, že seš tam ty i brácha. Horší to bude asi s předáním. Budem to muset provést osobně, protože je to dost velké. Na srazu jsem to nepouštěl, protožře jsem to zpracovával teprve minulej výkend.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:22.11.2009 13:05:16 


No co máte na webu tak tam sem jenom na RZ 2/5, jinak na Běňovech ani na slalomu sem se nenašel. Právě si myslím že to bylo někoho jinýho, protože to bylo z pohledu startu nebo někde tam z toho rohu a byly to docela dlouhý záběry, ale zrovna při promítání se chvátalo takže zrovna můj kousek se přetáčel rychle Takže sem to ani pořádně neviděl.


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Re:22.11.2009 11:46:10 


ale ne všechno video co se promítalo abych se nechlubil i cizím peřím.


4475+190 (4665)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:22.11.2009 11:31:58 


Jak píše Zetka, videa máme na svědomí my dej vědět co by jsi chtěl, není problém ti je vybrat.


4475+190 (4665)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:21.11.2009 21:53:18 


Honzo, ty videa jsou od Štítováků.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:21.11.2009 18:22:54 


Já bych měl dotaz neví někdo čí byla ta kamera co se zní promítalo při vyhlašování? Protože sem se vyděl na několika záběrech ze slalomu, ale nemůžu to nikde dohnat.


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Re:20.11.2009 17:28:28 


Za práci s kamerama může náš press tým
vyřídím


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 20.11.2009 17:26:30 


Tak jako vždy perfektní videa, hezký je to přiblížení jak se jelo k té pravé kose na rz 2/5, tam i to moje kilo vypadalo, jako by jelo 200km/hod. SUPER


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 20.11.2009 16:17:37 


Nevím, jak fotky či výsledky, ale konečně jsem dneska nahrál rozstříhaný videa skoro všech vozů jednotlivě na youtube. U některých se mi nepodařilo identifikovat číslo - označeno jako s.t. č. x, tak mi to klidně napište, opravím to. Stejně tak, kdybych nějaký označil stejně, což jsem asi udělal.
Takže koukejte, hledejte se, učte se z chyb svých i ostatních, nebo si prostě řekněte, že jste fakt dobrý řidiči
Jako učební materiál máte více než 350 záběrů z RZ2/5 ze dvou míst....
Vše samozřejmě na našem webu www.sibra-motorsport.cz - sekce youtube, nebo přímo na našem kanále youtube: http://www.youtube.com/user/sibramotorsport
Přeju příjemnou podívanou


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 20.11.2009 00:04:01 


Budou tu někde celkové výsledky za oba srazy O pohár škodateamu?


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 18.11.2009 23:11:11 


Treba je dostaneme nadeleny na vanoce


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 fotky27.10.2009 21:48:14 


co fotky z podzimu, budou? drive uz po takove dobe byvaly...


245+19 (132)tommy (Registrovaný)
   
 video25.10.2009 22:53:46 


Braba: Super sesřih. Děkujeme


343+12 (177)Drahoš (Registrovaný)
   
 Re:Fotogalerie25.10.2009 21:56:19 


pěkný fotky díky..


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Fotogalerie25.10.2009 21:49:03 


Protože se mi nedaří upnout fotky sem, dal jsme je zatím na rajče. http://historicrallyeteam.rajce.idnes.cz/Besiny_podzim_2009


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 25.10.2009 11:52:36 


povedené - hezké !!!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 video23.10.2009 23:56:57 


super diky


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 23.10.2009 22:37:02 


Jj, je to hezkej klip..


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 23.10.2009 21:33:04 


Pecka a konecne sme se nasli. DIky moc za RZ5.


Unregistered
 23.10.2009 19:20:18 


Taky se mi moc líbí


677+3 (340)Radovan (Registrovaný)
   
 23.10.2009 11:12:45 


Super video


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 23.10.2009 09:56:27 


Tak konečně i my jsme uvolnili kraťoučký sestřih toho nej, co naše kameramanky zachytily na RZ2/5...
Najdete jej na http://www.youtube.com/watch?v=PTqB4QYtSrE
Videa ostatních aut zvlášť, jako to dělám vždycky přijdou na řadu nějak po víkendu. Bohužel, časová nouze znemožňuje udělat to dříve...


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 24322.10.2009 15:40:44 


Prosím ke startovnímu č. 243 v nočním orientačním závodě dopsat posádku Martin Jánský, Tomáš Mašek. Díky moc Romane. Čus Martin


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Výsledky21.10.2009 10:28:34 


Jen jsem chtěl zjistit kdy budou zveřejněné výsledky soutěže nejhezčí auta srazu. a také by mě zajímalo, kdy se objeví fotky ze srazu ve fotogalerii. Děkujii



Unregistered
 Fotogalerie21.10.2009 08:44:42 


Jen dotaz, jako to vypadá s fotkama tady ve fotogalerii? Už byude něco vystaveno?


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:19.10.2009 09:43:36 


Romane, dekuji za výsledky a těšíme se na jarní orienták


Unregistered
 Re:18.10.2009 16:30:06 


Máte tu vše kromě sprintu, ten by měl být cca v úterý


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 dvd18.10.2009 09:03:22 


Ahoj, bude chtít ještě někdo z Vás DVD ze srazu??? Pokud ne, tak mažu projekt a jdu natáčet něco jiného. Kdyžtak mi písněte na jamamotorsport@iol.cz Čus Martin


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:16.10.2009 21:51:30 


No řekl jsem až přivezu tabuli z kempu a protože tu ještě výsledky nejsou tak jsem jí asi ještě nepřivez ... Zejtra bych pro ní měl zase zkusit sjet, snad tam budou, ono přece jenom je říjen a tedy není sezona.


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:16.10.2009 18:52:18 


Ahoj, tak budou výsledky orientáku, nebo výsledkovou listinu taky nekdo ukrad, Romane jak to bude ? díky


482+16 (249)dejvV (Registrovaný)
   
 14.10.2009 10:09:14 


klasika čidlo prostě se prorazilo a olej vytekl kolem konektoru


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:13.10.2009 22:42:52 


Čím jsi čidlil?


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 13.10.2009 22:28:07 


Flower přesně tak prasklo mi čidlo na olej a přes něj vytekl olej z motoru Vše už je ale OK a Hurá na Bohemku


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 dvd připraveno13.10.2009 19:39:40 


Ahoj,

Teď jsem začal pálit první DVD, což znamená, že je již k dispozici. Pokud si budeš chtít DVD vyzvednout osobně v Klatovech (od 18.00 do 21.00hod) nebo v Plzni (od 9.00 do 16.00 hod) tak mi prosím zavolej na telefon 602 396 170. Vzhledem k zájmu budu DVD posílat i poštou, i když to dělám nerad. V tom případě mě pošlete Vaši adresu, telefonní spojení a počet kusů na email jamamotorsport@iol.cz. Jen doufám, že si DVD vyzvednete na poště, protože pokud ne, odrazuje mě to cokoliv distribuovat a připravovat.

S pozdravem

Martin
JaMa Motorsport Klatovy


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Videa13.10.2009 18:26:03 


Pokud by byl zajem, dam nekam na net moje videjka, ktery vzdy po srazu delam. Neni to zadna profi prace, ale treba by je nekdo rad videl... Konkretne Besiny podzim 08 a jaro 09 mam Ted nekdy jeste udelam video z tohohle srazu...


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 Re:13.10.2009 16:16:30 


Wena měl poruchu, vytekl mu olej mam za to a ty dvě favorizovaný posádky: Jestli myslíš Berryho, tak ten měl pozdní příjezd do časovky a u Kutnara to byla nerozsvícená tlumená světla při závodu, což jsme letos přísněji hlídali, protože na jaře se někteří ozývali.


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Výsledky?13.10.2009 14:18:09 


Jen by mě zajímalo, kdy budou zveřejněny výsledky Nejhezčí auta srazu a kdy budou na stránkách fotky z podzimu 2009.
Ještě jednu otázku kdy bude k prodeji DVD podzim 2008 a jaro 2009, pořád ještě nikde nejsou. M.


Unregistered
 Re:Pozdrav13.10.2009 13:39:40 


Gratulace je od DAVONA nějak se mi nepodařilo předtim přihlásit.


359+194 (276)DAVON (Registrovaný)
  
 13.10.2009 13:32:16 


Gratuluji Všem k umístění v závodě mohu to sledovat jen internetově a ještě přes mobil spojení což je dost pomalý,ale hlavní data jsem se dozvěděl zdá se mi ,že nedojel Wena co se stalo,a to ERko
Kolačanskýho a co ty trestný u dvou favorizovaných posádek?
Takže doufám ,že se mi povede účast na Jaře 2010 momentálně se věnuji trošku odlišnému sportu pro info. pár odkazů.

http://davon.rajce.idnes.cz/Fuerteventura_-_Costa_Calma_Kite_a_Windsurfing/
http://www.youtube.com/watch?v=Vzi5MDEQSRo



Unregistered
 Re:DVD13.10.2009 06:57:41 


Už se tu na to ptali, jaká je cena?


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:Video a fotky ze srazu12.10.2009 21:34:54 


jj, pěkný fotečky i videa. Kdyby měl někdo videa st. č. 99, budu rád


832+17 (424)Kury1400LS (Registrovaný)
   354198580
 Re:Video a fotky ze srazu12.10.2009 21:05:09 


Pěkný videa i fotky Díky


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Video a fotky ze srazu12.10.2009 19:15:50 


Ahoj, tak už se nám podařilo zpracovat fotky a videa ze srazu, jsou umístěny na našich stránkách www.skodaklubstitov.cz v sekci srazy


4475+190 (4665)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 DVD11.10.2009 21:40:35 


Ahoj, všichni co by jste chtěli DVD, tak mi písněte na jamamotorsport@iol.cz, z důvodu evidence. Každému odepíši zpět, když budu mít dvd připravené.

Čus Martin


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:video11.10.2009 20:48:13 


ja si ho taky vemu kolik bude cena


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:video11.10.2009 20:19:06 


Já ho určitě beru ,každý videjko ze srazu dobrý... se mnou počítej..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:11.10.2009 20:16:24 


Já prosil ty záběřy co se promítaly při vyhlášení tak sem se tam zahlíd na slalomu honzafrei@seznam.cz č.29


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 11.10.2009 20:12:13 


Jé já jsem tam taky Nemáte to někdo točené zespoda?


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 video klip11.10.2009 19:40:11 


Mám dojem, že jo, ale natočil jsem cca 60 minut a nevím nevím kdo kde a jak???? Když máš na jedno auto cca 7 - 10 vteřin Těch 60 min jsem prostříhal cca na 40 min a z toho bude DVD. Čus


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:video klip11.10.2009 19:32:24 


pekna prace doufam ze tam mas i muj prujezd Krenicema u trafostanice


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 video klip11.10.2009 18:41:16 


Ahoj závodníci, tak jsem dal na stream.cz malou ochutnávku toho, co můžete vidět na DVD. Video naleznete na http://www.stream.cz/video/11/373519-skoda-team-besiny-podzim-2009. Zatím Čus Martin


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 video10.10.2009 19:39:46 


Ahoj všichni závodníci. Připravuji DVD s malým videoklipem a s průjezdy jednotlivých závodících na RZ 2 a RZ 6. Jedná se o 30 minutové DVD ve vysoké kvalitě. Kdo bude mít zájem, tak ať mi písne na jamamotorsport@iol.cz. Myslím že video bude hotové do konce příštího týdne a když se mi to povede, tak někam vyvěsím i krátký videoklip. Zatím Čus Martin


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 10.10.2009 10:20:05 


a fotky st.č. 31 by někdo neměl??jestli jo posílejte je na sperltomas@seznam.cz dík LRman


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 09.10.2009 18:23:51 


prosím prosím nemáte někdo fotky z RZ st.č. 83 a 84 popř video??dík


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 boas09.10.2009 18:18:11 


Ahoj, budou také k dispozici výsledky boas??? Díky za info Martin


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 09.10.2009 17:43:29 


Taky rádi přispějem do sbírky ,hlavně když bude další sraz..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 .09.10.2009 12:10:34 


Kdyby ty židle pod tím blbem chtěly prasknout a kusy plastu,aby si vrazil do prd...


832+17 (424)Kury1400LS (Registrovaný)
   354198580
 Re:09.10.2009 11:30:47 


Ze škofin stanu. To bylo půjčený


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 09.10.2009 11:27:37 


Jen bych se rád optal. Píše se, že se ztratily plastové židle a stolky. Z jakých míst to mělo být? Z chatek?


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 09.10.2009 07:04:29 


taky rádi pomůžem.


677+3 (340)Radovan (Registrovaný)
   
 09.10.2009 00:49:25 


Tak zverejnete seznam tehle hrisniku (teda pokud nekdo byl pristizenej pri cinu), kazdej z nas by videl kdo delal bordel a az by se dotycny videl na seznamu,tak by bud ze strachu na dalsi sraz neprijel, nebo by si uz dal majzla a byl by klid. Kdyz to nejde po dobrym,tak to pujde po zlym. Ja osobne sem videl nakou tmavou stovku myslim ze na bilejch kopretinach jak dela kolecka v kempu.


776+1 (388)caba (Registrovaný)
   
 08.10.2009 23:02:56 


Taky rádi pošleme dar za ztracené věci, ale nejdte to takhle řešit nastálo. Myslím že uzavírání kempu mělo svůj smysl a že by se to mělo zase vrátit. Stejně mají večer skoro všichni na žíle, tak kde by kdo cestoval. A kdo chce večer odjet, tak s tim bude počítat a vyveze si auto ven. Jinak na příští sraz si vyleštěte tyče od heverů, bude demobrana za naše srazy


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:08.10.2009 22:23:30 


Ahoj, já s Markétou se taky rádi přidáme ke sbírce, je to jediné řešení když se nepodaří nikoho chytit při činu, já nějakýho hajzla vidět jak krade židle tak ho fláknu heverem po palici, jinak Romanovi a všem pořadatelum veliké díky za báječný sraz, do Běšin jezdíme velice rádi a je to pro nás určitě nejlepší sraz, a doufám že si to Roman ještě rozmyslí a všichni se zase na Jaře sejdeme
P.S. Romane Hod sem číslo účtu


1970+29 (999)Saskyn (Registrovaný)
    
 Re:08.10.2009 18:07:04 


Není to sice žádný systémový řešení a problému se tím nezbavíme..... Nicméně jsem každopádně taky pro a rád se připojím.


3063+52 (3115)Siki (Registrovaný)
      
 08.10.2009 15:54:25 


Tohle mě taky už napadlo


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:08.10.2009 12:22:06 


Navrhuju sbírku na ztracené věci.


3033+280 (3313)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:08.10.2009 08:26:44 


Budu taky trochu reagovat na to, co se kolem, jinak báječnýho, srazu dělo. Na srazu jsem byl asi po třetí a letos poprvé jsme jeli soutěž. Bylo nám jasný, že auta s kterýma jezdíme, musí lidi zákonitě provokovat. Už jenom tím, že jsou zdaleka slyšet. Je tedy na každým, kdo s takovým autem jezdí, aby se podle toho zařidil. Pokud někdo je slyšet a ještě k tomu jezdí jako ... s prominutím ... dobytek, ať si to vypije se vším všudy. Smůla je v tom, že potom lidi házejí všechny do jednoho pytle a mi líto eRmana a ostatních organizátorů, že to za ně s odse... A jak na příště? Nevím... Pouze mi napadlo, pokud mají organizátoři konkrétní auta a jména, tak příště je prostě do závodu nepustit. Prostě takovej "dištanc" třeba na jeden sraz a když by to nepomohlo, tak na pořád.
A k těm krádežím? Možná by pomohlo, to co je organizátorů pořádně a nesmazatalně označit (pokud to jde) a hlídat u bran do kempu a kontrolovat jako to bývá ve fabrikách. Ale upřímě říkám, že je mi smutno z takovýho, dalo by se říci, podezřívání každého. Ale jinak to ani nejde.
Jinak sraz perfektní a už se těším na jaro.
Snad eRman a ostatní organizátoři neztratili chuť a přeji jim spolupráci jen se samými férovými škodováky.
Ještě jednou díky !!!


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:07.10.2009 18:06:08 


eRman: Aha, z tohodle pohledu máš pravdu. Není to jednoduché to zorganizovat aby to sedlo všem, ale i tak díky za další super sraz a doufám že budou další...


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:07.10.2009 16:54:32 


Tuner 2: Bylo to takhle z důvodu že se posunul čas dojezdu závodu a vyhlašovalo se mimo kemp. Předpokládali jsme že audio což je asi blbost může vyhrát i závodící a výfuk asi určitě. Z toho důvodu jsme vyhlašovali až i závodící měli šanci být u toho


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 podzim 2009, aneb jak to vidím já :)07.10.2009 14:50:46 


Tak mě dovolte, abych se taky přidal ke zde protřepávaným názorům:

Přestupky aut: Je to idiocie, kalit to někde po městě takhle nápadnýma autama. Já jsem měl s předpisovou jízdou sice problémy v tom, že nemám tachometr, ale podle otáček motoru vím, kolik jedu, i jsme to zkoušel i se známým, který nám dělal doprovod a rychlosti byly překvapivě přesné. Ale podle mě je jedno, jestli někdo na okresce jede 90km/h nebo 100km/h - průser je, když bere zatáčky bokem a na semaforech se rozjíždí s hráběma. To je to, čeho si lidi všimnou a na co si pak stěžujou. Pokud chce bejt někdo vidět, tak ať vyhraje na RZ, pak o něm budou vědět všichni. A jak trestat? to je tak těžká otázka, kterou asi nikdo nikdy pořádně nevyřeší. Policie se evidentně snažila být na očích, i se občas překvapivě přesouvala, takže občas byl člověk překvapen, když je viděl v místě, kde před hodinou nebyli. Ale pro některé je to evidentně málo. Nechápu to. A nebudu se k tomu dál vyjadřovat, protože to mi hnulo žlučí docela dost samo o sobě, jak někomu může bejt jedno, že tu za nás tým škodateamu takhle kope a pak někdo z nás škodateam takhle podkopne.

Krádeže: to je fakt nechutný. Tohle není jediný sraz tunerů, kam jezdím a vím, že to není nic zvláštního. Ale proč - to mi hlava nebere. Furt doufám, že to nebyl nikdo z nás, ale někdo, kdo přišel cíleně zvenku, možnosti k tomu měl. Já osobně jsem tam byl dodávkou s podvalem - kdybych chtěl, tak do toho sbalím celej stan se všema židlema, ale nikdy by mě to nenapadlo. Prostě - je mi líto, na výjezdu bych kontrolovat auta. Je to strašná potupa, ale aby pak měl člověk na řetízku přivázanej pomalu i hajzlpapír - prostě mě to mrzí.

A teďka ty hezčí věci - samá chvála a chvála celému týmu škodateam, který na tomto sraze makal. Já osobně jezdím na škodateam pár let pravidelně. Jednou se i stalo, že mi při odjezdu na škodateam klekla škodovka, tak jsem přesedl do jinýho auta a kochal se jako divák. I za to mi to stojí. Tenhle sraz je prostě něco unikátního, nic moc podobnýho jsem zatím nepotkal. Zpracování, program, pořadatelská práce - to mě samotnýho až udivuje, jak to škodateam zvládá. Já dobře vím, co to je uspořádat celovíkendový autosraz, ale tohle je práce, nad kterou skláním svůj obdiv. I když auto začalo v druhé etapě zlobit, tak jsem si RZky dokonale užil, nová 2/5 je něco famózního. V poslední době stavím škodovku už jen na škodateam, vše ostatní už jsem opustil, protože škodateam u mě prostě vede a na to se vždy celý půlrok připravuju. Ne že bych ostatní srazy zatracoval, ale připravovat auto, pak jet skoro 200km někam, kde se to pochroumá je dvakrát do roka tak akorát Pokud přestanou existovat škodateam srazy, tak moje kilečko bude už jen na ozdobu mé dílny. Na druhou stranu, jak už tu padlo, i kdybych si do běšin měl jen přijet upéct buřta, tak rozhodně přijedu a rád zavzpomínám na předešlé ročníky.
V každém případě držím palce celému týmu pořadatelů, ať zvládnou veškerý ten stres a nátlak ze svého okolí, ať se v klídku posadí a popovídají si o tom, jak skvěle to opět zvládli a přeju všem nám ostatním srdcem milujícím škodovky a škodateam, ať nám tento tým opět připraví něco, pro co tu žijeme


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:07.10.2009 13:14:32 


Ještě mě napadla jedna věc, proč je brána otevřená dlouho do noci a nikdo tam není? Na prvních srazech se zavírala a když někdo chtěl odjet, tak ho člověk s kartou pustil, popřípadě zkouknul auto. Tak to bejvávalo a nevidím problém to obnovit.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:07.10.2009 11:47:57 


eRman: Byl jsem 2. v audiu a nevím zda mě cenu převzal Štěpán Kadera a nebo je u Tebe? Musel jsem domů a necháu proč po skvěle naplánovaném programu na jaře zase došlo ke změně k "horšímu" pro nás nezávodící. Neznám nikoho kdo nezávodí a chce čekat na výsledky závodu, který když jsem tam asi 2x zůstal byli do nějaké 22 - 23hod. Osobně jsem pro ohodnocení aut v kempu dopoledne, pak ať kdo chce jede spanilku na nějaké místo, kdo nechce ať se jede podívat na RZ a pak se třeba na 18hod. všichni zas sejdem v kempu a vyhlásí se nej auto, muzika a soutěže v kempu najednou na jednoum místě - tak jako tomu bylo na jaře.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:07.10.2009 09:21:13 


Jen takovej nápad. A co v případě vyhlašování ve stanu to udělat bez židlí. Pak by se teoreticky žádné nestratili.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:07.10.2009 08:41:49 


A nevyrobil z ní nové židle, aby hosté v kempu měli na čem sedět....


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:07.10.2009 08:33:03 


Jen jestli ji mezitim někdo neukrad...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:07.10.2009 07:55:53 


Budopu zveřejněny všechny soutěže. Jen musím ještě dojet do kempu pro tabuli s výsledky ... Nějak jsme na ní zapomněli.


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 07.10.2009 06:25:48 


Ahoj, vysledky orinetaku patecního, budou zverejneny? díky, dejv.


482+16 (249)dejvV (Registrovaný)
   
 Re:06.10.2009 21:52:04 


No to by sedelo... Mel jsem to domluveny s VHMLm, ale jeho pritelkyni se udelalo zle a taky odjel, takze to nebylo komu dat no Tak ja se s Romanem domluvim az nebude mit fofr. Psal sem mu mejla, ale neodepsal, asi toho ma ted hodne a nema ani naladu... Ale diky za info


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 06.10.2009 20:53:04 


Vyhrál jsi a byl jsi vyhlášenej jako první, cena za to byla, ale nebylo ji komu dát, myslim si, že je schovaná u Romana


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 06.10.2009 20:02:25 


Prosim prosim, jak to bylo s cenama za ty souteze v kempu? Plati to i pro ty co tam byli na kukacku nebo ne? Odjel sem v 18 hodin a vim prd Clovek co mi mel pripadnou cenu prevzit taky jel driv...


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 Re:Délka RZ 2/506.10.2009 10:28:54 


Podle itíku 3,44km


3063+52 (3115)Siki (Registrovaný)
      
 Délka RZ 2/506.10.2009 10:13:49 


prosím prosím, nevíte někdo, jak dlouhá byla RZ 2/5? Uklízel jsem v autě a itík už nemám Potřeboval bych to prosím zjistit. Díky


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 05.10.2009 20:36:47 


Kdy budou vyvěšeny ostatní výsledky (aparatura, výfuk, nejhezčí auta)?


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 05.10.2009 17:46:35 


Podívej se do článku kdo nekrade není čech. Zmizelo toho opravdu dost


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Re:05.10.2009 17:44:12 


Co se tam kde kradlo


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 Re:Výsledky05.10.2009 17:16:43 


Medvěd: pokud se nepletu, pak modré blesky označují radiobody.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 05.10.2009 17:14:53 


Taky se přidam. Věřim tomu, že udání na policii byli oprávněný. Vzhledem k tomu, co vidíme když jedem např. na technickou nebo na rychlostku a občas někoho potkáme cestou. Letos sem několika lidem řekla, že jestli takhle chtějí pokračovat, tak už se závodu nezúčastní a oni že prý nic nedělají. Takže to vypadá, že jim jezdit jako paka připadá úplně normální. To je potom těžký něco řešit. A kazí to tak vám, nám a všichni škodovkáři pak vypadají tak jak vypadají teď. A o tom, že se na srazu kradlo, to už radši ani mluvit nebudu, protože to je fakt ubohý. Všechno to má na hrbu Roman a peníze co se vydělají opravdu pokryjí sraz a pak něco zbyde na ples a hradit škody za nějaký de.ily ... Je mi z letošního srazu smutno


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Re:05.10.2009 17:05:10 


Ono to byla dvousečná zbraň. Já jel kolem 60 mimo obec a stavěli mě. Dostal jsem pokutu (ani sem se neptal za co) a zdržovali s vypisování bločků i přes žádost, že si maj vzít peníze a bločky si nechat. Do časovky mi rázem zbývalo 9 minut a 12km. Když bude víc kontrol na přejezdech, bude víc zastavených aut. Víc zdržování a logicky větší krize dojet včas. To povede samozřejmě v agresivnější jízdu. Takže já bych do stanov zavedl, že kdo přijede pozdě do časovky a ukáže bloček, tak mu bude pozdní příjezd odpuštěn Vyřešilo by to podobné situace.

Jinak přejezdy jsme jeli normálním tempem, stejně jako jezdím civilním autem. Obec 50, mimo obec 80-90, přehledné rovinky asi i víc. Tedy podle tachometru, takže bych pár procent ubral, vzhledem k pneu 175/50 A přijížděli jsme zhruba 4 minutky před časovkou. Moc času tam opravdu nezbývá, na případné tankování nebo traktor na cestě. Na jednu stranu je to fajn, že se na startu nečeká a určitě je to lepší než před pár lety, kdy se čekala fronta 20 aut. Na druhou stranu jsou chvíle, kdy se zapotíte, abyste přijeli včas.

A já tedy nevím kolik jste potkali civilních aut na přejezdech, pokud opomenu Klatovy. My tedy potkávali jen závodící, čtyři cyklisty, jeden kočárek a jednoho dědu ve 120ce, který jel 35km v hodině. Jeli jsme za ním asi 600 metrů, než jsme se dostali na přehledné místo k předjíždění. A cestou jsme taky neviděli žádnou posádku, že by hřešila nebo dělala bordel.

V neposlední řadě, aniž bych chtěl někoho omlouvat, přidám vlastní historku:

Když jsem měl eRko v hlučným výfukem, slyšel jsem, jak o mě jedna paní říká "Ten váš vnuk tu přes vesnici jezdí jako magor". No, logicky kdo si chce dělat v místě bydliště problém, že ? Jezdím tam tak 40, aby prostě problém nebyl. Pár měsíců na to jsem slyšel tu samou paní jak říká "Já ho včera viděla a já si vždycky myslela, že jezdí nějak rychle, ale ono mu to jen řve a jede pomalu." Takže možná i o tom to je.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 Re:05.10.2009 16:52:13 


No ja osobne je potkal jen u Erbenovo namesit zaparkovany v rade a akorat montovali ten uzasnej radar, co te vyfoti pres celou CR i na zachode Mezi vesnickama a mesteckama jsem je nikde nepotkal... Ale jak sem psal, ja s nikym ze zavodicich nikde ani problem nemel a to ze sme jich potkavlai dost... A ze by nekdo volal policii jen proto, ze ho predjela 120tka pres plnou, to se mi moc nezda... Spis bych rekl, ze par lidi se proste nudilo a stvalo je, ze se neco nestandartniho deje a tak urgovali na policii furt. Takovych znam plno. Ale nevim, nemuzu soudit. Pokud ovsem nekdo opravdu jezdil v provozu jako pako, tak by se mel nad sebou alespon zamyslet...


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 Re:05.10.2009 15:50:53 


Syny, já myslim že právě takhle nějak to bylo domluvené teď. Jak vidno, nemůžou být všude...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:05.10.2009 15:48:37 


Pokud by se zaplatil benzin, tak neni problem a mohl bych to delat i ja... Ale vzhledem k tomu, ze se RZ 2/5 jela udajne az nekde u Svihova co jsem zaslechl, tak by to bylo co se tyce benzinu asi narocnejsi... Ale neni problem vzdy nekam popojet a chvili cekat a nebo kolovat mezi kempem a Klatovama a koukat. Ovsem po financni strance mi to neprijde jako rozumny... Ja osobne bych byl spis pro. Kdyby se slo nejak domluvit s policii a ti by proste hlidali a jakmile by proficel nekdo ve vesnici 150 nebo predjzdel na plnej a tak, tak by ho proste sejmuli sami + by se opsalo startovni cislo a SPZ a mel by zakazano zavodit nadobro... A ti co jezdi spravne, tak by nechali byt (byt by si na aute mohli smlsnout). Ale nevim jaka domluva je s policii a jak jsou ochotni, takze to je spis jen takovy coby kdyby...


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 05.10.2009 14:58:42 


Tak já osobně bych mohl na průjezdové kontroly sehnat 5-6 lidí s neškodovkou,ale chtěli by peníze na benzín popř. na naftu,což by byl další zásah do rozpočtu Škoda teamu


242+4 (246)Kejzi (Registrovaný)
   456460312 
 Re:05.10.2009 14:19:14 


Stejně je úžasné, že dostal 50 s a stejně to dalo na bednu... Ale pro diváky určitě vynikající zpestření a to je důležité. taky jsme dostali penalizaci za nerozsvícená světla (rozsvícené "jen" LED světla pro denní svícení) a přišli tak o absolutní 3. místo, ale hlavní je, že jsme si to pěkně užili, zazávodili, pobavili se a v pořádku se vrátili domů. Také věřím, že emoce opadnou, vše se uklidní snad i s DI a všemi úřady a na jarním srazu v Běšinách se znovu sejdeme. Jak píše Lemmons, i kdyby u ohně...


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 Re:05.10.2009 14:09:52 


Tak to je smůla.


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:05.10.2009 14:07:01 


pokud vím, prasklo mu plynové lanko, RZ dojel, ale po opravě přijel o 10 min. pozdě do ČK.


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 05.10.2009 14:03:03 


Co k tomu všemu dodat. Sraz byl super, skvělá organizace, všechno klapalo a pořadatelům patří jako vždy obrovská pochvala a dík. Pro mě to byl tak trochu nadstardantní sraz, protože to bylo snad poprvé co se na autě nic nepo.... a v pohodě jsem dojel. Sice výsledný čas byl spíš debakl, ale o tom to neni. Svezení bylo boží a nová erzeta bezvadná, i když poprvé u trafačky v Křenicích jsem měl docela respekt. Co se týká problémů okolo tak částečně nevím co si o tom myslet.... rád bych doufal, že stížnosti pocházely od nějakého nespokojence, kterému jsme vadili tak nějak všeobecně, ale bohužel pravda je nejspíš jinde. Nechápu co si od svého jednání někteří lidé slibují, a docela rád bych si z někým z hříšníků promluvil. Já jsem se na přejezdech s žádnou takovou posádkou nesetkal a z vlastní zkušenosti můžu říct že jsem se potkával spíš s lidmi, kteří stáli u silnice a mávali nám. Jednou se mi dokonce stalo, že auto přede mnou hodilo blinkr do prava a uvolnilo mi cestu. Na druhou stranu, jestli ten pán zároveň volal 158 a stěžoval si jak je možné že něco jako moje auto jezdí na silnici, to nevím. Bylo to cestou na poslední RZ na okraji Klatov a já jel 5O, takže těžko říct.... Co říct k Romanovo rozhodování jestli další sraz už nedělat. Jestli tohle byl poslední sraz, tak to chápu, ale přece jenom bych byl radši, kdyby se nějaké řešení našlo. každopádně DÍKY Romane.


3063+52 (3115)Siki (Registrovaný)
      
 05.10.2009 13:55:28 


Kde nabral Bernatík 50 s penalizace?


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:kontroly05.10.2009 13:37:39 


Petře, myšlenka zcela jistě záslužná, ale...
1) Kdo to bude dělat? Už takhle se těžko shání dostatečný počet pořadatelů. 2-4 lidi nevypadají jako velké číslo, ale nevim kde je bude Roman shánět.
2) Jak přestupek dokážou? Fotkou? Tvrzením?

Nevím nakolik je reálné mít domluveno na přejezdech více policejních hlídek než jednu, ale to by bylo podle mě reálnější a užitečnější, než aby si na Policii hráli pořadatelé...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 kontroly05.10.2009 13:22:19 


K těm průjezdkám. Vytvořil bych dvě dvojice nebo i jednotlivcez pořadatelů, třeba i v neškodovkách dal jim výpis posádek. Ty by se pohybovali po přejezdech inkognito. Vždy by chvíli někde postáli a pak jeli zase jinam, aby lidé nevěděli kde se kontrola pohybujou. Snadno si odškrtnou kdo kde jede jako prase a klidně zavolají na start následné RZ, kde to oznámí. Dotyčný se už nesveze. Kontroly všud e samozřejmě nejdou, ale když nevim kde mi vyberou a vim že jsem jasnej cíl, tak jedu slušně všude. Opravdu to chce ale pár těch chytrolínů poslat domů, aby si i ostatní zrovna nechycený uvědomili že cesta domů je rychlejší než čekají. Létající drny v kempu jsem také zaznamenal, nevím co za číslo to bylo, ale myslím že Ruda bude vědět kdo autem jel, pač parkovalo u jeho RS. Rudíku sprav si své kamarády!!!


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Pochvala05.10.2009 12:29:53 


Dík - bylo to fakt super. Pančelka


Unregistered
 Re:05.10.2009 12:08:28 


Další velký problém, který mě vadí čim dál tim víc - rádobyzávodníci řádící v kempu. Tím že večery trávíme s klukama u grilu dole na place, jde si toho všimnout docela snadno. Já nevim co ty lidi vede k potřebě tůrovat motor a protáčejícími se koly házet drny mezi autama na place. Jednak je dost blízko poškození nějakého auta nebo zranění okolostojících, jednak může být problém s provozovatelem kempu. Ani bych se nedivil kdyby mu kemp vypadající jako po nájezdu stáda divokých prasat vadil natolik, že už ho příště Škodateamu nepronajme. Když se to děje někde u nás, tak se ozvu a snažím se daného pilota krotit. Většinou to zabere. Když je to někde na druhé straně kempu (jako letos dvakrát), tak to holt nestihnu a dotyčný mezitím odjede.
Tohle ale neřeším jako pořadatel ale jako jeden z účastníků srazu, který nechce aby mu nějaký pablb naboural auto a rozjel masíčko i s grilem. A ostatní účastníci by to také měli tak dělat, protože je to "náš" sraz a když si ho necháme zničit několika psychicky slabšími jedinci, budeme mít prdlajz...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Výsledky05.10.2009 11:51:43 


Medvěd.

Romane, nejenom účastníci byli neukázněný, ale i domorodci, se chovali blbě. Na RZ5 - (kosa u lesa) přijede chlapík na kole a že jede domu a chce projet. Pořadatel mu vysvětlil, že to nejde, musí počkat. Chlapík chvíli čekal a když dlouho nic nejelo, skočil na kolo a vyrazil na silnici. Z křiku a nadávek diváků si nic nedělal a hurá v protisměru. Naštěstí se nic nestalo, ale co scházelo? Jen mne zajímá, má skupina na RZ spolu nějaké spojení, aby se dal startující upozornit a nepouštěl nikoho na trať ? Mně připadalo, že ne a jen čekal, jestli se neozve rána.


Unregistered
 foto05.10.2009 11:29:50 
 Re:Výsledky05.10.2009 11:14:00 


Průjezdové kontroly - Bohužel nemůžeme mít v každé vesnici kde se jede pořadatele který by hlídal. Jen na Klatovy by jich muselo být tak 10. Je to pouze o morálce řidičů ...

Policie - Nic konkrétního, prostě si lidi stěžovali na škodovkáře. Chtěl jsem SPZ nebo startovní číslo ... vyrazil bych je ze závodu i z kempu ... Křižovatky ve smyku, přejíždění v KT na plné čáře, kruháče ve smyku, odjezd z Erbenova náměstí mezi lidma na plný plyn, ...
Lidi nezajímalo že to je číslo to a to ... Prostě ty závodníci.


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Výsledky05.10.2009 10:52:45 


Už to jde.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 05.10.2009 10:32:08 


Také chci složit poklonu pořadatelům za skvělou přípravu a průběh akce. Svojí blbostí jsem se sice připravil o dobré umístění (světla na RZ), ale i tak se nám moc líbilo. Osobně se přikláním k trvalé červené kartě pro "polovodiče", kteří si léčí komplex z tratě na normální silnici.
Posádka 59 Čermák-Čermáková


159+2 (80)Čermik (Registrovaný)
   
 Re:Výsledky05.10.2009 10:32:02 


Mě to píše v jednom prohlížeči, že nelze otevřít a ve druhém dokonce škodlivý obsah.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Podzim 0905.10.2009 10:27:41 


Souhlasím a chci také pochválit celý pořadatelský team v čele s Romanem. Sice jsem po technické závadě při cestě na sraz musel odstoupit se závodů, ale i tak jsem si sraz užil. Sice jsme jeli Felinou, která podle vzhledu spíš patří na vrakoviště a ne na sraz, ale radši jsem jel s ní radši než s neškodou a nechal jí u chaty. Sraz byl jako vždy super a nerad bych, aby kvůli několika jedincům tento sraz skončil. Je ale pravda, že jsem při přejezdech žádné nepřiměřeně jedoucí auto nepotkal.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:Výsledky05.10.2009 10:23:56 
 Výsledky05.10.2009 10:18:55 


Jo a nějak mi nejdou stáhnut ani otevřít výsledky, dělám něco špatně, nebo je někde chyba?


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 Podzim 0905.10.2009 10:15:48 


Díky pořadatelům za další pěknej sraz. Opět jsme si víkend krásně užili hezky si zazávodili. Přidám se k ostaním a RZ 2/5 byla opravdu jedna z nejhezčích, co se kdy na srazech jely. Měl jsem z ní nejdřív trochu obavy, první průjezd jsem dost prodal, ale přesto byla moc pěkná. Jen do kopce nám pár koníků chybělo, ale to je dáno kategorií, kterou jezdím.
Klidně podepíšu, že se přejezdy mají více hlídat. Potkával jsem sice většinou slušně jedoucí závodníky, ale přeci jen sem tam jel někdo rychleji a agresivněji, než bylo potřeba. Časy na přejezdy byly opravdu, tak akorát, vždy nám v ČK kolem 5 min. zbylo. A to jsem chytil snad všechny červené, které se daly a ještě jsem v klidu pouštěl chodce na přechodech.
Pořadatelům dík a těm, co to kazí, ať praskne klikovka.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 05.10.2009 10:13:36 


Chtěl bych poděkovat pořadatelům za bezvadně připravený sraz. Účastnili jsme se jako nezávodící posádka a z řad tunerů jsem žádné problémy s rychlostmi nezaznamenal. Velice by mě mrzelo kdyby jsme o tyto super srazy přišly. Ještě jednou díky pořadatelům


423+8 (431)HonzaS (Registrovaný)
   308318888  
 05.10.2009 10:04:59 


V první řadě chci pochválit celý organizační tým srazu včetně Romana za naprosto bezchybnou organizaci srazu, který se povedl na jedničku s hvězdičkou. Nejde nepochválit novou RZ 2/5, která byla naprosto perfektní a přitom i bezpečná. Nechci moc komentovat "problémy" s některými účastníky na přejezdech mezi RZ. Já osobně jsem se s žádnými problémy nesetkal. Jenom jak jsem četl níže psané příspěvky, tak se přimlouvám za to, aby zde Roman uveřejnil konkrétní informace, které obdržel od dopravního inspektorátu, které se týkaly účastníku podzimního srazu. Bez těchto konkrétních informací nelze nikoho odsuzovat, neboť z vlastní zkušenosti vím, co všechno lidem vadí a co všechno jsou schopni volat na tísňovou linku. Tímto samozřejmě nechci nijak obhajovat to pokud si někdo potřeboval něco dokazovat na přejezdech tím, že někde machroval jak mu to jede a že umí v zatáčce utrhnout zadní kola. Na to jsou právě RZty a pro ty co tohle nechápou by na srazu nemělo být místo. Myslím si že 90 % účastníků těchto srazů, nejsou žádní machýrci a vyblbnout se na RZ jim stačí a byl bych nerad, kdyby to kvůli pár "řidičům" mělo skončit, protože já pro Běšinské srazy žiju a myslím, že takto postižených je nás celá řada. Přimlouvám se za to, aby nikdo nebral jako nějaké udavačství, pokud viděl někoho dělat "bordel" na přejezdech a toto nahlásil na dispečink závodu, protože než přijít o tyto super srazy, tak je určitě lepší ty, co si neváží práce pořadatelů, z těchto srazů vyloučit. To jsem se ale rozepsal.


1880+158 (2038)Pajaskoda (Registrovaný)
  
 Podzim05.10.2009 09:25:35 


Ale ještě bych rád dodal, že z našeho pohledu všichni závodící, které jsme potkávali na přejezdech, jezdili slušně - i když v druhé etapě ještě slušněji Také mohl nějaký důchodce volat 10x za sebou vždycky, když projelo závodní auto, které dělalo rámus. Ale při tolika stížnostech na 158 to asi nebylo jen o tom, tak ať si všichni sáhnou do svědomí a zamyslí se nad tím, co teď bude mít celý ŠKODAteam za starosti navíc.


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 Podzim05.10.2009 09:19:53 


Musím jenom souhlasit s Petrem. Sraz byl super, organizace parádní, prostě další super víkend. Ne že zrovna já bych měl kázat o morálce za volantem, když jsem před 2 lety rozbil auto v kempu kvůli úplné blbosti, ale když se několikrát zopakuje, že policie všechno sleduje a že je potřeba jezdit podle pravidel, není snad takový problém to dodržet. Přejezdy byly nastaveny časově naprosto v pohodě. Jezdili jsme za Maxem, dodržovali všechny rychlosti a před ČK jsme měli vždy cca 5 min k dobru. Ačkoli jsou to další potřební lidé navíc, taky bych byl pro znovuzavedení průjezdových kontrol a za jakýkoli prohřešek na přejezdech přidával trestné minuty do závodu nebo diskvalifikaci. Otázkou však je, jestli se se ještě podaří nějaký další sraz včetně "poháru" uspořádat.
Jinak děkuji všem pořadatelům s Romanem v čele a držím pěsti, ať vše dobře dopadne!


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 Podzim05.10.2009 08:53:29 


Sraz byl o5 super. Hodně se mi líbily nové soutěže v kempu, jednoduché a zábavné. Noční orienťák neměl vůbec chybu, i přesto že jsme udělali chybičky tak se nám ho podařilo vyhrát. Těším se na další. RZty byli opět super.Buzerák je tradičně o gumování, takže bylo dobré že to byla první RZ, pěkně jsme si zahřáli gumy. i kamínky na nich pak drželi. Křenovská RZ byla opět jedna z těch nej, co se kdy na srazu jeli. I když po nájezdech jsem měl trochu obavy, aby to nezkočilo nějakou ránou, ale po odstartování a příjezdu do křenov to nebylo tak zlý, retardér před vsí hodně zpomalil a do druhého to šloklidně pustit.. Beňovi nejsou mé oblíbené, je to spíš sprint. Takové RZ nemusim, ale zase lepší než nejet nic. Dokázal bych si představit, že by se pořadatelům podařilo prosadit RZty jako Čínovský okruh, kdysi odjetá Mlázovská a Křenovská. To by bylo super povožení. Jinak k provozu mezi RZ. Pokud někomu nestačí několikrát říct že se bude jezdit podle předpisů, tak prostě srazy nebudou. To že o srazu jsme všichni v jednom pytli je nad míru jasné, takže přispět musí každý. Není to už o tom že budeme mlčet, je třeba se ozvat a naprášit ty kteří problémy dělají. Jinak nebude mít nikdo nic. Nejsem pro aby jsme byli udavači, ale jinak to nepůjde, na druhou stranu, když se najde debil co se neumí chovat, tak budu radši debil v jeho očích já, a naprášim ho. Každý má čislo na dispečink, tak není problém zavolat a nahlásit startovní číslo a kde to bylo. Pak je jednoduché informovat starty RZ že číslo XY má zakázaný start pro nedodržení stanov. Po příjezdu do kempu se dotyčný zbalí a vypadne. Je to právo pořadatele. Bývali zkryté průjezdovky, je škoda že teď nebyli, i to už trochu lidi zbrzdí, protože netuší kde kontrola bude. Zřejmě bude muset Roman několik lidí tímto způsobem vyhodit, jinam se nic nezmění, pokud se bude jen vyhrožovat a nic se nestane, tak to nebude mít efekt. Je to hlavně na nás, jestli bude další sraz, protože věřím, že když roman dostane pochvalné telefonáty tak zase rád něco uspořádá. Romane DÍKY a díky i Škodateamu. Lemmons


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 05.10.2009 07:18:04 
 04.10.2009 22:46:42 


Já také děkuji pořadatelům za hezky připravený sraz. Bohužel to, že se někdo neumí chovat pořadatel neovlivní... Jsem také pro tvrdší postihy na přejezdech mezi RZ. Jinak hezky jsme si s Pístem a Petrem Freiem zazávodili Už se těším na jaro i když už nejspíš jen jako divák


343+12 (177)Drahoš (Registrovaný)
   
 Re: vaseksvojgr:04.10.2009 21:56:06 


Slovo magor bylo myšleno obecně, protože něco podobného udělal před Tebou jeden řidič Peugeotu. Možná vnímám provoz více pozorně, ale je to ze strachu o auto. Co by jsi dělal kdybych to musel zašlápnout fakt nevím, stejně tak jako nevím kam jsi tak pospíchal. Pokud to bylo k rodící ženě a nebo umírajícímu člověku, tak to plně chápu a omlouvám se za nařčení.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 04.10.2009 21:24:21 


Me se na srazu libilo Pri prejizdeni mezi RZ jsem nemel absolutne problem s tim, ze by nekdo nedodrzoval pravidla. Sice sem sam ne vzdy jezdil podle predpisu, ale zase sem tam nebyl skodovkou, takze skodovkarum sem ostudu snad nedelal Snad jedina vec, ktera me osobne vadila byl celkem hlasity a celkem zbytecny komentator na RZ1/4 (tedy Erbenovo namesti). Libila se mi ale RZ Benovi - konkretne tedy misto u 3. retarderu kde se auta otaceli o 360° kolem sudu Sice tam meli na manevr mista, ze by se tam otocila i moje babi, ale par aut to tam vzalo celkem pekne

Jen bych se chtel zeptat ohledne vysledku za souteze v kempu. Byl jsem v kempu na kukacku a nebyl sem tam do vyhlaseni v sobotu vecer. Zajimalo by me tedy, jestli za to byli nejake ceny i pres to, ze jsem nebly registrovany a pripadne co mam delat, kdyz jsem si je nevyzvedl. Byl jsem 1. v soutezi Kdo nekrade neni cech. Poveril sem pripadnym vyzvedavanim nekoho jineho, ale ten bohuzel taky odjel driv...


183+85 (268)Syny (Registrovaný)
   
 Foto04.10.2009 20:57:28 


jinak pár fotek ode mě je tady http://skoda-virt.cz/cz/fotogalerie/srazy-skodovek/185-besiny-podzim-2009-1/


1766+8 (1774)nwkt (Registrovaný)
    142219625
 Re:04.10.2009 20:56:25 


vaseksvojgr: Už vidim jak by se tobě líbilo že se ti někdo lepí na prdel dá se pospíchat i bez takovejch prasáren


1766+8 (1774)nwkt (Registrovaný)
    142219625
 04.10.2009 20:19:39 


Také děkuji všem pořadatelům za super sraz. Málem jsme se nemohli zůčasnit kvůli výměně převodovky, ale nakonec to dobře dopadlo. Taky nesouhlasím s tím porušováním pravidel. Ale na druhou stranu jsem nepotkal nikoho, kdo by ty pravidla porušoval. Podle mého názoru jsi někteří lidi stěžuji na něco co nění vůbec pravda. Prostě to dělají schválně.

A teď reakce na Tuner2: Když nevíš proč ten člověk neboli já jel tak jak jel, tak to nekomentuj. Pokud jde o mě tak jsem všude dodržoval předpisy. Ale po srazu jsem chvátal kvůli jedné závažné situaci. Tu tady nebudu komentovat, protože je to moje osobní věc. A co já vim tak v tuhle dobu už bylo dávno po srazu. A vyprošuji si slovo magor!!!!! A tak blízsko jsem zase nejel! Zase to odnesou ty nevinný. To je fakt strašný.


119+7 (63)vaseksvojgr (Registrovaný)
  
 Hodnocení zrazu04.10.2009 19:46:18 


Když to tady tak čtu, tak souhlasím se vším co bylo napsáno. Celý den bylo jak v kempu, tak na obou náměstích hlásáno, aby jsme jezdili hlavně v obcích podle předpisů, tak i přesto se našli tací co při cestě když jsme jeli domů si museli dokázat, že jim to jede. Konkrétně to byla modrá Škoda 100 s popiskama MTX. V obci se mě lepil totálně na zadek (takové magory opravdu nemám rád - co kdybych potřeboval zabrzdit kvůli kočce, dítěti běžícím za míčem apod?) a hned jak to šlo a byla malá mezera proti volno, tak si musel dokázat že mu to jede lépe než mě. Přitom co jsem koukal na výsledky sprintu, tak bych si ho bez problémů "podal"... Tohle fakt nechápu.

Co se týče srazu, tak mě celkem rozladilo to, že ráno hlasatel do mikrofonu tvrdil, že všichni co přijedou na Klatovské náměstí dostanou vstupenky na věž a katakomby. K mému překvapení před odjezdem se podívat na RZ mě u brány řekli, že lístky se budou vydávat při spanilce v kempu a že mě je dřív nedají. Naštěstí mě zachránil Roman a tímto mu za poskytnuté lístky děkuji. Další překvapení na nás čekalo na náměstí, kdy jsem na ně přijeli z RZ jako předvoj spanilky (tu nejezdíme kvůli velkému riziku kolize a úhony na autech) a hlasatel do mikrofonu řekl, že naše auta nebudou hodnocené. To se nakonec vyjasnilo, byť tedy z výsledků mám silně smíšené pocity a asi budu muset nakoupit bílý zadní světla a tuny plastu Co jsem nepochopil bylo to, proč se ocenění za muziku přesunulo opět až na večer, když na jaře bylo předáno odpoledně tak jako ocenění za auta? Bral jsem to jako vyřešení komplikací s čekáním na výsledky RZ, které mě jako nezávodícího nezajímají a najednou zas změna?

Jinak sraz celkově hodnotím opět velmi pozitivně a chtěl bych poděkovat Romanovi a celému teamu organizátorů za super akci. Ty moje připomínky jsou prkotiny (až na tu první s nesmyslným předjížděním) a těším se na jaro 2010. Díky všem.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:Podzim 200904.10.2009 18:45:09 


Také chci poděkovat všem pořádajícím za super víkend a nádherný svezení na všech RZ, bylo to moc pěkné Doufám, že se na jaře znovu sejdeme/sjedeme v Běšinách.. DÍKY


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:04.10.2009 18:35:51 


jojo to přesně sedí ,na trati může každý předvést své umění a ne se chovat jak hulvát v normálním provozu... kde ohrožuje ostatní..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 04.10.2009 18:26:13 


Taky chci poděkovat všem co pořádali tento sraz byl super Podíval jsem se dokonce po dlouhé době nedobrovolně i jako divák
A jinak taky souhlasím že by se měli začít nějak trestat ty co se předvádí za provozu jak jim to jede a na trati pak ...
Jinak doufám že další sraz bude

DÍKY Romane


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Podzim 200904.10.2009 18:05:11 


Já bych také chtěl poděkovat všem pořadatelům za perfektní sraz, super svezení na závodech a hlavně za RZ2/5 která doufám že se nejela naposledy. Ještě jednou DÍKY.


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 podzim 200904.10.2009 18:02:01 


chtel bych podekovat vsem lidickam co delaji tenhle sraz . vse bylo super az na ty zminovane problemy na prejezdech . delame si to samy a muze nastat doba ze uz se taky nemusime svezt na uzavrenych tratich. neni jednoduche nekde nejakej usek trati uzavrit stoji to SKODAteam hodne sil a nedivim se pak ze nemaj naladu v necem pokracovat............jsem pro zavedeni pravidla kdo porusi pravidla na prejezdech hlavne v obci vylouceni ze zavodu na porad . protoze pak to odnaseli i lide ktere jezdili v klidku a hlidka policie je stavela a platili treba jen za pruh na okne ale jinak diky za krasnej vikend


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:Podzim 200904.10.2009 17:46:08 


Jsou už někde fotky ,popř videa??Rád bych na něco koukl z RZ...


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:Podzim 200904.10.2009 17:40:06 


Souhlas, až na ty nepříjemnosti s některými magůrky, to byl opět exclusivní sraz.


3033+280 (3313)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:Podzim 200904.10.2009 17:16:14 


Sorry chtěl jsem napsat že jsem byl nadšen.


4475+190 (4665)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Podzim 200904.10.2009 17:14:18 


Ahoj, sraz se jako vždy povedl, tentokrát jsem se porvé podíval na sraz i z jinné stránky - z role spolujezdce, běžně stojím na trati a zachytávám posádky na trati. Bylo to super. Jsem naděen. Vše klapalo, takže díky hlavně Romanovi a všem co se podíleli na přípravě srazu.


4475+190 (4665)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Podzim 200904.10.2009 16:53:52 


Smekám před všemi, co se podíleli na přípravě srazu za velení Romana a lituju ty chudáky, kteří nám to všem zase zavařili u policie a další sraz bude zas o něco složitější připravit. Ale jinak z mé strany spokojenost. Program super a Rz celkem bez problémů. Jen jediné, co mě zaskočilo bylo to, když jsme po první rundě Rz přijeli zpět do kempu a měli jsme vytlučenou baterku, nechali jsme si přivést z Kt jinou v domění, že máme zhruba 40 minut, čili dost času, jak deklaroval Roman na rozpravě. Bohužel ze 40 minut se nakonec vyklubalo minut 24 a v tomto čase jsme bohužel opravu nestihli. No nicméně se nakonec sraz povedl a těším se na ples a Jaro 2010.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 04.10.2009 16:50:02 


Ahoj sraz byl super.RZ supr ,hlavně ta RZ 2/5 to byla lahůdka ,jen škoda ,že jsme na ní neměli silnější motor ,jinak ke vší smůle jsme zrovna před startem 5 RZ zůstali vyset 2 auta před startem.. hmm technika sklamala... (st. č. 83) Tak snad na jaře.Ermane vydrž držím palce.... Jinak ty "hová.ka" slušně řečeno odsuzuju ,podělají to všem!!!!!!!!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 .04.10.2009 15:40:31 


No pro nás byl sraz docela smolný. Těsně před startem nám praskla hadice, tak jsme asi pobavili diváky, když jsme přez rampu rychle přejeli s vařící škodovkou a už zpravovali Hned na první časovce ztráta 3 minuty. Jinak první etapa super. No a ve druhý na buzeráku rána o obrubník, kolo šejdrem a ještě znova vytekla voda.No prostě pešek


832+17 (424)Kury1400LS (Registrovaný)
   354198580
 Foto04.10.2009 15:38:27 
 04.10.2009 12:16:17 


Ahoj,
... jsem bohužel nepodařilo dosáhnout na sraz PODZIM 2009.
Odjeli jsme 03.10. - Jeli jsme 550 km
Jen 140 km !!! - v Praze k Barrawdovy členění auto - těsněna hlavy.
12 hodin na čerpací stanici OMV - a odstanovka do domu.
Já už jsem doma - Zdravím všechny

Michał - Lódź, Polsko - Rapid 136 '89


200+2 (101)wegiel (Registrovaný)
  
 Podzim 2009 aneb poslední sraz bez fridexu04.10.2009 11:42:02 


Sraz byl super skoro jako vždy,na většinu závodících padala opravdu veliká kritika,že nedodržují předpisi na přejezdech mezi RZ , jinak z mého pohledu cílaře na RZ 1/4 byly někteří řidiči opravdu neukáznění už jen z toho důvodu,že u nás byla cedule STOP a někteří si klidně jeli dál ...... Jinak můj návrh na JARO 2010 je ten,že na přejezdech mezi RZ by se dělali namátkové kontroly dodržování předpisů a ten kdo by porušoval Stanovy závodu by byl penalizován tresnými minutami,toť můj návrh....


242+4 (246)Kejzi (Registrovaný)
   456460312 
 Re:04.10.2009 11:33:49 


Já jsem sraz ani nějak užít nestihnul. Ani jsem neměl v plánu dorazit, měli jsme jet na dovolenou už v pátek. Ve středu přišla změna, hektické dodělání auta ve čtvrtek a v pátek hurá do Běšin. Velkým zážitkem pro mě byla jízda na skútru, kde jsem málem prošlápnul podlahu než jsem pochopil že se brzdí páčkou spojky Následoval krátký, leč hodně záludný orienťák a pak s těžkou rýmičkou hned spát. Z rychlostek jsem měl celkem strach, Křenická je hodně rychlá a nevěděl jsem co o od ní čekat. Ale i přes velké rychlosti ( s autem skupiny N1 jsem ke Křenicům měl podle otáčkoměru 140 ) nebylo nikde žádné vyloženě nebezpečné místo a všude bylo dost prostoru na dobrždění. Svezení to bylo hodně pěkný a volbu tratí, i jejich stavbu chválím. Mrzí mě ale pokud někdo dělal bordel. Na vyhlášení jsem nebyl, protože jsme jeli hned domů, tak ani nevím kdo kde dělal bordel. Jediný co můžu bonznout je favorit s číslem 24 který předjížděl před zatáčkou a ještě bez světel. Musím tak jako každým rokem poděkovat celému týmu pořadatelů za skvěle připravený víkend. Na plese se všichni opijeme a pak už hurá na další jaro, snad už konečně s novým vozem. DÍKY


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 04.10.2009 09:40:10 


Jenom tako malý postřeh. Srazů se zúčastňuji asi od roku 2002, domnívám se, že jeho kvalita jde rok co rok dolů, jaká auta se srazu zůčastňují to je děs, 120 natřené základovkou, hlavně, že má bilé zástěrky, nové Felicie napadené korozí, že by s ní člověk nejel ani pro rohlíky do krámu, byla tam ale auta i pěkná . Vím, že uspořádat sraz není jednoduché hlavně povolení od OÚ kde se jede RZ, presvědcit starosty obci , po tom co předvěděli někteří " závodníci" na přejezdech bude ziskat povolení mnohem složitější to si títo neuvědomují. Přeji pořadatelům mnoho sil na " Jaro 2010". Taky Škodovkář.


Unregistered
 Re:04.10.2009 09:37:40 


sem se nák rozepsal v noci, ale asi to bylo tim že sem to v sobě nosil celý odpoledne tak to muselo ven. nicméně sem napsal to co sem myslel


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:04.10.2009 03:42:35 


asi píšu jako první ael ROMANE SER NA TO!!! fakt jjestli se mezi nama najdou dementi kteřín ejsou scchopní dodržovat předpisy na přejezdech bohužel švestkkky si ji vyhlídnou...


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 04.10.2009 03:35:23 


JAKO sorry ale musim soucítít s Romanem když s meziii námi najdoiu dementi, kteří i přesto že je dopředu vědět že nás cajtí budou kontrolovat a přestoo prostě na to ě nic nestaneserou jen hřeší že se prostě


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Ree a 14-ctý a možná další04.10.2009 03:27:42 


sice jsem nechtěl tak brzo zasahovat do diskuze , která se tu jístě rozěhne.... eRman je bůůůh a díky mu za vše,,,, co se jistě za pokldneho dějství událo..Sraz nám skončil tuningařii si užili svoje.. pro ně byl sraz jak má bejt.... pro Nás závodící se by se dalo říct že nás švestjky....nechali bejt na pokoji... jen jen tak tak na okraj..... pokud vim že tam budou stát permoníci tak idávám bacha.. JESTLI JE TU Z VASS NEKDO KDO VEDOME PORUSUJE PRAVIDLA A ZÁVODÍ NA PŘEJZDECH TAK TEN MÁ PODLE MĚ V HLAVě NASRÁNO... A SEM PRO ABY SE NA TO rOMAN PRO PŘÍŠTĚ VYKAŠLAL.... DYŽ SOU MEZI NAMA DEMENTI BOHUŽEL... DÁME SI AKORÁT SLALOM A NÁKÝ TO KLIČKOVÁNÍ BUHVÍ KDE....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Tak nám 14týsraz skončil!!!!03.10.2009 22:31:36 


Sraz byl SUPER, jako každý rok. Chtěl bych tímto poděkovat všem pořadatelům, hlavně Romanovi, kteří se podíleli na tom aby tento sraz vůbec proběhl. Tentokrát jsem se neúčastnil závodu, ale i tak jsem si připravený program užíval. Jen mě mrzí, že se mezi námi najdou i tací "blb...i", kteří i přes upozornění dělají blbosti a znepříjemňují to nám všem, ale hlavně pořadatelům. Doufám, že se proto Roman nedá tímto odradit a setkáme se zde opět na Jaře.

Marťin a Markéta


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Tak nám 14týsraz skončil!!!!03.10.2009 20:46:16 


Tak bychom rádi slyšeli Vaše dojmy a připomínkya kritiku, ale samozdrejmě že si rádi opřečteme i chválu ))


Unregistered
 Re:03.10.2009 20:43:39 


V nedeli ráno zůstávají určitě nějaký auta ale musíš si přivstat a okoknout auta nejen na place v kempu ale i mezi chatama. kdyz prides v deset uz jich tam moc neotkas.


Unregistered
 Re:03.10.2009 20:40:10 


Sraz byl super, i když jsem byl pouze jako divák. Jen jsem koukal jak někteří piloťi vůbec nemají pud sebezáchovy.


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 03.10.2009 14:38:45 


budou tam ještě nějaký auta v něděli ráno?


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:Buzerák...02.10.2009 19:49:22 


jede se jako RZ 1/4


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Buzerák...02.10.2009 19:12:24 


Nešlo by napsat k číslům RZ i místo?... od kolika se prosím jede buzerák...Dík


Unregistered
 Re:Volná chatka02.10.2009 12:09:37 


Saskyne, vzheldem k tomu, že jsem si registrovasl chatu jako první hend po Davesovi, tak si troufám říct že si tam dřív nebyl. Vyřiď kamárodovi že bydlí v 13ctce


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Volná chatka02.10.2009 09:20:22 


No chatku č. 3 jsem měl původně zaregistrovanou já, pak na to koukam a nějak si se v ní vzal ty, tak jsem to zase přeregistroval na sebe, jinak ráno už mi volal kamarád že jí bere, takže trojka už je obsazená, musíš si vzít 13ku


1970+29 (999)Saskyn (Registrovaný)
    
 Re:Volná chatka02.10.2009 08:14:24 


Davesi tvůj zázračný systém rezervace chatek opět sklamal. Chatku číslo 3 jsem měl zaregistrovanou já, kde se v ní teď vzal Saskyn? Tudíž já si vemu zpět chatku č. 3 a chatka č.13 je volná...


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Volná chatka01.10.2009 22:28:16 


Vzhledem k tomu že kamarád onemocněl máme jednu přebytečnou chatku, takže jestli budete někdo chtít, tak chatka číslo 3 je volná


1970+29 (999)Saskyn (Registrovaný)
    
 Re:Mapy RZ01.10.2009 21:35:24 


wow, rychlostky vypadají super


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:Mapy RZ01.10.2009 19:38:11 


No Křenice je nářez, ale mam novýho spolujezdce takže s ní budu muset jet taky opatrně


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Mapy RZ01.10.2009 15:43:19 


Já nyní jedu s maminkou takže by se nic stát snad nemělo


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Mapy RZ01.10.2009 15:41:27 


Jsem rád, že zůstal loňskej buzerák a beňovy budou parádní. V jednoduchosti je síla. Na novou RZ jsem zvědav, ale vypadá seper.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:Mapy RZ01.10.2009 15:33:02 


Video pro představu: http://www.rallyvidea.com/cz/video/491-historic-vltava-rallye-rz10-kamen-roupov1.html

V čase 1:05 se odbočí doprava za trafo a pokračuje se na čase 2:22 a kolem 3:50 je cíl.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Mapy RZ01.10.2009 14:53:30 


Tleskám Křenicům. Jenom dolů je to šílenej ukákanej nálet, čímž bych chtěl na závodníky apelovat aby od značky vsi k návsi nějak moc nezávodili, protže tam je to fakt z vlastní zkušenosti na zahození auta


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Mapy RZ01.10.2009 14:03:40 


Máte je tu


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Mapy RZ01.10.2009 12:42:26 


Můžu říct jen tohle : 2 budou známe a jedna úplně nová. Víc už musí sám ředitelskej


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Re:Mapy RZ01.10.2009 11:54:38 


Braba, kdyby se jeli ty co vžda tak je to v poho, ale ke mě prosákli informace, že bude jedna nová, kterou ještě neznáme a prej bude dost ostrá. Víc zatím taky nevím.


Unregistered
 Re:Mapy RZ01.10.2009 11:33:18 


Ehm... nenech se vysmát - ty máš v plánu odstartovat?


420+2 (211)Sommi (Registrovaný)
  
 Re:Mapy RZ01.10.2009 11:25:28 


Stejnak se to jezdí vesměs všecko podobný tratě Mě osobně by stačilo jen napsat, jaké se pojedou, abych mohl naplánovat náš pressteam a vybrat si zatáčku, ve které vyletím tentokrát


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Mapy RZ01.10.2009 11:13:55 


Ahoj, myslím že je už celkem na čase zvěřejnit trasy RZ, ať si to můžeme v klidu vytisknout. Zítra už bude pozdě....


420+2 (211)Sommi (Registrovaný)
  
 01.10.2009 10:49:29 


Chtel bych se zeptat kdy tady budou trasy RZ kde se to jede diky



Unregistered
 auta01.10.2009 09:42:31 


čau ermane můžeme přihlásit na vjezd do kempu toyotu a hondu ?
Dík Ondra


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 29.09.2009 19:20:59 


zdravim nemám viplněnou spz jestli mi ji mužeš doplni je KTH 45 38 startovní číslo 90 karel aška díky Karllos




576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 29.09.2009 18:48:15 


Musí bejt na skodovce ty černé spojlery ?


Unregistered
 29.09.2009 12:52:41 


Tak boužel opět změna. Pokud máte někdo zájem a dohodnete si to s adminama, tak přenechám své startovní číslo 18.


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 Spolujezdec29.09.2009 11:16:04 


Ahoj, na poslední chvíly mi vypadl spolujezdec. Pokud by jste někdo měl zájem tak se ozvěte. Předem velice děkuji


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 RZ29.09.2009 09:23:37 


Kdy budou zveřejněny RZty?


3033+280 (3313)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:Chatka29.09.2009 08:35:18 


Díky pekar, mluvil jsem s Pájouškoda (je z našeho teamu), chatu bere, je hned ten první pod čarou, kdyžtak prej tu č.8 nebo č.9.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 29.09.2009 05:15:29 


zdravim nemám viplněnou spz jestli mi ji mužeš doplni je KTH 45 38 startovní číslo 90 karel aška díky Karllos


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 Re:technická !!!!!28.09.2009 17:57:15 


Když máš auto přijaté do závodu, tak je jedno, jestli si odjedeš domů nebo budeš v kempu. Místní si taky po přejímce jedou domů a v sobotu se vrátí


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 technická !!!!!28.09.2009 17:43:56 


Jeden dotaz, když je v pátek administrativní a technická přejímka, můžu s přijmutým autem potom odjet domů nebo musí přijaté auto zůstat do soboty v kempu (jako by v uzavřeném parkovišti)? Je k pochopení, co tím mysím?


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 28.09.2009 14:14:09 


díky moc


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Brigáda socialistické práce28.09.2009 14:11:41 


Hledáme dobrovolníky, kteří nám pomůžou dneska v 18:00 uklízet rampu v Malonicích pro sprint. Nehlašte se všichni, ale přeci jen, kdyby se někdo nudil ... Lopaty a košťata s sebou. Info: 603 569 053

... Cena za vjezd auta do kempu je od 300 do 500 Kč.


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 28.09.2009 13:40:18 


já to furt nevidim


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:28.09.2009 12:40:36 


Milí škodíku...stačí číst.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 28.09.2009 12:08:41 


jakej je vstup s autem?


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Chatka27.09.2009 17:31:35 


Jelikož již kamarád rezervoval chatku na své jméno - "Rapa" a vejdem se k němu tak rezervaci chatky na jméno "Pekar" dělat nebudu a můžete místo předat někomu kdo je pod čarou. Díky


16+3 (9)pekar (Registrovaný)
  
 Re:26.09.2009 09:41:59 


Dík moc ,pevně doufám ,že na mě něco zbyde....


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:25.09.2009 13:15:29 


¨Já to psal vzhledem k srsnoviS120, protože on bude podle pořadí vědět číslo chaty až v pondělí a než to zadá do banky, tak už to Roman nebude stíhat zjistit a nahlásit do kempu. Ten datum zapoměl v zájmu rychlosti Daves přepsat.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 25.09.2009 12:07:32 


Tak já jsem zálohu na chatku zaplatil, posílal jsem to z ebanky, takže nejpozději v pondělí to bude mít Roman na účtě. Ale je pravda, že nevím, jestli mu ta záloha stihne přijít do 30.dubna 2009, jak je v rezervaci napsáno


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:25.09.2009 11:19:26 


Platit zálohu nemáme, protože se to nedá stihnout. Mluvil jsem o to s Romanem.
Editovat chatku budeš moct podle seznamu až v pondělí, ale spíš podle toho co na Tebe zbude


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:25.09.2009 10:55:26 


Mám tedy zaplatit zálohu 100Kč na jaké číslo chaty ,když mi žádná nejde editovat???


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:25.09.2009 06:24:32 


hmmm


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:24.09.2009 17:57:18 


Už by to mělo být ok, zkuste se rezervovat - každý den tři podle pořadí.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 24.09.2009 17:12:02 


Ahoj, jen chci upozrornit že vám nějak špatně funguje registrace chatek, ráno jsem se registroval a ted koukam že je tam místo mě někdo jinej, a nejlepší na konec - když kliknu na již zamluvenou chatku(cizí) tak se ta rezervace normálně sama smaže


1970+29 (999)Saskyn (Registrovaný)
    
 Re:Platba24.09.2009 16:29:14 


Když pošleš kopii výpisu je to lepší ... V kempu se už nic nezjistí ...


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Platba24.09.2009 13:13:26 


Ahoj trochu jsem zaspal a zaregistroval jsem se až dnes (299) penize jsem odeslal na učet ale mam ČSOB tak počitam ze do zitřka to nepřijde už a o výkendu banka to neděla bude to problem? když pišete ze musi to být zaplacene do 27.9? když tak mužu poslat mailem stvrzenku že je to zaplacene. a 28.9. je to u vas na učtě na 100%



Unregistered
 24.09.2009 12:00:11 


dík moc


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 Re:24.09.2009 07:51:28 


napiš mi až budu na icq. Smažu Dakose a ty se zaregistruješ


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 24.09.2009 07:06:00 


beru volné místo děkuji karllos


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 24.09.2009 07:05:15 


hned ho beru jestli je to možné karllos


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 23.09.2009 22:45:46 


Pouštím startovní číslo 90. Vlach Jaroslav Dakos. Nestíhám dát dohromady vůz.


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 22.09.2009 18:46:12 


Omlouvám se,ale v říjnu do Běšin přijet nemůžu.Moc mě to mrzí.
Snad tím aspon někomu uvolním místo.
Startovní číslo 70 Michal Žvátora-Vojtěch Bezouška


5+3 (4)cypher (Registrovaný)
  
 Re:12.09.2009 08:31:42 





1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 11.09.2009 19:15:24 


Prosím jak je to s těma chatkama??Nemůžu se dostat na ten kvíz.... píše mi to že musím být registrovaný a mít zaplacenou zálohu ,ale obojí mám......síííííím nechci to propásnout.


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Změna startujícího10.09.2009 09:31:30 


Prosím pod startovním číslem 18. místo Davona bude startovat Rapa Karel Forejtek s Favoritem prosím andministrátora o přepsání Nicu na RAPA aby si to Karel mohl doeditovat já odjíždím caa 20.9.09 na delší cestu a nevím kdy se vrátím omlouvám se za přepisování ,ale v době registrace jse o této cestě nevěděl,takže přeji Všem ať jim to jede a žádnej průser snad na jaře.


359+194 (276)DAVON (Registrovaný)
  
 Re:chatky09.09.2009 19:49:08 


Hehe. Nebyl jsem registrovaný - eRman


Unregistered
 Re:chatky09.09.2009 19:48:35 


Připlácet se nebude. Začala se opravovat hlavní příjezdová cesta od Horažďovic a objížďka vede přes okruh. I když jsou všechna razítka, tohle je vyšší moc. Takže jedeme variantu číslo 1


Unregistered
 Re:chatky09.09.2009 19:20:50 


mno já vím ,ale mě to nikam nepustí ,píše mi to ,že musím mít zaplacenou zálohu na vstup a registrovaný.... obojí mám a odkaz nikde...


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 RZety09.09.2009 17:10:26 


Jenom dotaz jest-li už se ví jaký se pojedou, jest-li tedy bude potřeba připlatit či nikoliv


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 soutěže09.09.2009 09:35:46 


Co to je za soutěže tohle?


3033+280 (3313)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:chatky08.09.2009 20:22:54 


Hned na hlavní stráce v nejnovějších článkách máš soutěž o chatky. Víc nevim jak ti poradit


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 chatky08.09.2009 19:24:17 


Jak to je s těma chatkama???Prosím chci soutěžit..... žádnej odkaz na soutěž ,nebo registraci nevidím...


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Stanovy08.09.2009 17:55:21 


Kde najdu podzimní "stanovy"? Nikde jsem je nenašel


343+12 (177)Drahoš (Registrovaný)
   
 Re:Registrace posadek08.09.2009 08:12:19 
 Registrace posadek07.09.2009 20:59:09 


bude subj.?
nikde ji nevidim.....


213+22 (117)Matsoft (Registrovaný)
  
 Re:07.09.2009 13:56:32 



http://www.assekuranz.cz/poj_odpovednost.htm
Nemam moc čas ani chuť to číst, ale asi je to ono


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 07.09.2009 12:14:36 


To je zvláštní, tolikrát se to tu řešilo, praktické informace nebyly k dostání. A teďka, když už něco vylovim, tak se to povede i dalším
Ale super, aspoň je z čeho vybírat.
Ještě mě napadlo - tu odpovědnost ale asi fakt nikdo nedělá, co?


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:pojištění04.09.2009 11:36:00 


Hobbyjezdci (RC, VP) se pojišťují tady: http://www.assekuranz.cz/poj_uraz.htm

Není to o mnoho dražší než co píšeš ty, a platí celý kalendářní rok


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Sprint03.09.2009 15:05:10 


Jak to bude v pátek se sprintem, bude stejně jako na jaře?


1766+8 (1774)nwkt (Registrovaný)
    142219625
 Re:pojištění29.08.2009 12:13:32 


Pokud by jste někdo ohledně pojištění potřeboval nějakou radu či pojistku-doporučuji následující odkaz : http://www.poradce-cp.cz/EvaNovakova


1313+366 (1679)121215 (Registrovaný)
     454025963  
 pojištění29.08.2009 11:22:42 


Vím, že už se to několikrát řešilo, jestli nějaká pojišťovna dokáže člověka pojistit na závody. Protože se vrhám do hypotéky, chtěl jsem se nějak pro sichr pojistit.
Takže díky několika známým v pojišťovací firmě jsem se dopátral a pojistil.
úrazové pojištění:
denní platba: 172,-Kč
náhrady v pojistném:
nemocenská: 20 000,-
trvalé následky: 200 000,-
smrt: 100 000,-
veškeré sazby se nechají násobit podle libosti, já jsem si to znásobil 3krát.
Já si zaplatím 516,-Kč a všecky náhrady se mi zvednou třikrát (60tis, 600tis, 300tis.)
Dělá to Česká pojišťovna.

Bohužel, pojistku odpovědnosti nechce nikdo dělat.

Kdyby jste tu pojistku někdo chtěl, umím zařídit. Přeci jen, člověk nikdy neví, kterej strom mu vyroste v zatáčce, takže sichr je sichr... Raději vyhodit pár stovek, než pak brečet.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 28.08.2009 16:37:04 


ahoj škodováci a sršniS120 na soutěš o chatky už se těšíme chceme jí taky s přítelem a kamarádem. a kamarádkou


Unregistered
 27.08.2009 22:17:41 


Kdy bude soutěž o chatky?Jinak chatku beru hned...


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 09.08.2009 21:45:43 


Závodní pneu mužu jet?no spis uz jsou to skoro sliky


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:program14.07.2009 22:46:27 


8/2009


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 program14.07.2009 22:32:54 


Witam,
Kiedy będzie dokładny program Podzim 2009 ?


200+2 (101)wegiel (Registrovaný)
  
 Re:Registrace do závodu07.06.2009 07:06:48 


díky díky


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:05.06.2009 01:34:24 


Je fakt ,že letos na jaře se nestačilo přihlásit dost lidí já to měl taky jen tak tak a to tyto stránky sleduji téměř každý den a nebýt Písta že my napsal email nebo zavolal tak jsem to propás,ale to je život sprint snad bude na ten se dostanu kdyžtak jako nezávodicí abych popřípadě natřel MAXE to je výzva na podzim s jarem 2009 jsem spokojenej v první desítce jedinej bez turba i když z jiným motorem to jde a jestli vyjde čínovskej okruh tak to by bylo super to budu hlídat to přihlášení opravdu pečlivě.


359+194 (276)DAVON (Registrovaný)
  
 01.06.2009 23:50:26 


přiznám se, že si nevzpomenu, kdy se otevírala podzimní registrace loni, ale je to holt otázka priorit. Nikdy to nebude vyhovovat všem. Možná tu se vším naprosto souhlasím, ale nakonec to budu třebas já, kdo pojede jen jako divák. Tak to prostě holt je.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:Registrace do závodu01.06.2009 12:23:12 


Zetka: no vidíš, co si stěžuješ Odbydeš si první týden v srpnu dovolenou, vrátíš se a večer se zaregistruješ


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 Re:Registrace do závodu31.05.2009 23:28:05 


Přesně, většina fabrik má dovolené poslední tejden v červeci a prví tejden v srpnu. A kvůli tomu nejet na dovolenou? No nevím co by na to řekla rodina.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:Registrace do závodu31.05.2009 22:54:51 


Jenže v srpnu bude spousta lidí na dovolený ty pak asi moc vyrovnaný šance nemaj


973+6 (979)Maja (Registrovaný)
   297381286  
 Re:Registrace do závodu31.05.2009 18:58:14 


Jo, to je rozumný, v neděli večer je většina lidí už doma a budou vyrovnanější šancek registraci...


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:Registrace do závodu31.05.2009 10:32:34 


Spuštění bych viděl dva měsíce předem, aby se stíhala soutěž o chatky, takže přelom červenec-srpen. Můžeme se dohodnout, že to spustíme v neděli, aby měli šanci ti co nemají přístup ve všední dny. Předběžně to vypadá na 9.srpna.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 Registrace do závodu31.05.2009 09:55:09 


Zdravím Něšlo by si domluvit učast v závodě předem??? Nějaká flaštička třeba??? Nene jde mi o to ,že jsme jezdili jako závodící všechny Běšiny od té doby co jsme tam byli poprvé a letos na Jaře jsme se nedostali... Vždy jsem hlídal registraci každý den ,ale teď se v pracovní dny na net nedostanu a na Jaře jsme na to doplatili.... Registrace bude stále stejně?? Díky za odpověď Míra ŠiKuLA Team


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:závodící pátek26.05.2009 15:38:35 


Vzhledem k naší dojezdové vzdálenosti jsme téměř vždy měli v pátek dovolenou, tentokrát již ve čtvrtek, neb byl v pátek svátek, a tak jsme prožili vše v pohodě, klídku a tak. Souhlas s Romanem, řád a pravidla to musí mít. Jsem pro pořadí, jak to bylo i teď, papíry, technická, nájezdy, závod. Naprosto lgický a srozumitelný. Nevidím důvod v tomto pořadí cokoli měnit. Může se to třeba časově částečně překrývat, ale stejně bych na technickou nebral auto papírově nepřebraný a zrovna tak itík nájezdů bych dal až po tech. přejímce.
Jestli z tech. pravidel přibyde jen ten větší hasičák, rád znovu přijedu, pokud se to bude posouvat více do "závodna", přijedu taky, ale už jen na kukačku. Baví mě na tom, že si můžu zazávodit s jakž takž sériovým autem. Ve chvíli, kdy to budu muset tahat na vleku, končí to pro mě.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 24.05.2009 18:55:59 


Teda týjo letos jst fakt rychlý parada


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:závodící pátek23.05.2009 15:19:14 


Venco a nejsou zcela náhodou pořadatelé alespoň z části taky "běžně pracující člověkové"? Co kdybys jim na podzim místo závodění raději pomáhal pořadatelovat? Bylo by to pro ně méně komplikované

ps: sám si ty vidle do cesty postavil


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:23.05.2009 01:38:39 


Jo, díky, taky doufám, že Máňa na sraz dorazí...


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:23.05.2009 01:26:51 


No Míťo to doufáme, na Jaru sme tě neviděli takže na podzim musíš Rád bych viděl Máňu aspoň jako nezávodící...


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:23.05.2009 01:21:25 


Jasná věc, takhle hodně dopředu se to dá. Snad už bude Máňa pojízdná, abych s ní mohl dorazit...


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:22.05.2009 18:46:50 


si myslim že ten jeden den zvlášt když se to ví takhle dost dlouho dopředu si může každej zařídit já byl tedka maximálně spokojen, nebylo to všechno nahňácaný na páteční večer a sobotní dopoledne. Taky sem po dlouhý době viděl v klidu sprint a v sobotu se krásně vyspal a vokoukal náký ty leštěnky


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 22.05.2009 17:35:23 


Já se startovníma číslama nemám problém, jsem naopak rád, že jsem si je konečně mohl udělat podle svýho, vypadá to víc profi, než celej zytek auta
Co se týče přejímek, jak to bylo teďka mě naprosto vyhovalo, ráno v sobotu nemusím vstávat v šest a je to podstatně míň hektický
Holt na tom utratim jeden den dovolený, ale to se podá
A jinak, obdivuju, jak dlouho dopředu o srazu víme. I když na druhou stranu, když jsem to věděl 2 měsíce předem, tak jsem měl jen dva neklidný měsíce spaní, teďka budu neklidně spát půl roku


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 22.05.2009 14:19:07 


To já bych se nedoplatil, vždycky to někam pošlu


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:závodící pátek22.05.2009 13:31:22 


Aco takhle nejdřív zajet závod a pak teprve podle výsledku platit startovné????


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:závodící pátek22.05.2009 11:30:27 


A proč já diskutuju s tebou, když stejně bude nakonec podle tvýho

Radši už mlčím


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:závodící pátek22.05.2009 10:47:11 


Hele, proč já s Váma vlastně diskutuju ?
A teď mi řekni ... Můžeš se někde na závodech rozhodnout jestli uděláš nejdříve administrativní přejímku a pak až technickou ? Já nestojím o to, aby na seznamovačkách jezdili auta, který jsme do závodu nepustili z jakýhokoli důvodu ... Seznamovačky nebudou dřív než projdete tím vším ...
Když to přeženu ... Co si nejdřív zajet závod a pak až v klidu udělat administrativní a technickou přejímku ?


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:závodící pátek22.05.2009 10:09:01 


Jenže po tmě to bylo někdy v půl osmý jednou Ne v šest. Proč neudělat přejímky a tréninky souběžně. Ať si každej naplánuje v jakém pořadí se mu to líbí více a jak to bude stíhat. V kempu akorát předat itík na tréninky a zkontrolovat číslo na autě...



10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:závodící pátek22.05.2009 10:05:31 


No ono na závodění taky nic jednoduchýho není Není problém dát administrativní déle, ale pak budou seznamovačky zase po tmě a to se Vám taky nelíbilo ... Takže tohle vidim jako jedinou shůdnou variantu jak pro nás z organizačního hlediska, tak i pro Vás


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:22.05.2009 09:03:14 


Ono vyběhat Činov je práce na několik měsíců. Proto je třeba začít včas.


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 22.05.2009 07:54:18 


Tak to čumim, takhle brzo ještě podzim oznámenej snad nebyl


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:závodící pátek22.05.2009 01:19:12 


Nám Vše vyhovovalo i když jsme trochu sklouzli časově v pátek příšte pojedem z Budějc.asi už ve čtvrtek ještě jestli se stačíme přihlásit


359+194 (276)DAVON (Registrovaný)
  
 Re:závodící pátek22.05.2009 00:20:01 


No jo, ale vyzvednu papíry, jedu trénovat a pak se doladí doklady...
Prostě mi to pro běžne pracujícího člověka mi to připadá zbytečně komplikovaný


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:závodící pátek21.05.2009 23:42:37 


No pač tam mezi tím máš seznamovací jízdy a papíry někde musíš dostat - v kempu


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:závodící pátek21.05.2009 23:31:20 


Jenom se blbě zeptám jelikož jsem se teď nezúčastnil...
Jak probíhá administrativní přejímka, že musí být už do dvou hodin hotová ? Proč ne souběžně s technickou? Přijedu před pátou do kempu, udělám administrativní, v půl šestý jsem v invetstelu i po tech.přejímce. Proč 4 hodiny dopředu a zabít tak pro mnohé celý den?


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:závodící pátek21.05.2009 23:13:05 


Tak to je problém ... Jedině musíš poslat s autem někoho jiného, třeba spolujezdce.


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 závodící pátek21.05.2009 23:10:56 


Co když chci jet závod a nemůžu dorazit v pátek na přejímku? Nevim co bude za tejnde, natož v říjnu


1766+8 (1774)nwkt (Registrovaný)
    142219625
 Startovní čísla21.05.2009 22:37:12 


Měl jsem spoustu diskuzí proč si dělat čísla sám ... Takže tady důvody co mně k tomu vedou.
Pozitiva vlastních čísel:
1. Auto už přijede s číslem, pro nás méně práce na administrativní přejímce - úspora času
2. Nepsali jsme čísla na okna - problematické když prší, čísla se smažou ...
3. Auta s číslama už jezdila na sprintu - přehlednější pro nás, bylo méně problémů na stopce sprintu. Dříve se čísla lepila až v sobotu - aby čísla vydržela - přežila
4. Úspora času při technické přejímce - čísla se nedohledávají. Nezdržujete nás puč mi lepenku, cože lepenka už není, ... Když prší, všichni lepili čísla pod střechou INVESTTEL AUTO - další zdržování
5. Tím že si čísla lepíte sami v předstihu - lépe drží. Nelepíte je narychlo v dešti
6. Nemuseli jsme řešit že někomu číslo ulítlo, protože to lepil v dešti - Prostě Vaše čísla déle vydrží
7. Při seznamovacích jízdách - přehlednější kdo dělá bordel ...
8. Ono původní čísla lepená papírovou lepenkou nebyl taky žádný extra designérský zázrak
9. Tím že si čísla lepíte sami, Vy zvažujete jak ... Nalepim to rovnou na auto protože mi to nevadí ? Nalepim to na přenašečku abych to pak strhnul celý ? Dam to radši na okno abych si nepoškodil lak, ... Prostě vy si vyřešíte co je pro Vás schůdné, ...
10. SPousta z Vás si myslim jezdí pořád pod stejným číslem ... Tudíž číslo můžete vyrobit jen jednou. Pokud nejezdíte i jiné závody nebo nepoužíváte auto i civilně, ...
11. Jako třešnička na dortu samozřejmě finanční úspora - ale není to to hlavní.

Prakticky pro mně nejzajímavější je ta úspora času ... Věřte, že v průběhu srazu je každá minutka ušetřená dobrá ... A samozřejmě přehlednost na sprintu.

Negativa:
1. Pro Vás více náklady a startost ... Nicméně co to vzít pozitivně ? Už mam startovní čísla HURÁ, za týden jedeme !
2. Čísla nejsou sjednocena - Ale předpokládam že když to teď víte čtvrt roku dopředu bude to lépe vypadat než na jaře, kdy to bylo na poslední chvíli ... A samozřejmě to budeme přísněji kontrolovat


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:21.05.2009 21:13:52 


no mě se líbí že to začne už ten pátek tou přejímkou od rána. na jaře mi to maximálně vyhovovalo


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:21.05.2009 20:23:37 


Do podzimu daleko, čísla budou možná dodána sponzorem. Na jaro se to už nestíhalo.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 Re:21.05.2009 20:11:55 


Sice nezávodím a jezdím jako čumil, ale zaujala mne ta povinná reklama pořadatele. Připraví a dá mu ji pořadatel, aby to bylo jednotné, nebo si ji také bude muset připravit závodící sám, stejně jako číslo. Nemuselo by to vypadat, že patří do stejného závodu. Jinak tomu hasičáku po jarním srazu rozumím.


705+234 (939)Medvěd (Registrovaný)
     112228654   
 Re:21.05.2009 17:52:33 


Není, ať máme přehled


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:21.05.2009 17:16:08 


Není ještě moc brzo ?


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 Re:21.05.2009 17:13:49 


Nu už by tu mohly běžet hodiny kolik nám zbývá? Co Davesi


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Re:21.05.2009 16:28:44 


Znáš to... Registrace tak 2 měsíce předem, viděl bych to na první týden v srpnu, druhý týden v srpnu soutěž o chaty


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 21.05.2009 15:52:58 


Mezi těmi důležitými milníky chybí datum a čas spuštění registrace.


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:21.05.2009 15:08:24 


To se vědělo už po poledni


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 21.05.2009 14:59:18 


Tý jo, to už se to ví takhle rychle


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 21.05.2009 14:58:10 




Datum pro mě není úplně nejvhodnější vzhledem k Rallye Jeseníky, ale snad se mi to nějak povede....


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 270 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:700
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:28206
Celkem návštěv:176784409

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17289
Uživatelů:4395