ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Motokáry ŠKODAteam Cup 2014

Motokáry ŠKODAteam Cup 2014

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Škoda 130RS

 <<



Autor:
2184+19 (1101)Pavel110R (Registrovaný)
    
Vytvořeno: 23.08.2008 - Změněno: 14.06.2010

Škoda 130RS



Škoda 130RS:

rok výroby: 1980

karoserie:
Samonosná, kompletně vyvařená a zesílená v nejnamáhanějších místech. Bezpečnostní rám. Všechna skla mimo předního nahrazena plexisklem.

přední náprava:
Základ ze Škody 130. Vyztužená horní a spodní ramena. Nápravnice zesílena doplňkovými svary. Stabilizátor průměr 18mm uložený ve tvrdších gumových lůžkách.Plynokapalinové tlumiče Gabriel se závodními pružinami. Brzdové kotouče s vnitřním chlazením. 4 pístkové rozšířené brzdiče.

zadní náprava:
Úhlová zesílená ramena ze Škody Rapid. Ramena jsou uložena přes unibaly přímo do karoserie bez použití příčky držící převodovku.Plynokapalinové tlumiče Protlum s pružinami Protlum. Děrované kotouče se 4 pístkovými brzdiči.

Motor:
Obsah 1400, 2 horizontální karburátory Weber 45 DCOE. Palivové čerpadlo Facet

!Škoda 130RS



Převodovka:

Obal ze Škody Rapid, diferenciál zatím sériový ze Š 125 se stálým převodem 4,22. Zkrácený 5Q z dílny Kalmar motorsport. Silnější poloosy výroba LSM. Převodovka drží za horní úchycení přes držák v karoserii.

Interier:
2 anatomické sedačky Sparco, 4 bodové bezpečnostní pásy, 3 ramenný volant Speedpro.Samozřejmostí je vedení všech
trubiček na brzdy, palivo apod. uvnitř vozu.

!Škoda 130RS




| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 25 (Zobrazeno 1-15)
 Re:display24.06.2010 21:40:48 


jo takhle tak to jo. já vycházel z toho že z dvojky jdu na trojku, takže jednotku ve 40km/h tam prostě nenarvu


482+16 (249)dejvV (Registrovaný)
   
 Re:display24.06.2010 15:46:48 


Ale jde tam místo jedničky dát trojka, což je to, o co tu ze začátku šlo. Pak to nějaký Cenzor otočil a už se to veze


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:display24.06.2010 13:57:24 


dotaz/uvah : . se seriovou převodovkou tam cca ve40/50 km/h z dvojky těžko narves jedničku. takže se splést nelze, prostě tam jednička nespadne ?


482+16 (249)dejvV (Registrovaný)
   
 Re:display27.08.2009 13:08:37 


bejvala tu fotka přístrojovky a bylo to tušim někde u levýho sloupku


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 display27.08.2009 10:56:20 


Teda vůbec nevím kde ten display vidíte?


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:06.01.2009 12:13:33 


Jasně, ještě než se stihneš podívat na displej, už víš, že máš blbě zařazeno. Většinou to víš ještě než vyšlápneš spojku

Ale mě také zajímá realizace ve finále. Něco podobného jsem také řešil, trochu z jiného důvodu. Neobejde se to bez paměťového registru a problém je právě s neutrálem, takže proto jsem zvědav, jak se s tím popereš ty.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:06.01.2009 11:08:53 


Zatim nic nepozdvihuj, ještě to nic neukazuje


Unregistered
 Re:05.01.2009 22:41:45 


Já to nekritizuju, jen měl to zajímalo. Jako novátorský počin se to dá jedině pochválit, jelikož se to jen tak nevidí, leč praktický význam vidím jako minimální. Myslím, že zařazení jednotky místo trojky se dá za jízdy poznat i jinak, než displejem. Ale jak říkám, rozhodně musím pozdvihnout myšlenku realizace...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.01.2009 22:37:26 


Zkracoval jsem tam dráhy řazení.Je to zkrácené na tolik, že místo 1 dam třeba omylem 3 a to neni moc dobrý. No svý řešení taky ale nikomu nenutim a auto si stavim hlavně pro sebe.


Unregistered
 Re:05.01.2009 20:25:26 


nad touhle otázkou taky dumám...


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:05.01.2009 19:32:31 


A jakej to má význam pokud nemáš sekvenční řazení?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.01.2009 18:56:23 


Problém je s neutrálem. Jsem zvědav, jak to vyřešíš. Řadící páka totiž nemá jednoznačnou polohu, je připojena přes odpružení. Přesnější je snímat natočení a zasunutí hokejky.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:05.01.2009 18:45:07 


Jo, tak nějak by to mělo fungovat jak říkáš Ty.Pod kulisou budou kontakty a jakmile se jednoho z nich dotkne kontakt řadící tyče, tak se na displeji ukáže číslo. Ještě se to ale musí upravit na 12V napětí.


Unregistered
 Re:05.01.2009 09:17:02 


Já právě už jednou nějaký bazmek s touto funkcí viděl. Byly to nějaké drátky pod kulisou řadičky, které se coby kontakty přepínaly při řazení. To je ono?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:04.01.2009 14:47:23 


Jo, ten displej bude ukazovat zařazenou rychlost. Ještě k němu neni udělaná elektrika, ale tech. řešení vymyslel před časem kolega a fungovalo to dobře.


Unregistered
Celkem záznamů: 25 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:285
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:77716
Celkem návštěv:172950790

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393