ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Škoda fabia 1.4mpi

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím všechny ,nevím jestli jsem tento dotaz patří ale potřebuji poradit#:-S Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana . Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat:-/ Děkuji předem
Celkem záznamů: 84 (Zobrazeno 61-80)


26.11.13 ve 20:06 0Unregistered napsal:

Čau, tak včera večer hlava sundaná, bylo tam těsnění elring, nic na něm nebylo vidět, hlava se lízla o 0,06.Dá se nové těsnění,novej fridex,přesahy vložek jsou dobré a všechny 4 stejné, tak uvidím.R.

[ Reagovat ]


08.11.13 v 09:22 0Unregistered napsal:

Moj nazor je nasledovny:
Predpokladam, ze niekde je prasklina, blok by som predcasne vylucil, nakolko voda by mala len dve moznosti uniku a to do oleju – tam nie je, alebo do atmosfery a tam zase niesu vidiet pozostatky po vytekani. Blok motoru ako obal nema az tak vysoke teploty, aby sa voda tak rychlo odparila a nezanechala po sebe ziadne viditelne chodnicky.
Ja zostanen pri hlave. Je mozne, ze v hlave je prasklina, ktora spaja vodu z vyfukom. Moze byt aj porezny odliatok, ktory sa casom prezral.
V tomto pripade nema voda sancu sa ukazat, ale sa hned vypari a ide cez vyfuk von.
Ja by som skusil tak dlho ist az vystupi teplota motora, pozrel na stav vody, skontroloval olej. Ak je olej stale bez vody a voda zmizla, nevidim inu moznost. Potom uz len hlavu odtlakovat.
Podobnu situaciu som uz zazil, a tiez som spekuloval co a ako, az raz rano ked som isiel do dielne a ten co isiel za mnou ma upozornil, ze si vsimol pekny biely oblacik z vyfuku a predpoklada ze to bola voda, lebo smrad nebol.
-) No a problem bol vyrieseny…..
P.J.

[ Reagovat ]


07.11.13 ve 22:23 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Já myslel , že mě to zajímá tak , že bych se na to chtěl podívat, ale nevadí. Narazil jsem v tvojí odpovědi na větu" ujedu 20 km,třeba za hodinu kouknu na vodu a je na minimu" to znamená , že když ujedeš 20km a ihned se podíváš na kapalinu, tak je v normálu , ale za hodinu je na minimu?

[ Reagovat ]


07.11.13 ve 21:08 0Unregistered napsal:

pokud se to ztrácí takovymhle způsobem, tak to musí bejt někde vidět. Když to necháš běžet na místě, tak se to musí buď přehřejvat nebo to musí tu vody vyházet ven. Jestli by ti šla voda do oleje tak při takovým úniku co píšeš bys musel mít zašlemovanej celej motor. Musí to něco dělat tlakovat hadice, vařit nebo prostě něco.
I když to asi nebude tvuj případ, tak nedavno sem dělal fabii původem z německa. Pořád se ztrácela voda a hlava prej taky už dělaná. Mě po všemožnym zkoušení nezbylo nic jinýho než tu hlavu opět sundat. Vložky ne že by byli utopený ale byli bez přesahu. Když sem to rozebral, tak sem nevěřil vlastnim očím. Nějakým přesahem a měděnýma kroužkama se nikdo evidentně nezabejval. Omotal to nějakou hliníkovou páskou a hotovo. Holt soudruzi v NDR je jiná kvalita, protože nevěřim, že by to udělal někdo v Čechách. Ale nevěřim, že by to udělal někdo někdy dvakrát, takže Tvůj případ to nebude
Tobě nezbyde nic jinýho, než to nechat pře nádobku natlakovat abys vyloučil to že to neteče nikde jinde. A potom jak ti psal pan Mikov nechat o načuchat tim sajrajtem co v ve špatném případě zežloutne. Je to celkem spolehlivé.
Ještě mě napadá ten člověk co ti to dělal prvně, zkoušel si mu to vrátit nebo reklamovat?

[ Reagovat ]


07.11.13 v 19:29 0Unregistered napsal:

To mě zajímá taky, ale já to musím vyřešit.R.

[ Reagovat ]


07.11.13 v 19:05 7699+1109 (8808)vokim napsal:

To je trochu z ruky , asi 170km, ale celkem by mě to zajímalo.

[ Reagovat ]


07.11.13 v 18:45 0Unregistered napsal:

Plzeň.R.

[ Reagovat ]


07.11.13 v 16:59 7699+1109 (8808)vokim napsal:

odkud jsi.

[ Reagovat ]


06.11.13 ve 20:40 0Unregistered napsal:

Ty bílé kousky jsou pevné, ale jsou opravdu malinké.Nikdy jsem to nenechal klesnou pod minimum,tak nevím,ale asi by se stratila všechna voda,Když otevřu nádobku,uteče tlak a hladina se nijak nezmění.Včera se mi rozsvítila kontrolka vody,ale ta byla na maximum,dočetl jsem se, že když odchází těsnění pod hlavou,tak že jde bordel do nádržky a pak se rozsvítí kontrolka.

[ Reagovat ]


06.11.13 v 19:18 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Olej ve vodě by nikdy neudělal bílé kousíčky , ale na hladině by plaval černý mot. olej, který by zaneřádil nádobku tak , že by do ní nebylo vidět.Ta hladina se zastaví na minimu,a dále již neklesá nebo se třeba po 150km stratí všechna voda? Když za hodinu vidíš , že je na minimu a otevřeš nádobku , nezvedne se v ní hladina chl. kapaliny?Když sahneš zespoda na vodní čerpadlo, konkrétně na dirku pro odpad vody z čerpadla , nemáš na prstu kapičku vody?
Ty bílé kousíčky ,jsou jako pěna , nebo pevné jako sanitr?

[ Reagovat ]


06.11.13 v 18:47 0Unregistered napsal:

Topení funguje normálně,auto se nehřeje,hadice natlakované nejsou.voda nepřetéká.Jen je problém že mizí voda,naliji na max, ujedu 20 km,třeba za hodinu kouknu na vodu a je na minimu a začínají v nádržce plavat malinké bíle kousky,vypadá,že začíná jít olej do vody.

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 21:40 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Nemohu se zbavit pocitu , že když to bude foukat do vody tak se to bude snad hřát ne? Topení funguje normálně? Nerfouká z něj jen vlažný nebo studený vzduch? Po jízdě cca 20km nejsou natlakované hadice na vodu? Když doplníš vodu na MAX a necháš otevřenou zátku nádobky, přidáš a držíš cca 2000 - 3000ot/min po dobu 1 minuty , nezačne z nádobky přetékat voda a nebo když ubereš otáčty zpět na volnoběh? K tomu těsnění , obě jsou dobré , nikdy jsem ani s jedním neměl problém. To samé Getz i Erling. Pokud na první otázku odpovíš ANO a na na ostatní NE máš únik jinde než těsněním pod hlavou

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 20:34 1774+199 (986)invisible napsal:

to budou utopené vložky, fabky na to dost trpí

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 20:19 0Unregistered napsal:

Ano čteš dobře, těsnění bylo dělané před 11 tis.km,hlava byla lehce ubraná a fridex dávanej novej G12,proč tak brzy odešlo to těsnění to pořád nevim.Jaké dát?Origo těsnění nebo VICTOR REINZ? Díky za rady R.

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 20:01 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Pokud čtu dobře - voda se strácí a auto se nehřeje. Nejlepší by bylo , zajet někam , kde mají přístroj s indikační kapalinoui na CO, tak zvaně NADÝCHAT. Auto se ohřeje a potom se odebírá vzduch z nádržky na vodu . Indikační kapalina je modrá a pokud zezelená nebo v horším případě zežloutne je CO ve vodě. Podle toho se dá určit co a jak. Pokud zůstane modrá máš únik někde jinde. Pokud tam máš červenou chladící kapalinu, prohlédni dobře všechny spoje i dirku na vodním čerpadle. Pokud je někde únik je to dobře vidět- růžové cestičky.

[ Reagovat ]


04.11.13 ve 20:05 0Unregistered napsal:

Tak první výměnu dělal člověk, co dělá auta 30 let, auto má najeto poctivých 91 tis.km,hlava utažená momentákem na hodnoty, které to má mít, voda nikde neteče, auto se nehřeje a ted se v nádrže začínají ukazovat bílé kousky-malinké, takže určitě těsnění pod hlavou.R.

[ Reagovat ]


04.11.13 v 19:39 0Unregistered napsal:

Co to takhle trochu víc rozvést? Kdo ty první výměny těsnění dělal, kolik to má najeto, jste první majitel, tudíž víte o tom autě-motoru vše, jakej byl přesah těch vložek. Jak byla utažená hlava. Přehřejvá se ten motor nebo se ztrácí jenom voda. Zkoumali jste vůbec jestli to neteče někde jinde nebo jste z fleku začli rozebírat motor?

[ Reagovat ]


03.11.13 ve 21:05 0Unregistered napsal:

Ahoj jak často s tim jezdíte? Mohl by bejt prasklej blok jit to do oleje a jek se s tim často jezdí tak se stačí voda odpařit že to na oleji nebude ani vidět to se stalo známému.

[ Reagovat ]


03.11.13 v 19:18 0Unregistered napsal:

Čau, mám ten samý problém první těsnění se měnilo, když měla fabie 80 tisíc,ted má 91 a už zase mizí dost chladící kapalina.Nevím co s tím, poradí někdo?Díky za každou rozumnou radu.R.

[ Reagovat ]


03.10.13 ve 20:53 0Unregistered napsal:

Nazdar ,dávaly ho tam novej když dělali to těsněni jinak červenej ,taky už jsem na to upozornil ale pry to dávaly už do více aut a vše v pořádku

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 84 (Zobrazeno 61-80)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:613
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:103642
Celkem návštěv:175633362

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server