ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Rally Šumava - Historik rally Vltava 2008

Rally Šumava - Historik rally Vltava 2008

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Škoda fabia 1.4mpi

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím všechny ,nevím jestli jsem tento dotaz patří ale potřebuji poradit#:-S Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana . Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat:-/ Děkuji předem
Celkem záznamů: 84 (Zobrazeno 1-20)


25.12.14 v 15:46 0Unregistered napsal:

Ještě jsem vyndal svíčky a naprosto v pohodě.

[ Reagovat ]


25.12.14 v 10:20 0Unregistered napsal:

Přesahy jsou 0.10 všude stejné.Hlava utahovaná 20nm a pak 2x 90 stupnu.Přesně jak píšou v DP a to samé je napsané i u těsnění

[ Reagovat ]


24.12.14 ve 14:11 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

To je špička,ale je dost tvrdý.Takže pokud se hlava nedotáhne jak má,mohlo by to dělat bordel.Třeba Temac byl na tohle ideální,hlavně na starý motory,kde ty závity a všechno neni nic moc,od 120-ky po favorita.Takže se to zamáčklo.Dneska se dělá "druhoška" co se rozpustí za rok.Jaký jsou přesahy na válvích?

[ Reagovat ]


23.12.14 ve 13:36 0Unregistered napsal:

Je pravda, že tam bylo dvakrát po sobě dáváno těsnění Elring- nikdy jsem neslyšel o tom těsnění nic špatného, také nevím co s tím

[ Reagovat ]


23.12.14 ve 13:14 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Na svíčkách jestli ta voda někde uniká a nebo jí to trochu žere,byly by "umytý".Nevim,jedině zkusit nějaký jiný těsnění.Pokud je všechno ostatní dodrženo,vážně nevím,ale dělá to.

[ Reagovat ]


22.12.14 v 17:15 0Unregistered napsal:

Veno, přesně tak, máš pravdu, hlava srovnaná, těsnění po rozebrání jako nové, fridex vždy nový s destilkou, ten co tam má být.Kontrolka chladící kapaliny se občas rozsvítí, tak vypustím chlad.kapalinu, nádržku vyčistím, odmastím a je klid.Je to divná závada, kdyby to tlakovalo vodu, nebo netopilo, ale nic takového. Vydrží to vždy rok a tahle závada se objeví vždy takhle na zimu.Je to těžký, kde hledat závadu, co myslíš, že by bylo vidět na svíčkách?

[ Reagovat ]


22.12.14 v 15:40 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

No že jde olej do nádobky se děje dost často,viděl jsem to jenom na fábkách.Ale pokud ubývá voda,tak buď někde teče a nebo jí to ještě žere,jedině zkusit kouknout na svíčky.Favorit tohle neudělá,tam vystřelí těsnění jako to je normální,nebo nejpravděpodobnější.Ale ty fábky tam maj něco špatně a ta dosedačka hlava/blok je trochu jiná.Nevím,co je na tom špatnýho?Chce to mít všechno O.K. jako z fabriky a + pořádný fridex a trpí na to auta,co míň jezdí.Většinou těsnění neni vůbec nic,žádný schnilý,jako nový,ale olej se tlačí do vody.Proč to dělá nevim,ale dělaj to 1,4Mpi.Nevím co se tu řešilo před tím,ale reagoval jsem na příspěvek "2014-12-21 11:15:09"

[ Reagovat ]


22.12.14 ve 14:25 0Unregistered napsal:

VENO136 ty asi nevíš co píšeš nebo jo??? možeš mi tu nemoc vysvětlit?

[ Reagovat ]


21.12.14 ve 23:06 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Nejběžnější věc,ještě může z toho oleje odejít čidlo v nádobce na vodu.Pokud auto míň jezdí?Hlava utažená,srovnaná kvalitně,přesahy akorát a stejně to může dělat.Je to taková nemoc.

[ Reagovat ]


21.12.14 v 11:15 0Unregistered napsal:

Ahoj, zase ten samý problém na fabii-ubývá voda a trochu oleje v nádobce chladící kapaliny.Hlava byla lehce líznutá, těsnění elring, rok byl klid a ted zase problém

[ Reagovat ]


10.12.13 v 09:47 0Unregistered napsal:

Dakujem, teraz uz ano.
PJ

[ Reagovat ]


10.12.13 v 08:35 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Výška vložky od vrchu po uložení je 95mm. tak , že 0,1 : 95 = 0,00105 byl v ideálním případě , průhyb vložky v jejím středu 0,00105mm. Pardon rozměr 0,009 platí pro vložky Š1203.Vím , že takhle to počítat je -partizánčtina-,ale pro rychlé vysvětlení to snad stačí.

[ Reagovat ]


10.12.13 v 08:10 0Unregistered napsal:

Nerozumiem: zoberme ze vyska vlozky je 100mm. => 100: (deleno) 0.1=1000mm. A co dalej?
PJ

[ Reagovat ]


08.12.13 v 19:15 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Ne . Všechno bude těsnit jak má. Jinak výška vložky : 0,1 / přidaný přesah/ by byl v ideálním případě , průhyb vložky v jejím středu 0,009mm.....

[ Reagovat ]


08.12.13 v 10:22 0Unregistered napsal:

Smím se vložit? A sice proč se nedržet stanovených hodnot pro daný typ motoru v dílenské příručce? Případně bych se přikláněl maximálně k horním hranícím v příručce. Motorářem mi bylo doporučeno že příliš velký přesah způsobuje deformaci - soudečkovitost vložek - u zvětšených vrtání i markantnější..vlivem tenčích stěn válců..

[ Reagovat ]


08.12.13 v 09:48 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Nehrozí pak že by netěsnil olejovej kanál nebo podobný problémy?

[ Reagovat ]


07.12.13 v 19:40 0Unregistered napsal:

Dej 0,1 + 0,14 =0,24 omlouvám se nejsem doma a tady nejsem přihlášen VOKIM

[ Reagovat ]


07.12.13 ve 13:06 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Chápu to správně tak, že přesah je lepší raději větší? Skládám si teď trochu rychlejší motor 130 ( s litinovou hlavou ), bez podložek mám všude nulu, tudíž mám na výběr 0,14mm nebo 0,2 ( 2x0,1mm)...

[ Reagovat ]


29.11.13 v 16:37 0Unregistered napsal:

Díky všem za rady, uvidím co to bude dělat časem,jestli jsme to nedělaly zbytečně,zatím bez problému.

[ Reagovat ]


29.11.13 v 08:33 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Přesah 0,1mm na zamačkaných vložkách by teoreticky stačit mělo i když je to na hraně. Staré škůdky měly 0,15mm , ale pracovaly s nižší teplotou chladící kapaliny než novější Favorit nebo Felda , u těch já dávám 0,25mm , protože tím rozdílem teplot se blok natáhne víc. Prožrané motory měly od 40000 do 150000km. Podle km. proběhu se to určit nedá. Ale uvidíš až začneš jezdit jestli to bude v pořádku.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 84 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:622
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:46061
Celkem návštěv:175741984

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server