ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!140LS - vhml

140LS - vhml

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Škoda fabia 1.4mpi

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím všechny ,nevím jestli jsem tento dotaz patří ale potřebuji poradit#:-S Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana . Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat:-/ Děkuji předem
Celkem záznamů: 84 [ Zobrazit 20 ]


07.01.15 v 16:14 0Unregistered napsal:

na víčku je náznak, jen tak lehce, ale to je podle mě v tomhle počasí normální, normálně voda do oleje nejde, měl jsem dole ventilový víko a úplně čistý.

[ Reagovat ]


07.01.15 v 15:25 142245+2829 (1566799)Daves napsal:

A nemizí tedy za studena voda do oleje a za běhu olej do vody ?
Jak vypadá víčko oleje ?

[ Reagovat ]


07.01.15 ve 12:55 0Unregistered napsal:

těsnění není fouknuté, do vody to nefouká,netlakuje se to ,topí to normálně, jen mizí voda-asi do válců a šlo malinké množství oleje do vody, auto se nehřeje.

[ Reagovat ]


07.01.15 ve 12:51 0Unregistered napsal:

Naposledy jen o 0.06-takže to není vůbec nic, na měření přesahů používám specielní pravítko.

[ Reagovat ]


07.01.15 v 11:57 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

No je to minimum si myslím,0,12-0,14 bych viděl jako lepší.Schválně bych zkusil pohledat kolik to má mít přesně 1,4MPi.A na měření přesahů používáš nějaký broušený kus železa?Hodně lidí to dělá třeba šuplerou,ale ta rovná moc neni.Očistit vložku a blok a spárovýma měrkama.Každopádně je 0,10 málo bych řekl a může to mít význam na fouknutí.

A já jsem na dobu praxe už docela alergickej,nevypovída to vůbec nic o kvalitě provedený práce a už jsem se kolikrát přesvědčil.Učeň může dělat kvalitněji,než někdo,kdo to dělá 50-let a nikdo mu neřekl,že to dělá špatně.Ale to netvrdim o kontrétním člověku,ale pokud v něm máš důvěru,tak to je to hlavní

Víš o kolik byla ta hlava už celkově snížená?Měla by se rovnat pokaždým sundání.

[ Reagovat ]


07.01.15 v 10:19 0Unregistered napsal:

Vena-Hlava je udělaná na 100 procent dobře, dělá mi to motorář co má víc jak 50 let praxe a na něj se můžu spolehnout.Daves-když skládáš novej motor, tak určitě větší přesahy, ale tenhle do mému motoru nebylo nikdy saháno kromě sundání hlavy, přesahy po sundání hlavy minule byly 0.10 všude stejné.Takže vložky už jsou usazený a přesah 0.10 by měl snad stačit.

[ Reagovat ]


06.01.15 ve 21:59 142245+2829 (1566799)Daves napsal:

Až to sundáš, tak schválně přeměř ty přesahy. Já teda dělal přesah vždycky 0.2 a to proto, že vložka si vždycky nějak sedne. A pokud do někdo pořádně neočistí nebo neusadí před měřením, tak se může zdát, že tam je 0.1, ale po utažení si to sedne a je to jako by tam bylo 0.02. A nepodceňoval bych třeba ani radu Vokima. V zimě je blok zmrzlý, hliník má celkem pěknou tepelnou roztažnost a v zimě se smrsťuje = otevírají se praskliny. Když se ohřeje, tak se to zatěsní. A to může být i vysvětlení toho, proč to v létě, když je teplo, nedělá.

[ Reagovat ]


06.01.15 ve 20:20 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

To já bych nepřišuzoval Elringu,ale zkusil bych nějaký měkčí těsnění a nebo udělat přesahy.ono tyhle témata jsou beztak k ničemu,protože by se mohlo stát,že ty řikáš,že je všechno O.K.,ale mohl by přijít člověk a říct ti za chvilku koukání na sundanou hlavu jo tady to je špatně.Klidně je možný,že je blbě srovnaná,málo kdo to umí udělat perfektně a neni nic zvláštního se setkat s rovnanou hlavou,která je křivá Ono v tomhle nezbyde člověku nic jinýho,než si to odstranit sám,ale rozhodně bych netvrdil,že Elring dělá špatný těsnění,i když v tvojim případě za to třeba moct může.Ale můj nízor je,že internetovýma diskuzema vznikají akorát hrozný bláboly a i když to je mimo téma,je to asi jediná věc,na kterou se může člověk spolehnout

[ Reagovat ]


06.01.15 v 18:18 0Unregistered napsal:

Tak zpět k tématu, zase lehce mizí chladící kapalina a začíná to hůř startovat když to stojí déle jak den, tak až tak na 3-4 otočení motoru to chytne, že by šla lehce voda do válců? Takže bude muset hlava stejně dolů a Elring už NIKDY

[ Reagovat ]


29.12.14 v 09:08 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

No já mám třeba onu 742.136 cca 130 000km a nevím,co to je kontrolovat olej.Kdyby to už všude možně nepučelo,protože z výroby ty těsnění už ztrouchnivěly,vypustím po 10 000km to co naleju Ono to je jak se to povede a hlavně jak se k tomu člověk chová a já ho nešetřím zrovna.

A kliku jsem měl taky jako novou jednu,tam jsem si jí přeměřil mikrometrem,hodil do šrotu a vzal radši tu vydřenou na přebrus

[ Reagovat ]


28.12.14 v 19:54 0Unregistered napsal:

Asi má každé auto své, fábie nežere olej-kromě toho uniku oleje do vody.Feldy a favority si trochu oleje vezmou,ale tyhle všechny motory se nechají krásně upravovat na vyšší výkon Třeba motor fabie najeto 100 000 km-klika motoru jako nová.Ale tohle už je asi mimo téma

[ Reagovat ]


28.12.14 ve 14:02 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

No asi je,ono už i u 1,3Mpi maj lidi zarytou představu,že se tam 10W40 mení po 15 000km.Protože to je přece Mpi,ale že to je defakto stejný jako 742.135-136 o X-let starší.Narazit na pěkný 1,3-1,4Mpi motor už moc nejde,aniž by se zevnitř muselo škrabat nános.Favorita klasiku ještě docela jo i BMM,protože tam to mění aspoň po 10 000km.Lidi jsou různý no

[ Reagovat ]


28.12.14 v 11:23 0Unregistered napsal:

Motory fábky jsou uvnitř čistý, olej- 10W40 není snad problém měnit-cca 70 kč/litr? výměna oleje i s filtrem vyjde na 400 kč-teda doma-v servise 3x tolik.

[ Reagovat ]


27.12.14 ve 23:58 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Já teda viděl fábky uvnitř vždycky tak čistý,že by se z toho motoru dalo jíst Co se týká oleje,90% humus,10W40 po 15 000km to prostě nedává.Ale ta G12 nebo co se tam lilo z fabriky za fridex,tak na vodě to je jako nový.Když tam někdo naleje bůhví co,tak to neni špatná myšlenka a poznatek

[ Reagovat ]


27.12.14 v 15:52 0Unregistered napsal:

Silnější materiál byl naposledy na feldě, odlehčení a tenké stěny-fabie. Motory favorit a felicie nikdy takové problémy neměly

[ Reagovat ]


27.12.14 v 15:45 10979+2774 (26130)vhml napsal:

V jakém roce ty odlitky měnili? Známému se, byť v minimálním množství , dostává neustále olej do vody. Přesahy jsou dobré, těsnění taky. Tohle by leccos vysvětlovalo.

[ Reagovat ]


27.12.14 ve 14:56 0Unregistered napsal:

Vokim-to je možné, ale proč by byl rok vždy klid?

[ Reagovat ]


27.12.14 ve 13:54 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Vyndat čtvrtou vložku , vyčistit usazený kal a prohlédnout mazací kanál , který vede od zadního ložiska do hlavy na vahadla. Pro snížení hmotnosti , byly upraveny odlitky bloků - zmenšeny všechny rozměry- a ten kanál má velmi tenkou stěnu a velice rád a často v místě usazování kalu prooxyduje. Pak se tlačí tlakový olej do vody a těsnění můžeš měnit jak chceš.

[ Reagovat ]


26.12.14 ve 21:18 0Unregistered napsal:

0,10 by mělo stačit, do vody to nefouká, nehřeje se, topí to krásně, jen to malinké množství oleje v chladící kapalině.Příště tam půjde jiné těsnění

[ Reagovat ]


25.12.14 ve 21:56 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

0,10 je dost málo,ale zase když by to mělo víc,nedomáčkne se ten zbytek,když už teď to dělá bordel.A neni třeba křivý blok?Neni to moc pravděpodobný,ale aby tam nebyla nějaká výrobní chyba.

[ Reagovat ]


25.12.14 v 15:46 0Unregistered napsal:

Ještě jsem vyndal svíčky a naprosto v pohodě.

[ Reagovat ]


25.12.14 v 10:20 0Unregistered napsal:

Přesahy jsou 0.10 všude stejné.Hlava utahovaná 20nm a pak 2x 90 stupnu.Přesně jak píšou v DP a to samé je napsané i u těsnění

[ Reagovat ]


24.12.14 ve 14:11 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

To je špička,ale je dost tvrdý.Takže pokud se hlava nedotáhne jak má,mohlo by to dělat bordel.Třeba Temac byl na tohle ideální,hlavně na starý motory,kde ty závity a všechno neni nic moc,od 120-ky po favorita.Takže se to zamáčklo.Dneska se dělá "druhoška" co se rozpustí za rok.Jaký jsou přesahy na válvích?

[ Reagovat ]


23.12.14 ve 13:36 0Unregistered napsal:

Je pravda, že tam bylo dvakrát po sobě dáváno těsnění Elring- nikdy jsem neslyšel o tom těsnění nic špatného, také nevím co s tím

[ Reagovat ]


23.12.14 ve 13:14 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Na svíčkách jestli ta voda někde uniká a nebo jí to trochu žere,byly by "umytý".Nevim,jedině zkusit nějaký jiný těsnění.Pokud je všechno ostatní dodrženo,vážně nevím,ale dělá to.

[ Reagovat ]


22.12.14 v 17:15 0Unregistered napsal:

Veno, přesně tak, máš pravdu, hlava srovnaná, těsnění po rozebrání jako nové, fridex vždy nový s destilkou, ten co tam má být.Kontrolka chladící kapaliny se občas rozsvítí, tak vypustím chlad.kapalinu, nádržku vyčistím, odmastím a je klid.Je to divná závada, kdyby to tlakovalo vodu, nebo netopilo, ale nic takového. Vydrží to vždy rok a tahle závada se objeví vždy takhle na zimu.Je to těžký, kde hledat závadu, co myslíš, že by bylo vidět na svíčkách?

[ Reagovat ]


22.12.14 v 15:40 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

No že jde olej do nádobky se děje dost často,viděl jsem to jenom na fábkách.Ale pokud ubývá voda,tak buď někde teče a nebo jí to ještě žere,jedině zkusit kouknout na svíčky.Favorit tohle neudělá,tam vystřelí těsnění jako to je normální,nebo nejpravděpodobnější.Ale ty fábky tam maj něco špatně a ta dosedačka hlava/blok je trochu jiná.Nevím,co je na tom špatnýho?Chce to mít všechno O.K. jako z fabriky a + pořádný fridex a trpí na to auta,co míň jezdí.Většinou těsnění neni vůbec nic,žádný schnilý,jako nový,ale olej se tlačí do vody.Proč to dělá nevim,ale dělaj to 1,4Mpi.Nevím co se tu řešilo před tím,ale reagoval jsem na příspěvek "2014-12-21 11:15:09"

[ Reagovat ]


22.12.14 ve 14:25 0Unregistered napsal:

VENO136 ty asi nevíš co píšeš nebo jo??? možeš mi tu nemoc vysvětlit?

[ Reagovat ]


21.12.14 ve 23:06 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Nejběžnější věc,ještě může z toho oleje odejít čidlo v nádobce na vodu.Pokud auto míň jezdí?Hlava utažená,srovnaná kvalitně,přesahy akorát a stejně to může dělat.Je to taková nemoc.

[ Reagovat ]


21.12.14 v 11:15 0Unregistered napsal:

Ahoj, zase ten samý problém na fabii-ubývá voda a trochu oleje v nádobce chladící kapaliny.Hlava byla lehce líznutá, těsnění elring, rok byl klid a ted zase problém

[ Reagovat ]


10.12.13 v 09:47 0Unregistered napsal:

Dakujem, teraz uz ano.
PJ

[ Reagovat ]


10.12.13 v 08:35 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Výška vložky od vrchu po uložení je 95mm. tak , že 0,1 : 95 = 0,00105 byl v ideálním případě , průhyb vložky v jejím středu 0,00105mm. Pardon rozměr 0,009 platí pro vložky Š1203.Vím , že takhle to počítat je -partizánčtina-,ale pro rychlé vysvětlení to snad stačí.

[ Reagovat ]


10.12.13 v 08:10 0Unregistered napsal:

Nerozumiem: zoberme ze vyska vlozky je 100mm. => 100: (deleno) 0.1=1000mm. A co dalej?
PJ

[ Reagovat ]


08.12.13 v 19:15 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Ne . Všechno bude těsnit jak má. Jinak výška vložky : 0,1 / přidaný přesah/ by byl v ideálním případě , průhyb vložky v jejím středu 0,009mm.....

[ Reagovat ]


08.12.13 v 10:22 0Unregistered napsal:

Smím se vložit? A sice proč se nedržet stanovených hodnot pro daný typ motoru v dílenské příručce? Případně bych se přikláněl maximálně k horním hranícím v příručce. Motorářem mi bylo doporučeno že příliš velký přesah způsobuje deformaci - soudečkovitost vložek - u zvětšených vrtání i markantnější..vlivem tenčích stěn válců..

[ Reagovat ]


08.12.13 v 09:48 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Nehrozí pak že by netěsnil olejovej kanál nebo podobný problémy?

[ Reagovat ]


07.12.13 v 19:40 0Unregistered napsal:

Dej 0,1 + 0,14 =0,24 omlouvám se nejsem doma a tady nejsem přihlášen VOKIM

[ Reagovat ]


07.12.13 ve 13:06 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Chápu to správně tak, že přesah je lepší raději větší? Skládám si teď trochu rychlejší motor 130 ( s litinovou hlavou ), bez podložek mám všude nulu, tudíž mám na výběr 0,14mm nebo 0,2 ( 2x0,1mm)...

[ Reagovat ]


29.11.13 v 16:37 0Unregistered napsal:

Díky všem za rady, uvidím co to bude dělat časem,jestli jsme to nedělaly zbytečně,zatím bez problému.

[ Reagovat ]


29.11.13 v 08:33 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Přesah 0,1mm na zamačkaných vložkách by teoreticky stačit mělo i když je to na hraně. Staré škůdky měly 0,15mm , ale pracovaly s nižší teplotou chladící kapaliny než novější Favorit nebo Felda , u těch já dávám 0,25mm , protože tím rozdílem teplot se blok natáhne víc. Prožrané motory měly od 40000 do 150000km. Podle km. proběhu se to určit nedá. Ale uvidíš až začneš jezdit jestli to bude v pořádku.

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 20:31 0Unregistered napsal:

Na tom prvním těsnění bylo vidět jak šla voda do válců a vypařila se-takže velká emulze na víčku na nalévání oleje, ale olej do vody nešel. Na tom těsnění ted-nic nebylo vidět a olej ve vodě a úbytek vody

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 20:25 1743+138 (1881)Ruda napsal:

Nevim podle mě je 0,1 málo ale pořád mě zaráží to zdravý těsnění.

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 20:17 0Unregistered napsal:

Máš pravdu,že o,15 by bylo lepší,ale 0,10 by mělo také stačit, aby to bylo bez problému

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 20:15 0Unregistered napsal:

Podruhý, poprvé v 80 ti tis.km a pak ted v 92 tis.km.Proč teda těch 12 tis.km bylo vše bez problémů?????

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 20:12 1743+138 (1881)Ruda napsal:

Plně souhlasím s Vokimem, tam je něco jinýho, hlava prohlá ani prasklá neni tak to tim nebude a ještě si napsal že bylo i těsnění zdravý a po třetí? To se chce zamyslet a hledat jinde. Podle mě by neškodilo i ten blok natlakovat nebo aspoň zkusit vypodložit vložky o trochu víc tak na 0,15.

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 20:05 0Unregistered napsal:

Právě ten pokles vody se mi nelíbyl, celý rok se voda vůbec nehnula-nemusela se dolít ani kapka vody, pak voda párkrát ubyla a začla blikat kontrolka chlad.kapaliny

[ Reagovat ]


28.11.13 v 19:56 0Unregistered napsal:

Jo motorový olej. Kolik ty motory měly najeto? Ten můj 92 tis.km

[ Reagovat ]


28.11.13 v 19:49 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Mastnota černá? Jako motor. olej? Pokud si pamatuji -Tak na 200km klesne voda o 5mm- To je tak nepatrný únik, že to klidně může být na chladiči a odpařovat se. Ale měl jsem tady již několik bloků , kde byl --PROŽRANÝ-- mazací kanál co jde od posledního ložiska vačky do vahadel , dirky cca 0,05mm, ale protože zde není plný mazací tlak , unikal zde olej do vody po micro kapkách.

[ Reagovat ]


28.11.13 v 19:22 0Unregistered napsal:

Když se vypustila chlad.kapalina, tak nahoře nádržky bylo trochu mastnoty

[ Reagovat ]


28.11.13 v 18:21 0Unregistered napsal:

Vokim a jak by se vzal olej v nádržce s chlad.kapalinou?

[ Reagovat ]


28.11.13 v 18:16 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Domnívám se , že ty bílé kousíčky jsou sanitr a jakmile se dostanou do ucpávky vod. čerpadla , tak část chladící kap. odpustí , protože tam je přetlak.

[ Reagovat ]


28.11.13 v 16:27 0Unregistered napsal:

Vokim - co by to bylo jiného?Když voda dolů do oleje nejde

[ Reagovat ]


28.11.13 v 16:23 0Unregistered napsal:

Přesahy jsou 0,10 na všech stejně

[ Reagovat ]


28.11.13 ve 13:41 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Myslím si , že až to složíš, tak to bude stejné jako předtím a hlavu jsi sundaval zbytečně. Jenom škoda , že jsi nejprv neodpověděl na všechny položené otázky před rozebíráním.

[ Reagovat ]


28.11.13 v 07:11 0Unregistered napsal:

Kolik sou ty přesahy?

[ Reagovat ]


28.11.13 v 07:11 0Unregistered napsal:

Kolik sou ty přesahy?

[ Reagovat ]


27.11.13 ve 21:38 1743+138 (1881)Ruda napsal:

jako že nebyla moc prohlá že 0,06mm většinou škůdky vemou a to že byla tlakovaná si nepsal tak sem to myslel udělat jako jistotu

[ Reagovat ]


27.11.13 v 16:20 0Unregistered napsal:

Proč 0,06 je nic?Když není více třeba.Hlava se natlakovala a vše bez problému,dělal mi ji jeden motorář,co dělá motory přes 50 let.Co by tam mohlo být za jinou závadu, vždyt už tam nic není.R.

[ Reagovat ]


26.11.13 ve 22:36 1743+138 (1881)Ruda napsal:

Souhlasim, už nějakou dobu se renovacema hlav živim a 0,06 je nic a pokud je zdravé těsnění tak tam je jiná závada.

[ Reagovat ]


26.11.13 ve 22:31 0Unregistered napsal:

než jí tam dáš tak jí nech natlakovat je to jistota než to dělat dvakrát

[ Reagovat ]


26.11.13 ve 20:06 0Unregistered napsal:

Čau, tak včera večer hlava sundaná, bylo tam těsnění elring, nic na něm nebylo vidět, hlava se lízla o 0,06.Dá se nové těsnění,novej fridex,přesahy vložek jsou dobré a všechny 4 stejné, tak uvidím.R.

[ Reagovat ]


08.11.13 v 09:22 0Unregistered napsal:

Moj nazor je nasledovny:
Predpokladam, ze niekde je prasklina, blok by som predcasne vylucil, nakolko voda by mala len dve moznosti uniku a to do oleju – tam nie je, alebo do atmosfery a tam zase niesu vidiet pozostatky po vytekani. Blok motoru ako obal nema az tak vysoke teploty, aby sa voda tak rychlo odparila a nezanechala po sebe ziadne viditelne chodnicky.
Ja zostanen pri hlave. Je mozne, ze v hlave je prasklina, ktora spaja vodu z vyfukom. Moze byt aj porezny odliatok, ktory sa casom prezral.
V tomto pripade nema voda sancu sa ukazat, ale sa hned vypari a ide cez vyfuk von.
Ja by som skusil tak dlho ist az vystupi teplota motora, pozrel na stav vody, skontroloval olej. Ak je olej stale bez vody a voda zmizla, nevidim inu moznost. Potom uz len hlavu odtlakovat.
Podobnu situaciu som uz zazil, a tiez som spekuloval co a ako, az raz rano ked som isiel do dielne a ten co isiel za mnou ma upozornil, ze si vsimol pekny biely oblacik z vyfuku a predpoklada ze to bola voda, lebo smrad nebol.
-) No a problem bol vyrieseny…..
P.J.

[ Reagovat ]


07.11.13 ve 22:23 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Já myslel , že mě to zajímá tak , že bych se na to chtěl podívat, ale nevadí. Narazil jsem v tvojí odpovědi na větu" ujedu 20 km,třeba za hodinu kouknu na vodu a je na minimu" to znamená , že když ujedeš 20km a ihned se podíváš na kapalinu, tak je v normálu , ale za hodinu je na minimu?

[ Reagovat ]


07.11.13 ve 21:08 0Unregistered napsal:

pokud se to ztrácí takovymhle způsobem, tak to musí bejt někde vidět. Když to necháš běžet na místě, tak se to musí buď přehřejvat nebo to musí tu vody vyházet ven. Jestli by ti šla voda do oleje tak při takovým úniku co píšeš bys musel mít zašlemovanej celej motor. Musí to něco dělat tlakovat hadice, vařit nebo prostě něco.
I když to asi nebude tvuj případ, tak nedavno sem dělal fabii původem z německa. Pořád se ztrácela voda a hlava prej taky už dělaná. Mě po všemožnym zkoušení nezbylo nic jinýho než tu hlavu opět sundat. Vložky ne že by byli utopený ale byli bez přesahu. Když sem to rozebral, tak sem nevěřil vlastnim očím. Nějakým přesahem a měděnýma kroužkama se nikdo evidentně nezabejval. Omotal to nějakou hliníkovou páskou a hotovo. Holt soudruzi v NDR je jiná kvalita, protože nevěřim, že by to udělal někdo v Čechách. Ale nevěřim, že by to udělal někdo někdy dvakrát, takže Tvůj případ to nebude
Tobě nezbyde nic jinýho, než to nechat pře nádobku natlakovat abys vyloučil to že to neteče nikde jinde. A potom jak ti psal pan Mikov nechat o načuchat tim sajrajtem co v ve špatném případě zežloutne. Je to celkem spolehlivé.
Ještě mě napadá ten člověk co ti to dělal prvně, zkoušel si mu to vrátit nebo reklamovat?

[ Reagovat ]


07.11.13 v 19:29 0Unregistered napsal:

To mě zajímá taky, ale já to musím vyřešit.R.

[ Reagovat ]


07.11.13 v 19:05 7700+1109 (8809)vokim napsal:

To je trochu z ruky , asi 170km, ale celkem by mě to zajímalo.

[ Reagovat ]


07.11.13 v 18:45 0Unregistered napsal:

Plzeň.R.

[ Reagovat ]


07.11.13 v 16:59 7700+1109 (8809)vokim napsal:

odkud jsi.

[ Reagovat ]


06.11.13 ve 20:40 0Unregistered napsal:

Ty bílé kousky jsou pevné, ale jsou opravdu malinké.Nikdy jsem to nenechal klesnou pod minimum,tak nevím,ale asi by se stratila všechna voda,Když otevřu nádobku,uteče tlak a hladina se nijak nezmění.Včera se mi rozsvítila kontrolka vody,ale ta byla na maximum,dočetl jsem se, že když odchází těsnění pod hlavou,tak že jde bordel do nádržky a pak se rozsvítí kontrolka.

[ Reagovat ]


06.11.13 v 19:18 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Olej ve vodě by nikdy neudělal bílé kousíčky , ale na hladině by plaval černý mot. olej, který by zaneřádil nádobku tak , že by do ní nebylo vidět.Ta hladina se zastaví na minimu,a dále již neklesá nebo se třeba po 150km stratí všechna voda? Když za hodinu vidíš , že je na minimu a otevřeš nádobku , nezvedne se v ní hladina chl. kapaliny?Když sahneš zespoda na vodní čerpadlo, konkrétně na dirku pro odpad vody z čerpadla , nemáš na prstu kapičku vody?
Ty bílé kousíčky ,jsou jako pěna , nebo pevné jako sanitr?

[ Reagovat ]


06.11.13 v 18:47 0Unregistered napsal:

Topení funguje normálně,auto se nehřeje,hadice natlakované nejsou.voda nepřetéká.Jen je problém že mizí voda,naliji na max, ujedu 20 km,třeba za hodinu kouknu na vodu a je na minimu a začínají v nádržce plavat malinké bíle kousky,vypadá,že začíná jít olej do vody.

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 21:40 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Nemohu se zbavit pocitu , že když to bude foukat do vody tak se to bude snad hřát ne? Topení funguje normálně? Nerfouká z něj jen vlažný nebo studený vzduch? Po jízdě cca 20km nejsou natlakované hadice na vodu? Když doplníš vodu na MAX a necháš otevřenou zátku nádobky, přidáš a držíš cca 2000 - 3000ot/min po dobu 1 minuty , nezačne z nádobky přetékat voda a nebo když ubereš otáčty zpět na volnoběh? K tomu těsnění , obě jsou dobré , nikdy jsem ani s jedním neměl problém. To samé Getz i Erling. Pokud na první otázku odpovíš ANO a na na ostatní NE máš únik jinde než těsněním pod hlavou

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 20:34 1774+199 (986)invisible napsal:

to budou utopené vložky, fabky na to dost trpí

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 20:19 0Unregistered napsal:

Ano čteš dobře, těsnění bylo dělané před 11 tis.km,hlava byla lehce ubraná a fridex dávanej novej G12,proč tak brzy odešlo to těsnění to pořád nevim.Jaké dát?Origo těsnění nebo VICTOR REINZ? Díky za rady R.

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 20:01 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Pokud čtu dobře - voda se strácí a auto se nehřeje. Nejlepší by bylo , zajet někam , kde mají přístroj s indikační kapalinoui na CO, tak zvaně NADÝCHAT. Auto se ohřeje a potom se odebírá vzduch z nádržky na vodu . Indikační kapalina je modrá a pokud zezelená nebo v horším případě zežloutne je CO ve vodě. Podle toho se dá určit co a jak. Pokud zůstane modrá máš únik někde jinde. Pokud tam máš červenou chladící kapalinu, prohlédni dobře všechny spoje i dirku na vodním čerpadle. Pokud je někde únik je to dobře vidět- růžové cestičky.

[ Reagovat ]


04.11.13 ve 20:05 0Unregistered napsal:

Tak první výměnu dělal člověk, co dělá auta 30 let, auto má najeto poctivých 91 tis.km,hlava utažená momentákem na hodnoty, které to má mít, voda nikde neteče, auto se nehřeje a ted se v nádrže začínají ukazovat bílé kousky-malinké, takže určitě těsnění pod hlavou.R.

[ Reagovat ]


04.11.13 v 19:39 0Unregistered napsal:

Co to takhle trochu víc rozvést? Kdo ty první výměny těsnění dělal, kolik to má najeto, jste první majitel, tudíž víte o tom autě-motoru vše, jakej byl přesah těch vložek. Jak byla utažená hlava. Přehřejvá se ten motor nebo se ztrácí jenom voda. Zkoumali jste vůbec jestli to neteče někde jinde nebo jste z fleku začli rozebírat motor?

[ Reagovat ]


03.11.13 ve 21:05 0Unregistered napsal:

Ahoj jak často s tim jezdíte? Mohl by bejt prasklej blok jit to do oleje a jek se s tim často jezdí tak se stačí voda odpařit že to na oleji nebude ani vidět to se stalo známému.

[ Reagovat ]


03.11.13 v 19:18 0Unregistered napsal:

Čau, mám ten samý problém první těsnění se měnilo, když měla fabie 80 tisíc,ted má 91 a už zase mizí dost chladící kapalina.Nevím co s tím, poradí někdo?Díky za každou rozumnou radu.R.

[ Reagovat ]


03.10.13 ve 20:53 0Unregistered napsal:

Nazdar ,dávaly ho tam novej když dělali to těsněni jinak červenej ,taky už jsem na to upozornil ale pry to dávaly už do více aut a vše v pořádku

[ Reagovat ]


03.10.13 ve 20:26 0Unregistered napsal:

Čau, jakej tam dáváš fridex?R.

[ Reagovat ]


03.10.13 v 17:47 0Unregistered napsal:

Zdravím, vložky nbyly utopený byl jsem u toho když se přeměřovaly, jinak ty těsnění se uplně rozpadávaly jakoby byly poleptaný .

[ Reagovat ]


03.10.13 v 17:06 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Utopený vložky?

[ Reagovat ]


03.10.13 v 16:27 0Unregistered napsal:

Zdravím všechny ,nevím jestli jsem tento dotaz patří ale potřebuji poradit

Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana .

Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat

Děkuji předem

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 84 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:377
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:80380
Celkem návštěv:176153830

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server