| 24.11.14 v 00:02 Unregistered napsal:
Zdravím Vás pánové, měl bych jeden stručný dotaz k homologaci 130 rs vycházím z toho, že aby auto dostalo homolagaci FIA musí vycházet ze "seriového" modelu schváleného pro provoz na silnici. ( víz. více či méně známá anabáze s homologacií a imaginárně vyrobenou serií vozidel pro ministerstvo vnitra a armádu..... ) Vycházím z toho že automobilka musel tenkrá uvedený "podvod" dotáhout alespoň papírově do konce a tudíž by měla existovat ( nebo existovala ) nějaká homologace pro silniční provoz ( alespoň pro ty "neexistující" vozidla ) . Otázka zní. Existovala? A další otázka zní, kolik vozů bylo skutečně vyrobeno od 30.8.74 (údaj z homologace 1668) do 31.1.75 (potvrzení platnosti 1000ks civilní(sériové 130rs) - na základě toho začala 1.5.75 platit homologace 1668 na 130 rs. btw. pro zajímavost - homologace byla na 4 kvalt a jen dodatkem změněna na 5 kvalt. a další zajímavost - homologace byla na 4 místné auto, koženkové sedačky vpředu i vzadu, sériová 110r palubka.
No zpět k otázce - myslíte, že existovala nějaká homologace pro silniční provoz ( alespoň pro ty "neexistující" vozidla ) ?
Díky
Jirka. K |