ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!moto girls - od 18 ....

moto girls - od 18 ....

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Homologace škody 120S

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý den, prosím dostal jsem se trošku do slepé uličky. Psal a následně jsem volal na autoklub ČR s žádostí o zaslání homologačních listů na škodu 120S. První kontakt byl takoví že mě pošlou veškeré homologace Ska za jednu cenu. Avšak nic nepřišlo tak jsem volal znova a bylo mi řečeno že mě pošlou pouze 1 homologaci a mám jim říct kterou chci. Prosím otázka na vás co tomu rozumí více než já :) Vím že homologace jsou na 99% 3. Ale nevím která se hodí nejvíce mé představě. Chtěl bych Sko s litinovou 8k hlavou, sání přes hlavu+ umotané svody ale obsah 1172 bez suchého karteru. A kliky mám zapuštěné.Jedna homologace by tomu měla odpovídat. Ale která to je. Popřípadě pokud mám dodat jiné informace rád doplním. Předem děkuji za info.
Celkem záznamů: 34 [ Zobrazit 20 ]


24.11.14 v 11:27 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Ano

[ Reagovat ]


24.11.14 v 10:54 0Unregistered napsal:

Jen připomínka ohledně chladičů venku u škodovek 1150. Jestli mě paměť neklame nebylo to náhodou tak, že byly povolené pro A2, ale jen v MČSSR a národní přebory, protože to mezinárodní homologaci nemělo??

[ Reagovat ]


24.11.14 v 00:02 0Unregistered napsal:

Zdravím Vás pánové, měl bych jeden stručný dotaz k homologaci 130 rs
vycházím z toho, že aby auto dostalo homolagaci FIA musí vycházet ze "seriového" modelu schváleného pro provoz na silnici. ( víz. více či méně známá anabáze s homologacií a imaginárně vyrobenou serií vozidel pro ministerstvo vnitra a armádu..... )
Vycházím z toho že automobilka musel tenkrá uvedený "podvod" dotáhout alespoň papírově do konce a tudíž by měla existovat ( nebo existovala ) nějaká homologace pro silniční provoz ( alespoň pro ty "neexistující" vozidla ) . Otázka zní. Existovala?
A další otázka zní, kolik vozů bylo skutečně vyrobeno od 30.8.74 (údaj z homologace 1668) do 31.1.75 (potvrzení platnosti 1000ks civilní(sériové 130rs) - na základě toho začala 1.5.75 platit homologace 1668 na 130 rs.
btw. pro zajímavost - homologace byla na 4 kvalt a jen dodatkem změněna na 5 kvalt.
a další zajímavost - homologace byla na 4 místné auto, koženkové sedačky vpředu i vzadu, sériová 110r palubka.

No zpět k otázce - myslíte, že existovala nějaká homologace pro silniční provoz ( alespoň pro ty "neexistující" vozidla ) ?

Díky

Jirka. K

[ Reagovat ]


11.10.13 ve 23:01 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Ne kliky ven.

[ Reagovat ]


11.10.13 ve 20:57 261+1 (131)peppa napsal:

dobrý večer, mam dotaz, když budu stavet 120S podle uplně první homologace lze nebo nelze použít kliky boromo? já nechci stavet litinovy 8kanal ale rad bych 5ti kanal

[ Reagovat ]


23.09.13 ve 14:16 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Pokud renovuješ auto, nebo jak je poslední dobou zvykem ,stavíš nové , ale máš HTP, nebo sportovní průkaz, to znamená to auto tu již bylo a jezdilo, máš v průkaze nebo HTP číslo homologace a podle toho to musíš postavit celé bez jakých koliv uprav. Pokud stavíš repliku a CHCEŠ k autu HTP měl by jsi ho postavit podle homologace kterou si vybereš/ doporučuje se to stavět podle poslední platné/ a VŠECHNY bezpečnostní prvky podle homologace platné v době přihlašování vozidla.Pokud si to děláš pro radost a jezdit s autem pod hlavičkou FASu nebo FIA nebudeš dej si tam co chceš.

[ Reagovat ]


23.09.13 ve 13:44 0Unregistered napsal:

Dobré odpoledne. Rád bych si to ještě jednou ujasnil s ohledem na přílohu J. Pokud budu renovovat auto, které má konkrétní závodní historii, upravuji podle homologačního listu a tehdy platné přílohy J. Pokud se rozhodnu postavit na závody auto na základě auta sériového , ještě nikdy nezávoděného (např. r.v.1972), vycházím z homologačního listu a přílohy J, která je platná v době stavby této "repliky"? Předem velmi děkuji.
Jirka Kubíček

[ Reagovat ]


22.09.13 ve 21:19 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

JJ o převodovkách vím.

Nuže auto se postaví dle J 1975, za tuhle informaci velice děkuji.

[ Reagovat ]


22.09.13 ve 20:22 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Do konce roku 1975 bylo povoleno skoro vše. I 130RS byla v tom roce homologována narychlo v červnu i ,když se vědělo , že se bude muset dělat nová homologace v roce následujícím. Taky byla homolog. u ní 5Q převodovka stejná jako u Š120S - tunelová., ale nebyly potřebné kusy pro rok 1976 kdy se vše měnilo. Muselo se od 1976 vyrobit 1000 identických /stejných/ kusů ve 12ti měsících po sobě jdoucích od data žádosti o homologaci. To samé je i Š110R ,ten přelomový rok je 1976. Vše najdeš v přílohách "J" daného roku , který potřebuješ.

[ Reagovat ]


22.09.13 ve 20:07 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

Všechny tyhle věci v homolgacích co mám najdu to není problém. Co mě ale zaráží, je ta skupina B, když dnes vidím téměř jakékoli závodní erko tak má chladič přesunut nad pod nárazník. Stejně tak v knize 130RS Vítěz ME se píše o 110R A2, že chladič bylo možné dle propozic přesunout do přední části vozu, v pozdějších letech to však bylo zakázáno.

Kde najdu co tehdejší kategorie upravovaly? Díky

[ Reagovat ]


22.09.13 v 18:34 7699+1109 (8808)vokim napsal:

JO ještě . Chladič v předu měla jen skupina "B"

[ Reagovat ]


22.09.13 v 18:30 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Vypadá to , že tu sloužím jak veřejná knihovna.

Š 110R homologace - / 1612- / - A2 - / -1971 - / - Základní
Homologace -/ 5462 - / -A1 - / -1972/ - Základní
Homologace / -5462/1/V -/ A2-/-1972-/ osmikanál. litina
Homologace/-5462/2/2V -/A2-/-1972-/ litin. oka klik. hřidele
Homologace/-5462/3/3V-/-A2-/-1972-/- ochaný plech pod vozidlem
Homologace/-5462/4/4V-/-A2-/-1972-/-suchá skříň
Homologace/-5462/5/1E-/-A2-/-1973-/- vývoj nového typu
CO ještě?

[ Reagovat ]


22.09.13 v 17:17 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

Mám tu homologační listy pro š110r v několika variantách dle roku. Nicméně by mě zajímalo kde zjistit co upravovala tehdejší skupina A2, nepovedlo se mi najít co se může a nemůže změnit. Např vím, že do nějakého roku bylo možné přemístit chladič a později už nikoli, kde zjistím do kdy? Stejně tak co se týče zasklení vozu, změn v interieru, obutí atp...

[ Reagovat ]


22.09.13 ve 12:24 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Zapoměl jsem fotky, ta moje hlava.

Přiložené fotografie:
!Homologace škody 120S
 
!Homologace škody 120S
 
[ Reagovat ]


22.09.13 ve 12:22 7699+1109 (8808)vokim napsal:

K tomu bloku. Ano to je jen pro 1300ccm. Obsah 1172 ccm --blok z Š110L s obtokovým čističem oleje, popřípadě s redukcí místo obtokového filtru a napojením hadicemi na plnoprůtokový Pulorátor mimo blok motoru, ale to všechno je popsáno a vyfoceno v homol. listech. Jinak homologační list protokol není jeden nějaký list papíru, ale pěkný svazek. Tuším , už nevím přesně , ale 1636 se všemi dodatky a vyjímkami má asi 60 listů , už si to nepamatuji , naposledy jsem ji měl v ruce před 15ti lety Pro představu. Teď se mi vrátil z lakovny Ford Escort MKI 2000RS z roku 1973, kterého kdysi dělala firma MARCH a stavím ho kompletně podle FIA hom. 5566 a ta má 65 listů.

[ Reagovat ]


22.09.13 v 11:47 7699+1109 (8808)vokim napsal:

To jsou právě ty vychytávky v homologacích. Tak , že. 1// homologace 1636- pětikanál, normální vana oleje, kliky VEN, obsah 1172ccm, 4 i 5ti Q /// nebyla podmínka 1000 vyrob. kusů Rozšíření homologace 1636/1/1V s omikanálovou hlavou homologace 1636/8/8V z roku 1973 KLIKY BOMORO-zapuštěné homologace 1674- z roku 1976---JEN s 4Q a to 1172ccm i 1289ccm. Teoreticky můžeš použít pro stavbu i homologaci 1636 , ale když budeš chtít použít 5Q , musíš mít orig. tunelovou převodovku co postavili pan Stanislav Štrobach a Bohuslav Urválek pro AZNP , teda trochu ji obšlehli z Porsche 911.Údajně jich bylo vyrobených okolo 20ks. O jedné , která by byla na prodej vím, ale obávám se , že na ni mnoho lidí nemá potřebný finanční obnos.

[ Reagovat ]


22.09.13 v 08:57 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Asi se omlouvám za hloupej dotaz, ale chápu to tak že převodovka má bejt synchroní 4q u Ska? Ale nechápu ten blok motoru. To je pouze teda pro obsah 1,3? A jakej se může použít ten blok?

[ Reagovat ]


21.09.13 ve 22:39 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Homologace koupíš na Fasu"FEDERACE AUTOMOBILOVÉHO SPORTU AČR
TECHNICKÁ KOMISE Opletalova 29, 110 00 Praha 1" Přijedeš, zaplatíš a máš.

[ Reagovat ]


21.09.13 ve 22:26 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Výňatek z Technické informace č- 06/2013 ze dne 21.6.2013 pro HA

[ Reagovat ]


21.09.13 ve 21:37 9787+1396 (20129)H. napsal:

Ze kdy jsou ty novinky v homologaci?

[ Reagovat ]


21.09.13 ve 21:08 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Novinky v homologaci 1636 a 1674

FEDERACE AUTOMOBILOVÉHO SPORTU AČR
TECHNICKÁ KOMISE
Opletalova 29, 110 00 Praha 1
Bylo rozhodnuto, že body pro zasedání Technické pracovní skupiny musí být do kanceláře FIA
doručeny alespoň dva týdny před každým zasedáním. Členové musí mít čas pro nastudování
případů před setkáním. Po tomto datu nebudou přijaty žádné případy.
32.1 NEVYPLNĚNÉ HOMOLOGAČNÍ LISTY - POČET SYNCHRONI
ZOVANÝCH STUPŇŮ (ČR)
Chybí-li tento údaj (obzvláště u homologací cestovních vozů) je třeba se řídit příslušnou
dílenskou příručkou.
32.3 VOZY ŠKODA - NÁHRADA BLOKU MOTORU (ČR)
Technická pracovní skupina požaduje předložení fotosnímků motoru a klikové hřídele obou
typů motorů.
Blok motoru, vyráběný firmou Škoda od roku 1983 s objemem 1300cc a průměrem ložisek
klikové hřídele 60 mm, je autorizován jako náhrada originálního bloku motoru pro Škoda 120S (homologace 1636 a 1675) a Škoda 130 RS (homologace 1668 a 1676). DÍL č.114 000 083 nebo 007 001 0702.
za TK FAS AČR zpracoval Ing. Josef Stránský
Kamil Nechvilka předseda Technické komise

[ Reagovat ]


21.09.13 ve 20:23 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Homologace Č.homologace Pro skupinu rok poznámka

Š 120S 1636 A2 1972 Základní typ
1636/1/1V A2 1972 8mi kanálová hlava
1636/2/2V A2 1972 Litinová víka hl. ložisek
1636/4/4V A2
1636/7/7V A2 1973 Mazací soustava se sucho skříní
1636/8/8V A2 1973 Vývoj. typ změny karoserie
v serii typu Š110L
Š120S Rally 1674 A2 1976 Základní homologace
s 8mi
kanálovou hlavou dle
nové přílohy J -FIA

[ Reagovat ]


21.09.13 ve 13:05 9787+1396 (20129)H. napsal:

Ještě jednou bych poprosil, máte - li někdo tyto 3 homolagční listy nascanované, pošlete mi je mailem. Děkuji.

[ Reagovat ]


20.09.13 v 17:01 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Výborně děkuji moc! Právě takhle vím že to je ale nevěděl jsem přesně jak to zjistit.

[ Reagovat ]


20.09.13 v 16:48 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Jinak homol. jsou tři a to / č. 1636 z 1.4.72 s pětikanálovou hlavou a obsah 1172ccm/
druhá č. 1674 z 1.6.76 s osmikanálem na obsah 1172ccm a třetí č.1675 také z 1.6.76 s osmikanálem , ale na obsah 1289ccm. To znamená , že pro tebe bude homologace Š 120S č. 1674. Stačí?

[ Reagovat ]


20.09.13 v 16:31 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Napiš si přímo na ing.josef.stransky@seznam.cz je to předseda tech. komisařů

[ Reagovat ]


20.09.13 v 10:06 1880+158 (2038)Pajaskoda napsal:

Mohu potvrdit, že na stránkách prohistoric.cz odpovídají přímo techničtí komisaři AČR, kteří tento veb také vytvořili. Během poslední doby, ale někteří z hlavních tvůrců vebu již od AČR odešli a tak nevím, jak veb v současné době funguje a zda stále ještě odpovídají na případné dotazy. Pošli dotaz a uvidíš,buď dostaneš odpověď, nebo ne

[ Reagovat ]


19.09.13 ve 20:00 835+3 (419)m110r napsal:

Ahoj Radku,
řešil jsem podobný problém s erkem a nakonec mi poradili na prohistoric.cz. Myslim že odpovídají přímo technici. Napsal jsem jim jaké auto chci postavit a čísla homologací a oni mi poradili kterou si mam koupit...

[ Reagovat ]


19.09.13 ve 14:31 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Příloha a homologace jsou dvě rozdílné věci.
Příloha platí pro všechny - Čech, Rus, Něměc........- říká , že v kategorii do které vozidlo zapadá můžeš mít libovolné sání i výfuk - to zamená , že nemusíš mít sériový, to zamená např. Škodovka - sání přes hlavu, Žigul -rovné, Ford -zahnuté doleva........
ALE homologace říká co na daném vozidle je, co tam konstruktér naladil , to je je v homol. listě vyfoceno a musí tam být.

[ Reagovat ]


19.09.13 ve 13:51 9787+1396 (20129)H. napsal:

Jasně, ale pokud vezmeš přílohu J ze sedmdesátých let, měl bys tam najít, že sací a výfukové potrubí je libovolné. Tudíž o sacím a výfukovém potrubí bys neměl mít potřebu v té době nacházet něco v homologačním listě.
Naopak osmikanálová hlava by v té homologaci být měla, buď jako standardní, nebo dohomologovaná vedle pětikanálu.
Věřím, že pan Mikov tuto informaci upřesní.

[ Reagovat ]


19.09.13 ve 13:48 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Pokud se jedná o renovaci a máš doklady k vozu z daného roku , potom ho celé děláš dle homolog. listů a přílohy z daného období.
Pokud se jedná o "novostavbu" tak máš pravdu ,všechny bezpečnostní prvky / rám, sedadla, hans, pásy, has. zařízení/ musí být dle platné současné přílohy "J" a ostatní dle homologace vozidla.

[ Reagovat ]


19.09.13 ve 13:01 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Tomu nerozumím. Myslel jsem že auto musí bejt postavené podle homologačních listů (motor, převodovka, nápravy,..) a bezpečnostní prvky musejí bejt podle teď platných sportovních řádů. Pokud s tím autem chci jezdit.

[ Reagovat ]


19.09.13 v 08:53 9787+1396 (20129)H. napsal:

Sežeň si dobovou přílohu J sportovních řádů. Né vše řešil homologační list.

[ Reagovat ]


18.09.13 ve 21:47 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Dobrý den, prosím dostal jsem se trošku do slepé uličky. Psal a následně jsem volal na autoklub ČR s žádostí o zaslání homologačních listů na škodu 120S. První kontakt byl takoví že mě pošlou veškeré homologace Ska za jednu cenu. Avšak nic nepřišlo tak jsem volal znova a bylo mi řečeno že mě pošlou pouze 1 homologaci a mám jim říct kterou chci.

Prosím otázka na vás co tomu rozumí více než já

Vím že homologace jsou na 99% 3. Ale nevím která se hodí nejvíce mé představě.

Chtěl bych Sko s litinovou 8k hlavou, sání přes hlavu+ umotané svody ale obsah 1172 bez suchého karteru. A kliky mám zapuštěné.Jedna homologace by tomu měla odpovídat. Ale která to je. Popřípadě pokud mám dodat jiné informace rád doplním. Předem děkuji za info.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 34 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:408
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:126874
Celkem návštěv:175516084

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server