ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Centrální zamykání s DO - Škoda 12O

Centrální zamykání s DO - Škoda 12O

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: sání na webery

Diskuze začala tímto příspěvkem:
zdravím, chtěl bych se zeptat jak velký je rozdíl mezi sáním přes hlavu a rovným sáním ve škodě s motorem vzádu...
Celkem záznamů: 68 (Zobrazeno 1-20)


12.09.13 v 11:35 142505+2829 (1569607)Daves napsal:

Nebyla ta velikost chladiče také dána výkonem a tím, že chladič nemá ventilátor ? Tedy stojící RS musí sama sebe uchladit a v zátěži to musí odchladit dvojnásobek v porovnání se sériovým autem ? Jakože když bych 130RS chladič nakrájel na plátky a poskládal nad sebe a ubral polovinu, tak jsem na velikosti sériového chladiče.

[ Reagovat ]


11.09.13 v 11:28 7702+1109 (8811)vokim napsal:

Právě , že u eSka RSy byly ty samé problémy , proto jsou vepředu tak ohromné chladiče.
Ale u 105-130 jsou tenké, tam se sériově takový "hovada" dávat nemohly. Když by jsi si zkusil a přehodil hadice vzadu, tak to neuchladíš od jara do podzimu.

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 23:23 9796+1396 (20145)H. napsal:

Jinak 1100GT by mělo mít nejblíže k SAABu sonnet, pokud si to dobře pamatuju.

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 23:21 9796+1396 (20145)H. napsal:

Ta informace se studenou vodou nahoře je pro mě nová. Omluvou mi budiž, že jsem s tímto typem neměl nikdy co do činění. Ale napadla mě otázka "Jak je to u eSka, potažmo u eReSy?"

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 20:37 5545+1111 (3328)Vena136 napsal:

Ne,že bych chtěl podceňovat soudruhy inženýry v tehdejším vývojovém středisku,ale to neuměli udělat funkční chlazení? A to slovo funkční bych dal ještě do uvozovek,studený auto s jízdou do kopce má co dělat,aby se na první otevření termostatu neuvařilo a v zimě musí být 2x tak silný fridex,aby trubky nezamrzly.Jinak to je teda naprosto bezproblémový I sahara se sepne,než se motor uvaří.Ve všech 3-případech beru tak 90% stav vůči novýmu autu co se techniky týká.

Zajímalo by mě,jestli ten fiat na tohle trpí taky a nebo to ještě blbě okopírovali

[ Reagovat ]


10.09.13 v 19:17 7702+1109 (8811)vokim napsal:

Há je nejblíž..Jeho příspěvky neberu jako vandrování , ale jako jiný názor , na který má každý právo ne Pavle. Je demokracie.
Protože se první protypy hřály a technici v AZNP si nevěděli rady , koupily tohodle fiata , rozebraly a podle něj obšlehly celou chladící soustavu, respektive okopírovaly jen to , že do chladiče vpředu musí teplá voda spodem a studená vrchem ven, tedy přesně naopak , než je to u chladičů co jsou přímo u motoru a problém byl vyřešen. Taky podle něj trošku poupravily topení, ale hlavní důvod bylo to chlazení.

[ Reagovat ]


10.09.13 v 16:24 5545+1111 (3328)Vena136 napsal:

Nevim,obšlehly podle toho 1100GT Nebo nějaký podobný prototyp.A přední sklo vypadá jak na škodu,....plácám blbosti.Nevim

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 14:21 9796+1396 (20145)H. napsal:

Nechci tu do vás nějak vandrovat, ale neměl Fiat X1/9 chladič vpředu s odvodem horkého vzduchu pod auto a motor vzadu, stejně jako později 742?

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 13:26 7702+1109 (8811)vokim napsal:

To ano , oboje vzadu , ale měla někdy AZNP tohodle Fiata a proč. Bavíme se o první polovině 70tých let a napovím modelu 742.

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 12:59 5545+1111 (3328)Vena136 napsal:

Takže teorie byla správná No a zrovna já mám nejlepší auto favorita a ten jenom stojí v garáži a jezdí na STK + výlet jednou za rok No a jelikož sem toho fiata u Vás viděl,tak asi tim,že to má oboje všechno vzadu? Stejně tak Vy jste viděl nedávno můj zimní stroj a na jaře auto pro zábavu

[ Reagovat ]


10.09.13 ve 12:48 7702+1109 (8811)vokim napsal:

No jo. Vy dneska máte jiný auta , my v 80letech měli Octávie a 1000MB . I když já na tom byl líp, půjčoval jsem si od táty Simcu 1301 Spacial než jsem si pořídil vlastní auto Fiat X1/9 a protože stárnu ,peníze mám a děti už jsou ze školy venku, tak jsem ho pořidil manželce , ať má v čem dělat parádu.Renovoval jsem ho 3 roky.
Ale to sem asi nepatří, tady je to o škodovkách. I když možná jo. Schválně ví někdo jaká je PŘÍMÁ souvislost mezi tímto Fiatem a Škodovkou?
Pro výpočty se používají střední délky - to je prostředkem potrubí- a to od klapky k ventilu a od klapky ke hraně nátrubku. Stejné je to i u výfuku od ventilu středem na hranu trubky a pak navazuje lízátko.

Přiložené fotografie:
!sání na webery
 
!sání na webery
 
[ Reagovat ]


10.09.13 v 09:51 5545+1111 (3328)Vena136 napsal:

Tak já na hrabání nikdy nebyl a už vůbec ne kůli holkám Ruku na srdce,která by se dneska dala utáhnout na hrabající škodovku A auto tim hrozně trpí,zvlášť,když to začne poskakovat Jinak mě tak napadlo,délka sání se bere ke klapkám a nebo tělesu karbecu?Teoreticky ke klapkám bych řek,že by na to vzdálenost od dosedací plochy mohla mít taky trochu vliv

PS: 1kůň za 1000kč je ještě dobrý poměr,dneska stojí koně mnohem víc

[ Reagovat ]


09.09.13 ve 13:51 0Unregistered napsal:

Jmenuji se Pavel Diviš a rád bych reagoval na tvoje příspěvky milý H.
Místo toho , aby jsi byl rád , že je ještě v dnešní době někdo ochoten pustit nějakou informaci nebo pomoci, tak tady do každého akorát vandruješ a zesměšňuješ ho.On už ti to tady naznačil p. Jurkovic, ale tobě to asi nedošlo, zamysly se nad sebou.
Když se podíváš na diskuze , tak se tady Vokim snaží poradit každému a když ne přímo tady na fóru tak na soukromém mailu, alespoň mě ano a za informace co mi poskytl, jsem vděčný, protože nevím kde bych je hledal.

[ Reagovat ]


09.09.13 v 10:23 9796+1396 (20145)H. napsal:

A pak ještě 3. skupina - Ti, kteří už stárnou.
Peníze by na to sice měli, ale.....
Když je člověku 25 a baví ho to, je schopen všechny peníze nacpat do auta.
Když je mu 35, má už často na věc jiný pohled. Mám nasypat peníze do motoru, nebo koupit nový kotel, abychom v zimě nezmrzli? Mám koupit nějakou "blbost" do auta, se kterým se svezu dvakrát ročně, nebo raději nechat něco stranou? Děti půjdou za pár let do školy, budou potřebovat kolo, lyže.......
Takže vlastně člověk z 1. skupiny, který sám sebe přesune do skupiny druhé.

[ Reagovat ]


08.09.13 ve 22:15 142505+2829 (1569607)Daves napsal:

Když jste se dotkli toho měření - měřit motor v autě roztáčením je nesmysl. Ale měřit výkon na kolech je dost přesná metoda.

http://skoda.daves.cz/Mereni_vykonu_motoru_ve_vozu

Poznáte tam to, co pocitem nezjistíte. Výměna výfuku i změna trysky.

A k těm výfukům. Mě kdysi jeden fachman tvrdil, že brzdil výfuk pro škodováckou formuli a že přišli na to, že čím delší se udělá trubka k tlumiči, tím lepší. Možná to věděli i ve fabrice, když pak burges umístili napříč, na zadní čelo.

Jinak při úpravě motoru je to koník ke koníkovi a začít se musí uvnitř. Těžko z toho něco lámat, když tam hraje nevyvážená skupina, co má drsnou kliku Když jsem stavěl svůj první motor, pěkně na koleně v garáži, 105 pětikanál a 105 blok, 120S vačka, všechno rozvrtat, 68mm klika, 74mm LS písty, doufal jsem alespoň v 60 koníků. A možná si ještě pamatujete, jak to lítalo Bylo jich tam skoro 70. A to už je fakt znát.

[ Reagovat ]


08.09.13 ve 20:13 7702+1109 (8811)vokim napsal:

Ne nechtěl jsem říct že "Že to na to naše drcání vlástně až tak úplně nepotřebujeme....."
Fandové do aut se dělí do několika skupin, ale ihned na začátku do dvou :
1/ Ti co je to baví a mají velké fin. prostředky
2/Ti co je to baví víc,obvykle jsou i zručnější ale mají malý rozpočet
Všichni se ale snaží , aby to jejich auto vypadalo a jelo nejlíp a proto se auta upravují, ne jen pro závodní účely, ale aby jsme třeba ujeli kamarádovi, když na to šlápnem, ale vždycky je to o penězích.Jde o to jestli mít motor 1k/1000,-Kč se 120k a každých 5-8tis. km dělat repas, nebo jak píšeš 90k a jezdit 50-80tis. bez problémů.

[ Reagovat ]


06.09.13 ve 20:46 9796+1396 (20145)H. napsal:

Ale né až takúplně. Sání - výfuk - tam je parlela. Obojí by mělo vycházet z teoretického výpočtu a posléze ověřeno na brzdě. Pak jsme se přesunuli k tomu, zda počítat těch trubek 5 nebo 8 a následně k tomu, jestli to má vůbec nějaký smysl..... Linie jasná a stejná u všech úprav. Že to na to naše drcání vlástně až tak úplně nepotřebujeme.....

[ Reagovat ]


06.09.13 v 18:11 7702+1109 (8811)vokim napsal:

Mam dojem , že jsme se od délky sání zvrtli někam úplně jinam

[ Reagovat ]


06.09.13 v 08:29 9796+1396 (20145)H. napsal:

Ono na hrabání před sámoškou by stačilo vrátit do převodovky sériovou jedničku.....

[ Reagovat ]


05.09.13 ve 23:38 7702+1109 (8811)vokim napsal:

Ta sámoška má svůj význam, protože naproti je gympl a víš kolik už tu bylo prasklých poloos a leber na FA a FE. Když mi bylo 18 , taky jsem tátovy oholil kola v diferáku na Simce.
To patří k životu. Před lety jsme byli v Brně se 130RS a kluk se přihlásil do tý ptákoviny na asi 400m co se jezdí paralerně a co myslíš. Všichni čekali "Závoďák to bude" a když je odmávly tak ujel 10m a prasklo lobro. To bylo smíchu.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 68 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:758
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:98114
Celkem návštěv:178424547

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server