ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
Daves

10 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vostrý Motorsport

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím rád bych znál váš názor na tuto Firmu Vostrý Motor sport. Prozatímně jsem se doslechl negativní reakce. Díky Jirka
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 121-140)


27.09.13 v 15:31 55+7 (31)Luvos napsal:

edna z metod antikorozní ochrany je stříkání zinku pomocí elektrického oblouku. Tato metoda má oproti elektrolytickému pokovování nebo galvanizování ponorem následující výhody:

Možnost metalizovat konstrukci v terénu
Neexistují limitace na velikost požadované plochy, která má být ošetřena
Možonst opravit nátěr v terénu (svary, mechanická poškození, atd.)
Vysoká odolnost proti mechanickému poškození
Stříkaný zinek má delší životnost a tloušťka vrstvy může být snadno nastavena při aplikaci podle požadavků
Stříkaný zinek eliminuje riziko teplotní deformace ochranných prvků

tak snad se budete pohybovat i v takoveto technologii - bohuzel jste se nepodepsal tak nevim koho mam oslovit.

[ Reagovat ]


26.09.13 v 09:16 0Unregistered napsal:

sory

v poslednom riadku som chcel napisat: ... "niesu pristupne" ....

[ Reagovat ]


26.09.13 v 09:13 0Unregistered napsal:

Pre vsetkych, ktorych zaujima co pisu ty, ktory sa pod svojou pracu podpisu, nasledovne.

Volny preklad z internetovej stranky:
http://www.skoda.de/?e=348-9-12&rec_id=96&buchstabe=V&seite=0

Plnepozinkovana karoseria

Pozinkovanie chrani dlhodobo pred koroziou. ŠKODA pouziva galvanicke zinkovanie: Kovova nadrz tvori pozitivnu elektrodu a opracovane dieli negativnu. Medzi tym sa nachadza so Zink-jonom pripraveny elektricky vodivy kupel. Zinok sa odlucuje akonahle posoby elektricky prud a tvori dlhodoby ochranny povrch proti korozii.

Takto to popisuju nemci na oficialnej internetovej stranke ŠKODA.

PORSCHE ako firma ktora sa zaobera restauraciou ako i pre vlastne uceli, tak i pre nas poulicnikov, uvadza nasledovne – tiez z internetu
a volny preklad:
http://www.porsche.com/swiss/de/accessoriesandservices/classic/garage/reference/911factoryrestoration/paintshop/

Dalsie extra osetrenie obdrzia Porsche klasici takzvanym KTL-Bad (Kathodische Tauch-Lackierung) = (Katodove lakovanie ponaranim).
Tento druh kupela patri v dnesnej automobilovej produkcii ako optimalny zaklad ku standartu.
Vyhoda osetrenia KTL-kupelom je v jeho preciznosti.
Elektrickym nabytim je lakovacia vrstva akoby magneticky vtahovan do poslednych kutov a rohov. Chrani miesta, ktore pri ako perfektnom prevedeni nisupristupne striekacou pistolou.

Pavel Jurkovic

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


26.09.13 v 07:51 0Unregistered napsal:

No to by chtělo tu technologii patentovat takové lepení si nedovolom ani když v práci dělám obyčejnou felicii natož na závodním autě.
Ty obrázky jsou ukázka jak moc asi rozumíte a umíte. Bejt váma tak se stydím a veřejně se omluvým. A ono používat Jmena našich slavných jezdcu je jedna věc a druha se snima znát a třetí co si ovás myslí.

[ Reagovat ]


26.09.13 v 07:34 0Unregistered napsal:

Tak klobouk dolů pana Vostrý. V této chvíli jste ÚPLNĚ jediný na světě kteří dokáží pozinkovat karoserii stříkáním a že se v tomto oboru pohybuji dlouho tak bych si to nechal i patentovat být Vámi. Je vidět po kom syn je...... Váš nástřik je jen levná náhražka standartního zinkování a je tak jenom dobrý prodejní tah pro lidi co o tom nemají ani šajn. A pokud chcete dostát svým slovům nabízím Vám možnost umístit Vámi "nastříkaný " zinek do solné komory na testování stejně jako se dělá při vzorkování pro výrobce automobil. dílů a to ZDARMA. Výsledky včetně fotek jsem samozřejmě pověsím..

[ Reagovat ]


25.09.13 ve 21:47 0Unregistered napsal:

Pane Vostry ono neni slozite mit dost zakazek, problem je od jakych lidi ty zakazky jsou, neni problem se sofistikovanou prolhanosti vaseho syna presvedcit cloveka co bud nevidel jinou praci a jeste ke vsemu nevi jak to ma vypadat doopravdy... tady se muzete jen namatkou podivat jak vase superfirma svaruje pres korozi, nebo jak sofistikovane umite zachazet s flexou a svareckou... ono kdyz se ta koroze poleje zakladovkou tak par let nebude videt ze? Tak tady si to muzete prohlednout, jsou to fotky vasi supernanotechnologicke konstrukcni dilny

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


25.09.13 ve 21:16 0Unregistered napsal:

Važeny pane Vostrý ano jsem zaujaty vůči vaší Firmě napíšu to otevřeně a ferove. Máte pravdu Umožnuje vyrábět každému kdo si nato troufne. Ale rám v závodním autě je rám A pokat nato není certifikát tak vám to nepustí na závody a nedej bože aby se stím stala Havarie. Ze svých skušeností ze závodu a co jsem viděl tak kvalitní rám se pozná již na pohled a vím že se stím nebudu muset bát jet. park havárek jsem viděl a také jen nutné mít kvalitní sváry nebroušené a provařené.. Tak jen abyste vědel že se na Fasu o vás zajímají a 100% vím že vyrobci rámu mají na vás políčeno.!! Jo a jinak Zamyslete se sám nad sebou co píšete viz nouma nebo egoista nebo člověk závistivý či zaujatý. Nevím do které skupiny patříte. Ono někoho pomlouvát popřípadě mu brát nápady eventulně jeho práci hanit co je vaším případě běžním chlebem. Ono se nejlepe chlubí cizím peřím a řečma které by vám záviděli i politici.

[ Reagovat ]


25.09.13 v 19:09 55+7 (31)Luvos napsal:

Pane Jardo Kučero
děkuji za váš názor a cením si každé odpovědi neboť dáváte obrázek o všeobecných znalostech a taky mimo jiné zvyšujete SEO, ale to sem nepatří. To co sem patří je: příloha "J" pokud jste ji teda přesně četl říká vždy minimální možné použité průměry a typ materiálu - Jan Vostrý používá materiál i průměr této příloze vyhovující - jsem jeho táta a také vystudovaný konstruktér a nenechal bych takovou hambu nejen na synovi ale ani na sobě. nevím kolik jste toho kdy vy osobně dle výkresu vyrobil nebo technologicky zvládnul, ale věřte že český řád umožňuje tuto výrobu dělat i necertifikovaným výrobcum jak píše výše pan Mikov. A v neposlední řadě je vaše tvrzení: pan Vostrý mezi ně / rozuměj certif. výrobce/ nikdy patřit nebude" - o tom si asi každý udělá obrázek sám jaký blábol napíšete - takové tvrzení může napsat jen nouma nebo egoista nebo člověk závistivý či zaujatý. Nevím do které skupiny patříte. V posledním bodě bych rád uvedl na správnou míru - zinkovaná karoserie - jde o stříkaný zinek jak zde níže kdosi píše, ale nestříká se sprejem a také se nestříká jen tu a tam ale všude na exponovaná místa a někdy dle přání zákazníka celá karoserie - je to o ceně a váze.. Myslím že lépe je karoserii napřed vidět a potom hodnotit. Přesto přeji všem diskutujícím aby jim šla jejich práce od ruky tak jako jde mému synovi - neboť zakázek je opravdu dost.

[ Reagovat ]


25.09.13 v 16:31 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Nechci se nikoho zastávat, ani jitřit nějaké traumata, ale já taky vyrábím ochrané klece a to jak svařované tak šroubované a také nemám certifikát na "Výrobu ochrané klece" , přesto jsou tyto "ochrané rámy" při testaci vozidel uznávány.Nebavíme se tady o soudobých vozidlech. Schválně nenapíšu "historické" , ale starší vozidla byla vybavena ochr. klecí, kterou si dělal každý sám podle přílohy "J" //průměr trubky, síla stěny, materiál, min. možný ohyb// a při testování vozidla doložil číslo svářeče, kdo to vařil a doklad o nákupu trubek. Průměr a sílu stěny si techniký komisař změřil sám, neboť v každé trubce och. klece musí být min 2 otvory o průměru 4mm pro tuto kontrolu.Jestli p. Vostrý dělá z nesprávného průměru nebo materiálu to nevím a neřeším, ale třeba do Š130RS ochranou klec může klidně udělat , pokud má svářeče se státní zkouškou a dodrží přílohu "J" pro daný rok tohoto vozidla.

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


25.09.13 ve 12:44 0Unregistered napsal:

Já bych řekl že pan Vostrý je kouzelník v Motorsportu jak to tak čtu. Ono když už ho řeší na Fasu ohledně výroby rámu které preferuje jako kvalitní atd.A když dojede k výrobě rámu u Lidí k tomu opravněnych tak jích je v republice pouze 6 a pan Vostrý mezi ně nepatří ani patřit nebude nevyrábí to ani ztoho správného materialu a pruměru..Když jsem se ptal v MB jisté firmy která má certifikát a povolení přímo z Francie tak se hrozně divila jak ten člověk muže veřejně nabízet výrobu rámu. No ale jak se ptal pan Vostrý je Kouzelník vše zná všude byl a skaždým si tyká, Stručně řečeno Ferda mravenec prace všeho druhu a ostatní jsou jen brouci pytlíci, Jarda Kučera

[ Reagovat ]


24.09.13 ve 13:28 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Ale tady se bavíme o dodatečný ochraně aut,co právě nejsou z výroby pozinkovaný.A to je možný všema třema způsobama na různých částech auta.

[ Reagovat ]


24.09.13 ve 12:15 0Unregistered napsal:

Ale pánové vy pletete zinkování na sloupy a pozinkovaná auta,protože auta se nezinkují ,ale jednotlivé díly se lisují z pozinkovaného plechu a poté zbodují k sobě. Při celkovém zinkování by zůstávala kyselina v dvojitých lemech a spojích a garantuji ,že auto by bylo do roka na kaši.Ale jak píšete níže Vostrý pouze stříká "exponovaná místa " zinkem. To je asi tak jako kdyby jsem v místnosti vymaloval pouze špinavé fleky a tvrdil ,že je vymalováno.

[ Reagovat ]


23.09.13 ve 21:26 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Jenom bych doplnil,že se dělá ještě stříkaný žárový zinek.To samý de dělat třeba s hliníkem-šopování.Neni to tak nákladný a drastický jako lázeň v žárovém zinku,tam se auto dělat nedá,možná tak ještě z poctivýho plechu Jinak se to pokroutí.Výsledný efekt je podobný jako žárové.

Jak píše Vokim,galvanický zinek neni moc dobrý na dutiny,musí jim z toho vytéct ty sračky připravovací a to se ne vždy povede.Pak to může být horší než lepší.

Nejlepší ochrana dutin je komplet nová kasle a pak pořádný vymáchání v něčem neagresivním a trvanlivým.Ale to je takový spíš zbožný přání,všechno osatní je jenom oddalování jistý smrti zreznutím.Toho se nikdo nevyvaruje,jedině udělat nový auto z nekovu a nebo čistýho kovu.A mohlo by to být i obyčejný železo,ale nevim,jak a kde vzít na týhle planetě čístý Fe Pak by se to nemuselo ani lakovat a vydrželo statisíce let

[ Reagovat ]


23.09.13 ve 20:00 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Opel Corsa - pozink od r.2000
Opel Vectra - pozink od 1999
Peugeot, Citroen - 1989 u některých modelů až 1992
např. Kia Rio II až od roku 2009
Volvo - pozink od r. 1996
Audi a BMW - pozink od r. 1990
Lamborgini zinkuje již 35 let

[ Reagovat ]


23.09.13 v 19:52 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Já se nedohaduji jestli p. Vostrý zinkuje nebo ne, kde a jak, to nemohu posoudit Jen jsem chtěl poukázat na to , že je to klidně možné. Oni to v BMW i Mercedesu umějí taky a i jiné méně majestátní značky.
Problém je potom s opravami při sváření.

[ Reagovat ]


23.09.13 v 16:09 0Unregistered napsal:

No dohadujete se o blbostech, pan Vostry sice nabizi v inzeratech karoserii v zinku, ale kdyz jsem se ho ptal jak to zinkuje, tak mi rekl ze to strika sprejem v exponovanych mistech.. takze asi tak

[ Reagovat ]


23.09.13 v 15:28 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Pane Jurkovič já nevím. To bych si asi musel nechat zašít hubu, ale jak se znam , tak bych i potom protáhl brčkem.ALE výzva to je.

[ Reagovat ]


23.09.13 v 15:21 0Unregistered napsal:

Takze do buduceho Trenta. Ja mam (aspon v piatok vecer pred saunou) 91.4kg. Vahu doveziem zo sebou.
P.J.

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


23.09.13 ve 14:22 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Tady v republice je asi 10 galvanoven s nádobami 3 x 3 x 10m , tak že není problém to tam dovést . Stačí se jen domluvit na lázni - normální - kyselá.
PS. mě by hodinky asi nepomohly, ale kdyby se mi podařilo schodit tak 20kg to by bylo fajn. , ale nějak se nedaří.

[ Reagovat ]


23.09.13 ve 13:26 0Unregistered napsal:

Trocha tej teorie k zinku

Ziarove zinkovanie je nanasanie kovoveho zinkoveho povlaku na kovy a zeleza sposobom namacania do roztaveneho zinku pri ca. 450°C.
Klasicky priklad zvodidla pri ceste.

Galvanicke zinkovanie je ponaranie do elektrolitu zinku, kde katodou je
objekt a anoda je elektroda z pomerne mozneho cisteho zinku.
Tato metoda je najvyhodnejsia pre praskove lakovanie, nakolko povrch neobsahuje skoro ziadnu strukturu (Ako napriklad kvety)

No a este nejaku tu anegdotu na tie kila. Ked som robil suche mazanie u Saubera na prevodovku a olejova pumpa ako celok vazila nieco cez 900 gr., tak si P. Sauber neodpustil poznamku, ci som si nesplietol titan z olovom. Nakoniec som ju dostal na nejakych 700 gr. a mam ju na pamiatku doma kompletnu. Vtedy sme kreslili este na doske. Ked sme boli ale na prvych testoch, a vtedy jazdil Karl Wendlinger, tak som podisiel do P. Saubera a dovolil som si mu podotknut, ze Karl ma na ruke velke a tazke hodinky. Ako odpoved som dostal. Pri nazbierani viacerych takychto poznamok, to byva dovod vylucenia z tymu.
Takze to ALE existovalo za komunizmu, za kapitalizmu a bude existovat i v dnesnej demokracii, len je otazka v akom postaveni sa nachadzame.
Inac H.H. Frenzel mal na oboch rukach hodinky a tiez nie z plastu. Myslim, ze prvy ktory si daval hodinky z ruky dolu bol M. Schumacher. Dnes uz to robia vsetci.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 121-140)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:601
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:90539
Celkem návštěv:172963613

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server