ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jízda Klatovskem

Jízda Klatovskem

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vostrý Motorsport

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím rád bych znál váš názor na tuto Firmu Vostrý Motor sport. Prozatímně jsem se doslechl negativní reakce. Díky Jirka
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 241-260)


27.07.13 v 15:35 1425+61 (743)jourin napsal:

Dovolím si upřesnit pár detailů. Dotaz na 100% originál byl zřejme proto, že to takhle Vostrý už poměrně dlouho nabízí v inzerci. Jinak s těma továrníma autama to bylo trochu jinak.

Originálni tovární 130RS si mohl na závodění "koupit kdokoliv" Bud jako novou, to jsou například Litvínovské 130 RS, nebo auto po Cyrilovi Pacalovi a Lubovi Valkovi (která mi parkují v garáži) a mnohá další. Tato auta mají normálně ve velkém techničáku uvedeno Škoda 130 RS typ 735 a jsou určená pro sportovní účely.

Dalši možností pořízení tovarního auta byl výprodej použitých vozů po továrních jezdcích. Tovární auta se zcela běžne prodávala po jednom až dvou letech (dle stavu) dalším závodníkům.

To co popisujete vy, je poslední možnost a to přestavba z eRka, kterých v té době bylo opravdu hodně a vznikala v různých Svazarmech a autoklubech, protože tovární technika byla obtížně dostupná a navíc velice drahá. Mezi taková auta patří i některé velice úspěšné kusy, jako například Liberecká 130 RS pana Tomáška..

Tím pádem je zcela jasné, že i přestavěná auta mohla jezdit solidní výsledky a jejich historie by se neměla zlehčovat.

Pokud se pánům z Tymákova podaří renovace tak jak říkáte, dle dobových fotek a se všema odlištnostma, tak to bude parádní kousek. Pouze škoda že z toho původního auta (alespoň z informací které mám) mnoho nezbylo

Věc se která se mi však nelíbí je, jakým způsobem to auto pan Vostrý inzeruje a propaguje.. Tvrdit o tomto autě že se jedná o absolutní originál 130 RS s cenou 1,2 mil korun je lhaní potencionálním zajemcům.. Protože to prostě není originální 130 RS, je to dobová stavba a navíc z toho auta moc nezbylo.. Problém je hlavně v tom, že okud narazí na někoho kdo tomu moc nerozumí a a bude si chtít koupit origo auto, tak ho prostě ojebou ale přitom je to škoda, protože i tak to je zajímavé auto jen s poněkud jinou cenou

[ Reagovat ]


27.07.13 ve 13:03 0Unregistered napsal:

Nevim zda jsme si porozumeli. Pan Dorda nebyl tovarnim jezdcem a proto nechapu otázku na 100% tovarni original? Tovarnich originalu pro motorsport a popisem v TP skoda 130RS bylo dle dochovanych zprav jen 38 ale také nemam jejich celkovy seznam a vyrobni cisla ale všechny ostatní auta ke kterých jsem se dostal /myslim pro motorsport - ne pro silnicni provoz co mela i policie/ a byla psana třeba na nejake AMK, Svazarm, JZD nebo jinou fabriku - byla vedena jako skoda 110 s homologačními prestavbovymi doplňky v TP- coz je pripad TP jezdce Dordy a ten vlastní pan Vostry. A karoserie tohoto auta byla opravdu hromadka srotu ale nemohu tvrdit zda pujde zachranit. Ale videl jsem renovaci i jinych dobovych aut a na karoserii se toho opravdu menilo more. Proste zub casu je neuprosny. Jinými slovy je opravdu otázkou jak by sly tyto unikatni kousky ve vysokem stupni koroze zachranovat aby se dalo rici ze jsou 100% puvodni? Vzdyt i nahradni dily karoserie které se bezne nemenily nebyly nikde k prodeji - myslim třeba sloupky u dveri nebo nosny ramecek pro strechu atd. Suma sumarum pokud se komukoliv podari zachranit takovy kousek a to presne dle technicke dokumentace AZNP a technologických norem a postupu a nezbastli ho někdo jen JAKO skodu 130RS, tak hura drzim mu palce at je to kdokoliv. Hlavne aby se zachranili a měli HTP homologaci a doklad o puvodu a dokladovanou historii nejlepe vyjadrenim samotného jezdce.

[ Reagovat ]


27.07.13 v 11:25 0Unregistered napsal:

A co z toho auta vlastne zbylo?

[ Reagovat ]


27.07.13 v 11:24 0Unregistered napsal:

No a co jsi se tada od pana Dordy dozvedel? Je to absolutne 100% tovarni original jak Vostry vsude inzeruje, nebo to je dobova stavba?

[ Reagovat ]


27.07.13 v 11:08 0Unregistered napsal:

Uznavam názor - když nevis over si to... Taky neumim používat tak silna slova jako zde ctu ale chci byt nestranny. A tak jsem zavolal panu Dordovi a pozadal ho o vyjadreni - osobne byl u pana Vostrého, zkontroloval original TP dokonce i vysvetlil jakou ma tohle auto - teda jeho zbytky historii a poskytl soucinnost k jeho mozne renovaci - hlavne fotky a popis toho co bylo na jeho aute delano jinak nez tehdy u fabrickych aut. To ze mimofabricka auta byla vedena jako prestavba skody 110R vime všichni a to ze se zachovaly v ruznem stupni rozkladu - vyjma tech muzejnich, to vime taky všichni. Zda se podari z te hromady srotu podle dobove dokumentace zpet postavit auto v dilnach tym motorsportu , to nevim.

[ Reagovat ]


02.07.13 ve 13:02 0Unregistered napsal:

No tak to bych chtěl videt že jsi dal na kolo jen 15g děla spousta let v servisu a to jsem dal na originál kola myslím tím nová na Octaviu která jsou dělaná jinou technologii,A kola ktera jsou lité jen obyčejně odstředive tak mají vždy větší gramáž. A přijde mně to že jsi zastance pana Vostrého.A kde má ty ceny co mněl ze začátku.! Jo a jinak koukni se na jeho stránky za kolik třeba prodáva kola MTX a pak se skus zeptat někho jiného třeba přímeho výrobce,Jestli víš kdo to je.Možná že byse taqdy divilo spousta Lidí.!! Já ho znám a to mně věř že Firma MTX si vybírá jen kvalitní dodavatele.!!
Jinak pana Vostrého nemusím koupí věcí okopiruje pak prodáva za své a nebo je někoumu ukradne a to samé jako u spousta věcí. Mněli by se nad sebou ten Člověk zamyslet a kát se. Jak promluvý tak lže.

[ Reagovat ]


02.07.13 ve 12:55 0Unregistered napsal:

Jak píše m8rinek. Zatím hold česká metalurgie není na takové úrovni, ano východisko tady bylo co mně řekl jeden výrobce a to by bylo tlakové lití do kokily to by potom bylo špica ale to by pak nikdo nezaplatil.!!

[ Reagovat ]


01.07.13 ve 21:25 0Unregistered napsal:

a viděli jste ted jeho novou výrobu kol?? řekl bych že kvalitově je to už úplně někde jinde... slitina velmi dobrá a není zapotřebí ani nějak natírat, kvůli úniku tlaku, já už na jednich jezdím.... jen můj názor už je to obráběné úplně všude a na vyvažovačce to chtělo jen 15g ... mě se tyhle kola líbý víc než od tradičního výrobce.

[ Reagovat ]


27.06.13 v 08:35 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

Jenže ve vší úctě k p. Jurkovičovi. H. není výrobce těch kol, ale právě p. Dlouhý, který je následně prodává pánům z Tymákova...

Takže jestli H. kola koupil přímo od Dlouhého, nikdy se na nich nesvezl a nechal na nich nějakou práci tak cena 19tkč odpovídá.

Takže asi tak, vítr vane stále stejným směrem . Zatím hold česká metalurgie není na takové úrovni, aby si každý odlil libovolné kolo doma a při posuzování kvality odlitků ty Dlouhýho dělítka špatný nebyly, odlitek byl čistej rozumně obrobenej, což se o jeho dřívějších odlitcích říct nedá... V poslední době jsem viděl mnoho odlitků různých performance parts od českých výrobců a ani dva ,,špičkoví,, výrobci této kvality nedosahovali...

A to má zkušenost s p. Dlouhým k těm lepším nepatří...

[ Reagovat ]


20.06.13 v 19:34 0Unregistered napsal:

Pro ty kteří neví a asi jich zde bude většina, pan Jurkovič není žádný amatér, jeden čas pracoval i v týmu F1-Sauber a ty kola šli do Kuřimy k Michlovy - proto ta prof. porota.

[ Reagovat ]


20.06.13 v 19:21 1216+37 (626)suky napsal:

Zdravím.
Mě by zajímalo to to:
Jak upravují tu karoserii z Š110R na Š130RS přesně podle originálu v jaké je to kvalitě? Dala by jse karoserie použít na stavbu RS, které se stáví přesně podle dobového originálu nebo by jse to muselo nějak upravit?
Použito z jejich inzerátu:
Prodáme renovovanou karoserii - vždy díly měněny za nové, zinkovaná nástřikem, dutiny sloupků ošetřeny, vyrámováno a vše dle HTP homologace, hliníková střecha a veškerá příprava na kompletní plášť, cena 18.500,- cena odpovída kvalitě?
Original dvoupístkové brzdiče girling montované na závodní vozy Škoda 130 RS. Dle homologačního listu, pístek 48mm. Rozteč děr k montáži 82mm. Cena za pár (2ks)9 950Kč bez DPH více foto na www.http://shop.tym-motorsport.cz/cz/katalog/ brzdy.html?page=1 Ko
A zadní ramena http://www.tym-motorsport.cz/cz/tipy/zadni-naprava-skoda-130rs.html
Dík.

[ Reagovat ]


20.06.13 v 10:19 0Unregistered napsal:

Pre toho co to nepochopil.
Druhy v poradi pod mojim prispevkom je prispevok od H.
Precitaj si ho a skus ho dat do suvislosti s mojim.
Pavel

[ Reagovat ]


19.06.13 ve 21:22 0Unregistered napsal:

Jejda o té Škodě RS jsem slyšel a opravdu to je tragedie. ! Musel tam jet borec který se tím živý a celé to předělat. A Kahle si trhal vlasy co to je prej za V..a že si nejdříve neudělal reference. Standa

[ Reagovat ]


19.06.13 ve 21:18 0Unregistered napsal:

Díky za info ale Kola již mám objednáné u jiného a tradičního výrobce který se stím zabývá spousta let a vím o čem hovoří. A jednání je uplně jiné než zde píšete. Jirka

[ Reagovat ]


19.06.13 v 18:20 0Unregistered napsal:

Tak ten posledni komentar jsem teda nepochopil..

[ Reagovat ]


19.06.13 v 11:38 0Unregistered napsal:

Skusenost s panom H.

Chcem sa dotknut tvojich delitek. To, ze si sa ich rychlo zbavil som nevedel, ale ze si sa ich zbavil to viem. Fotky su presne tie, ako si my ich prezentoval, popis jedinecny a o nejakom nepodarku ani zmienky. Pises, Spousta práce na jejich dodělání. Ventilky na nich neboli ziadne, opracovanie pre tvoje tatrovacke – hanba. O tesnosti sa uz vobec neda hovorit, vyvazenost, - ktoru si tiez mimochodom definoval ako vybornu – stala za prd - obrazok o vyvazoani ti mozem poslat. No a to vse za pouhych 19'000.-ck. Inac aby som nezostal inkognito. Volam sa Pavel Jurkovic, pochadzam zo slovenska ale zijem zu 30 rokov vo Svajciarsku. Len pre upresnenie, tie delitka si posielal do Kurim, myslim, ze adressu ti uz nemusim pripomynat – (porota bola profesionalna).
Na tych tvojich delitkach su dnes kratke ventilky na novoopracovanych dosadacich plochach, tesnia k uplnej spokojnosti, maju na dosadacich plochach o-kruzky dimenzie niekde okolo 300mm. Su obute na novych Dunlop 205/45x13“ a ulozene v suchu a teple v regali ako ulozenka.
Som rad, ze som ta mal moznost spoznat touto cestou. Ak by si mal cestu okolo (do Svajciarska) zastav sa, ukazem ti ako pokracujem na stavbe mojej 120 S Rallye a mozno dam aj tie delitka na nu (na ukazku). Ja ich uz dalej predavat nebudem.

PS. Pozametaj si najsamprv pred svojim prahom, nez zacnes hladat spinu u inych. Rozdiel medzi tebou a spomynanymi predavacmi nepodarkov nevidim ziaden.

Ospravedlnujem sa za nedokonalost mojho textu, ale pisem ho na nemeckej klavesnici.

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


18.06.13 v 17:27 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

Nemýlíš se, těžký jsou jako kráva, nicméně tuhle mi volal kdosi (jméno jsem úspěšně zapomněl) a tahal ze mě kola dobová, že hliník je měkej a těžkej a že aby dal za elektrony snad 60tkč, že není blázen.

Já bych ty kola za ty prachy klidně koupil, ale jsou spíš na stání, než na ježdění ).

[ Reagovat ]


18.06.13 v 15:20 9781+1396 (20118)H. napsal:

Já měl s Vostrým co do činění jednou. Půjčoval jsem si od něj formu na zadní kapotu. Vše proběhlo bez problémů a k oboustranné spokojenosti.
Co se týče dělítek, měl jsem je, výroba, nemýlím-li se, pan Dlouhý. Spousta práce na jejich dodělání, byla opravdu krásná a rychle jsem se jich zbavil, protože jsem je musel nosit po jednom. Na to, abych nesl 2 najednou, mi nestačily síly. Pokud kola, raději nějaká jiná, pokud už dělítka, tak elektronová.

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


18.06.13 v 15:04 3547+132 (1839)m8rinek napsal:

Já od něj pár výrobků viděl a žádnej zázrak to nikdy nebyl, třeba zadní unibalka s axiálně zajištěnym ložiskem důlčíkem (LA má masiv pojištěný segrovkou) s průmyslovym ložiskem za pár šušňů s vůlí jako kráva za cenu více než velkou, takže takhle ne...

Co se týče dělítek, tak výrobce znám a jednání s nim je minimálně obtížné, je zajímavé, že v podstatě sám neví z čeho mu to lijou, ale Vostrý ví, že je to materiál vyvinutý pro NASA ). Nicméně bych Ti asi uměl předat kontakt a dělítka by vyšly na cenu bez tučné marže ).

[ Reagovat ]


18.06.13 ve 13:27 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Já se tedy přiznám že jsem od něj kupoval drobnosti pouze a vždy jsem zavolal zda má nebo ne a dojel jsem si pro to osobně a bylo vše v pořádku. Osobně si myslím že v budoucnu bych chtěl ještě dělítka ale čekám na reference a i na finance protože je to plán do budoucna. Takže na drobnosti v pohodě jinak nevím.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 241-260)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:563
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:48883
Celkem návštěv:172921957

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server