ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Trabík (martin_100 z Tupý vačky)

Trabík (martin_100 z Tupý vačky)

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vostrý Motorsport

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím rád bych znál váš názor na tuto Firmu Vostrý Motor sport. Prozatímně jsem se doslechl negativní reakce. Díky Jirka
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 201-220)


31.07.13 ve 12:15 609+7 (308)Aidamek napsal:

Prosímtě ukaž mi jediný díl který na tom autě není originál Pokud jsi tak naivní a myslíš si že každé auto je v original skeletu jako to Harryho a není to jen udělanej skelet s dobovejma dílama tak k tobě nemám co říct Důležité jsou ty věci co dělaj RS RSem a ty tam jsou Nechápu tvojí neustálou touhu srát se lidem do života a furt něco řešit ale prosimtě neotravuj mně tím Ahoj,pac a pusu.

[ Reagovat ]


31.07.13 v 11:39 575+71 (323)Tuner#2 napsal:

Asi nemám po jourinovi a tomto postu co dodat: 2013-06-18 12:39:33. Snad jen to, že ten kdo sleduje dění kolem Škodovek dlohodobě, tak se opravcdu nestačí divit nad tím co "honza motorsport" předvádí za demagogie, lži a bohužel ve většině případů buď nekvalitní práci a nebo překup s vysokohorskou přirážkou. To, že sem pak chodí jako unregistred je o to víc úsměvné...

Aidamek: Ty máš 2 originální kousky? Tak to za 1. upřímnou soustrast nad smrtí tvého tatínka (předpokládám, že díky tomu jsi dědil) a za 2. auto po Harrym je origo, ale jak může být originál to eRko po Dakosovi to mě vážně hlava nebere... Koukám, že kolem RS se v ČR rádo mlží a ani nemusí jít o Honza motorsport.

[ Reagovat ]


31.07.13 v 11:02 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Mě připadá úsměvný,jak se tady řeší originalita u aut,kde z 90% zůstává původní akorát štítek(ovařený novou karoserií) a TP.Ostaní věci bez komentáře.

[ Reagovat ]


31.07.13 v 10:47 1216+37 (626)suky napsal:

Zdravím.
Jedno dobové RS po Dordovy a Trajboldovy vlastní Pavel Valoušek sen. Osobně jsem je neviděl ani na fotu.Ne měl by jste někdo foto těch RS, když už je měl Valoušek jako majitel? Jde mi hlavně o zbarvení.
Jedno RS po Pechovy sen je pří v Rakousku.
Děkuji.

[ Reagovat ]


30.07.13 v 18:51 609+7 (308)Aidamek napsal:

No já jsem se ho ze začátku velmi zastával..Jenže postupem času si dovoloval víc a víc a na to jsem opravdu neměl náladu. Každej díl od něj stojí za velkou hnědou věc a jediné co dokázal je posrat trh s RS Jelikož mám taky 2 originální exempláře tak mně to dost štve když se do toho začne angažovat někdo jako je právě pan Tymák Všem doporučuju od něj nic nekupovat protože to vždy dopadně stejne..Slibuje,slibuje a nic nemá. Nemá problém vás někam poslat že to tam bude a ono to tam není Někdo by mu asi měl vysvětlit že takhle to nejde a dát mu pár facek

[ Reagovat ]


30.07.13 v 16:21 0Unregistered napsal:

jen mu dejte zmrdovi a druhej takovej je Šašek...

[ Reagovat ]


29.07.13 v 00:07 1425+61 (743)jourin napsal:

Musim říct, že teď jste mě vážně pobavil žádnou výkresovou dokumentaci nemám a mít nemusím mám několik párů originálních ramen a všechny jsou stejné mám dokonce i nepřeplátovaná ramena, klidně vám je zítra nechám nafotit to na te fotce jsou originalní ramena (nahoře) v porovnání s výrobkem Vostrého který je dole pokud tam ty rozdíly na první pohled nevidíte tak už nevím jak lépe bych Vám to zdokumentoval

Možná bude stačit, když pan Vostrý přestane dělat pitomce z Vás a taky ze všech ostatních Pokud se v tom chcete takhle hrabat, tak není nic jednoduššího než zavolat Ondrejkovi na Slovensko a on Vám rád popíše spolupraci s Týmem motorsport Jestli Vás ta problematika opravdu zajímá, tak Vám to klidně můžu ukázat osobně u nás na dílně a pochopíte to sám.. stojí nám tam víc originálních zavodních Škodovek než v Mladoboleslavském muzeu

Možná mě potom přestanete nazývat pitomcem a neználkem Myslím, že je tady na na Škodateamu a Škoda-virtu dost lidí, co znají naši práci a rádi Vám o tom něco řeknou. Jak Píše TTom.. těch historek kolem Týmu motorsport je tolik, že by to skoro bylo na knížku, do této debaty jsem se nechal zatáhnout pouze kvůli tomu, že jsem chtěl uvést na pravou míru pár informací...

Můžeme se klidně bavit o tom za kolik pan Vostrý koupil zaručeně originální auto po Dordovi a hlavně co z toho auta zbylo.. Rybník kolem zavodních Škodovek je hodně malý a vetšina z nás co se kolem toho pohybují se zná osobně a vetšinu věcí si mezi sebou řekneme Nicméně myslím, že z pokračování naší diskuze by v Tymákově neměli radost a tak toho už nechám. Pokud Vás to opravdu zajímé tak můžem pokračovat někde neveřejně

A závěrem znova opakuji, je škoda těch lží kolem, protože ta ramana má Vostrý udělaný hezky a originálu se dost podobají a jejich funkčnost bude pravděpodobně stejná.

S úctou Váš pitomec

[ Reagovat ]


28.07.13 ve 23:45 1953+28 (990)TTom napsal:

Jsme si tady na Skodateamu vsichni rovni a az na par vyjimek si tu normalne tykame, ale hlavne se tu pod sve prizpevky podepisujeme, takze se vyprdni na ty zdvorilostni keci a podepis se at uz jsi z Tymakova nebo ne. Dukazu, ze Ing.Vostry vice mele hubou nez dela a kdyz dela, tak ne uplne tak jak rika, je tu nekolik, takze si s tim nedelej hlavu a radsi se venuj necemu smysluplnejsimu. Kdyz si Jourinuv post prectes pozorne a prestanes z nej (nebo spise ze sebe) delat pitomce a neznalka, tak zjistis, ze tam o typu ramen bez vyztuzeni pise. Konkretne u rs urcenych pro asfaltove souteze. Argumentace vykresovou dokumentaci je bezpredmetna. Tady z fotek jsou krasne videt rozdily mezi original ramenem a soucasnou Tymovou produkci a nevim proc by k tomu nejakou dokumentaci Jourin potreboval. Staci, ze sahne do skladu nebo lehne pod auto ne?

[ Reagovat ]


28.07.13 ve 23:28 0Unregistered napsal:

Děkuji za další info
Musím jen konstatovat že záměrem mé práce je co nejpřesněji zdokumentovat výkresovou a technologickou dokumentaci používanou při výrobě škody 130RS a proto se nepouštím do diskusí zda máte pravdu vy nebo pan Vostrý. Jedno je ale jisté: je nutno si ujasnit co je to originál výrobku - ať už ramen nebo jakékoliv části tehdy vyráběné škody 130RS. A zde píšete - napíšito vaším slengem - absolutní bláboly zase Vy. Pokud je originál ramen na který se odvoláváte s přeplátováním ten "nejsprávnější" tak k němu musíte mít jako k jedinému používanému originálu výkresovou a technologickou dokumentaci a samozřejmě i homologaci a výpočty. Potom samozřejmě je možné tvrdit že všechny ostatní melou hubou naprázdno a lžou. Pokud ovšem existovalo v té době na autech více homologovaných a používaných ramen - tak jste ze sebe udělal "neználka" neli "pitomce". Já si vyžádám od pana Vostrého výkresovou dokumentaci vyráběných ramen a porovnám - pokud mě to poskytne, s výkresy autorů těchto ramen a s výkresy s ověřeným razítkem té doby. Pokud se to bude rozcházet tak samozřejmě pan Vostrý lže a mele hubou.

[ Reagovat ]


28.07.13 ve 12:49 1425+61 (743)jourin napsal:

Sakra, nahrál jsem blbou fotku

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


28.07.13 ve 12:47 1425+61 (743)jourin napsal:

No už jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat, ale nedá mi to.. Výroba zadních ramen je přesným dokladem demagogie pana Vostrého.. Nejprve bral zadní ramena od pana Marchala, potom zjistil, že je na slovensku dělá levněji pan Ondrejka.. Zahltil tehdy internet inzercí o tom jak vyvíjí s původním autorem ramen jejich dokonalejší, lepší a prostě úžasnou novou verzi.. A po "ukončení vývoje" začal nabízet zadní ramena od Ondrejky

Následně jsme se na jeho webových stránkách dozvěděli, že chystá vlastní vývoj, z vysokouhlíkové vysokopevnostní oceli používané při stavbě WRC speciálů Tyhle nesmylsly už bohužel asi také smazal, ale bylo to více než úsměvné

Ramena které nabízí v současné době, jsou pouze kopií ramen od Ondrejky a s originálem k nerozeznání nemají společného vůbec nic! Už na první pohled je vidět že originální ramena zřejmě nikdy nevidel, protože má úplně jiné radiusy, jiné prolisy, jiný držák brzdových hadiček, jinou technologii svařování.. a HLAVNĚ nemá to nejdůležitější věc a to výztuhu. Ramena bez zasílení přeplátovnáním se používala pouze na okruhy a kopce, každý kdo to skusil na souteži dříve či později zaplakal nad ohnutým ramenem. Předpokládám, že by následovala argumentace o kvalitnějších materiálech a vyšší pevnosti a bla bla bla... Nicméně pokud tvrdím že jsou od originálu k nerozeznání tak to tam dost chybí Ale to Vám zřejmě nemusím psát, pokud máte tu dokumentaci jak uvádíte, tak to rozhodně nemůžete přehlédnout Tím se dostávám k dalšímu bláblu který na webu ještě má...

"zátěžové zkoušky potvrdily, že výrobky jsou několika násobně pevnější a kvalitnější než byly vyráběny starou metodou" Rád bych viděl, jak nechal v nějakém výzkumáku rozlámat origo ramena při zátěžovém testu, aby porovnal jejich pevnost Pokud to udělal, tak je vážně hustej a rád si ten protokol o mechanické zkoušce velice rád prostuduju, jen mi není jasné proč ty formy na lisování neudělal opravdu podle originálních ramen

Jako největší problém vidím, že prostě lže až se mu od huby práší lidem kteří o tom nic nevědí a jemu na ty "závodní" historky skočí Nerozumím tomu, proč si vymýšlí takové kraviny, vždyť ta ramena jsou bezesporu hezká práce a rozhodně pri zachování osy kývaní budou fungovat jako origo náprava. A bohužel se tohle netýká pouze zadních ramen

A tím už vážně končím, venku je příliš hezky na to, abych seděl místo u bazénu u počítače kvůli takovým nesmyslům.

Přiložené fotografie:
!Vostrý Motorsport
 
[ Reagovat ]


28.07.13 v 11:15 0Unregistered napsal:

Tak to vypada, ze se nam tu anonymne zacal chvalit sam pan Vostry Protoze zbytek lidi v diskuzi na nej ma ve vetsine pripadu zcela jiny nazor

[ Reagovat ]


28.07.13 v 10:43 0Unregistered napsal:

Doplnuji: Hodnocení zapsal Pavel Vrba z posádky Hanka - Vrba škoda 130LR po Ferodo Matrix Rally Kostelec nad Orlicí 2013

tak pokud je výrobce Tym motorsport , tak bych řekl ze velmi slusny

[ Reagovat ]


28.07.13 v 10:38 0Unregistered napsal:

https://www.facebook.com/pages/TYM-motorsport/164128243634600

dneska jsem nasel na FB toto hodnoceni, tak zde informuji - zrejme posadka jela vikendovy sprint

[ Reagovat ]


28.07.13 v 10:01 0Unregistered napsal:

Super děkuji za info
mě hlavně zajímá podávat nestranné informace a aktuálním dění v renovacích a podporuji každého šikovného človíčka co se snaží aby české ručičky opravdu dokazovaly že jsou jedny z nejlepších na světě. Proto budu rád pokud o tomto tématu napíši panu Vostrému a požádám ho aby pokud chce informoval o renovaci a záchraně Dordovo auta a jak vidno ty ostatní věci které jsme zde probirali již z for a inzerce zmizely. Třeba je to krok správným směrem. Není totiž nutné jen drbat ale daleko důležitější je uvádět podložená fakta a mě baví dokumentování vývoje. Proto třeba sleduji pro mě unikátní věc u škody 130RS a to je znovuobnovení výroby - přesného výrobku zadní nápravy neboť od ní mám kompletní dokumentaci. Ještě jednou děkuji za sdílení informací.

[ Reagovat ]


28.07.13 v 09:19 1425+61 (743)jourin napsal:

No jo tak už je to pravda nějaká doba, sleduji jejich aktivity už několik let a dříve se tím chlubili, pokud budete mít čas a chuť tak doporučuji prohledat inzerci starou cca dva roky. Zbytek věcí nehodlám řešit veřejně, nevím ani s kým si píšu, protože nejste přihlášený. Normálně se k takovýmto věcem nevyjadřuji a už tak jsem do fóra napsal víc než je u mě obvyklé. Hlavní důvod proč jsem se do toho vložil byl, abych uvedl na pravou míru některá fakta a nedocházelo tak k šíření polovičních informací která si někdo za pár let přečte a bude to brát jako bernou minci Pokud Vás zajímají Škodovky tak to klidně můžeme probrat, ale ne takhle na fóru.

[ Reagovat ]


28.07.13 v 08:38 0Unregistered napsal:

Dekuji za info. Jakou vasi praci uvedli jako jejich? Vždy radeji argumentuji konkretnima vecma nez vseobecnym povidanim. Jinak dik za info o aute alias Kahle, ale zatím jsem nikde pod inzerci pana Vostrého a ani na jeho webu nenasel ze by psali ze prodali auto Kahlemu. Někdo me psal ze nekde v diskusi o tom byla zminka ale nikde nebylo napsano ze staveli ci prodali auto Kahlemu. ještě jednou diky

[ Reagovat ]


27.07.13 ve 23:32 1425+61 (743)jourin napsal:

Já v jeho případě nestraný být neumím a ani nemůžu po té co mi nekdo sprostě lže do očí a ještě ke všemu vydává naší práci za svojí, je težké nebýt zaujatý

S tím, že cenu auta určuje trh bezvýhradně souhlasím, ale na ten trh se to auto musí dostat s pravdivou historií a nijak nepřikrášlovanou.. pak ta cena bude relevantní.

Co se Khaleho týče... Původně koupili auto od někoho jiného, to prý bylo v tak strašném stavu, že nešlo použít. Proto zvolili jinou pro ně nejrychlejší variantu stavbu od pana Vostrého, na dotazy kolem toho auta jsou lidé kolem Khaleho poněkud citliví. Po té co si to auto přivezli, jej museli kompletně celé předělat. Použili v podstatě pouze skelet a zbytek dělali všechno znova ve velkém časovém presu, protože se blížil nějaký zavod kterého se měli účastnit. Psali mi, že jim trvalo asi 120 hodin aby to auto naučili jezdit rovně a že je štve, že neumí česky protože by pod inzeráty kde se tím Tým-motorsport chlubí jako referencí, dopsali jak to doopravdy bylo. Těch věcí kolem toho bylo daleko víc, nicméně to tady nechci pitvat a oni vám je rádi objasní

[ Reagovat ]


27.07.13 v 17:21 0Unregistered napsal:

A firma MTX je kdo? a je to výrobce nebo zase jen prekupnik?

[ Reagovat ]


27.07.13 v 16:04 0Unregistered napsal:

Dekuji za upresneni
mel jsem stejne jako vy na mysli tu moznost kterou uvadite jako treti - tzn ze i české zlate rucicky dokazaly i davne době konkurovat svetu a nemusely to byt vylozene tovarni vozy. Neumim a ani bych si nedovolil rici jakou cenu bude mit 100% original fabricky a o kolik se bude lisit od ceny svazarmovskeho - cenu urcuje poptávka a tak to nekdy muze byt opravdu i trochu naruby. Pokusim se panu Vostrému napsat aby u auta uvedl hodnovernejsi udaje - tzn ze se jedna o vuz pana dordy a v jakem je stavu renovace a nebo aby ho takto nenabizel. Slova typu ojebou nepouzivam a jelikož chci zustat nestranny jak vuci panu Vostrému tak vuci vam, mohu jen napsat ze me oba názory prekvapuji. V dalším mem snazeni se pokusim v budoucnu zjistit něco bližšího o voze alias pan Kahle a pokud to pujde i to zdokumentovat. Zajima me totiž zda jezdec Kahle jezdi s originálem nebo replikou a odkud je jeji puvod.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 246 (Zobrazeno 201-220)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:623
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:113488
Celkem návštěv:172986562

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server