| 12.01.12 ve 20:10 Vena136 napsal:
Neměli menší osazení vložek jenom třeba motory se zdvihem 68mm?Nejsem si jistej,ale bylo by to asi zbytečný u "nový" řady.Když se dělá 105 na 120,tak se většinou brousí vložka,protože má stěnu jako blázen a dá se použít stávající,ale nikdy jsem nepoměřoval dolní osazení vložek,....docela mě to zajímá,takže si to zejtra asi zmeřim a jestli to je pravda,tak v MB už nevěděli co roupama dělat A výroba těsnění by byla v tomhle zbytečně složitym postupu asi ta nejjednoduší věc...jinak jak kolega píše,že má motor z felicie,tak to bych se bál při použití 130-hlavy a snížení min 1,5mm aby to mělo aspoň podobnou kompresy jako felda,že to ta hlava třeba při nechtěnym uvaření už nevydrží a snadno se zkroutí.A byla by jí taky i škoda,....to bych radši rozfrézoval nějakou 105-120.
Každopádně je podle mě blbost sesazení vrtání 75,5mm(OOOO) podle seřazení 72mm(OO OO) Dyť je i samotná vložka o něco větší,kdyby to tak fungovalo,tak půjde 72mm převrtat na 75,5mm aniž by zbyl jenom alobal Existuje mnoho způsobů jak co udělat,ale převrtání bloku je ten nejjednodušší a nejspolehlivější.
Nechtěl jsem dávat dva příspěvky,takže první je pro mistra Vokima a druhý pro pana neznámého co řiká,že de 130 do rozteče 120(neřikam,že nejde,jenom si to neumim představit) |